Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
16.05.2017 21:28 - chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi 3066367
macman
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 104
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím,

možná si pamatujete moje peripetie s C8, která měla přetočený motor, vadné všechny vstřikovače a vadné turbo...

Auto je nyní pojízdné, motor jde tiše bez vibrací a jede... Pouze pokud prudce akceleruji, vyhodí Lexie hlášku P0235 - vysoký tlak turba, nebo chyba snímače...

Turbo je koupené nové (samotný střed) a pro jistotu jsem si ho i nechal namontovat..

Takže jsem dal sledování hodnot a už někdy od 2000 otáček je turbo pořád o nějakých 500mbarů výše než má být... Pokud budou otáčky ustálené, tak regulace spadne na 5%, ale pořád mám o 200mbar více..

Měl jsem to na jámě a jak swirl, tak regulace turba se hýbe... Takže buď je něco v nepořádku regulace turba, nebo problém s podtlakem..

Chci se zeptat.. Pokud dáte na diagnostice test těchto členů, diagnostika chce aby běžel 15s motor, pak se má motor vypnout a hned udělat test.. Zkoušel jsem to několikrát a nehne se ani jeden z nich.. Co to znamená?? Únik podtlaku??

Díky

16.05.2017 21:51 - Re: chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi 3066377
Renegade01
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi ExclusivePočet příspěvků: 135

99 Poslat soukromou zprávu
.link.
Pozri tu ... Mne to robilo keď ovládanie turba nemalo správny podtlak.

16.05.2017 22:29 - Re: chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi 3066379
macman
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 104
99 Poslat soukromou zprávu
ten odkaz mi hodí vyhledávání ohledně SWIRL.. Takže jsi měl vadnou membránu na Swirl a utíkal podtlak??? Ce tedy pokusně ucpat podtlak do SWIRL.. neudělá to neplechu jinde?? Na C5 jsem měl ten plastový kloubek urvaný a jezdil jsem s tím celou dobu, ale nevím jestli jednotka nepozná že bude podtlak ucpaný...

16.05.2017 22:35 - Re: chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi 3066381
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
na c8 praskali tie membrany

16.05.2017 22:43 - Re: chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi 3066386
macman
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 104
99 Poslat soukromou zprávu
bavíme se o membráně swirl, nebo turba??? Swirl se sice hýbe, ale chápu že může být membrána prasklá a pak je nedostatek podlaku pro turbo??? Takže vzít stříkačku udělat podtlak a zjistit, zda drží?? Nebo co tedy pokusně zaslepit hadičku k té membráně a pozorovat, co udělá na diag turbo??

16.05.2017 22:55 - Re: chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi 3066397
milda67
Město: Brno - Humpolec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 125

99 Poslat soukromou zprávu
u 2,2 to můžou být podtlaky,ale taky regulace co je přímo na turbu, je to takový zubatý kroužek a ten zarezne a při pohybu zadrhává, ukazovali mi to přímo v opravně. Dlouhej táhlej kopec a už tam byla chyba vysoký tlak turba. Oprava cca 3,000.

16.05.2017 23:13 - Re: chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi 3066410
macman
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 104
99 Poslat soukromou zprávu
Tady ale právě není ten zubatý kroužek co se třeba zasekává u VW.. Tady je takový bazmek, co se vysouvá z turba podtlakem... Byl jsem pod autem a hýbe se to.. jenže taky jde o to jestli včas a o správný kus.. Což by na problém s podtlakem docela sedělo...

Přílohy:
vgt.jpg ( 557112b ) -

16.05.2017 23:17 - Re: chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi 3066413
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
skontroluj podtlakovou pistolou alebo striekackou tu membranu swirlu

19.06.2017 03:06 - Re: chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi 3076104
macman
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 104
99 Poslat soukromou zprávu
Přiznám se, že jsem se ke kontrole membrány ještě nedostal, jelikož za posledních 2000km se závada neopakovala... Sice na diagnostice vidím vyšší tlak, než požadovaný, ale jednotka to jako problém nevidí... Je tedy potřeba to vůbec řešit, nebo hrozí že by se krátkodobým vyšším tlakem snižovala životnost turba???

Nemohlo by to ovlivnit spotřebu auta?? Ačkoliv jezdím klidně, pořád tam mám průměr 8,5 a to jezdím sice kratší trasy, ale mimo město... 607 se stejným motorem (ale s FAP OFF) mi žrala minimálně o dva litry méně.. Zase to ale nebyla taková krabice...

24.06.2017 21:39 - Re: chyba P0235 - příliš vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi 3077758
macman
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) TourerPočet příspěvků: 104
99 Poslat soukromou zprávu
Takže závada nalezena a odstraněna... Swirl membrána je v pořádku, chyba byla v tom podtlakovém ventilu regulace.. Vyměnil jsem ventil za jiný z Peugeota 607 (stejné označení, jenom má jinak řešené to přisávání vzduchu) a turbo se už chová normálně.. Slutečný tlak nepřevyšuje požadovaný, při akceleraci nejdříve vylítne požadovaný a skutečný ho během chvilky dožene... Předtím se to chovalo obráceně...

Přílohy:
regul.jpg ( 215717b ) -


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator