| | |
12.02.2016 18:13 -
Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918355
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Nasiel som nieco o 2.0 HDi 120 kW. Zevraj na tomto motore existuje nieco ako ochrana motora, s odbornym nazvom kumulativna doba max. vykonu. Ide o to, ze RJ pocita kolko casu chodu motora je v rezime otacok motora v max. vykonu s plynovym pedalom na "podlahe", kde po prekroceni scitanej doby 20 hodin takejto prevadzky, RJ TRVALO znizi vstrekovaci tlak o 200 barov a dojde k poklesu vykonu na 110 kW.
Co je na tom pravdy? Respektive nejake dalsie informacie?
Nasiel som nieco o 2.0 HDi 120 kW. Zevraj na tomto motore existuje nieco ako ochrana motora, s odbornym nazvom kumulativna doba max. vykonu. Ide o to, ze RJ pocita kolko casu chodu motora je v rezime otacok motora v max. vykonu s plynovym pedalom na "podlahe", kde po prekroceni scitanej doby 20 hodin takejto prevadzky, RJ TRVALO znizi vstrekovaci tlak o 200 barov a dojde k poklesu vykonu na 110 kW.
Co je na tom pravdy? Respektive nejake dalsie informacie?
|
|
12.02.2016 19:03 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918366
|
|
jruze
|
|
|
eisy811 napsal(a): Nasiel som nieco o 2.0 HDi 120 kW. Zevraj na tomto motore existuje nieco ako ochrana motora, s odbornym nazvom kumulativna doba max. vykonu. Ide o to, ze RJ pocita kolko casu chodu motora je v rezime otacok motora v max. vykonu s plynovym pedalom na "podlahe", kde po prekroceni scitanej doby 20 hodin takejto prevadzky, RJ TRVALO znizi vstrekovaci tlak o 200 barov a dojde k poklesu vykonu na 110 kW.
Co je na tom pravdy? Respektive nejake dalsie informacie?
U jsem to také slyel - mělo by to mít vic novějích typů.Je to nebo by mělo být počítadlo max výkonu a mělo by to fungovat jak říká - nastaví to jakoby omezovač ní ne byl - je to záleitost jednotky - mělo by to jít upravit v programu,ale zetím to nkdo nechtěl take jen doměnka(v kadě jednotce jsou i motohodiny - ale ty vyčte jen kdy jí otevře) - steným způsobem se dá vypnout i třeba video (ale jinde) - já jen tlumočím info těch ,,chytřejích" to není má parketa.
U jsem to také slyel - mělo by to mít vic novějích typů.Je to nebo by mělo být počítadlo max výkonu a mělo by to fungovat jak říká - nastaví to jakoby omezovač ní ne byl - je to záleitost jednotky - mělo by to jít upravit v programu,ale zetím to nkdo nechtěl take jen doměnka(v kadě jednotce jsou i motohodiny - ale ty vyčte jen kdy jí otevře) - steným způsobem se dá vypnout i třeba video (ale jinde);-) - já jen tlumočím info těch ,,chytřejích" to není má parketa.
|
|
12.02.2016 21:58 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918479
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Tak potom je zvlastne, ze sa o tom takmer nic nevie. Nasiel som iba to, o tom znizenom tlaku a znizenom vykone. Nic o krutiacom momente. 20 hodin mi pride malo. Hodne malo. Predchadzajuce auto som tryznil dlhe, dlhe hodiny na dialniciach tempom cez 170 a teraz ma 300 000 a stale bez problemov.
20 hodin? Cca 4000 km plnym plynom? A co potom dake chipovanie? Ti co upravuju tieto dvojlitre teda o tom musia mat vedomost. Predpokladam ze krutiaci moment padne dole o viac nez 10% a to uz musi byt citelne.
Toto sa mi vobec nepaci
Tak potom je zvlastne, ze sa o tom takmer nic nevie. Nasiel som iba to, o tom znizenom tlaku a znizenom vykone. Nic o krutiacom momente. 20 hodin mi pride malo. Hodne malo. Predchadzajuce auto som tryznil dlhe, dlhe hodiny na dialniciach tempom cez 170 a teraz ma 300 000 a stale bez problemov.
