| | |
03.12.2016 01:52 -
Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017162
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Zdravím.. sice je dotaz ohledně C8, ale jedná se o 2.2HDi co je v C5...
Koupil jsem si C8 s tím, e nejde nastartovat (cena odpovídala), abych si měl s čím hrát.. Bylo mi řečeno, e budou asi skočené rozvody...
Take pokud se pokusím startovat, po jedné či dvou otáčkách se motor zastaví.. (chcípne elektrika).. Na druhý pokus párkrát protočí a lus.. Na třetí pokud startování u bez problému točí a točí...
Po 10s startování ze začne chytat jeden válec... chvilkama se moná přidá dalí, ale na nastartování to nestačí.. přitom se line z výfuku smrádek patně spálené nafty... Chová se to přesně jako moje stará Sierra, kdy bylo venku -10 stupňů..
Zkusil jsem "čuchnout" startovacím sprejem... Na sprej "naskočí", jakmile sprej dojde, vrací se do původního kytání...
Jinak na to, e je dovezené z německa, tak v motoru nebyl olej ani chladicí kapalina.. Olej na zhasnutí kontrolky stačil, ale byl pod minimem... Napadá mne, zda úbytek oleje a chladicí kapaliny nemůe mít nějakou spojitost se závadou..
A teď k diagnostice... mám půjčenou Lexii... v chybách motoru je pouze tlak turba a havicí relé má zkrat na kostru... Sice bych u zajásal, ale přes den bylo nad nulou a stejný motor v P607 mi startuje při téhle teplotě bez havení... Navíc, kdy chytnul na sprej, tak se neudrel..
Při měření parametrů při startování mám tlak paliva jenom 8 barů.. e by vadný regulátor, nebo čidlo tlaku paliva?? Jene při těchto závadách by těko motor chytal na jeden válec...
Ohledně přeskočení řemene.. Synchronizace klika/vačka se hlásí ANO (sem tam problikne ne).. Poznala by diagnostika skočené rozvody o zub???
Potřebuji trknout, a vím, čím začít.. díky moc...
Zdravím.. sice je dotaz ohledně C8, ale jedná se o 2.2HDi co je v C5...
Koupil jsem si C8 s tím, e nejde nastartovat (cena odpovídala), abych si měl s čím hrát.. Bylo mi řečeno, e budou asi skočené rozvody...
Take pokud se pokusím startovat, po jedné či dvou otáčkách se motor zastaví.. (chcípne elektrika).. Na druhý pokus párkrát protočí a lus.. Na třetí pokud startování u bez problému točí a točí...
Po 10s startování ze začne chytat jeden válec... chvilkama se moná přidá dalí, ale na nastartování to nestačí.. přitom se line z výfuku smrádek patně spálené nafty... Chová se to přesně jako moje stará Sierra, kdy bylo venku -10 stupňů.. :-)
Zkusil jsem "čuchnout" startovacím sprejem... Na sprej "naskočí", jakmile sprej dojde, vrací se do původního kytání...
Jinak na to, e je dovezené z německa, tak v motoru nebyl olej ani chladicí kapalina.. Olej na zhasnutí kontrolky stačil, ale byl pod minimem... Napadá mne, zda úbytek oleje a chladicí kapaliny nemůe mít nějakou spojitost se závadou..
A teď k diagnostice... mám půjčenou Lexii... v chybách motoru je pouze tlak turba a havicí relé má zkrat na kostru... Sice bych u zajásal, ale přes den bylo nad nulou a stejný motor v P607 mi startuje při téhle teplotě bez havení... Navíc, kdy chytnul na sprej, tak se neudrel..
Při měření parametrů při startování mám tlak paliva jenom 8 barů.. e by vadný regulátor, nebo čidlo tlaku paliva?? Jene při těchto závadách by těko motor chytal na jeden válec...
Ohledně přeskočení řemene.. Synchronizace klika/vačka se hlásí ANO (sem tam problikne ne).. Poznala by diagnostika skočené rozvody o zub???
Potřebuji trknout, a vím, čím začít.. díky moc... :-)
|
|
03.12.2016 14:02 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017229
|
|
jruze
|
|
|
macman napsal(a): Zdravím.. sice je dotaz ohledně C8, ale jedná se o 2.2HDi co je v C5...
