| | |
13.12.2017 23:23 -
Filtr pevných částic - jiná auta
|
3117496
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
presunuti diskuze ...
presunuti diskuze ...
|
|
13.12.2017 12:51 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117403
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
zdravim vas.
Mam prosim dotaz, ikdyz se tyka Volva 1,6D ktere navic neni moje . (na diskusi Volvo nebudu ztracet cas, kdyz si tam obecne vsichni mysli ze maji v aute mocovinu - bohuzel i servisni technik ve Volvu mluvi o mocovice v aute r.v. 2006)
Auto 170 tisic, bez predchoziho varovani jde do nouzoveho rezimu. Nasla se chyba ve vystupni hadicce, servis nauctoval tisice za regeneraci, diagnostiku, jizdy atd. Ted se zase auto dostalo do nouzoveho rezimu, zase servis a jak predtim rikali ze filr je OK a problem vyresen, ted je pry filtr spatny, zase tedy regenerace a jizdy, diagnostika snizeneho vykonu atd... ale kdyz technik rika ze v aute je dost mocoviny, uz tam do servisu nema smysl jezdit, delaji si co chteji a uctuji co muzou, neni jak se pripadne branit.
Takze aby se uz neutracelo za nesmyslne diagnostiky a regenerace, ktere stejne uz nepomuzou, rozhodlo se koupit novy filtr.
Jaky byste a proc prosim vybrali?
Nakup bude u AutoKelly
Asi Starline.
Ale i tak jsou porad tri ruzne na vyber.
Jeden udava material siliziumcarbid, druhe dva material neudavaji.
Cenovy rozptyl od 10500 do 13200Kc.
jaky a podle ceho byste prosim vybrali? Je rozhodnuto koupit novy, cisteni/pruplachy atd resit nechci.
Diky
zdravim vas.
Mam prosim dotaz, ikdyz se tyka Volva 1,6D ktere navic neni moje:-d . (na diskusi Volvo nebudu ztracet cas, kdyz si tam obecne vsichni mysli ze maji v aute mocovinu - bohuzel i servisni technik ve Volvu mluvi o mocovice v aute r.v. 2006)
Auto 170 tisic, bez predchoziho varovani jde do nouzoveho rezimu. Nasla se chyba ve vystupni hadicce, servis nauctoval tisice za regeneraci, diagnostiku, jizdy atd. Ted se zase auto dostalo do nouzoveho rezimu, zase servis a jak predtim rikali ze filr je OK a problem vyresen, ted je pry filtr spatny, zase tedy regenerace a jizdy, diagnostika snizeneho vykonu atd... ale kdyz technik rika ze v aute je dost mocoviny, uz tam do servisu nema smysl jezdit, delaji si co chteji a uctuji co muzou, neni jak se pripadne branit.
Takze aby se uz neutracelo za nesmyslne diagnostiky a regenerace, ktere stejne uz nepomuzou, rozhodlo se koupit novy filtr.
Jaky byste a proc prosim vybrali?
Nakup bude u AutoKelly
Asi Starline.
Ale i tak jsou porad tri ruzne na vyber.
Jeden udava material siliziumcarbid, druhe dva material neudavaji.
Cenovy rozptyl od 10500 do 13200Kc.
jaky a podle ceho byste prosim vybrali? Je rozhodnuto koupit novy, cisteni/pruplachy atd resit nechci.
Diky
|
|
13.12.2017 13:17 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117405
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Jen na okraj, pokud je to motor převzatý od PSA tak tam opravdu bude močovina, stejně jako u Tvé X7. Bude tam Eloys, to jest aditiva pro funkci spalování sazí ve FAPu, a druhá věc z FAPů v druhovýrobě bych doporučil asi pouze Walker a to v té lepí verzi silicon carbide.
Jen na okraj, pokud je to motor převzatý od PSA tak tam opravdu bude močovina, stejně jako u Tvé X7. Bude tam Eloys, to jest aditiva pro funkci spalování sazí ve FAPu, a druhá věc z FAPů v druhovýrobě bych doporučil asi pouze Walker a to v té lepí verzi silicon carbide.
|
|
13.12.2017 13:25 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117406
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
opravdu 1,6 rok vyroby 2006 ma mocovinu? To nemam ani ja na r.v.2011. Pouze Eloys. Mocovina by se dolevala casto a z pristupneho mista, nic takoveho na aute neni. A je to PSA motor.
