| | |
21.06.2016 19:11 -
Nestartuje / C6 2.7 HDi
|
2964608
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
presunuti do samostatne diskuze
presunuti do samostatne diskuze
|
|
19.06.2016 15:38 -
Re: Nestartuje / C6 2.7 HDI
|
2963357
|
|
majkl275
|
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 13 |
|
|
za studena startovalo v pohodě a nastavoval jsem výku a snímač natočení volantu, tak nastartovat popojet, vypnout, poté jsem chtěl nastartovat, abych zvedl do vyí polohy, ale motor jen točil. e mám jeden dva vstřiky trochu načaté jsem věděl u dřív, tak jsem se na ně díval a kdy se mi to podařilo po 5ti hodinách nastartovat, tak na diagnostice byl jeden po zahřátí o 30 procent vedle, vyměnil jsem ho a nyní jsou vechny vstřiky +-10 procent a to jak za studena, tak i po zahřátí, ale jak to po třeba 5- 20ti minutách vypnu, tak to nejde natočit. Lexia ádnou závadu nehlásí, tlak hlásí jak má být cca 400 Bar, vačkový hřídel synchronizován, teplota paliva vzduchu i vody odpovídající, zkoueno i s jinou baterií a stále stejné, startér točí jak o ivot a nechytí. U se mi i stalo, e to nechytilo ani ráno za studena.
za studena startovalo v pohodě a nastavoval jsem výku a snímač natočení volantu, tak nastartovat popojet, vypnout, poté jsem chtěl nastartovat, abych zvedl do vyí polohy, ale motor jen točil. e mám jeden dva vstřiky trochu načaté jsem věděl u dřív, tak jsem se na ně díval a kdy se mi to podařilo po 5ti hodinách nastartovat, tak na diagnostice byl jeden po zahřátí o 30 procent vedle, vyměnil jsem ho a nyní jsou vechny vstřiky +-10 procent a to jak za studena, tak i po zahřátí, ale jak to po třeba 5- 20ti minutách vypnu, tak to nejde natočit. Lexia ádnou závadu nehlásí, tlak hlásí jak má být cca 400 Bar, vačkový hřídel synchronizován, teplota paliva vzduchu i vody odpovídající, zkoueno i s jinou baterií a stále stejné, startér točí jak o ivot a nechytí. U se mi i stalo, e to nechytilo ani ráno za studena. :nevim
|
|
19.06.2016 18:42 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2963423
|
|
majkl275
|
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 13 |
|
|
majkl275 napsal(a): za studena startovalo v pohodě a nastavoval jsem výku a snímač natočení volantu, tak nastartovat popojet, vypnout, poté jsem chtěl nastartovat, abych zvedl do vyí polohy, ale motor jen točil. e mám jeden dva vstřiky trochu načaté jsem věděl u dřív, tak jsem se na ně díval a kdy se mi to podařilo po 5ti hodinách nastartovat, tak na diagnostice byl jeden po zahřátí o 30 procent vedle, vyměnil jsem ho a nyní jsou vechny vstřiky +-10 procent a to jak za studena, tak i po zahřátí, ale jak to po třeba 5- 20ti minutách vypnu, tak to nejde natočit. Lexia ádnou závadu nehlásí, tlak hlásí jak má být cca 400 Bar, vačkový hřídel synchronizován, teplota paliva vzduchu i vody odpovídající, zkoueno i s jinou baterií a stále stejné, startér točí jak o ivot a nechytí. U se mi i stalo, e to nechytilo ani ráno za studena.
jetě mám takový postřeh, čerpadlo z nádre tlačí celou dobu při zapnutém klíčku i asi 30 sekund po vypnutí zapalování a kdy startuji ihned po zapnutí klíče, tak to někdy chytne, ale kdy to nechám problikat vechny kontrolky, tak je problém. Dále jsem vysledoval, e kdy odpojím zpětnou hadičku od palivového filtru( který mám před 500km nový a je stále čistý), tak to v hadici zasičí, jak uteče nafta zpět do nádre, tak při okamitém startu chytí, ale pokud to nechám problikat kontrolky, tak zase nic. Bude závada v nějakém čidle tlaku podávacího čerpadla? Je to to čidlo umístěné na dně palivového filtru? jaké má číslo? můj vin je VF7TDUHZJ8001015
Díky
jetě mám takový postřeh, čerpadlo z nádre tlačí celou dobu při zapnutém klíčku i asi 30 sekund po vypnutí zapalování a kdy startuji ihned po zapnutí klíče, tak to někdy chytne, ale kdy to nechám problikat vechny kontrolky, tak je problém. Dále jsem vysledoval, e kdy odpojím zpětnou hadičku od palivového filtru( který mám před 500km nový a je stále čistý), tak to v hadici zasičí, jak uteče nafta zpět do nádre, tak při okamitém startu chytí, ale pokud to nechám problikat kontrolky, tak zase nic. Bude závada v nějakém čidle tlaku podávacího čerpadla? Je to to čidlo umístěné na dně palivového filtru? jaké má číslo? můj vin je VF7TDUHZJ8001015
Díky
|
|
19.06.2016 19:04 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2963428
|
|
jumep
|
|
|
ked nechas otvorenu nadrz tak sa ti da nastratovat?
ked nechas otvorenu nadrz tak sa ti da nastratovat?
