 | |  |
14.01.2015 23:39 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2774932
|
|
jumep
|
|

|
vonkajsie cidlo ukazuje ok?
vody je dost?
vonkajsie cidlo ukazuje ok?
vody je dost?
|
|
15.01.2015 00:53 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2774943
|
|
shalafi
|
|

|
rozbehal som diag (tych 78% je na HI, druha strana bola na LO, preto 0% .. inak obe strany funguju rovnako .. pri zapnuti AC je teplota vyparnika okolo nuly)
vonkajsie cidlo je ok, vodu skontrolujem rano .. ak treba este nieco z diag, dodam [:
rozbehal som diag :palec (tych 78% je na HI, druha strana bola na LO, preto 0% .. inak obe strany funguju rovnako .. pri zapnuti AC je teplota vyparnika okolo nuly)
vonkajsie cidlo je ok, vodu skontrolujem rano .. ak treba este nieco z diag, dodam [:
Přílohy: ac1.PNG | Stáhnout( 73044b ) - Staženo:115x. ac2.PNG | Stáhnout( 72665b ) - Staženo:62x. |
|
15.01.2015 10:07 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2774998
|
|
jumep
|
|

|
ten prvy obrazok mi pride ze mas odpojene teplotne cidla z vystupov klimatizacie, ale zasa nejsom si isty ci tam maju byt
polutant senzor bol vzdy len ako doplnkova vec, ten tam byt nemusi, pozrem to neskor v schemach
ten prvy obrazok mi pride ze mas odpojene teplotne cidla z vystupov klimatizacie, ale zasa nejsom si isty ci tam maju byt
polutant senzor bol vzdy len ako doplnkova vec, ten tam byt nemusi, pozrem to neskor v schemach
|
|
15.01.2015 14:22 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2775069
|
|
shalafi
|
|

