| | |
12.05.2014 08:57 -
Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695103
|
|
marcel C6
|
Město: , Auto: Citroën XM 2,5 Turbo D (94,5 kW) | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Ahojte,
skusal som hladat v existujucich forach ale ... ak to uz bolo diskutovane prosim navedte ma....
Takze po ca. 6 tyzdnovom skusani pokus-omyl, vymene suciastok v hodnote ca. 2000 a vela vela nervoch mam C4 Grand picasso znova doma. Nemozem ale povedat, ze som spokojny. Vymenili sme, vsetky vstreky za nove + vstrekovacie cerpadlo repasovane ale original z Citroenu (nikdy nedajte do auta pouzite cerpadlo bez odskusania), rozvody, vodna pumpa, vahadla ventilov atd... + cistenie nadrze (kovove piliny zltej farby). Auto sice ide, ale stale z neho nedostanem viacej ako 155 km/hod. Co ma ale trapi viacej je, ze ked sa zohreje tak napriklad pri vyjazde zo zakruty na dvojke pri akceleracii pocut ostre klepanie, potom este aj na trojke a cim vysia rychlost tym menej a kratsie to pocut. Je to iba na chvylu a potom to uz ide pekne... Auto startuje na brnk korekcie vstrekovacov su + 4 az 15% a "- "9 az 11%.
Mechanik mi povedal, ze to je OK vraj to je PILOTNY VSTREK. Ja som si, ale doteraz myslel, ze pilotny vstrek je prave preto aby to neklepalo....
Poznamka, dal som odstranit FAP, a netusim aky software tam je nahraty...
Dakujem za kazdy vecny postreh.
Pekny den.
MS
Ahojte,
skusal som hladat v existujucich forach ale ... ak to uz bolo diskutovane prosim navedte ma....
Takze po ca. 6 tyzdnovom skusani pokus-omyl, vymene suciastok v hodnote ca. 2000 a vela vela nervoch mam C4 Grand picasso znova doma. Nemozem ale povedat, ze som spokojny. Vymenili sme, vsetky vstreky za nove + vstrekovacie cerpadlo repasovane ale original z Citroenu (nikdy nedajte do auta pouzite cerpadlo bez odskusania), rozvody, vodna pumpa, vahadla ventilov atd... + cistenie nadrze (kovove piliny zltej farby). Auto sice ide, ale stale z neho nedostanem viacej ako 155 km/hod. Co ma ale trapi viacej je, ze ked sa zohreje tak napriklad pri vyjazde zo zakruty na dvojke pri akceleracii pocut ostre klepanie, potom este aj na trojke a cim vysia rychlost tym menej a kratsie to pocut. Je to iba na chvylu a potom to uz ide pekne... Auto startuje na brnk korekcie vstrekovacov su + 4 az 15% a "- "9 az 11%.
Mechanik mi povedal, ze to je OK vraj to je PILOTNY VSTREK. Ja som si, ale doteraz myslel, ze pilotny vstrek je prave preto aby to neklepalo....
Poznamka, dal som odstranit FAP, a netusim aky software tam je nahraty...
Dakujem za kazdy vecny postreh.
Pekny den.
MS
|
|
12.05.2014 09:28 -
Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695124
|
|
jruze
|
|
|
marcel C6 napsal(a): Ahojte,
skusal som hladat v existujucich forach ale ... ak to uz bolo diskutovane prosim navedte ma....
Takze po ca. 6 tyzdnovom skusani pokus-omyl, vymene suciastok v hodnote ca. 2000 a vela vela nervoch mam C4 Grand picasso znova doma. Nemozem ale povedat, ze som spokojny. Vymenili sme, vsetky vstreky za nove + vstrekovacie cerpadlo repasovane ale original z Citroenu (nikdy nedajte do auta pouzite cerpadlo bez odskusania), rozvody, vodna pumpa, vahadla ventilov atd... + cistenie nadrze (kovove piliny zltej farby). Auto sice ide, ale stale z neho nedostanem viacej ako 155 km/hod. Co ma ale trapi viacej je, ze ked sa zohreje tak napriklad pri vyjazde zo zakruty na dvojke pri akceleracii pocut ostre klepanie, potom este aj na trojke a cim vysia rychlost tym menej a kratsie to pocut. Je to iba na chvylu a potom to uz ide pekne... Auto startuje na brnk korekcie vstrekovacov su + 4 az 15% a "- "9 az 11%.