Koupil jsem si C8 s tím, e nejde nastartovat (cena odpovídala), abych si měl s čím hrát.. Bylo mi řečeno, e budou asi skočené rozvody...
Take pokud se pokusím startovat, po jedné či dvou otáčkách se motor zastaví.. (chcípne elektrika).. Na druhý pokus párkrát protočí a lus.. Na třetí pokud startování u bez problému točí a točí...
Po 10s startování ze začne chytat jeden válec... chvilkama se moná přidá dalí, ale na nastartování to nestačí.. přitom se line z výfuku smrádek patně spálené nafty... Chová se to přesně jako moje stará Sierra, kdy bylo venku -10 stupňů..
Zkusil jsem "čuchnout" startovacím sprejem... Na sprej "naskočí", jakmile sprej dojde, vrací se do původního kytání...
Jinak na to, e je dovezené z německa, tak v motoru nebyl olej ani chladicí kapalina.. Olej na zhasnutí kontrolky stačil, ale byl pod minimem... Napadá mne, zda úbytek oleje a chladicí kapaliny nemůe mít nějakou spojitost se závadou..
A teď k diagnostice... mám půjčenou Lexii... v chybách motoru je pouze tlak turba a havicí relé má zkrat na kostru... Sice bych u zajásal, ale přes den bylo nad nulou a stejný motor v P607 mi startuje při téhle teplotě bez havení... Navíc, kdy chytnul na sprej, tak se neudrel..
Při měření parametrů při startování mám tlak paliva jenom 8 barů.. e by vadný regulátor, nebo čidlo tlaku paliva?? Jene při těchto závadách by těko motor chytal na jeden válec...
Ohledně přeskočení řemene.. Synchronizace klika/vačka se hlásí ANO (sem tam problikne ne).. Poznala by diagnostika skočené rozvody o zub???
Potřebuji trknout, a vím, čím začít.. díky moc...
Kolik se ti strati vody? Nebo ze by olej? Jestli mám pravdu tak se poohlidni po jiném motoru pac tento bude mít zohybane ojnice mimo to C8 a vůbec 2.2 trpí na vstriky (nejdou ven) tak si uij opravu.
Kolik se ti strati vody? Nebo ze by olej? Jestli mám pravdu tak se poohlidni po jiném motoru pac tento bude mít zohybane ojnice mimo to C8 a vůbec 2.2 trpí na vstriky (nejdou ven) tak si uij opravu. ;-)
|
|
03.12.2016 15:03 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017246
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
kolik se ztrácí oleje a vody nevím... auto jsem koupil tak jak je a překupník prý taky neví... take jestli je to dlouhodobá zákeitost, e to nikdo neřeil, nebo to má spojitost se závadou - to nevím..
Nicméně... Přes noc jsem nabil baterku do plna a u to zastavování při startování není... Stejně ale je zde otázka, proč se přibrďuje při slabí baterce,,
Při nabité baterce má snahu jít jeden válec okamitě, ale nic víc...
A teď mám nápad... Jestlie tlak v railu hlásí diagnostika 8 barů a má být 400 barů... Jaktoe to má snahu jít na jeden válec???
není moné, e by jeden vstřik propoutěl - proto není tlak v railu, ale přesto díky tomu to má snahu jít na jeden válec??? Zároveň by se mohla dělat louička nafty na pístu, která přibrďuje motor???
A jak zjistit vadnej vstřik na autě, kde se k nim nedá dostat???
kolik se ztrácí oleje a vody nevím... auto jsem koupil tak jak je a překupník prý taky neví... take jestli je to dlouhodobá zákeitost, e to nikdo neřeil, nebo to má spojitost se závadou - to nevím..
Nicméně... Přes noc jsem nabil baterku do plna a u to zastavování při startování není... Stejně ale je zde otázka, proč se přibrďuje při slabí baterce,,
Při nabité baterce má snahu jít jeden válec okamitě, ale nic víc...
A teď mám nápad... Jestlie tlak v railu hlásí diagnostika 8 barů a má být 400 barů... Jaktoe to má snahu jít na jeden válec???
není moné, e by jeden vstřik propoutěl - proto není tlak v railu, ale přesto díky tomu to má snahu jít na jeden válec??? Zároveň by se mohla dělat louička nafty na pístu, která přibrďuje motor???