20 hodin? Cca 4000 km plnym plynom? A co potom dake chipovanie? Ti co upravuju tieto dvojlitre teda o tom musia mat vedomost. Predpokladam ze krutiaci moment padne dole o viac nez 10% a to uz musi byt citelne.
Toto sa mi vobec nepaci
:nevim
|
|
12.02.2016 22:02 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918480
|
|
jumep
|
|
|
podla mna sa moze jednat maximalne o cas iduci vkuse bez pauzy
inak to postrada akykolvek zmysel
podla mna sa moze jednat maximalne o cas iduci vkuse bez pauzy
inak to postrada akykolvek zmysel
|
|
12.02.2016 22:28 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918484
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Podla toho co som cital tak sa ten cas scitava, takze scitava asi aj sekundy toho plneho rezimu. Takze kazdy prudky start, predbiehanie na plny plyn atd. a potom zrazu bum, vykon v prdeli. Pochopim, keby dochadzalo k znizeniu vykonu napr. po pol hodine jazdy na dialnici v rychlosti 180+, ze by sa na istu dobu chranil motor. No 20 hodin a potom trvale znizenie? To je tupost
Podla toho co som cital tak sa ten cas scitava, takze scitava asi aj sekundy toho plneho rezimu. Takze kazdy prudky start, predbiehanie na plny plyn atd. a potom zrazu bum, vykon v prdeli. Pochopim, keby dochadzalo k znizeniu vykonu napr. po pol hodine jazdy na dialnici v rychlosti 180+, ze by sa na istu dobu chranil motor. No 20 hodin a potom trvale znizenie? To je tupost :-((((
|
|
12.02.2016 22:34 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918485
|
|
jumep
|
|
|
to je podla mna blbost, jedine kvoli zachovaniu emisii pri opotrebeni, ale stale to je podla mna blbost
s tymto sa inac kludne obrat na citroen kde ti k tomu odpovedia
to je podla mna blbost, jedine kvoli zachovaniu emisii pri opotrebeni, ale stale to je podla mna blbost
s tymto sa inac kludne obrat na citroen kde ti k tomu odpovedia
|
|
12.02.2016 23:38 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918490
|
|
abák
|
Město: Strančice, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
jedná se o to, e vůz novějí generace umí podat maximální výkon cca 30minut po celou dobu své ivotnosti.
Tento maximální výkon je cca o 60 procent více ne za běných provozních podmínek. Tyto vyjímečné stavy vyhodnotí jednotka jako stav nouze např. při předjídění. jedná se skutečně jen o minuty, ne hodiny- nepite tady bludy. A kdy o tom nic nevíte, růička vám to vymaluje.
jedná se o to, e vůz novějí generace umí podat maximální výkon cca 30minut po celou dobu své ivotnosti.
Tento maximální výkon je cca o 60 procent více ne za běných provozních podmínek. Tyto vyjímečné stavy vyhodnotí jednotka jako stav nouze např. při předjídění. jedná se skutečně jen o minuty, ne hodiny- nepite tady bludy. A kdy o tom nic nevíte, růička vám to vymaluje.
|
|
13.02.2016 16:42 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918711
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
Pokud to opravdu je takto pomateně, e po nějaké době si auto trvale sníí výkon, tak bych od Citroenu očekával, e vrátí rozdíl ceny mezi slabí a silnějí verzí dvoulitru nebo to berou tak, e ty kilowatty si člověk jenom pronajímá ?
kadopádně, eisy kdyby ses na to dotazoval v Citroenu, jestli to tak opravdu je s tím výkonem, tak dej vědět. Určitě by to tady spoustu lidí zajímalo.
Pokud to opravdu je takto pomateně, e po nějaké době si auto trvale sníí výkon, tak bych od Citroenu očekával, e vrátí rozdíl ceny mezi slabí a silnějí verzí dvoulitru :-)))) nebo to berou tak, e ty kilowatty si člověk jenom pronajímá ?:-d
kadopádně, eisy kdyby ses na to dotazoval v Citroenu, jestli to tak opravdu je s tím výkonem, tak dej vědět. Určitě by to tady spoustu lidí zajímalo.
|
|
13.02.2016 18:50 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918729
|
|
jruze
|
|
|
Zbyňa napsal(a): Pokud to opravdu je takto pomateně, e po nějaké době si auto trvale sníí výkon, tak bych od Citroenu očekával, e vrátí rozdíl ceny mezi slabí a silnějí verzí dvoulitru nebo to berou tak, e ty kilowatty si člověk jenom pronajímá ?
kadopádně, eisy kdyby ses na to dotazoval v Citroenu, jestli to tak opravdu je s tím výkonem, tak dej vědět. Určitě by to tady spoustu lidí zajímalo.
