Martine mně to funguje - u několika TAXI u kterých jsem to dělal u podruhé najeli po vyčitění kolem 150000Km , mladej má na něm přes 100 a pořád OK (100 dávám záruku) i jedna 1.6 má kolem 100. ale to je vdy relativní - záleí na mnoha okolnostech. To byturbo co jsem koupil má 450 (servisuji od 150) FAP jsem čistil ve 250 a podruhé +- po 160. třikrát dolejvané aditiva. teď obojí OK.
Martine mně to funguje - u několika TAXI u kterých jsem to dělal u podruhé najeli po vyčitění kolem 150000Km , mladej má na něm přes 100 a pořád OK (100 dávám záruku) i jedna 1.6 má kolem 100. ale to je vdy relativní - záleí na mnoha okolnostech.;-) To byturbo co jsem koupil má 450 (servisuji od 150) FAP jsem čistil ve 250 a podruhé +- po 160.;-) třikrát dolejvané aditiva. teď obojí OK.