| | |
14.02.2017 23:17 -
Podivné chování motoru / Peugeot 307
|
3039795
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
presunuti diskuze
presunuti diskuze
|
|
14.02.2017 22:37 -
Re: Chcípání a divné chování motoru / C5 III 2.0 HDi 103kw
|
3039794
|
|
Hanz 397
|
|
|
Sice to není C5,ale motorizace by odpovídala a popis závady skoro taky...
Dnes mi pán přivezl P307 s RHR. A rozhovor začal suprově: Měl jsem to u v několika servisech...
Stěuje si na to,e auto občas nejde natočit,za 10 minut k němu přijde a chytne na otočku.
A v průběhu rozhovoru z něj vypadne,e se mu asi 3x u stalo,e auto za jízdy chcípne.
Nic,popovídali jsme si a jeli se projet... Ohřát a tu má. Motor se bez problému roztáčel a někam ke 3000 a z ničeho nic vypnul. Nejdřív jsem nevěděl,co se děje a kdy jsem na to přiel,vylápl jsem spojku. Mezi tím se motor zase chytil,take se jelo dál. Znova plnej a situace se opakuje. tentokrát spojka včas,take motor el na nulu.
Zastavil jsem u krajnice. Startuju a nic. Tak jsme vystoupili, dali si cígo. A auto chytlo na první pokus. Tak jsem to zkusil znova a situace se zase opakovala do detailu...
Dojel jsem domu a stihnul jsem udělat jenom vyčtení paměti závad. A krom spínače na plynovém pedálu (omezovač) byla pamě prázdná... (ani jinde nebyly relevantní závady) . Samozřejmě zítra jdu jezdit na ivý data,ale kdyby u někdo něco podobnýho řeil,tak by mi to uetřilo asi čas
PS.: Pán má skoro permanentně rozsvícený hladový oko,ale dělá to prý i při půlce nádre...
Sice to není C5,ale motorizace by odpovídala a popis závady skoro taky...
Dnes mi pán přivezl P307 s RHR. A rozhovor začal suprově: Měl jsem to u v několika servisech...
Stěuje si na to,e auto občas nejde natočit,za 10 minut k němu přijde a chytne na otočku.
A v průběhu rozhovoru z něj vypadne,e se mu asi 3x u stalo,e auto za jízdy chcípne.
Nic,popovídali jsme si a jeli se projet... Ohřát a tu má. Motor se bez problému roztáčel a někam ke 3000 a z ničeho nic vypnul. Nejdřív jsem nevěděl,co se děje a kdy jsem na to přiel,vylápl jsem spojku. Mezi tím se motor zase chytil,take se jelo dál. Znova plnej a situace se opakuje. tentokrát spojka včas,take motor el na nulu.
Zastavil jsem u krajnice. Startuju a nic. Tak jsme vystoupili, dali si cígo. A auto chytlo na první pokus. Tak jsem to zkusil znova a situace se zase opakovala do detailu...
Dojel jsem domu a stihnul jsem udělat jenom vyčtení paměti závad. A krom spínače na plynovém pedálu (omezovač) byla pamě prázdná... (ani jinde nebyly relevantní závady) . Samozřejmě zítra jdu jezdit na ivý data,ale kdyby u někdo něco podobnýho řeil,tak by mi to uetřilo asi čas :-d
PS.: Pán má skoro permanentně rozsvícený hladový oko,ale dělá to prý i při půlce nádre...
|
|
14.02.2017 23:25 -
Re: Podivné chování motoru / Peugeot 307
|
3039799
|
|
jruze
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): Sice to není C5,ale motorizace by odpovídala a popis závady skoro taky...
Dnes mi pán přivezl P307 s RHR. A rozhovor začal suprově: Měl jsem to u v několika servisech...
Stěuje si na to,e auto občas nejde natočit,za 10 minut k němu přijde a chytne na otočku.
A v průběhu rozhovoru z něj vypadne,e se mu asi 3x u stalo,e auto za jízdy chcípne.
Nic,popovídali jsme si a jeli se projet... Ohřát a tu má. Motor se bez problému roztáčel a někam ke 3000 a z ničeho nic vypnul. Nejdřív jsem nevěděl,co se děje a kdy jsem na to přiel,vylápl jsem spojku. Mezi tím se motor zase chytil,take se jelo dál. Znova plnej a situace se opakuje. tentokrát spojka včas,take motor el na nulu.
Zastavil jsem u krajnice. Startuju a nic. Tak jsme vystoupili, dali si cígo. A auto chytlo na první pokus. Tak jsem to zkusil znova a situace se zase opakovala do detailu...
Dojel jsem domu a stihnul jsem udělat jenom vyčtení paměti závad. A krom spínače na plynovém pedálu (omezovač) byla pamě prázdná... (ani jinde nebyly relevantní závady) . Samozřejmě zítra jdu jezdit na ivý data,ale kdyby u někdo něco podobnýho řeil,tak by mi to uetřilo asi čas
PS.: Pán má skoro permanentně rozsvícený hladový oko,ale dělá to prý i při půlce nádre...