|
|
20.06.2016 08:50 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2963766
|
|
majkl275
|
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 13 |
|
|
otevřel jsem víčko nádre a moc to nepomáhá, ráno opět poprvé nastartoval, ale za minutu u ne. po odpojení vratného potrubí palivo odteklo do nádre a po okamitém startu to chytlo, dalí start ne.
otevřel jsem víčko nádre a moc to nepomáhá, ráno opět poprvé nastartoval, ale za minutu u ne. po odpojení vratného potrubí palivo odteklo do nádre a po okamitém startu to chytlo, dalí start ne.
|
|
20.06.2016 10:38 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2963804
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zkus povolit/vynda trubku EGRu ze sani
zkus povolit/vynda trubku EGRu ze sani
|
|
20.06.2016 11:12 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2963820
|
|
majkl275
|
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 13 |
|
|
egr mám zaslepený u delí dobu, ale potíe sleduji a teď
egr mám zaslepený u delí dobu, ale potíe sleduji a teď
|
|
20.06.2016 22:59 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2964247
|
|
jumep
|
|
|
hlavne si mal uviest na spravnu mieru pre tych co si to nevsimli ze hovoris o 2.7
v diagnostike ziaden zaznam?
skusit sledovat hodnoty ci nezbadas nejaku anomaliu na tlaku nafty
hlavne si mal uviest na spravnu mieru pre tych co si to nevsimli ze hovoris o 2.7
v diagnostike ziaden zaznam?
skusit sledovat hodnoty ci nezbadas nejaku anomaliu na tlaku nafty
|
|
21.06.2016 08:25 -
Re: patně startuje / C6 2.7HDi
|
2964327
|
|
majkl275
|
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 13 |
|
|
typ auta jsem napsal u prvního příspěvku a neviml jsem si, e se to nepropisuje. Omlouvám se. Tak jsem trochu laboroval se vstřikama, hodnoty se zlepily i ten opakovaný start. Nemohu ale startovat hned, ale po vypnutí klíče čekat a přestane dávat podávací čerpadlo (asi těch 30 s) a potom musím ihned startovat, co se mi nezdá zrovna ideální. Na té spojce od přepadů je červený konektor a je na něm 5V, ta spojka má taky obvod. Spojka pokračuje hadičkou dolů, kde je výměník tepla?, či něco podobného, nebo můe být na vině ten zpětný tlakový ventilek u nádre( foto 2,3), nejspí u mi nedrí ten tlak v nízkotlakém palivovém potrubí, protoe po odpojení zpětné hadičky z filtru se ozve vcucnutí a nic neukápne a motor krásně naskočí na drcnutí.
jinak auto má na tacho 198tkm, bylo ji po dvou čelních nehodách a lexia píe zaseknutý EGR 2 vpředu, koherence ovládání ventilátorů( bo původní majitel měl nápad a přestřihl v nárazníku ovládání relé a napojil vypínač jak ve 120) brutální klepající zvuk se po výměně dvou vstřiků změnil na klepající.
jinak tlak na litě naroste okamitě a je v +- předepsaná hodnota
typ auta jsem napsal u prvního příspěvku a neviml jsem si, e se to nepropisuje. Omlouvám se. Tak jsem trochu laboroval se vstřikama, hodnoty se zlepily i ten opakovaný start. Nemohu ale startovat hned, ale po vypnutí klíče čekat a přestane dávat podávací čerpadlo (asi těch 30 s) a potom musím ihned startovat, co se mi nezdá zrovna ideální. Na té spojce od přepadů je červený konektor a je na něm 5V, ta spojka má taky obvod. Spojka pokračuje hadičkou dolů, kde je výměník tepla?, či něco podobného, nebo můe být na vině ten zpětný tlakový ventilek u nádre( foto 2,3), nejspí u mi nedrí ten tlak v nízkotlakém palivovém potrubí, protoe po odpojení zpětné hadičky z filtru se ozve vcucnutí a nic neukápne a motor krásně naskočí na drcnutí.
jinak auto má na tacho 198tkm, bylo ji po dvou čelních nehodách a lexia píe zaseknutý EGR 2 vpředu, koherence ovládání ventilátorů( bo původní majitel měl nápad a přestřihl v nárazníku ovládání relé a napojil vypínač jak ve 120) brutální klepající zvuk se po výměně dvou vstřiků změnil na klepající.
jinak tlak na litě naroste okamitě a je v +- předepsaná hodnota
Přílohy: IMG_20160110_141536.jpg ( 2315389b ) - ventil před nádrí IMG_20160201_120841.jpg ( 2388791b ) - IMG_20160620_164701.jpg ( 2626229b ) - spojka od přepadů |
|
21.06.2016 09:50 -
Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
|
2964382
|
|
jumep
|
|
|
ta spojka je teplomer nafty
a na trubkach spiatocky mas regulator tlaku 1525 PK (pri nadrzi)
1920 HN je termostaticky ventil (asi to co mas na fotke)
problem je ze vsetko predavaju len ako hadice a trubky vkope
ta spojka je teplomer nafty
a na trubkach spiatocky mas regulator tlaku 1525 PK (pri nadrzi)
1920 HN je termostaticky ventil (asi to co mas na fotke)
problem je ze vsetko predavaju len ako hadice a trubky vkope
|
|
| |
|
|