A jak zjistit vadnej vstřik na autě, kde se k nim nedá dostat??? :-)
|
|
03.12.2016 17:16 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017255
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja mam pocit ze se poustis do neceho cemu vubec ,ale vubec nerozumis a radil bych ti dej to nekomu kdo ano jinak jsi zbytecne vyhodil penize
ja mam pocit ze se poustis do neceho cemu vubec ,ale vubec nerozumis a radil bych ti dej to nekomu kdo ano jinak jsi zbytecne vyhodil penize
|
|
03.12.2016 17:40 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017257
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
To je pravda, e tomu nerozumím, jinak bych se přece neptal...
Nízkotlakou část paliva mám v pořádku, ale pokud nekecá čidlo na railu, tak ve vysokotlaké není tlak...
Take i kdyby byla ohnutá ojnice, co nepředpokládám - stejně by to neřeilo závadu proč na railu tlak není...
Buď je vadné čerpadlo vysokotlaku - ovem proč se pak chytá jeden válec, kdy není tlak...
Nebo je vadný DRV ventil - nejde regulace - nejde tlak.. S vadným (odpojeným) regulačním ventilem ale větinou stejně na railu naběhne nějakých 50barů..
Nebo je prostě ve vysokotlaké části únik paliva/tlaku.. Jeliko je motor suchý - napadl mne únik paliva vadným vstřikem...
Take je moné, e by byl CR vstřik vadný způsobem, e by natolik propoutěl naftu, e pak nebude v railu tlak??
To je pravda, e tomu nerozumím, jinak bych se přece neptal...
Nízkotlakou část paliva mám v pořádku, ale pokud nekecá čidlo na railu, tak ve vysokotlaké není tlak...
Take i kdyby byla ohnutá ojnice, co nepředpokládám - stejně by to neřeilo závadu proč na railu tlak není...
Buď je vadné čerpadlo vysokotlaku - ovem proč se pak chytá jeden válec, kdy není tlak...
Nebo je vadný DRV ventil - nejde regulace - nejde tlak.. S vadným (odpojeným) regulačním ventilem ale větinou stejně na railu naběhne nějakých 50barů..
Nebo je prostě ve vysokotlaké části únik paliva/tlaku.. Jeliko je motor suchý - napadl mne únik paliva vadným vstřikem...
Take je moné, e by byl CR vstřik vadný způsobem, e by natolik propoutěl naftu, e pak nebude v railu tlak??
|
|
03.12.2016 18:58 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017287
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
si to zmer a budes vedet hned
si to zmer a budes vedet hned
|
|
03.12.2016 20:16 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017319
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Trkl te uz prekupnik. skocene rozvody. Co resis. Koupil sis to at se mas s cim hrat tak sundej aspon ty dekle rozvodu ne ? Ach jo.
Trkl te uz prekupnik. skocene rozvody. Co resis. Koupil sis to at se mas s cim hrat tak sundej aspon ty dekle rozvodu ne ? Ach jo.
|
|
03.12.2016 20:20 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017324
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ak je taký tlak paliva tak to nemôe otvára vstreky. Vstreky najjednoduchie otestuje tak, e odpojí prepady a odmeria kolko z nich tečie do prepadu. A tlaky motora počuje aj pri tartovaní pribline. Ale keď to dymí a nechytí tak tam nafta ide len inokedy ako má alebo v zlom mnostve alebo to nemá tlaky.
Ak je taký tlak paliva tak to nemôe otvára vstreky. Vstreky najjednoduchie otestuje tak, e odpojí prepady a odmeria kolko z nich tečie do prepadu. A tlaky motora počuje aj pri tartovaní pribline. Ale keď to dymí a nechytí tak tam nafta ide len inokedy ako má alebo v zlom mnostve alebo to nemá tlaky.
|
|
03.12.2016 22:53 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017372
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Vzhledem k tomu, e mám tento týden v práci "dlouhý", tak k autu se dostanu vdy a za tmy.. Já ho vlastně jetě ani za světla neviděl.. Přítí týden zkusím sundat kryty rozvodů a zjistím zda nejsou skočený... Předpokládám e na tomhle 4HW motoru je to stejné jako na 4HX.. Take tyčka pod startérem do setrváku a tyčka skrz kolečko u vaček..
Mimochodem, diagnostika pozná skočené rozvody??? Synchronizace je při startování "ANO"
Motor při startování točí naprosto normálně (krom toho poklesu otáček hned na začátku).. Komprese je cítit a nikde nic nebouchá, necvaká, neklepe...