|
tie cidla su aj niekde v nastaveniach vypnute, potom ako som ich zapol sa nic nezmenilo, takze tipujem, ze tam naozaj niesu.
kazdopadne cuduj sa svete - voda fuc! vdaka jumep za napad skontrolovat vodu dolial som skoro liter nemrz. zmesi do chladica a este asi liter vody :/ uz mi vrta v hlave len kadial to zmizlo .. po naliati z auta nic netieklo, podozrenie mam na napojenie hadice na nadrzke. ta vyzerala ako keby bola nakrivo, trochu zvlecena na jednej strane. fotka v prilohe je uz po naprave, ale aj tak sa mi nezda, ze je to uplne dobre nasadene (zial lepsie som to tam uz zarazit nevedel)
tie cidla su aj niekde v nastaveniach vypnute, potom ako som ich zapol sa nic nezmenilo, takze tipujem, ze tam naozaj niesu.
kazdopadne cuduj sa svete - voda fuc! vdaka jumep za napad skontrolovat vodu :palec dolial som skoro liter nemrz. zmesi do chladica a este asi liter vody :/ uz mi vrta v hlave len kadial to zmizlo .. po naliati z auta nic netieklo, podozrenie mam na napojenie hadice na nadrzke. ta vyzerala ako keby bola nakrivo, trochu zvlecena na jednej strane. fotka v prilohe je uz po naprave, ale aj tak sa mi nezda, ze je to uplne dobre nasadene (zial lepsie som to tam uz zarazit nevedel)
Přílohy: IMG_20150115_074933[1].jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 2099129b ) - Staženo:108x. |
|
15.01.2015 18:18 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2775233
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
mne od novoty do 18tisic km klesna voda pod min v klude. po jazde tam byvalo skoro medzi ryskami. Viem si predstavit ze ak niekto na to nedba povedzme 30tisic tak nadrzka je sucha. kade to mizne neviem
mne od novoty do 18tisic km klesna voda pod min v klude. po jazde tam byvalo skoro medzi ryskami. Viem si predstavit ze ak niekto na to nedba povedzme 30tisic tak nadrzka je sucha. kade to mizne neviem
|
|
26.01.2015 18:18 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2779546
|
|
jacking
|
Město: Kudlovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Zdravím, pročetl jsem skoro celou diskuzi na problém klapek!!! ale nikde jsem nenarazil zdali problem přetrval i do třetí generace C5. Před měsicem jsem koupil novou ce-petečku a nechce se jí moc topit
Předem se omlouvam za nečinost, ale problem s topením jsem řešil až tento víkend. Pro spravnou diagnozu problemu jsem nemusel chodit vubec daleko.Soused je mechanik, tak auto napojil na diagnostiku od BOSCHE otestoval funkčnost klapek,čidel a všeho ostatního co ho napodlo.Diagnostika hlasila všechno Ok. Jedina možnost podle něho byla ucpaný radiator topení,a to se i nakonec potvrdilo.Radiator proplachl vodou a vyfoukal vztlačeným vzduchem aby se zbavil fridexu uvnitř.Napustili rozpouštěč vodního kamene nechal cca 20 min pusobyt a potom propalchl vodou a znovu vyfoukal vzduchem(celi proces opakoval 3x) a nakonec samozdřejmě dopustili chladicí kapalinu.Auto začolo bez problemu topit!! Podle jeho názoru tam nějaký dobrák musel někdy pomíchat dva ruzné Fridexy dohromady.Zavěrem chci řict, že to nedělal poprvé a vždy se mu to osvědčilo!!!určitě lepší jak měnit noví radiator.
Zdravím, pročetl jsem skoro celou diskuzi na problém klapek!!! ale nikde jsem nenarazil zdali problem přetrval i do třetí generace C5. Před měsicem jsem koupil novou ce-petečku a nechce se jí moc topit
Předem se omlouvam za nečinost, ale problem s topením jsem řešil až tento víkend. Pro spravnou diagnozu problemu jsem nemusel chodit vubec daleko.Soused je mechanik, tak auto napojil na diagnostiku od BOSCHE otestoval funkčnost klapek,čidel a všeho ostatního co ho napodlo.Diagnostika hlasila všechno Ok. Jedina možnost podle něho byla ucpaný radiator topení,a to se i nakonec potvrdilo.Radiator proplachl vodou a vyfoukal vztlačeným vzduchem aby se zbavil fridexu uvnitř.Napustili rozpouštěč vodního kamene nechal cca 20 min pusobyt a potom propalchl vodou a znovu vyfoukal vzduchem(celi proces opakoval 3x) a nakonec samozdřejmě dopustili chladicí kapalinu.Auto začolo bez problemu topit!! Podle jeho názoru tam nějaký dobrák musel někdy pomíchat dva ruzné Fridexy dohromady.Zavěrem chci řict, že to nedělal poprvé a vždy se mu to osvědčilo!!!určitě lepší jak měnit noví radiator.:-)
|
|
11.12.2015 23:13 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2896614
|
|
mirasa
|
Město: Dýšina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Jen takový malý postřeh, jelikož mi přijde, že mi to také míň topí, klima nastavená na 25 a žádný zázrak, oproti I C5 tam mám 22 a docela horko. Když zapnu klimu, naskočí mi automatická recirkulace, symbol A s 3 šipkama , funkce je mi jasná, ale včera jsem to zkusil vypnout a najednou mi přišlo, že to topilo víc, nebylo to nic šílenýho, ale o stupeň jsem ubral. Jinak kabinový filtr jsem nekontroloval, tak ani nevím jak vypadá. Ten koupím a rovnou vyměním.
Jen takový malý postřeh, jelikož mi přijde, že mi to také míň topí, klima nastavená na 25 a žádný zázrak, oproti I C5 tam mám 22 a docela horko. Když zapnu klimu, naskočí mi automatická recirkulace, symbol A s 3 šipkama :-) , funkce je mi jasná, ale včera jsem to zkusil vypnout a najednou mi přišlo, že to topilo víc, nebylo to nic šílenýho, ale o stupeň jsem ubral. Jinak kabinový filtr jsem nekontroloval, tak ani nevím jak vypadá. Ten koupím a rovnou vyměním.
|
|
11.12.2015 23:50 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2896628
|
|
jumep
|
|

