| | |
09.11.2017 19:22 -
Ztráta výkonu / Peugeot 407 2.0 HDi 100kW
|
3108144
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
presunuti diskuze ...
presunuti diskuze ...
|
|
07.11.2017 17:50 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107422
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
ahoj vsetci. mam problem tie s motorom 2,0 HDI 100KW.. doteraz to bolo bez problémov ale u asi č dni vdy keď sa motor dá za jazdy do výkonu tak pípne kontrolka K a motor prestane aha.. nasledovala diag. vypísala chyby
P2562 signál polohy turba , poloha príli ďaleko od referenčnej hodnoty - trvalá
P0238 signál tlaku turba - preruovaná
nasledovala kontrola a výmena
podtlakových vedení s testom aj otlakovaním. nikde neuniká podtlak vyveva dáva -0,9Bar
potom výmena snímača tlaku turba . nepomohlo
výmena selenoidu turba hore za motorom -nepomohlo
kontrola priebehu podtlakovej regulácie turba -pacuje
výmena snímača na podtlakovej regulácii turba - iadna zmena
poznatok - keď pípne chyba alebo auto prestane aha prestane dáva selenoid turba podtlak do podtlakovej regulácie.. u fakt neviem čo mám spravi. niesom mechanik ale zatiaž som vetko zvládol sám opravi
ahoj vsetci. mam problem tie s motorom 2,0 HDI 100KW.. doteraz to bolo bez problémov ale u asi č dni vdy keď sa motor dá za jazdy do výkonu tak pípne kontrolka K a motor prestane aha.. nasledovala diag. vypísala chyby
P2562 signál polohy turba , poloha príli ďaleko od referenčnej hodnoty - trvalá
P0238 signál tlaku turba - preruovaná
nasledovala kontrola a výmena
podtlakových vedení s testom aj otlakovaním. nikde neuniká podtlak vyveva dáva -0,9Bar
potom výmena snímača tlaku turba . nepomohlo
výmena selenoidu turba hore za motorom -nepomohlo
kontrola priebehu podtlakovej regulácie turba -pacuje
výmena snímača na podtlakovej regulácii turba - iadna zmena
poznatok - keď pípne chyba alebo auto prestane aha prestane dáva selenoid turba podtlak do podtlakovej regulácie.. u fakt neviem čo mám spravi. niesom mechanik ale zatiaž som vetko zvládol sám opravi
|
|
07.11.2017 18:40 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107434
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
praskle sani-mala pravdepodobnost
praskla hadice vysoka pravdepodobnost
praskly cooler - mala pravdepodobnost
nez zacnes bezmyslenkovice zbytecne vse menit,zkontroluj si kopirovani polohy turba,protoze pokud je ok tak ve vetsine pripadu re regulace ok
u RHR se turbina moc nekazi
praskle sani-mala pravdepodobnost
praskla hadice vysoka pravdepodobnost
praskly cooler - mala pravdepodobnost
nez zacnes bezmyslenkovice zbytecne vse menit,zkontroluj si kopirovani polohy turba,protoze pokud je ok tak ve vetsine pripadu re regulace ok
u RHR se turbina moc nekazi
|
|
07.11.2017 18:50 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107436
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
dakujem za radu skusim zajtra na rampe pozrie ete hadice aj keď nebolo poču únik ako to zvyčajne býva. neboj veci nekupujem doma mám ďalie dve autá z RHR motormi viem si veci meni medzi autami aspoň to ma nič nestojí
dakujem za radu skusim zajtra na rampe pozrie ete hadice aj keď nebolo poču únik ako to zvyčajne býva. neboj veci nekupujem doma mám ďalie dve autá z RHR motormi viem si veci meni medzi autami aspoň to ma nič nestojí
|
|
07.11.2017 20:59 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107504
|
|
ink
|
Město: Řím, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Pre Sid803
P0238 Turbo pressure regulation electrovalve control : Short circuit to positive
mozno kable, tie si tusim nekontroloval
Pre Sid803
P0238 Turbo pressure regulation electrovalve control : Short circuit to positive
mozno kable, tie si tusim nekontroloval
|
|
07.11.2017 21:21 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107509
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Ano sid803
Káble ani nie tie co su za motorom vežmi ani nepozriem aspoň dnes som sa dobre odpálil.. Ale skúsim zajtra ale sú v dutinka ch natahane prístup je tam ako ku peniazom.