Ty přepady zkusím.. Nepředpokládal jsem, e by bez nastartovaného motoru lo tolik paliva do přepadu.. Přepady jsem vdycky zkouel na volnoběh a moc toho z nich neteklo... Pokud by byl ale zadřený vstřik, lo by to do přepadu i na startér???
To je přesně to co mě zaráí... Tlak na railu je moc nízký, aby se otevřely vstřiky a přesto mi to chytá na jeden válec.. Proto hledám zádrhel spíe ve vstřikách. ne e to je tím skočeným řemenem... Řemen o zub mi nerozhodí tlaky na naftě..
Čím více nad tím přemýlím, tak mi to sedí na zadřenej vstřikovač, který propoutí naftu do válce... Kdyby nebyl u c8 tak blbej přístup ke vstřikům, tak je prostě vymontuju a odvezu na test.. Tady bych raději nejdříve identifikoval vadnej vstřik a vyndaval a konkrétní kus...
Vzhledem k tomu, e mám tento týden v práci "dlouhý", tak k autu se dostanu vdy a za tmy.. Já ho vlastně jetě ani za světla neviděl.. :-) Přítí týden zkusím sundat kryty rozvodů a zjistím zda nejsou skočený... Předpokládám e na tomhle 4HW motoru je to stejné jako na 4HX.. Take tyčka pod startérem do setrváku a tyčka skrz kolečko u vaček..
Mimochodem, diagnostika pozná skočené rozvody??? Synchronizace je při startování "ANO"
Motor při startování točí naprosto normálně (krom toho poklesu otáček hned na začátku).. Komprese je cítit a nikde nic nebouchá, necvaká, neklepe...
Ty přepady zkusím.. Nepředpokládal jsem, e by bez nastartovaného motoru lo tolik paliva do přepadu.. Přepady jsem vdycky zkouel na volnoběh a moc toho z nich neteklo... Pokud by byl ale zadřený vstřik, lo by to do přepadu i na startér???
To je přesně to co mě zaráí... Tlak na railu je moc nízký, aby se otevřely vstřiky a přesto mi to chytá na jeden válec.. Proto hledám zádrhel spíe ve vstřikách. ne e to je tím skočeným řemenem... Řemen o zub mi nerozhodí tlaky na naftě..
Čím více nad tím přemýlím, tak mi to sedí na zadřenej vstřikovač, který propoutí naftu do válce... Kdyby nebyl u c8 tak blbej přístup ke vstřikům, tak je prostě vymontuju a odvezu na test.. Tady bych raději nejdříve identifikoval vadnej vstřik a vyndaval a konkrétní kus...
|
|
04.12.2016 07:57 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017407
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Tohle zní docela logicky. Vstřik bez pičky...
Jestli to tak je, tak je otázka proč...
Turbo ko? Olej v sání a na něj rozeběhnutej motor?
No, dobře se bav
To je fakt.. i toto se mohlo stát... Je fakt, e vadnej vstřik by tlačil do přepadu a né do válce.. Take pokud to jde do válce, je v háji pička..
koda, e u tohodle auta je turbo v místech, kam světlo snad nikdy nedopadlo.. Jinak bych sundal hadici a prověřil vůli...
Troku jsem si přivstal, ne půjdu do práce, počkám a se jetě trochu rozední a jdu zkusit ty přepady.. Hadičky, ani nádobky připravené nemám, předpokládám, e z dobrého vstřiku na startér skoro nic nepoteče.. Pokud poteče, mám viníka...
Mám tady náhradní regulační ventil, take pokud se neprojeví vstřik.. zkusím ho vyměnit...
Přinejhorím mám i náhradní čerpadlo... Ale čerpadla spí trpí na pony, které ucpávají ventil.. e by čerpadlo bylo tak mrtvé, e nedá tlak??? Ale na co by pak běel ten jeden válec???
To je fakt.. i toto se mohlo stát... Je fakt, e vadnej vstřik by tlačil do přepadu a né do válce.. Take pokud to jde do válce, je v háji pička..
koda, e u tohodle auta je turbo v místech, kam světlo snad nikdy nedopadlo.. Jinak bych sundal hadici a prověřil vůli...