|
ten filter je prva vec co ries
nakolko to nema v kabine teplotne cidlo, kuri to len teoreticky a ked to nebude moct spravne fukat tak ti to nevyhreje ....
ten filter je prva vec co ries
nakolko to nema v kabine teplotne cidlo, kuri to len teoreticky a ked to nebude moct spravne fukat tak ti to nevyhreje ....
|
|
15.01.2016 13:00 -
Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2908944
|
|
matelko81
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Viem že téme kúrenia sa tu venuje veľa diskusií ale ani v jednej som nenašiel popis môjho problému.
Prišla zima a začalo štrajkovať kúrenie.
Krátko po naštartovaní ide z výduchov vlažný vzduch (asi práca el. špirály) kúrenie nastavené na 25C
cca po 5 minútach vlažný vzduch prestane a ide iba studený.... čo je zvláštne po 5 minútach jazdy mi ukazuje teplota oleja aj chladiacej kvapaliny prevádzkovú hodnotu, a to pri vonkajšej teplote okolo 0C 
po ohmataní hadice od chladiča aj hadice od motora do kúrenia sú stále studené, celý blok motora je studený....
po 30 min jazdy motor teplý, chladič teplý a hadica ku kúreniu vlažná.... kúrenie nastavené na 27C a ide len vlažný vzduch, resp. po chvíli studený 
raz po viac ako 1 hodiny jazdy kúrenie začalo fungovať a v aute bez problémov sauna... po znížení teploty na 24C obidve strany zregulovali a držali teplotu 
je na prívode vody do radiatora kúrenia nejaký ventil čo by sa mohol zadrhávať ?
alebo nejaká spoločná porucha čo by ovplyvnila čidlá teploty? btw. baterku mám novú a po naštartovaní má 14,4V....
Viem že téme kúrenia sa tu venuje veľa diskusií ale ani v jednej som nenašiel popis môjho problému.
Prišla zima a začalo štrajkovať kúrenie.
Krátko po naštartovaní ide z výduchov vlažný vzduch (asi práca el. špirály) kúrenie nastavené na 25C
cca po 5 minútach vlažný vzduch prestane a ide iba studený.... čo je zvláštne po 5 minútach jazdy mi ukazuje teplota oleja aj chladiacej kvapaliny prevádzkovú hodnotu, a to pri vonkajšej teplote okolo 0C :nevim
po ohmataní hadice od chladiča aj hadice od motora do kúrenia sú stále studené, celý blok motora je studený....
po 30 min jazdy motor teplý, chladič teplý a hadica ku kúreniu vlažná.... kúrenie nastavené na 27C a ide len vlažný vzduch, resp. po chvíli studený :nevim
raz po viac ako 1 hodiny jazdy kúrenie začalo fungovať a v aute bez problémov sauna... po znížení teploty na 24C obidve strany zregulovali a držali teplotu :nevim
je na prívode vody do radiatora kúrenia nejaký ventil čo by sa mohol zadrhávať ?
alebo nejaká spoločná porucha čo by ovplyvnila čidlá teploty? btw. baterku mám novú a po naštartovaní má 14,4V....
|
|
15.01.2016 13:45 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2908961
|
|
jruze
|
|

|
matelko81 napsal(a): Viem že téme kúrenia sa tu venuje veľa diskusií ale ani v jednej som nenašiel popis môjho problému.
Prišla zima a začalo štrajkovať kúrenie.
Krátko po naštartovaní ide z výduchov vlažný vzduch (asi práca el. špirály) kúrenie nastavené na 25C
cca po 5 minútach vlažný vzduch prestane a ide iba studený.... čo je zvláštne po 5 minútach jazdy mi ukazuje teplota oleja aj chladiacej kvapaliny prevádzkovú hodnotu, a to pri vonkajšej teplote okolo 0C 
po ohmataní hadice od chladiča aj hadice od motora do kúrenia sú stále studené, celý blok motora je studený....
po 30 min jazdy motor teplý, chladič teplý a hadica ku kúreniu vlažná.... kúrenie nastavené na 27C a ide len vlažný vzduch, resp. po chvíli studený 
raz po viac ako 1 hodiny jazdy kúrenie začalo fungovať a v aute bez problémov sauna... po znížení teploty na 24C obidve strany zregulovali a držali teplotu 
je na prívode vody do radiatora kúrenia nejaký ventil čo by sa mohol zadrhávať ?
alebo nejaká spoločná porucha čo by ovplyvnila čidlá teploty? btw. baterku mám novú a po naštartovaní má 14,4V....
Podle mne tam nic není - voda se ti neztrácí,netlakuje to? jedině že by byl v okruhu vzduch(není ucpaná trubička odvzdušnění?)-na prvních RHR byl na komoře el.ventil obtoku-ten odcházel ale to myslím zrušili-nedával se u novějších a i tak to topilo.Zkusil bych to odvzdušnit a zkontroloval množství kapaliny.(nesetkal jsem se s tím )
Podle mne tam nic není - voda se ti neztrácí,netlakuje to? jedině že by byl v okruhu vzduch(není ucpaná trubička odvzdušnění?)-na prvních RHR byl na komoře el.ventil obtoku-ten odcházel ale to myslím zrušili-nedával se u novějších a i tak to topilo.Zkusil bych to odvzdušnit a zkontroloval množství kapaliny.(nesetkal jsem se s tím:nevim)
|
|
15.01.2016 14:07 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2908978
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|