Ano sid803
Káble ani nie tie co su za motorom vežmi ani nepozriem aspoň dnes som sa dobre odpálil.. Ale skúsim zajtra ale sú v dutinka ch natahane prístup je tam ako ku peniazom.
|
|
07.11.2017 21:49 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107539
|
|
jumep
|
|
|
budme presnejsi
Kód závady P0238
Signál tlaku turbodmychadla : Zkrat na plus pól
Popis: Hodnota napětí signálu tlaku přeplňovaného vzduchu je vyí ne 4,80 V (Tlak přeplňování vyí ne 2530 mbar) ; Po dobu 2,5 s nebo během 125 otáček motoru
P2562
Závada signálu kopírování polohy turbodmychadla : Kladná odchylka mezi poadovanou polohou turbodmychadla a měřenou polohou
Popis: Závada je zaregistrována, kdy je odchylka mezi skutečnou polohou a poadavkem větí ne 30% (Po dobu alespoň 8 s)
mne to pride ako vysoky tlak turba a jeho ovladanie
snima to polohu membrany turba a podla tohoto mi to pride ze ostane turbo otvorene, cize bud samotny ventil, pripadne pripchata hadicka co z neho nikam nevedie (ten filter na nej) alebo zasekavajuce sa turbo
budme presnejsi
Kód závady P0238
Signál tlaku turbodmychadla : Zkrat na plus pól
Popis: Hodnota napětí signálu tlaku přeplňovaného vzduchu je vyí ne 4,80 V (Tlak přeplňování vyí ne 2530 mbar) ; Po dobu 2,5 s nebo během 125 otáček motoru
P2562
Závada signálu kopírování polohy turbodmychadla : Kladná odchylka mezi poadovanou polohou turbodmychadla a měřenou polohou
Popis: Závada je zaregistrována, kdy je odchylka mezi skutečnou polohou a poadavkem větí ne 30% (Po dobu alespoň 8 s)
mne to pride ako vysoky tlak turba a jeho ovladanie
snima to polohu membrany turba a podla tohoto mi to pride ze ostane turbo otvorene, cize bud samotny ventil, pripadne pripchata hadicka co z neho nikam nevedie (ten filter na nej) alebo zasekavajuce sa turbo
|
|
07.11.2017 21:53 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107558
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
proto jsem mu psal aby se kouknul na RCO a kopirovani polohy
chce to ale za jizdy udelat zaznam ,kde je potreba porovnat tyto hodnoty a tlak preplnovani
proto jsem mu psal aby se kouknul na RCO a kopirovani polohy
chce to ale za jizdy udelat zaznam ,kde je potreba porovnat tyto hodnoty a tlak preplnovani
|
|
07.11.2017 21:57 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107559
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Toto si ma nepoteil.. Filter na selenoide je čistý. Hadičky pomenené.. Ovládanie turba chodí pekne co vidím keď sa zapojí podtlak.. Ale nebolo by vidno ze sa nejako pridiera keď by sa skúal na podtlaku? Lebo chodí hladko.
Toto si ma nepoteil.. Filter na selenoide je čistý. Hadičky pomenené.. Ovládanie turba chodí pekne co vidím keď sa zapojí podtlak.. Ale nebolo by vidno ze sa nejako pridiera keď by sa skúal na podtlaku? Lebo chodí hladko.
|
|
07.11.2017 21:59 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107561
|
|
jumep
|
|
|
mno, za jazdy a na mieste je dost rozdiel ako to chodi, tebe to robi sporadicky hovoris
este tam je taka poznamka ze FAP, ten mas v akom stave? (km)
a este EGR klapka by mohla ostavat privreta a potom by teoreticky vedel blbnut tlak ale to uz sa fakt neda kym nevidis suvislosti
a tiez ked je napojena rucna podtlakova pumpa a postupne sa zvysuje podtlak, snimac to ukazuje ako, plynule?
mno, za jazdy a na mieste je dost rozdiel ako to chodi, tebe to robi sporadicky hovoris
este tam je taka poznamka ze FAP, ten mas v akom stave? (km)
a este EGR klapka by mohla ostavat privreta a potom by teoreticky vedel blbnut tlak ale to uz sa fakt neda kym nevidis suvislosti
a tiez ked je napojena rucna podtlakova pumpa a postupne sa zvysuje podtlak, snimac to ukazuje ako, plynule?
|
|
07.11.2017 22:06 -
Re: Auto ztrácí výkon / C5 I 2.0 HDi
|
3107562
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Fap je off egr je tie off. Ale ako vidím je tam aj podloka. Doteraz ale auto chodilo aj takto dobre. Robí to sporadicky kadú jazdu.. Čie keď tomu naloím tak viem tuto anomálie vyvola.
S podtlakovkou som nevidel ako to funguje. Ale ale keď som robil podtlak tak to pekne plynule ahalo na turbe reguláciu..
Fap je off egr je tie off. Ale ako vidím je tam aj podloka. Doteraz ale auto chodilo aj takto dobre. Robí to sporadicky kadú jazdu.. Čie keď tomu naloím tak viem tuto anomálie vyvola.
S podtlakovkou som nevidel ako to funguje. Ale ale keď som robil podtlak tak to pekne plynule ahalo na turbe reguláciu..
|
|
08.11.2017 04:22 -
Re: Chvilková ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi
|
3107600
|
|
jruze
|
|
|
To není jen o turbu,ale i teplotě motoru,průtoku vzduchu (váha) , dávce paliva - to od PC nejde .
To není jen o turbu,ale i teplotě motoru,průtoku vzduchu (váha) , dávce paliva - to od PC nejde .
|
|
08.11.2017 07:12 -
Re: Chvilková ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi
|
3107618
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
To mi je jasne ze od PC to nejde tu len hžadám co ďalej keď si neviem rady.
To mi je jasne ze od PC to nejde tu len hžadám co ďalej keď si neviem rady.
|
|
08.11.2017 07:17 -
Re: Chvilková ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi
|
3107619
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud je tam SID803 tak byva problem s ECU
pokud je tam SID803A tak na predeslou odpoved zapomen
ale je to jak pise jarda..vse souvysi se vsim a bez toho aby clovek vedel hodnoty a "osahal" si co potrebuje se da radit jen obecne a to uz se vycerpalo rekl bych
pokud je tam SID803 tak byva problem s ECU
pokud je tam SID803A tak na predeslou odpoved zapomen :)
ale je to jak pise jarda..vse souvysi se vsim a bez toho aby clovek vedel hodnoty a "osahal" si co potrebuje se da radit jen obecne a to uz se vycerpalo rekl bych
|
|
09.11.2017 14:50 -
Re: Chvilková ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi
|
3107959
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Tu vidno výsledky z diagnostiky pred a po pripnúti chyby. Ale kopírovanie polohy najskôr cez 30% a keď je chyba a nejaká ostane to na 10% a kým sa znovu nenastartuje motor.
Tu vidno výsledky z diagnostiky pred a po pripnúti chyby. Ale kopírovanie polohy najskôr cez 30% a keď je chyba a nejaká ostane to na 10% a kým sa znovu nenastartuje motor.
Přílohy: IMG_20171109_141818.jpg ( 4295370b ) - IMG_20171109_141919.jpg ( 3918541b ) - |
|
09.11.2017 15:05 -
Re: Chvilková ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi
|
3107966
|
|
banan1987
|
Město: Brezno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 84 |
|
|
Podrobný popis chyby
Podrobný popis chyby
Přílohy: IMG_20171109_140626.jpg ( 5052162b ) - |
|
09.11.2017 15:55 -
Re: Chvilková ztráta výkonu / C5 III 2.0 HDi
|
3108025
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
krome toho ze mas vadnou vahu to vypada ze si regulace dela co chce, resp spis ze ti zustava relglace vyset
nicmene uz se ti tu nekorikrat rikalo ze volnobeh je jedna vec a jizda druha
proto znovu radim udelej zaznam za jizdy,sledovane hodnoty zadej:
otacky
rco ovladani
pozadovana poloha turba
skutecna poloha turba
tlak turba
PS: take by nebylo od veci rict ze se nebavime o C5 ale o 407 kterou se pravdepodobne nekomu pokousis opravovat
krome toho ze mas vadnou vahu to vypada ze si regulace dela co chce, resp spis ze ti zustava relglace vyset
nicmene uz se ti tu nekorikrat rikalo ze volnobeh je jedna vec a jizda druha
proto znovu radim udelej zaznam za jizdy,sledovane hodnoty zadej:
otacky
rco ovladani
pozadovana poloha turba
skutecna poloha turba
tlak turba
PS: take by nebylo od veci rict ze se nebavime o C5 ale o 407 kterou se pravdepodobne nekomu pokousis opravovat
|
|
| |
|
|