| | |
14.01.2015 23:39 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2774932
|
|
jumep
|
|
|
vonkajsie cidlo ukazuje ok?
vody je dost?
vonkajsie cidlo ukazuje ok?
vody je dost?
|
|
15.01.2015 00:53 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2774943
|
|
shalafi
|
|
|
rozbehal som diag (tych 78% je na HI, druha strana bola na LO, preto 0% .. inak obe strany funguju rovnako .. pri zapnuti AC je teplota vyparnika okolo nuly)
vonkajsie cidlo je ok, vodu skontrolujem rano .. ak treba este nieco z diag, dodam [:
rozbehal som diag :palec (tych 78% je na HI, druha strana bola na LO, preto 0% .. inak obe strany funguju rovnako .. pri zapnuti AC je teplota vyparnika okolo nuly)
vonkajsie cidlo je ok, vodu skontrolujem rano .. ak treba este nieco z diag, dodam [:
Přílohy: ac1.PNG ( 73044b ) - ac2.PNG ( 72665b ) - |
|
15.01.2015 10:07 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2774998
|
|
jumep
|
|
|
ten prvy obrazok mi pride ze mas odpojene teplotne cidla z vystupov klimatizacie, ale zasa nejsom si isty ci tam maju byt
polutant senzor bol vzdy len ako doplnkova vec, ten tam byt nemusi, pozrem to neskor v schemach
ten prvy obrazok mi pride ze mas odpojene teplotne cidla z vystupov klimatizacie, ale zasa nejsom si isty ci tam maju byt
polutant senzor bol vzdy len ako doplnkova vec, ten tam byt nemusi, pozrem to neskor v schemach
|
|
15.01.2015 14:22 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2775069
|
|
shalafi
|
|
|
tie cidla su aj niekde v nastaveniach vypnute, potom ako som ich zapol sa nic nezmenilo, takze tipujem, ze tam naozaj niesu.
kazdopadne cuduj sa svete - voda fuc! vdaka jumep za napad skontrolovat vodu dolial som skoro liter nemrz. zmesi do chladica a este asi liter vody :/ uz mi vrta v hlave len kadial to zmizlo .. po naliati z auta nic netieklo, podozrenie mam na napojenie hadice na nadrzke. ta vyzerala ako keby bola nakrivo, trochu zvlecena na jednej strane. fotka v prilohe je uz po naprave, ale aj tak sa mi nezda, ze je to uplne dobre nasadene (zial lepsie som to tam uz zarazit nevedel)
tie cidla su aj niekde v nastaveniach vypnute, potom ako som ich zapol sa nic nezmenilo, takze tipujem, ze tam naozaj niesu.
kazdopadne cuduj sa svete - voda fuc! vdaka jumep za napad skontrolovat vodu :palec dolial som skoro liter nemrz. zmesi do chladica a este asi liter vody :/ uz mi vrta v hlave len kadial to zmizlo .. po naliati z auta nic netieklo, podozrenie mam na napojenie hadice na nadrzke. ta vyzerala ako keby bola nakrivo, trochu zvlecena na jednej strane. fotka v prilohe je uz po naprave, ale aj tak sa mi nezda, ze je to uplne dobre nasadene (zial lepsie som to tam uz zarazit nevedel)
Přílohy: IMG_20150115_074933[1].jpg ( 2099129b ) - |
|
15.01.2015 18:18 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2775233
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
mne od novoty do 18tisic km klesna voda pod min v klude. po jazde tam byvalo skoro medzi ryskami. Viem si predstavit ze ak niekto na to nedba povedzme 30tisic tak nadrzka je sucha. kade to mizne neviem
mne od novoty do 18tisic km klesna voda pod min v klude. po jazde tam byvalo skoro medzi ryskami. Viem si predstavit ze ak niekto na to nedba povedzme 30tisic tak nadrzka je sucha. kade to mizne neviem
|
|
26.01.2015 18:18 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2779546
|
|
jacking
|
Město: Kudlovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Zdravím, pročetl jsem skoro celou diskuzi na problém klapek!!! ale nikde jsem nenarazil zdali problem přetrval i do třetí generace C5. Před měsicem jsem koupil novou ce-petečku a nechce se jí moc topit
Předem se omlouvam za nečinost, ale problem s topením jsem řeil a tento víkend. Pro spravnou diagnozu problemu jsem nemusel chodit vubec daleko.Soused je mechanik, tak auto napojil na diagnostiku od BOSCHE otestoval funkčnost klapek,čidel a veho ostatního co ho napodlo.Diagnostika hlasila vechno Ok. Jedina monost podle něho byla ucpaný radiator topení,a to se i nakonec potvrdilo.Radiator proplachl vodou a vyfoukal vztlačeným vzduchem aby se zbavil fridexu uvnitř.Napustili rozpoutěč vodního kamene nechal cca 20 min pusobyt a potom propalchl vodou a znovu vyfoukal vzduchem(celi proces opakoval 3x) a nakonec samozdřejmě dopustili chladicí kapalinu.Auto začolo bez problemu topit!! Podle jeho názoru tam nějaký dobrák musel někdy pomíchat dva ruzné Fridexy dohromady.Zavěrem chci řict, e to nedělal poprvé a vdy se mu to osvědčilo!!!určitě lepí jak měnit noví radiator.
