| | |
16.05.2017 21:28 -
chyba P0235 - příli vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
|
3066367
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Zdravím,
moná si pamatujete moje peripetie s C8, která měla přetočený motor, vadné vechny vstřikovače a vadné turbo...
Auto je nyní pojízdné, motor jde tie bez vibrací a jede... Pouze pokud prudce akceleruji, vyhodí Lexie hláku P0235 - vysoký tlak turba, nebo chyba snímače...
Turbo je koupené nové (samotný střed) a pro jistotu jsem si ho i nechal namontovat..
Take jsem dal sledování hodnot a u někdy od 2000 otáček je turbo pořád o nějakých 500mbarů výe ne má být... Pokud budou otáčky ustálené, tak regulace spadne na 5%, ale pořád mám o 200mbar více..
Měl jsem to na jámě a jak swirl, tak regulace turba se hýbe... Take buď je něco v nepořádku regulace turba, nebo problém s podtlakem..
Chci se zeptat.. Pokud dáte na diagnostice test těchto členů, diagnostika chce aby běel 15s motor, pak se má motor vypnout a hned udělat test.. Zkouel jsem to několikrát a nehne se ani jeden z nich.. Co to znamená?? Únik podtlaku??
Díky
Zdravím,
moná si pamatujete moje peripetie s C8, která měla přetočený motor, vadné vechny vstřikovače a vadné turbo...
Auto je nyní pojízdné, motor jde tie bez vibrací a jede... Pouze pokud prudce akceleruji, vyhodí Lexie hláku P0235 - vysoký tlak turba, nebo chyba snímače...
Turbo je koupené nové (samotný střed) a pro jistotu jsem si ho i nechal namontovat..
Take jsem dal sledování hodnot a u někdy od 2000 otáček je turbo pořád o nějakých 500mbarů výe ne má být... Pokud budou otáčky ustálené, tak regulace spadne na 5%, ale pořád mám o 200mbar více..
Měl jsem to na jámě a jak swirl, tak regulace turba se hýbe... Take buď je něco v nepořádku regulace turba, nebo problém s podtlakem..
Chci se zeptat.. Pokud dáte na diagnostice test těchto členů, diagnostika chce aby běel 15s motor, pak se má motor vypnout a hned udělat test.. Zkouel jsem to několikrát a nehne se ani jeden z nich.. Co to znamená?? Únik podtlaku??
Díky
|
|
16.05.2017 21:51 -
Re: chyba P0235 - příli vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
|
3066377
|
|
Renegade01
|
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 135 |
|
|
.link.
Pozri tu ... Mne to robilo keď ovládanie turba nemalo správny podtlak.
http://www.c5club.cz/page/kod-40/search_string-swirl/x-20/y-18
Pozri tu ... Mne to robilo keď ovládanie turba nemalo správny podtlak.
|
|
16.05.2017 22:29 -
Re: chyba P0235 - příli vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
|
3066379
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
ten odkaz mi hodí vyhledávání ohledně SWIRL.. Take jsi měl vadnou membránu na Swirl a utíkal podtlak??? Ce tedy pokusně ucpat podtlak do SWIRL.. neudělá to neplechu jinde?? Na C5 jsem měl ten plastový kloubek urvaný a jezdil jsem s tím celou dobu, ale nevím jestli jednotka nepozná e bude podtlak ucpaný...
ten odkaz mi hodí vyhledávání ohledně SWIRL.. Take jsi měl vadnou membránu na Swirl a utíkal podtlak??? Ce tedy pokusně ucpat podtlak do SWIRL.. neudělá to neplechu jinde?? Na C5 jsem měl ten plastový kloubek urvaný a jezdil jsem s tím celou dobu, ale nevím jestli jednotka nepozná e bude podtlak ucpaný...
|
|
16.05.2017 22:35 -
Re: chyba P0235 - příli vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
|
3066381
|
|
jumep
|
|
|
na c8 praskali tie membrany
na c8 praskali tie membrany
|
|
16.05.2017 22:43 -
Re: chyba P0235 - příli vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
|
3066386
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
bavíme se o membráně swirl, nebo turba??? Swirl se sice hýbe, ale chápu e můe být membrána prasklá a pak je nedostatek podlaku pro turbo??? Take vzít stříkačku udělat podtlak a zjistit, zda drí?? Nebo co tedy pokusně zaslepit hadičku k té membráně a pozorovat, co udělá na diag turbo??
bavíme se o membráně swirl, nebo turba??? Swirl se sice hýbe, ale chápu e můe být membrána prasklá a pak je nedostatek podlaku pro turbo??? Take vzít stříkačku udělat podtlak a zjistit, zda drí?? Nebo co tedy pokusně zaslepit hadičku k té membráně a pozorovat, co udělá na diag turbo??