Napajecí relé - ale to by mělo hodit ztrátu komunikace (zkus tam hodit jiné BSM - toto dělají X7 a tam je to-bývá BSM), jinak toto dovede i snímač na klice (řeil jsem to několikrát na X7 a projistotu jsem měnil obojí a byl klid)- s jednou jsem se trápil dva dny ne mi to udělala a po zhasnutí ecu nela načíst(zhruba dvě minuty potom jako by se nechumelilo načetla se a nic uloeno) mně toto dělalo zlaté biturbo ale tam byl nainstalovanej GSM modul a ten se náhodně resetoval a po dobu(+-1.minuta) ne se zresetoval tak jsi mohl dělat co jsi chtěl a ani uk - po minutě na cvrk a jel jsi dál(mimo to byl patně zapojený tak e natvrdo - chyba adná max ztráta komunikace) tlak paliva by to udělal také ale ten by se uloil - tuhle vypadá na odpojení napájení ecu dřív ne si můe něco uloit (ale je to peugeot - nemusí se to chovat stejně - arogantní by věděl ale nějak se mnou nemluví u od léta) - tahle věc má na baterce takovou desku s pojistkama? - projdi jí (očisti a prostříkej něčím - já mám takovej zázračnej vodivej olej - funguje super) Kdy tak mi cinkni a bude třeit.
Napajecí relé - ale to by mělo hodit ztrátu komunikace (zkus tam hodit jiné BSM - toto dělají X7 a tam je to-bývá BSM), jinak toto dovede i snímač na klice (řeil jsem to několikrát na X7 a projistotu jsem měnil obojí a byl klid)- s jednou jsem se trápil dva dny ne mi to udělala a po zhasnutí ecu nela načíst(zhruba dvě minuty potom jako by se nechumelilo načetla se a nic uloeno) mně toto dělalo zlaté biturbo ale tam byl nainstalovanej GSM modul a ten se náhodně resetoval a po dobu(+-1.minuta) ne se zresetoval tak jsi mohl dělat co jsi chtěl a ani uk - po minutě na cvrk a jel jsi dál(mimo to byl patně zapojený tak e natvrdo - chyba adná max ztráta komunikace) tlak paliva by to udělal také ale ten by se uloil - tuhle vypadá na odpojení napájení ecu dřív ne si můe něco uloit (ale je to peugeot - nemusí se to chovat stejně - arogantní by věděl ale nějak se mnou nemluví u od léta) - tahle věc má na baterce takovou desku s pojistkama? - projdi jí (očisti a prostříkej něčím - já mám takovej zázračnej vodivej olej - funguje super) Kdy tak mi cinkni a bude třeit.
|
|
14.02.2017 23:55 -
Re: Podivné chování motoru / Peugeot 307
|
3039802
|
|
jumep
|
|
|
ja som toto pozoroval bez zaznamu na snimaci otacok, chyba sa tam objavila az po hodne dlhej dobe
ja som toto pozoroval bez zaznamu na snimaci otacok, chyba sa tam objavila az po hodne dlhej dobe
|
|
15.02.2017 22:51 -
Re: Podivné chování motoru / Peugeot 307
|
3039967
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak první zajímavej poznatek-je v háji diferenčák...
Za jízdy tlak 0 i třeba ve 3000ot. pod plným plynem.
Take vyměněn,během několika set metrů hláka o zaplněným FAP... A sakra
Po vyřeení tohohle (asi výplach FAPu,protoe nevěří,e tady pomůe nucená regenerace) se zaměřím na ten snímač otáček.
I kdy to chování by klidně mohlo tomu zabetonovanýmu FAPu nasvědčovat...
Tak první zajímavej poznatek-je v háji diferenčák...
Za jízdy tlak 0 i třeba ve 3000ot. pod plným plynem.
Take vyměněn,během několika set metrů hláka o zaplněným FAP... A sakra :-d
Po vyřeení tohohle (asi výplach FAPu,protoe nevěří,e tady pomůe nucená regenerace) se zaměřím na ten snímač otáček.
I kdy to chování by klidně mohlo tomu zabetonovanýmu FAPu nasvědčovat...
|
|
16.02.2017 07:40 -
Re: Podivné chování motoru / Peugeot 307
|
3039998
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
hele tu nuceneu regeneraci zkus,ale ne na miste (tu stejne ma jen asi 20% sw) ale jizdou....nekolik za sebou,obvykle 3-4x ,pak se zacen chovat normalne...je zasranej asi hlavne proto ze diferencni tlak byl dlouho 0
hele tu nuceneu regeneraci zkus,ale ne na miste (tu stejne ma jen asi 20% sw) ale jizdou....nekolik za sebou,obvykle 3-4x ,pak se zacen chovat normalne...je zasranej asi hlavne proto ze diferencni tlak byl dlouho 0
|
|
16.02.2017 20:49 -
Re: Podivné chování motoru / Peugeot 307
|
3040435
|
|
Hanz 397
|
|
|
autodiag napsal(a): hele tu nuceneu regeneraci zkus,ale ne na miste (tu stejne ma jen asi 20% sw) ale jizdou....nekolik za sebou,obvykle 3-4x ,pak se zacen chovat normalne...je zasranej asi hlavne proto ze diferencni tlak byl dlouho 0
Na místě se ji snaim nedělat-jednou se mi při ní,jak padá po prvním vytočení do volnoběhu,zastavil RHR na C4 a dlouhých 10 minut neel natočit,pak chytnul,jakoby nic. Od tý doby se snaím dělat jí jen za jízdy...
Zkusím to.
Na místě se ji snaim nedělat-jednou se mi při ní,jak padá po prvním vytočení do volnoběhu,zastavil RHR na C4 a dlouhých 10 minut neel natočit,pak chytnul,jakoby nic. Od tý doby se snaím dělat jí jen za jízdy...;-)
Zkusím to.
|
|
| |
|
|