Zdravím, pročetl jsem skoro celou diskuzi na problém klapek!!! ale nikde jsem nenarazil zdali problem přetrval i do třetí generace C5. Před měsicem jsem koupil novou ce-petečku a nechce se jí moc topit
Předem se omlouvam za nečinost, ale problem s topením jsem řeil a tento víkend. Pro spravnou diagnozu problemu jsem nemusel chodit vubec daleko.Soused je mechanik, tak auto napojil na diagnostiku od BOSCHE otestoval funkčnost klapek,čidel a veho ostatního co ho napodlo.Diagnostika hlasila vechno Ok. Jedina monost podle něho byla ucpaný radiator topení,a to se i nakonec potvrdilo.Radiator proplachl vodou a vyfoukal vztlačeným vzduchem aby se zbavil fridexu uvnitř.Napustili rozpoutěč vodního kamene nechal cca 20 min pusobyt a potom propalchl vodou a znovu vyfoukal vzduchem(celi proces opakoval 3x) a nakonec samozdřejmě dopustili chladicí kapalinu.Auto začolo bez problemu topit!! Podle jeho názoru tam nějaký dobrák musel někdy pomíchat dva ruzné Fridexy dohromady.Zavěrem chci řict, e to nedělal poprvé a vdy se mu to osvědčilo!!!určitě lepí jak měnit noví radiator.:-)
|
|
11.12.2015 23:13 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2896614
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Jen takový malý postřeh, jeliko mi přijde, e mi to také míň topí, klima nastavená na 25 a ádný zázrak, oproti I C5 tam mám 22 a docela horko. Kdy zapnu klimu, naskočí mi automatická recirkulace, symbol A s 3 ipkama , funkce je mi jasná, ale včera jsem to zkusil vypnout a najednou mi přilo, e to topilo víc, nebylo to nic ílenýho, ale o stupeň jsem ubral. Jinak kabinový filtr jsem nekontroloval, tak ani nevím jak vypadá. Ten koupím a rovnou vyměním.
Jen takový malý postřeh, jeliko mi přijde, e mi to také míň topí, klima nastavená na 25 a ádný zázrak, oproti I C5 tam mám 22 a docela horko. Kdy zapnu klimu, naskočí mi automatická recirkulace, symbol A s 3 ipkama :-) , funkce je mi jasná, ale včera jsem to zkusil vypnout a najednou mi přilo, e to topilo víc, nebylo to nic ílenýho, ale o stupeň jsem ubral. Jinak kabinový filtr jsem nekontroloval, tak ani nevím jak vypadá. Ten koupím a rovnou vyměním.
|
|
11.12.2015 23:50 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
2896628
|
|
jumep
|
|
|
ten filter je prva vec co ries
nakolko to nema v kabine teplotne cidlo, kuri to len teoreticky a ked to nebude moct spravne fukat tak ti to nevyhreje ....
ten filter je prva vec co ries
nakolko to nema v kabine teplotne cidlo, kuri to len teoreticky a ked to nebude moct spravne fukat tak ti to nevyhreje ....
|
|
15.01.2016 13:00 -
Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2908944
|
|
matelko81
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Viem e téme kúrenia sa tu venuje veža diskusií ale ani v jednej som nenaiel popis môjho problému.