|
to vyzerá presne ako píše jruze na málo vody/zavdzušnenie. Otvor nádržku a skontroluj hladinu (nie z boku na nádržke - tam môžeš vidieť len zašpinený okraj a voda tam vôbec nemusí byť.)
Zároveň hľadaj niekde hore na hadiciach odvzdušňováky - mali by vyzerať ako pneuventilky a odvzdušňuj.
to vyzerá presne ako píše jruze na málo vody/zavdzušnenie. Otvor nádržku a skontroluj hladinu (nie z boku na nádržke - tam môžeš vidieť len zašpinený okraj a voda tam vôbec nemusí byť.)
Zároveň hľadaj niekde hore na hadiciach odvzdušňováky - mali by vyzerať ako pneuventilky a odvzdušňuj.
|
|
15.01.2016 16:05 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2909016
|
|
Hanz 397
|
|

|
Možná bych zkontroloval/nechal zkontrolovat bypass spalin na EGR ventilu.
Možná bych zkontroloval/nechal zkontrolovat bypass spalin na EGR ventilu.
|
|
15.01.2016 21:32 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2909106
|
|
cacaminek
|
Město: Dobříš, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Mozna ten termostat... od nej to vede do topeni je divne ze by se to samo od sebe zavzdusnilo
Mozna ten termostat... od nej to vede do topeni je divne ze by se to samo od sebe zavzdusnilo
|
|
21.01.2016 05:53 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2910031
|
|
matelko81
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Doliata kvapalina + odvzdušnené na termostate a kúrenie ide ako sa patrí. 
Na prvý pohlaď sa zdalo že je dosť vody, ale to tam bola len taká mláčka na medzidne nádržky, bolo sa treba pozrieť zošikma do nádržky...
Ďakujem za rady.
Doliata kvapalina + odvzdušnené na termostate a kúrenie ide ako sa patrí. :-))))
Na prvý pohlaď sa zdalo že je dosť vody, ale to tam bola len taká mláčka na medzidne nádržky, bolo sa treba pozrieť zošikma do nádržky...
Ďakujem za rady.
|
|
21.01.2016 19:53 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2910105
|
|
Hanz 397
|
|

|
Radši bych to sledoval,jestli neubývá a pokud bude mizet,tak každopádně řešit,kde...
Radši bych to sledoval,jestli neubývá a pokud bude mizet,tak každopádně řešit,kde...;-)
|
|
22.01.2016 03:32 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2910138
|
|
matelko81
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zatiaľ hladina kvapaliny neklesá, uvidím čo prinesie budúcnosť...
Zatiaľ hladina kvapaliny neklesá, uvidím čo prinesie budúcnosť... :-)
|
|
22.01.2016 07:50 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2910146
|
|
jruze
|
|