Ten výkon co uvádí je ,,čistý" výkon motoru na brzdě - né výkon auta na brzdě - třeba u 200 koňové 1.6 v DS4 je výsledný třeba 156. (pokud tomu někdo nevěří tak se můe kontaktovat s Mikrou a nebo přímo s jeho dcerou ta má vlastní zkuenost s DS4 jetě v záruce)- kdy se doadovala uváděného výkonu tak po ,,dlouhém jednání" to od ní raději vykoupili
Ten výkon co uvádí je ,,čistý" výkon motoru na brzdě - né výkon auta na brzdě - třeba u 200 koňové 1.6 v DS4 je výsledný třeba 156. (pokud tomu někdo nevěří tak se můe kontaktovat s Mikrou a nebo přímo s jeho dcerou ta má vlastní zkuenost s DS4 jetě v záruce)- kdy se doadovala uváděného výkonu tak po ,,dlouhém jednání" to od ní raději vykoupili;-)
|
|
13.02.2016 20:42 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918762
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Slovo "raději" bych nepouill. Spí by se hodilo NERADI.
Ale jestli to mělo nějakou souvislost s "umělým" sníením výkonu, to nevím. Markéta si to tenkrát oéfovala sama s právníkama, tak do toho moc nevidím.
Slovo "raději" bych nepouill. Spí by se hodilo NERADI. :-))))
Ale jestli to mělo nějakou souvislost s "umělým" sníením výkonu, to nevím. Markéta si to tenkrát oéfovala sama s právníkama, tak do toho moc nevidím.
|
|
13.02.2016 21:27 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918772
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Na Citroen som pisal, no odpoved ocakavam skor nejaku zahmlenu, nic konkretne. Obavam sa, ze je to jejich "interna" zalezitost...
Dnesne 2-litre dosahuju vacsie vykony, konkurencia doluje vysoko cez 200k a PSA potichu znizuje vykon, bez toho aby o tom zakaznik vedel, ci aspon bol na taku moznost upozorneny... By ma zaujimalo, ci tomu je napr. aj u Fordu, tam snad este pridali owerboost
Na Citroen som pisal, no odpoved ocakavam skor nejaku zahmlenu, nic konkretne. Obavam sa, ze je to jejich "interna" zalezitost... :-((((
Dnesne 2-litre dosahuju vacsie vykony, konkurencia doluje vysoko cez 200k a PSA potichu znizuje vykon, bez toho aby o tom zakaznik vedel, ci aspon bol na taku moznost upozorneny... By ma zaujimalo, ci tomu je napr. aj u Fordu, tam snad este pridali owerboost :-o
|
|
13.02.2016 22:13 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918781
|
|
Zbyňa
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 459 |
|
|
No popravdě, tatík má X7 bi-turbo, a nevím jestli je to o tolik těí ne C5 II , ale dynamikou je to tak nastejno, moná lehce ve prospěch X7 od 160 vý Kdyby mě do toho někdo posadil, a řekl, e je to dvoulitr tak mu to klidně věřím, nedovedu si teda představit jak to můe jet s něčím slabím Na druhou stranu na nedostatek výkonu v C5II bi-turbo si tady rozhodně nikdo nestěuje.. (kdy se bavíme o čistým výkonu motoru, ne na kolech)
No popravdě, tatík má X7 bi-turbo, a nevím jestli je to o tolik těí ne C5 II , ale dynamikou je to tak nastejno, moná lehce ve prospěch X7 od 160 vý :nevim Kdyby mě do toho někdo posadil, a řekl, e je to dvoulitr tak mu to klidně věřím, nedovedu si teda představit jak to můe jet s něčím slabím :-o Na druhou stranu na nedostatek výkonu v C5II bi-turbo si tady rozhodně nikdo nestěuje.. (kdy se bavíme o čistým výkonu motoru, ne na kolech)
|
|
13.02.2016 22:37 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918783
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
a co sa tu vlastne riesi ?
mali ste si kupit koncern, tam je vykon vacsinou vyssi ako sa deklaruje [a niekedy o dost]
.link.
zasa neviem, pozna tu niekto ci ma 103-110 alebo 120kW? len tak ze presadne medzi autami?
eisy daj si to cipnut u musketiera na 144kW 196koni a mas to vyriesene....