Prila zima a začalo trajkova kúrenie.
Krátko po natartovaní ide z výduchov vlaný vzduch (asi práca el. pirály) kúrenie nastavené na 25C
cca po 5 minútach vlaný vzduch prestane a ide iba studený.... čo je zvlátne po 5 minútach jazdy mi ukazuje teplota oleja aj chladiacej kvapaliny prevádzkovú hodnotu, a to pri vonkajej teplote okolo 0C
po ohmataní hadice od chladiča aj hadice od motora do kúrenia sú stále studené, celý blok motora je studený....
po 30 min jazdy motor teplý, chladič teplý a hadica ku kúreniu vlaná.... kúrenie nastavené na 27C a ide len vlaný vzduch, resp. po chvíli studený
raz po viac ako 1 hodiny jazdy kúrenie začalo fungova a v aute bez problémov sauna... po zníení teploty na 24C obidve strany zregulovali a drali teplotu
je na prívode vody do radiatora kúrenia nejaký ventil čo by sa mohol zadrháva ?
alebo nejaká spoločná porucha čo by ovplyvnila čidlá teploty? btw. baterku mám novú a po natartovaní má 14,4V....
Viem e téme kúrenia sa tu venuje veža diskusií ale ani v jednej som nenaiel popis môjho problému.
Prila zima a začalo trajkova kúrenie.
Krátko po natartovaní ide z výduchov vlaný vzduch (asi práca el. pirály) kúrenie nastavené na 25C
cca po 5 minútach vlaný vzduch prestane a ide iba studený.... čo je zvlátne po 5 minútach jazdy mi ukazuje teplota oleja aj chladiacej kvapaliny prevádzkovú hodnotu, a to pri vonkajej teplote okolo 0C :nevim
po ohmataní hadice od chladiča aj hadice od motora do kúrenia sú stále studené, celý blok motora je studený....
po 30 min jazdy motor teplý, chladič teplý a hadica ku kúreniu vlaná.... kúrenie nastavené na 27C a ide len vlaný vzduch, resp. po chvíli studený :nevim
raz po viac ako 1 hodiny jazdy kúrenie začalo fungova a v aute bez problémov sauna... po zníení teploty na 24C obidve strany zregulovali a drali teplotu :nevim
je na prívode vody do radiatora kúrenia nejaký ventil čo by sa mohol zadrháva ?
alebo nejaká spoločná porucha čo by ovplyvnila čidlá teploty? btw. baterku mám novú a po natartovaní má 14,4V....
|
|
15.01.2016 13:45 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2908961
|
|
jruze
|
|
|
matelko81 napsal(a): Viem e téme kúrenia sa tu venuje veža diskusií ale ani v jednej som nenaiel popis môjho problému.
Prila zima a začalo trajkova kúrenie.
Krátko po natartovaní ide z výduchov vlaný vzduch (asi práca el. pirály) kúrenie nastavené na 25C
cca po 5 minútach vlaný vzduch prestane a ide iba studený.... čo je zvlátne po 5 minútach jazdy mi ukazuje teplota oleja aj chladiacej kvapaliny prevádzkovú hodnotu, a to pri vonkajej teplote okolo 0C
po ohmataní hadice od chladiča aj hadice od motora do kúrenia sú stále studené, celý blok motora je studený....
po 30 min jazdy motor teplý, chladič teplý a hadica ku kúreniu vlaná.... kúrenie nastavené na 27C a ide len vlaný vzduch, resp. po chvíli studený
raz po viac ako 1 hodiny jazdy kúrenie začalo fungova a v aute bez problémov sauna... po zníení teploty na 24C obidve strany zregulovali a drali teplotu
je na prívode vody do radiatora kúrenia nejaký ventil čo by sa mohol zadrháva ?
alebo nejaká spoločná porucha čo by ovplyvnila čidlá teploty? btw. baterku mám novú a po natartovaní má 14,4V....