|
matelko81 napsal(a): Zatiaľ hladina kvapaliny neklesá, uvidím čo prinesie budúcnosť... 
Nic ve zlém,ale to auto má asi doubrou péči Já nepatřím mezi puntičkáře co se týče kontroly a údržby ale vodu,olej kontroluji poměrně často (nespokojím se o pohled ze strany ale otevřít zátku není složité!!)- tvůj příběh by tě mohl připravit o dost peněz - tohle tě mohlo stát hlavu,těsnění pod hlavou a klidně i trvalejší poškození motoru Je pravdou že nejsi jediný - jezdí mi na dílnu spoustu aut u kterých není problém dolít víc jak dva litry LDS,vody a i olej někdy není pomalu vidět na měrce - to je ale k (stav auta po odborné stránce chápu,ale takovéto věci moc né - dáte za auto mnohdy celoživotní úspory a potom ,,sabotujete" vlastní kapsu a rodinné rozpočty )
Nic ve zlém,ale to auto má asi doubrou péči:nevim Já nepatřím mezi puntičkáře co se týče kontroly a údržby ale vodu,olej kontroluji poměrně často (nespokojím se o pohled ze strany ale otevřít zátku není složité!!)- tvůj příběh by tě mohl připravit o dost peněz - tohle tě mohlo stát hlavu,těsnění pod hlavou a klidně i trvalejší poškození motoru:nevim Je pravdou že nejsi jediný - jezdí mi na dílnu spoustu aut u kterých není problém dolít víc jak dva litry LDS,vody a i olej někdy není pomalu vidět na měrce - to je ale k :-(((( (stav auta po odborné stránce chápu,ale takovéto věci moc né - dáte za auto mnohdy celoživotní úspory a potom ,,sabotujete" vlastní kapsu a rodinné rozpočty )
|
|
19.10.2016 23:29 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
3003973
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|

|
Teď na podzim se na mé C5 III objevil problém s topením na pravé straně. Minulou zimu to topilo normálně, přes léto klima taky chladila dobře, ale teď když se ochladilo, tak jsem zjistil problém. U šoféra je vše ok, u spolujezdce fouká jen studený, ať nakroutím teplotu jakoukoliv. Netuší někdo kde by mohl být pes zakopán?
V létě jsem si předělával středový panel ( doplnění kastlíků na mobil a kafčo ), takže bylo vše elektricky odpojeno. Nejsem si ale vědom, že bych někde něco nezapojil - všechny kontrolky, stupně teploty atd. ukazují jako vždycky předtím.
Pylový filtr jsem měl taky venku - jen pro kontrolu, byl jako nový tak jsem ho zase dal z5 ( předchozí majitel byl zřejmě svědomitý poctivec ).
Teď na podzim se na mé C5 III objevil problém s topením na pravé straně. Minulou zimu to topilo normálně, přes léto klima taky chladila dobře, ale teď když se ochladilo, tak jsem zjistil problém. U šoféra je vše ok, u spolujezdce fouká jen studený, ať nakroutím teplotu jakoukoliv. Netuší někdo kde by mohl být pes zakopán?
V létě jsem si předělával středový panel ( doplnění kastlíků na mobil a kafčo ), takže bylo vše elektricky odpojeno. Nejsem si ale vědom, že bych někde něco nezapojil - všechny kontrolky, stupně teploty atd. ukazují jako vždycky předtím.
Pylový filtr jsem měl taky venku - jen pro kontrolu, byl jako nový tak jsem ho zase dal z5 ( předchozí majitel byl zřejmě svědomitý poctivec ).
|
|
23.10.2016 12:30 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
3005211
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|

|
Nikdo nemá tušení, čím by to mohlo být?
Zapojení jsem zkontroloval a vše se zdá být ok. Pylový filtr jsem vyndal ven a zkusil to úplně bez něj - žádná změna.
Když pustím topení tak z pravé strany fouká výrazně chladnější vzduch než z levé. At zvolím teplotu jakoukoliv, vždycky je výrazný rozdíl mezi levou a pravou stranou. Změna proudu vzduchu funguje na obou stranách stejně ( nahoru, doprostřed, na nohy ), chlazení funguje také správně ... Setkal jste se s tím někdo? Čím by to mohlo být?
Nikdo nemá tušení, čím by to mohlo být?:nevim
Zapojení jsem zkontroloval a vše se zdá být ok. Pylový filtr jsem vyndal ven a zkusil to úplně bez něj - žádná změna.
Když pustím topení tak z pravé strany fouká výrazně chladnější vzduch než z levé. At zvolím teplotu jakoukoliv, vždycky je výrazný rozdíl mezi levou a pravou stranou. Změna proudu vzduchu funguje na obou stranách stejně ( nahoru, doprostřed, na nohy ), chlazení funguje také správně ... Setkal jste se s tím někdo? Čím by to mohlo být?
|
|
| |
|
|