|
|
16.05.2017 22:55 -
Re: chyba P0235 - příli vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
|
3066397
|
|
milda67
|
|
|
u 2,2 to můou být podtlaky,ale taky regulace co je přímo na turbu, je to takový zubatý krouek a ten zarezne a při pohybu zadrhává, ukazovali mi to přímo v opravně. Dlouhej táhlej kopec a u tam byla chyba vysoký tlak turba. Oprava cca 3,000.
u 2,2 to můou být podtlaky,ale taky regulace co je přímo na turbu, je to takový zubatý krouek a ten zarezne a při pohybu zadrhává, ukazovali mi to přímo v opravně. Dlouhej táhlej kopec a u tam byla chyba vysoký tlak turba. Oprava cca 3,000.
|
|
16.05.2017 23:13 -
Re: chyba P0235 - příli vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
|
3066410
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Tady ale právě není ten zubatý krouek co se třeba zasekává u VW.. Tady je takový bazmek, co se vysouvá z turba podtlakem... Byl jsem pod autem a hýbe se to.. jene taky jde o to jestli včas a o správný kus.. Co by na problém s podtlakem docela sedělo...
Tady ale právě není ten zubatý krouek co se třeba zasekává u VW.. Tady je takový bazmek, co se vysouvá z turba podtlakem... Byl jsem pod autem a hýbe se to.. jene taky jde o to jestli včas a o správný kus.. :-) Co by na problém s podtlakem docela sedělo...
Přílohy: vgt.jpg ( 557112b ) - |
|
16.05.2017 23:17 -
Re: chyba P0235 - příli vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
|
3066413
|
|
jumep
|
|
|
skontroluj podtlakovou pistolou alebo striekackou tu membranu swirlu
skontroluj podtlakovou pistolou alebo striekackou tu membranu swirlu
|
|
19.06.2017 03:06 -
Re: chyba P0235 - příli vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
|
3076104
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Přiznám se, e jsem se ke kontrole membrány jetě nedostal, jeliko za posledních 2000km se závada neopakovala... Sice na diagnostice vidím vyí tlak, ne poadovaný, ale jednotka to jako problém nevidí... Je tedy potřeba to vůbec řeit, nebo hrozí e by se krátkodobým vyím tlakem sniovala ivotnost turba???
Nemohlo by to ovlivnit spotřebu auta?? Ačkoliv jezdím klidně, pořád tam mám průměr 8,5 a to jezdím sice kratí trasy, ale mimo město... 607 se stejným motorem (ale s FAP OFF) mi rala minimálně o dva litry méně.. Zase to ale nebyla taková krabice...
Přiznám se, e jsem se ke kontrole membrány jetě nedostal, jeliko za posledních 2000km se závada neopakovala... Sice na diagnostice vidím vyí tlak, ne poadovaný, ale jednotka to jako problém nevidí... Je tedy potřeba to vůbec řeit, nebo hrozí e by se krátkodobým vyím tlakem sniovala ivotnost turba???
Nemohlo by to ovlivnit spotřebu auta?? Ačkoliv jezdím klidně, pořád tam mám průměr 8,5 a to jezdím sice kratí trasy, ale mimo město... 607 se stejným motorem (ale s FAP OFF) mi rala minimálně o dva litry méně.. Zase to ale nebyla taková krabice...
|
|
24.06.2017 21:39 -
Re: chyba P0235 - příli vysoký tlak turba / C8 2.2 HDi
|
3077758
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Take závada nalezena a odstraněna... Swirl membrána je v pořádku, chyba byla v tom podtlakovém ventilu regulace.. Vyměnil jsem ventil za jiný z Peugeota 607 (stejné označení, jenom má jinak řeené to přisávání vzduchu) a turbo se u chová normálně.. Slutečný tlak nepřevyuje poadovaný, při akceleraci nejdříve vylítne poadovaný a skutečný ho během chvilky doene... Předtím se to chovalo obráceně...
Take závada nalezena a odstraněna... Swirl membrána je v pořádku, chyba byla v tom podtlakovém ventilu regulace.. Vyměnil jsem ventil za jiný z Peugeota 607 (stejné označení, jenom má jinak řeené to přisávání vzduchu) a turbo se u chová normálně.. Slutečný tlak nepřevyuje poadovaný, při akceleraci nejdříve vylítne poadovaný a skutečný ho během chvilky doene... Předtím se to chovalo obráceně...
Přílohy: regul.jpg ( 215717b ) - |
|
| |
|
|