Troku jsem si přivstal, ne půjdu do práce, počkám a se jetě trochu rozední a jdu zkusit ty přepady.. Hadičky, ani nádobky připravené nemám, předpokládám, e z dobrého vstřiku na startér skoro nic nepoteče.. Pokud poteče, mám viníka...
Mám tady náhradní regulační ventil, take pokud se neprojeví vstřik.. zkusím ho vyměnit...
Přinejhorím mám i náhradní čerpadlo... Ale čerpadla spí trpí na pony, které ucpávají ventil.. e by čerpadlo bylo tak mrtvé, e nedá tlak??? Ale na co by pak běel ten jeden válec???
|
|
04.12.2016 08:28 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017410
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ahoj z toho vseho ve mne drima podezreni ze to zkousis ozivit venku. Tak to poradkou termozku s cajem jinak to odmarodis. Toto auto neni na opravu na sidlisti.
Ahoj z toho vseho ve mne drima podezreni ze to zkousis ozivit venku. Tak to poradkou termozku s cajem jinak to odmarodis. Toto auto neni na opravu na sidlisti.
|
|
04.12.2016 09:41 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017411
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
zrovna se rozehřívám.. Dělám to na zahradě, ale jakmile nařeu dřevo, přestěhuju se do stodoly.. Jo vytápěnou gará se zvedákem nemám....
Take k přepadům se prostě nedostanu... V dáli v hloubce vidím vstřikovače, ale to je tak vechno.. Zkusím rozebrat ten plastovej dekl kolem stěračů, jestli mi napomůe... Nicméně dneska nemám tolik času, take to budu řeit od zítřka...
mám vyndanej DRV ventil, zaráí mne ovem e není na vnejím krouku černý O krouek.. Je pouze klasika ten zelený u mikrosítka... Vybalil jsem novej ventil a tam krouek taky není... U starího 4HX krouek vdycky byl.. Jakpakto??
EDIT: take drv ventil vyměněný - je to uplně stejné...
Udělal jsem poslední důkladné měření hodnot...
Otáčky motoru při startování cca 290
Tlak paliva v railu během startu nepřekročí 40barů... Ze začátku je 8 barů.. kdy to kucká na jeden válec, tak stoupne tlak na 20 barů... Pokud fouknu startovací sprej, motor chytne vcelku kultivovaně, nechci předčasně jásat, ale běí vechyn čtyři válce.. V okamiku běhu na sprej má rail max 100 barů, moná tam na chvilku probliklo do 200barů... Pořád málo...
Nevím, jestli to je normální, ale během startování jsou hodnoty předvstřiků na nule...
havící relé je asi opravdu mrtvý, diagnostika vůbec nehlásí jeho sepnutí...
Ne začnu vyndavat vstřiky... nemůe být hypoteticky problém v nízkotlaké části??? Sice čerpadlo podává jak o ivot.. Ventilek ve víčku palivového filtru také funguje.. Ale mám vyzkoueno, e tlak podávacího čerpadla dává skrz vysokotlaké čerpadlo do railu.. Neměl bych na stojícím motoru vidět na railu ty 2-3 bary nízkotlakého čerpadla???
zrovna se rozehřívám.. :-) Dělám to na zahradě, ale jakmile nařeu dřevo, přestěhuju se do stodoly.. :-) Jo vytápěnou gará se zvedákem nemám....
Take k přepadům se prostě nedostanu... V dáli v hloubce vidím vstřikovače, ale to je tak vechno.. Zkusím rozebrat ten plastovej dekl kolem stěračů, jestli mi napomůe... Nicméně dneska nemám tolik času, take to budu řeit od zítřka...
mám vyndanej DRV ventil, zaráí mne ovem e není na vnejím krouku černý O krouek.. Je pouze klasika ten zelený u mikrosítka... Vybalil jsem novej ventil a tam krouek taky není... U starího 4HX krouek vdycky byl.. Jakpakto??
EDIT: take drv ventil vyměněný - je to uplně stejné...
Udělal jsem poslední důkladné měření hodnot...
Otáčky motoru při startování cca 290
Tlak paliva v railu během startu nepřekročí 40barů... Ze začátku je 8 barů.. kdy to kucká na jeden válec, tak stoupne tlak na 20 barů... Pokud fouknu startovací sprej, motor chytne vcelku kultivovaně, nechci předčasně jásat, ale běí vechyn čtyři válce.. V okamiku běhu na sprej má rail max 100 barů, moná tam na chvilku probliklo do 200barů... Pořád málo...