Podle mne tam nic není - voda se ti neztrácí,netlakuje to? jedině e by byl v okruhu vzduch(není ucpaná trubička odvzdunění?)-na prvních RHR byl na komoře el.ventil obtoku-ten odcházel ale to myslím zruili-nedával se u novějích a i tak to topilo.Zkusil bych to odvzdunit a zkontroloval mnoství kapaliny.(nesetkal jsem se s tím)
Podle mne tam nic není - voda se ti neztrácí,netlakuje to? jedině e by byl v okruhu vzduch(není ucpaná trubička odvzdunění?)-na prvních RHR byl na komoře el.ventil obtoku-ten odcházel ale to myslím zruili-nedával se u novějích a i tak to topilo.Zkusil bych to odvzdunit a zkontroloval mnoství kapaliny.(nesetkal jsem se s tím:nevim)
|
|
15.01.2016 14:07 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2908978
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
to vyzerá presne ako píe jruze na málo vody/zavdzunenie. Otvor nádrku a skontroluj hladinu (nie z boku na nádrke - tam môe vidie len zapinený okraj a voda tam vôbec nemusí by.)
Zároveň hžadaj niekde hore na hadiciach odvzduňováky - mali by vyzera ako pneuventilky a odvzduňuj.
to vyzerá presne ako píe jruze na málo vody/zavdzunenie. Otvor nádrku a skontroluj hladinu (nie z boku na nádrke - tam môe vidie len zapinený okraj a voda tam vôbec nemusí by.)
Zároveň hžadaj niekde hore na hadiciach odvzduňováky - mali by vyzera ako pneuventilky a odvzduňuj.
|
|
15.01.2016 16:05 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2909016
|
|
Hanz 397
|
|
|
Moná bych zkontroloval/nechal zkontrolovat bypass spalin na EGR ventilu.
Moná bych zkontroloval/nechal zkontrolovat bypass spalin na EGR ventilu.
|
|
15.01.2016 21:32 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2909106
|
|
cacaminek
|
Město: Dobří, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Mozna ten termostat... od nej to vede do topeni je divne ze by se to samo od sebe zavzdusnilo
Mozna ten termostat... od nej to vede do topeni je divne ze by se to samo od sebe zavzdusnilo
|
|
21.01.2016 05:53 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2910031
|
|
matelko81
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Doliata kvapalina + odvzdunené na termostate a kúrenie ide ako sa patrí.
Na prvý pohlaď sa zdalo e je dos vody, ale to tam bola len taká mláčka na medzidne nádrky, bolo sa treba pozrie zoikma do nádrky...
Ďakujem za rady.
Doliata kvapalina + odvzdunené na termostate a kúrenie ide ako sa patrí. :-))))
Na prvý pohlaď sa zdalo e je dos vody, ale to tam bola len taká mláčka na medzidne nádrky, bolo sa treba pozrie zoikma do nádrky...
Ďakujem za rady.
|
|
21.01.2016 19:53 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2910105
|
|
Hanz 397
|
|
|
Radi bych to sledoval,jestli neubývá a pokud bude mizet,tak kadopádně řeit,kde...
Radi bych to sledoval,jestli neubývá a pokud bude mizet,tak kadopádně řeit,kde...;-)
|
|
22.01.2016 03:32 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2910138
|
|
matelko81
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Zatiaž hladina kvapaliny neklesá, uvidím čo prinesie budúcnos...
Zatiaž hladina kvapaliny neklesá, uvidím čo prinesie budúcnos... :-)
|
|
22.01.2016 07:50 -
Re: Problém s kúrením C5 III (x7)
|
2910146
|
|
jruze
|
|
|
matelko81 napsal(a): Zatiaž hladina kvapaliny neklesá, uvidím čo prinesie budúcnos...