Mechanik mi povedal, ze to je OK vraj to je PILOTNY VSTREK. Ja som si, ale doteraz myslel, ze pilotny vstrek je prave preto aby to neklepalo....
Poznamka, dal som odstranit FAP, a netusim aky software tam je nahraty...
Dakujem za kazdy vecny postreh.
Pekny den.
MS
Neuvádí co je v tom za motor a otáčky motoru při klepání - takhle mi to příjde na předstih(já mám na biturbu také tvrdí chod - je nepatrně posunutý víc před horní úvra o 3. stupně)-je trvdí chod a jde víc od spodu.
Neuvádí co je v tom za motor a otáčky motoru při klepání - takhle mi to příjde na předstih(já mám na biturbu také tvrdí chod - je nepatrně posunutý víc před horní úvra o 3. stupně)-je trvdí chod a jde víc od spodu.
|
|
12.05.2014 16:58 -
Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695258
|
|
jumep
|
|
|
je v tom RHR v podstate len ma ine oznacenie
mna takto nadialku nenapada nic
je v tom RHR v podstate len ma ine oznacenie
mna takto nadialku nenapada nic
|
|
12.05.2014 18:48 -
Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695289
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
zlým softom by to mohlo by ale ete by som sa zameral na EGR. A nafta je tam isto dobrá?
zlým softom by to mohlo by ale ete by som sa zameral na EGR. A nafta je tam isto dobrá?
|
|
12.05.2014 19:42 -
Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695299
|
|
Hanz 397
|
|
|
Vstřiky jsou nový,nebo repasovaný?
Něco podobnýho jsem pár let z5 řeil na 3,0d... Vstřiky po repasi,kluci někde ve stodole vyměnili postupně tři turba(přetočený),čtyři písty(propálený) a přesně,jak píe-vdycky při akceleraci-např výjezd ze zatáčky-tvrdej chod. Ve ok,korekce dokonalý...
A mi to nedalo a vyměnil jsem celou sadu injektorů za nový a byl klid...
Vstřiky jsou nový,nebo repasovaný?
Něco podobnýho jsem pár let z5 řeil na 3,0d... Vstřiky po repasi,kluci někde ve stodole vyměnili postupně tři turba(přetočený),čtyři písty(propálený) a přesně,jak píe-vdycky při akceleraci-např výjezd ze zatáčky-tvrdej chod. Ve ok,korekce dokonalý...
A mi to nedalo a vyměnil jsem celou sadu injektorů za nový a byl klid...
|
|
13.05.2014 13:36 -
Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695536
|
|
marcel C6
|
Město: , Auto: Citroën XM 2,5 Turbo D (94,5 kW) | Počet příspěvků: 16 |
|
|
tak skusim postupne odpovedat...
motor ma oznacenie RHJ je to 2,0 Hdi 100kW. Tie otacky neviem, ale bude to asi od spodu, ked idem do zakruty bez plynu robot postupne podradi do dvojky a za zakrutou ked pridam tak to zaklepe. Ak pridavam dalej (sportovo) tak zaklepe este aj na trojke. Trva to iba chvilu a potom uz ide pekne. Nafta by tam mala byt OK lebo som mal vonku nadrz aj vsetko ost. a dokladne som to cistil ked tam uz islo nove (repasovane) cerpadlo a tiez vstreky. Cerpadlo aj vstreky som kupoval v citroene na vymenu za stare. Na cerpadle vidno, ze je repasovane ale vstreky vyzeraju ako fungel nove. Nemaju na sebe ziadny naznak akehokolvek pouzitia ziaden skrabancek no proste nove. Do nafty som pridal aditivum od Agat diesel Pezinok myslim, ze to sa to vola Stanadyne a davkuje sa 50 ml na 59 l nafty.
Asi by som mal este dodat, ze ked to bolo pokazene tak som mal vylamane vahadla ventilov, a pretocene ozubene koleso na vacke. Hlavu sme dole nemali vymenili sme iba vahadla a ozubene koleso. Napadlo ma ci to nemoze byt ventil ... Kedze to ale startuje uplne super nie som si isty... Z vyfuku nejde ziaden dym.
Ked som to kupil tak som sa velmi tesil, ake super auto mam. Pred tym som mal evasion 2,0 HDi po dedovy z viedne kt. na tom urobil 70000 km a bol tam este povodny rozvod... Zdalo sa mi to ako obrovsky krok vpred. Teraz som z toho na prasky. Uz mi to zozralo viacej ako 2000 a stale to nie je ono...