Nevím, jestli to je normální, ale během startování jsou hodnoty předvstřiků na nule...
havící relé je asi opravdu mrtvý, diagnostika vůbec nehlásí jeho sepnutí...
Ne začnu vyndavat vstřiky... nemůe být hypoteticky problém v nízkotlaké části??? Sice čerpadlo podává jak o ivot.. Ventilek ve víčku palivového filtru také funguje.. Ale mám vyzkoueno, e tlak podávacího čerpadla dává skrz vysokotlaké čerpadlo do railu.. Neměl bych na stojícím motoru vidět na railu ty 2-3 bary nízkotlakého čerpadla???
|
|
06.12.2016 12:45 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3017992
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Začal jsem rozebírat sání, abych se dostal k railu a zkusil zaslepit výstupy do jednotlivých vstřikovačů a v hadici od intercooleru byla tak decka oleje.. Dá se brát decka jako normál, nebo to znamená turbo KO, byl přetočenej motor a proto upadlá pička???
Začal jsem rozebírat sání, abych se dostal k railu a zkusil zaslepit výstupy do jednotlivých vstřikovačů a v hadici od intercooleru byla tak decka oleje.. Dá se brát decka jako normál, nebo to znamená turbo KO, byl přetočenej motor a proto upadlá pička???
|
|
06.12.2016 14:39 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3018049
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Na sprej tlak v rampě vzrostl, ale pořád byl do 100 barů, take na otevírání vstřiků to nebylo...
Ono je fakt jeden vstřikovač průchozí... Odpojil jsem vechny vstřikovače a z jednoho "utíká komprese".. Kdy drím na vstupu vstřikovače prst, tak cítím jak tlakuje...
Průchozí vstřik jsem "zaslepil" kuličkou z loiska (aby neutíkal tlak), motor na zbývající 3 válce nechytá...
Nemám u doma diagnostiku, take nevím zda stále není tlak v railu (například zavzduněním), nebo jestli je někde dalí problém...
Stále ovem mě mate ten olej v hadici od intercooleru... Sundal jsem stejnou hadici na jiným autě s 2.2HDI a ádný olej tam nebyl...
Na sprej tlak v rampě vzrostl, ale pořád byl do 100 barů, take na otevírání vstřiků to nebylo...
Ono je fakt jeden vstřikovač průchozí... Odpojil jsem vechny vstřikovače a z jednoho "utíká komprese".. Kdy drím na vstupu vstřikovače prst, tak cítím jak tlakuje...
Průchozí vstřik jsem "zaslepil" kuličkou z loiska (aby neutíkal tlak), motor na zbývající 3 válce nechytá...
Nemám u doma diagnostiku, take nevím zda stále není tlak v railu (například zavzduněním), nebo jestli je někde dalí problém...
Stále ovem mě mate ten olej v hadici od intercooleru... Sundal jsem stejnou hadici na jiným autě s 2.2HDI a ádný olej tam nebyl...
|
|
06.12.2016 16:35 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3018101
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
chlape ty me fakt bavis
chlape ty me fakt bavis :-)))):palec
|
|
06.12.2016 17:59 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3018138
|
|
macman
|
Město: Kochánky, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Nejsem si jist, zda mi to má lichotit..
Zase na druhou stranu pokud to dám dohromady, bude to docela úspěch...
Mimochodem, ačkoliv jsem očekával průvih s vyndaváním, tak vstřik el vyndat lehce rukou... Jetě dnes ho vezu na test na stolici... Zítra vyndám ostatní, udělám test komprese a uvidím co dál...
Nejsem si jist, zda mi to má lichotit.. :-)
Zase na druhou stranu pokud to dám dohromady, bude to docela úspěch...
Mimochodem, ačkoliv jsem očekával průvih s vyndaváním, tak vstřik el vyndat lehce rukou... Jetě dnes ho vezu na test na stolici... Zítra vyndám ostatní, udělám test komprese a uvidím co dál...
|
|
06.12.2016 18:51 -
Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
|
3018159
|
|
kajman
|
Město: Písečná, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 144 |
|
|
MadMar nebo podobnost ciste nahodna???
.link.
MadMar nebo podobnost ciste nahodna???
http://dieselpower.cz/forum/search.php?search_author=macman
|
|
| |
|
|