Nic ve zlém,ale to auto má asi doubrou péči Já nepatřím mezi puntičkáře co se týče kontroly a údrby ale vodu,olej kontroluji poměrně často (nespokojím se o pohled ze strany ale otevřít zátku není sloité!!)- tvůj příběh by tě mohl připravit o dost peněz - tohle tě mohlo stát hlavu,těsnění pod hlavou a klidně i trvalejí pokození motoru Je pravdou e nejsi jediný - jezdí mi na dílnu spoustu aut u kterých není problém dolít víc jak dva litry LDS,vody a i olej někdy není pomalu vidět na měrce - to je ale k (stav auta po odborné stránce chápu,ale takovéto věci moc né - dáte za auto mnohdy celoivotní úspory a potom ,,sabotujete" vlastní kapsu a rodinné rozpočty )
Nic ve zlém,ale to auto má asi doubrou péči:nevim Já nepatřím mezi puntičkáře co se týče kontroly a údrby ale vodu,olej kontroluji poměrně často (nespokojím se o pohled ze strany ale otevřít zátku není sloité!!)- tvůj příběh by tě mohl připravit o dost peněz - tohle tě mohlo stát hlavu,těsnění pod hlavou a klidně i trvalejí pokození motoru:nevim Je pravdou e nejsi jediný - jezdí mi na dílnu spoustu aut u kterých není problém dolít víc jak dva litry LDS,vody a i olej někdy není pomalu vidět na měrce - to je ale k :-(((( (stav auta po odborné stránce chápu,ale takovéto věci moc né - dáte za auto mnohdy celoivotní úspory a potom ,,sabotujete" vlastní kapsu a rodinné rozpočty )
|
|
19.10.2016 23:29 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
3003973
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Teď na podzim se na mé C5 III objevil problém s topením na pravé straně. Minulou zimu to topilo normálně, přes léto klima taky chladila dobře, ale teď kdy se ochladilo, tak jsem zjistil problém. U oféra je ve ok, u spolujezdce fouká jen studený, a nakroutím teplotu jakoukoliv. Netuí někdo kde by mohl být pes zakopán?
V létě jsem si předělával středový panel ( doplnění kastlíků na mobil a kafčo ), take bylo ve elektricky odpojeno. Nejsem si ale vědom, e bych někde něco nezapojil - vechny kontrolky, stupně teploty atd. ukazují jako vdycky předtím.
Pylový filtr jsem měl taky venku - jen pro kontrolu, byl jako nový tak jsem ho zase dal z5 ( předchozí majitel byl zřejmě svědomitý poctivec ).
Teď na podzim se na mé C5 III objevil problém s topením na pravé straně. Minulou zimu to topilo normálně, přes léto klima taky chladila dobře, ale teď kdy se ochladilo, tak jsem zjistil problém. U oféra je ve ok, u spolujezdce fouká jen studený, a nakroutím teplotu jakoukoliv. Netuí někdo kde by mohl být pes zakopán?
V létě jsem si předělával středový panel ( doplnění kastlíků na mobil a kafčo ), take bylo ve elektricky odpojeno. Nejsem si ale vědom, e bych někde něco nezapojil - vechny kontrolky, stupně teploty atd. ukazují jako vdycky předtím.
Pylový filtr jsem měl taky venku - jen pro kontrolu, byl jako nový tak jsem ho zase dal z5 ( předchozí majitel byl zřejmě svědomitý poctivec ).
|
|
23.10.2016 12:30 -
Re: Problémy s topením v C5 III
|
3005211
|
|
vik_33
|
Město: Ústí nad Labem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Nikdo nemá tuení, čím by to mohlo být?
Zapojení jsem zkontroloval a ve se zdá být ok. Pylový filtr jsem vyndal ven a zkusil to úplně bez něj - ádná změna.
Kdy pustím topení tak z pravé strany fouká výrazně chladnějí vzduch ne z levé. At zvolím teplotu jakoukoliv, vdycky je výrazný rozdíl mezi levou a pravou stranou. Změna proudu vzduchu funguje na obou stranách stejně ( nahoru, doprostřed, na nohy ), chlazení funguje také správně ... Setkal jste se s tím někdo? Čím by to mohlo být?
Nikdo nemá tuení, čím by to mohlo být?:nevim
Zapojení jsem zkontroloval a ve se zdá být ok. Pylový filtr jsem vyndal ven a zkusil to úplně bez něj - ádná změna.
Kdy pustím topení tak z pravé strany fouká výrazně chladnějí vzduch ne z levé. At zvolím teplotu jakoukoliv, vdycky je výrazný rozdíl mezi levou a pravou stranou. Změna proudu vzduchu funguje na obou stranách stejně ( nahoru, doprostřed, na nohy ), chlazení funguje také správně ... Setkal jste se s tím někdo? Čím by to mohlo být?
|
|
| |
|
|