NO NEKUPTE TO...
vcera som volal tomu frajerovi co odstranoval ten FAP a tvrdil ze software je tam povodny akurat zablokoval regeneraciu FAP a aditivovanie nafty ...
Dnes som objednany do Citroenu, podla vin zistili ze tie vstrekovace treba nieco ako naprogramovat, co sa mi ale nezda, lebo auto ide... Na internete som sa docital ze Siemens sa neprogramuje. Tie vstrekovace su klasse M co by malo znamenat ze su PIEZO.
tak skusim postupne odpovedat...
motor ma oznacenie RHJ je to 2,0 Hdi 100kW. Tie otacky neviem, ale bude to asi od spodu, ked idem do zakruty bez plynu robot postupne podradi do dvojky a za zakrutou ked pridam tak to zaklepe. Ak pridavam dalej (sportovo) tak zaklepe este aj na trojke. Trva to iba chvilu a potom uz ide pekne. Nafta by tam mala byt OK lebo som mal vonku nadrz aj vsetko ost. a dokladne som to cistil ked tam uz islo nove (repasovane) cerpadlo a tiez vstreky. Cerpadlo aj vstreky som kupoval v citroene na vymenu za stare. Na cerpadle vidno, ze je repasovane ale vstreky vyzeraju ako fungel nove. Nemaju na sebe ziadny naznak akehokolvek pouzitia ziaden skrabancek no proste nove. Do nafty som pridal aditivum od Agat diesel Pezinok myslim, ze to sa to vola Stanadyne a davkuje sa 50 ml na 59 l nafty.
Asi by som mal este dodat, ze ked to bolo pokazene tak som mal vylamane vahadla ventilov, a pretocene ozubene koleso na vacke. Hlavu sme dole nemali vymenili sme iba vahadla a ozubene koleso. Napadlo ma ci to nemoze byt ventil ... Kedze to ale startuje uplne super nie som si isty... Z vyfuku nejde ziaden dym.
Ked som to kupil tak som sa velmi tesil, ake super auto mam. Pred tym som mal evasion 2,0 HDi po dedovy z viedne kt. na tom urobil 70000 km a bol tam este povodny rozvod... Zdalo sa mi to ako obrovsky krok vpred. Teraz som z toho na prasky. Uz mi to zozralo viacej ako 2000 a stale to nie je ono...
NO NEKUPTE TO...
vcera som volal tomu frajerovi co odstranoval ten FAP a tvrdil ze software je tam povodny akurat zablokoval regeneraciu FAP a aditivovanie nafty ...
Dnes som objednany do Citroenu, podla vin zistili ze tie vstrekovace treba nieco ako naprogramovat, co sa mi ale nezda, lebo auto ide... Na internete som sa docital ze Siemens sa neprogramuje. Tie vstrekovace su klasse M co by malo znamenat ze su PIEZO.
|
|
13.05.2014 15:11 -
Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695543
|
|
jumep
|
|
|
kazdopadne pilotny vstrek nema vplyv na korekciu
korekcie sa rataju strane blbym sposobom a to tak ze sa sleduje pohyb klukoveho hriadela (snimac otacok)
ked je tento prilis rychli - ubere to davku, ak je prilis pomali, prida to davku
pricina preco idu tie otacky tak alebo onak je
- bud striky
- bud tlaky
- kluka (pridrete lozisko - to by sa ale asi prejavilo inac)
- samotne kolecko snimaca otacok (to je ten tercik pod remnicou, je na nom magneticky pasik)
- zotrvacnik
- uvolnene silenty
rovnako korekcie nie su riesene v otackach nad 2000 a pri plne zosliapnutom plyne
kazdopadne pilotny vstrek nema vplyv na korekciu
korekcie sa rataju strane blbym sposobom a to tak ze sa sleduje pohyb klukoveho hriadela (snimac otacok)
ked je tento prilis rychli - ubere to davku, ak je prilis pomali, prida to davku
pricina preco idu tie otacky tak alebo onak je
- bud striky
- bud tlaky
- kluka (pridrete lozisko - to by sa ale asi prejavilo inac)
- samotne kolecko snimaca otacok (to je ten tercik pod remnicou, je na nom magneticky pasik)
- zotrvacnik
- uvolnene silenty
rovnako korekcie nie su riesene v otackach nad 2000 a pri plne zosliapnutom plyne
|
|
13.05.2014 17:43 -
Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695616
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
ete by bolo dobré napísa čo sa tomu autu vsetko stalo a čo sa na ňom robilo.
ete by bolo dobré napísa čo sa tomu autu vsetko stalo a čo sa na ňom robilo.