.link.
103kW je cipla 120kW
v citrone sk to asi neni bezna info a nik toto nebude zakaznikom vesat na nos. skus napisat do Samsungu nech ti poslu schemu telky, ze sa ti pokazila. dan za globalizaciu a dobu konzumu
co keby to tak prasklo ze deklarovany vykon v technicaku by nesedel? dieselgate od VW a teraz by PSA spustil powergate?
a co sa tu vlastne riesi ?
mali ste si kupit koncern, tam je vykon vacsinou vyssi ako sa deklaruje [a niekedy o dost] :-d
http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-combi-rs230-na-brzde-opravdu-ma-vyssi-vykon-nez-rs
zasa neviem, pozna tu niekto ci ma 103-110 alebo 120kW? len tak ze presadne medzi autami?
eisy daj si to cipnut u musketiera na 144kW 196koni a mas to vyriesene....
http://www.musketier.com/?site=products&car=1&model=new&mod=C5S3&kat=technik&pr=C5S30001-07
103kW je cipla 120kW
v citrone sk to asi neni bezna info a nik toto nebude zakaznikom vesat na nos. skus napisat do Samsungu nech ti poslu schemu telky, ze sa ti pokazila. dan za globalizaciu a dobu konzumu
co keby to tak prasklo ze deklarovany vykon v technicaku by nesedel? dieselgate od VW a teraz by PSA spustil powergate?
|
|
13.02.2016 22:39 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918784
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
cennik
.link.
cennik
http://www.musketier.com/download/pdf/c5iii201502englisch.pdf
|
|
13.02.2016 22:51 -
Re: Kumulativna doba max. vykonu?
|
2918787
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
robo - nemozes zrovnavat auto s dakym televizorom. A ak ano, tak neviem ako by sa ti pacilo, keby si si kupil 50" obrazovku a ono po case by sa ti zmensil obraz na 46", len koli tomu, ze napr. tebou spominany samsung sa obava zivotnosti napr. zdroja, ci inych komponentov.
Ano, koncernove auta mam, ano, mali/maju vyssi vykon, nez je uvedene v TP.
Dakeho chipu sa obavam uz len koli DPF a tak trosku ziskat doveru v niekoho, co vie skutocne co robi, zatial mi je tych 120 kW tak, tak dostacujucich. Otazkou je, ako si s tym znizenym tlakom poradi ten chip. Su tu ludia co upravuju motory a napriek tomu o nejakom znizenom tlaku na raile a pod. som tu este necital. Nenasiel som to ani na inych (zahranicnych) forach.
Takze pribudla otazka ako sa bude spravat chipnuty motor po dosiahnuti limitu???
robo - nemozes zrovnavat auto s dakym televizorom. A ak ano, tak neviem ako by sa ti pacilo, keby si si kupil 50" obrazovku a ono po case by sa ti zmensil obraz na 46", len koli tomu, ze napr. tebou spominany samsung sa obava zivotnosti napr. zdroja, ci inych komponentov.
Ano, koncernove auta mam, ano, mali/maju vyssi vykon, nez je uvedene v TP.
Dakeho chipu sa obavam uz len koli DPF a tak trosku ziskat doveru v niekoho, co vie skutocne co robi, zatial mi je tych 120 kW tak, tak dostacujucich. Otazkou je, ako si s tym znizenym tlakom poradi ten chip. Su tu ludia co upravuju motory a napriek tomu o nejakom znizenom tlaku na raile a pod. som tu este necital. Nenasiel som to ani na inych (zahranicnych) forach.
Takze pribudla otazka ako sa bude spravat chipnuty motor po dosiahnuti limitu???
|
|
| |
|
|