Walker stoji 17500 a 27200Kc. To uz je dost
Siliconcarbid - proc?
Diky
opravdu 1,6 rok vyroby 2006 ma mocovinu? To nemam ani ja na r.v.2011. Pouze Eloys. Mocovina by se dolevala casto a z pristupneho mista, nic takoveho na aute neni. A je to PSA motor.
Walker stoji 17500 a 27200Kc. To uz je dost :-(
Siliconcarbid - proc?
Diky
|
|
13.12.2017 13:40 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117408
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Já to myslel tak e vichni mluví o močovině jakoto Eolysu, dost lidí to tak nazývá prostě. Tenhle FAP z osobní zkuenosti e funguje naprosto OK, ne starline tak to u radi sehnat st.originální kus a nechat profi vyčistit a zkontrolovat, jako dělá firma Advanpure v MB.
Já to myslel tak e vichni mluví o močovině jakoto Eolysu, dost lidí to tak nazývá prostě. Tenhle FAP z osobní zkuenosti e funguje naprosto OK, ne starline tak to u radi sehnat st.originální kus a nechat profi vyčistit a zkontrolovat, jako dělá firma Advanpure v MB.
|
|
13.12.2017 13:44 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117409
|
|
jruze
|
|
|
Majerr napsal(a): opravdu 1,6 rok vyroby 2006 ma mocovinu? To nemam ani ja na r.v.2011. Pouze Eloys. Mocovina by se dolevala casto a z pristupneho mista, nic takoveho na aute neni. A je to PSA motor.
Walker stoji 17500 a 27200Kc. To uz je dost
Siliconcarbid - proc?
Diky
Jestli je dělenej nech ho vyčistit a pokud se jedná o aditiva tak tam určitě nemají močovinu - nebo jakou mají normu euro 6 ?
Jestli je dělenej nech ho vyčistit a pokud se jedná o aditiva tak tam určitě nemají močovinu - nebo jakou mají normu euro 6 ?
|
|
13.12.2017 14:01 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117415
|
|
Majerr
|
Město: Roznov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 62 |
|
|
Auto nejezdi (teda je v nouzovem rezimu) a uz se ve Volvo nechalo dost tisic na nic. Cisteni zni dobre, ale rychlejsi a jistejsi je novy filtr. Opravdu zase utratit tisice a za cas byt tam kde ted.
Diky ale za rady, ten demontovany se vycistit muze nechat a byt v zasobe
Tak ktery? Siliziumcarbid, nebo ten levnejsi kordierit?
Starline me sere ze neni jasne kdo je vyrobcem, ale zase by byli sami proti sobe to prodavat, kdyz by se jim to vracelo a resili by pak zarucni opravy a vraceni. Naklady by byly vyssi nez zisk za prodej takoveho vyrobku (asi mam ruzove bryle)
Auto nejezdi (teda je v nouzovem rezimu) a uz se ve Volvo nechalo dost tisic na nic. Cisteni zni dobre, ale rychlejsi a jistejsi je novy filtr. Opravdu zase utratit tisice a za cas byt tam kde ted.
Diky ale za rady, ten demontovany se vycistit muze nechat a byt v zasobe :-)
Tak ktery? Siliziumcarbid, nebo ten levnejsi kordierit?
Starline me sere ze neni jasne kdo je vyrobcem, ale zase by byli sami proti sobe to prodavat, kdyz by se jim to vracelo a resili by pak zarucni opravy a vraceni. Naklady by byly vyssi nez zisk za prodej takoveho vyrobku (asi mam ruzove bryle)
|
|
13.12.2017 17:49 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117434
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
má SZ .. jaký to má číslo origo ten filtr ? 36002208 ??
koukni na www.autodilyparts.cz , na kelyovou hoď bobek
má SZ .. jaký to má číslo origo ten filtr ? 36002208 ??
koukni na www.autodilyparts.cz , na kelyovou hoď bobek ;-)
|
|
13.12.2017 18:51 -
Re: FAP - Filtr pevných částic
|
3117453
|
|
jumep
|
|
|
ja myslim ze je tam rovnaky filter ako pouziva PSA, co ho takto vymenit v PSA za repas za ktory das 300E?
ja myslim ze je tam rovnaky filter ako pouziva PSA, co ho takto vymenit v PSA za repas za ktory das 300E?
|
|
| |
|
|