|
|
14.05.2014 07:41 -
Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695761
|
|
marcel C6
|
Město: , Auto: Citroën XM 2,5 Turbo D (94,5 kW) | Počet příspěvků: 16 |
|
|
tak uz neklepe, naozaj bolo treba nove vstrekovace naprogramovat. Nie som si isty co vsetko urobili, ale vraveli nieco o tom ze kazdy vstrekovac ma vlastne cislo a to treba nahrat do PC. Chod motora je uz v poriadku aj ked stale tam mam zavadu P000 resp. F000 co v preklade znamena ze riadiaca jednotka nekomunikuje po sieti CAN. Povedali mi, ze tieto auta maju dost problem s kabelazou + toto moje bolo z predu havarovane, takze mi nezostava nic len dat sa do patrania kt. kabel resp. konektor je zly. Ak by mal niekto tip kam pozriet najskor budem rad.
Dakujem
Marcel
tak uz neklepe, naozaj bolo treba nove vstrekovace naprogramovat. Nie som si isty co vsetko urobili, ale vraveli nieco o tom ze kazdy vstrekovac ma vlastne cislo a to treba nahrat do PC. Chod motora je uz v poriadku aj ked stale tam mam zavadu P000 resp. F000 co v preklade znamena ze riadiaca jednotka nekomunikuje po sieti CAN. Povedali mi, ze tieto auta maju dost problem s kabelazou + toto moje bolo z predu havarovane, takze mi nezostava nic len dat sa do patrania kt. kabel resp. konektor je zly. Ak by mal niekto tip kam pozriet najskor budem rad.
Dakujem
Marcel
|
|
14.05.2014 11:42 -
Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695860
|
|
tief
|
|
|
marcel C6: problemy zacali pred alebo po odstraneni FAPU ? Nechaj tam nahrat povodny original SW, tie FAPOFFy blokuju hlasenie poruch na ECU( v tom spociva cely fapoff) , takze je dost mozne ze uz davno tvoja ECU vie kde je problem akurat ma zablokovanu moznost ti to povedat ... bezny problem u fapoff ... fapoff blokuje aj vystup chyb na diagnosticky kabel takze auto sa tvari ze mu nic nie je ...
marcel C6: problemy zacali pred alebo po odstraneni FAPU ? Nechaj tam nahrat povodny original SW, tie FAPOFFy blokuju hlasenie poruch na ECU( v tom spociva cely fapoff) , takze je dost mozne ze uz davno tvoja ECU vie kde je problem akurat ma zablokovanu moznost ti to povedat ... bezny problem u fapoff ... fapoff blokuje aj vystup chyb na diagnosticky kabel takze auto sa tvari ze mu nic nie je ...
|
|
14.05.2014 18:52 -
Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
|
2695912
|
|
Hanz 397
|
|
|
marcel C6 napsal(a): tak uz neklepe, naozaj bolo treba nove vstrekovace naprogramovat. Nie som si isty co vsetko urobili, ale vraveli nieco o tom ze kazdy vstrekovac ma vlastne cislo a to treba nahrat do PC. Chod motora je uz v poriadku aj ked stale tam mam zavadu P000 resp. F000 co v preklade znamena ze riadiaca jednotka nekomunikuje po sieti CAN. Povedali mi, ze tieto auta maju dost problem s kabelazou + toto moje bolo z predu havarovane, takze mi nezostava nic len dat sa do patrania kt. kabel resp. konektor je zly. Ak by mal niekto tip kam pozriet najskor budem rad.
Dakujem
Marcel
Ty čísla,co se zapisujou jsou korekční hodnoty injektorů. Kadej má toti po výrobě jiný hodnoty(neexistujou dva stejný)a podle nich řídí jednotka dobu otevření toho kterýho injektoru.
Ale i kdy se nezapíou,tak si je jednotka sama "osahá" a po určitý době se jejich tolerancím přizpůsobí,take to,co popisuje mi přijde divný. Ale ne nemoný,zvlá,pokud má na autě fapoff...
Ty čísla,co se zapisujou jsou korekční hodnoty injektorů. Kadej má toti po výrobě jiný hodnoty(neexistujou dva stejný)a podle nich řídí jednotka dobu otevření toho kterýho injektoru.
Ale i kdy se nezapíou,tak si je jednotka sama "osahá" a po určitý době se jejich tolerancím přizpůsobí,take to,co popisuje mi přijde divný. Ale ne nemoný,zvlá,pokud má na autě fapoff...
|
|
| |
|
|