Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW
12.05.2014 08:57 - Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695103
marcel C6
Město: , Auto: Citroën XM 2,5 Turbo D (94,5 kW)Počet příspěvků: 16
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte,

skusal som hladat v existujucich forach ale ... ak to uz bolo diskutovane prosim navedte ma....
Takze po ca. 6 tyzdnovom skusani pokus-omyl, vymene suciastok v hodnote ca. 2000 € a vela vela nervoch mam C4 Grand picasso znova doma. Nemozem ale povedat, ze som spokojny. Vymenili sme, vsetky vstreky za nove + vstrekovacie cerpadlo repasovane ale original z Citroenu (nikdy nedajte do auta pouzite cerpadlo bez odskusania), rozvody, vodna pumpa, vahadla ventilov atd... + cistenie nadrze (kovove piliny zltej farby). Auto sice ide, ale stale z neho nedostanem viacej ako 155 km/hod. Co ma ale trapi viacej je, ze ked sa zohreje tak napriklad pri vyjazde zo zakruty na dvojke pri akceleracii pocut ostre klepanie, potom este aj na trojke a cim vysia rychlost tym menej a kratsie to pocut. Je to iba na chvylu a potom to uz ide pekne... Auto startuje na brnk korekcie vstrekovacov su + 4 az 15% a "- "9 az 11%.
Mechanik mi povedal, ze to je OK vraj to je PILOTNY VSTREK. Ja som si, ale doteraz myslel, ze pilotny vstrek je prave preto aby to neklepalo....

Poznamka, dal som odstranit FAP, a netusim aky software tam je nahraty...

Dakujem za kazdy vecny postreh.

Pekny den.
MS

12.05.2014 09:28 - Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695124
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
marcel C6 napsal(a):
Ahojte,

skusal som hladat v existujucich forach ale ... ak to uz bolo diskutovane prosim navedte ma....
Takze po ca. 6 tyzdnovom skusani pokus-omyl, vymene suciastok v hodnote ca. 2000 € a vela vela nervoch mam C4 Grand picasso znova doma. Nemozem ale povedat, ze som spokojny. Vymenili sme, vsetky vstreky za nove + vstrekovacie cerpadlo repasovane ale original z Citroenu (nikdy nedajte do auta pouzite cerpadlo bez odskusania), rozvody, vodna pumpa, vahadla ventilov atd... + cistenie nadrze (kovove piliny zltej farby). Auto sice ide, ale stale z neho nedostanem viacej ako 155 km/hod. Co ma ale trapi viacej je, ze ked sa zohreje tak napriklad pri vyjazde zo zakruty na dvojke pri akceleracii pocut ostre klepanie, potom este aj na trojke a cim vysia rychlost tym menej a kratsie to pocut. Je to iba na chvylu a potom to uz ide pekne... Auto startuje na brnk korekcie vstrekovacov su + 4 az 15% a "- "9 az 11%.
Mechanik mi povedal, ze to je OK vraj to je PILOTNY VSTREK. Ja som si, ale doteraz myslel, ze pilotny vstrek je prave preto aby to neklepalo....

Poznamka, dal som odstranit FAP, a netusim aky software tam je nahraty...

Dakujem za kazdy vecny postreh.

Pekny den.
MS


Neuvádíš co je v tom za motor a otáčky motoru při klepání - takhle mi to příjde na předstih(já mám na biturbu také tvrdší chod - je nepatrně posunutý víc před horní úvra o 3. stupně)-je trvdší chod a jde víc od spodu.

12.05.2014 16:58 - Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695258
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je v tom RHR v podstate len ma ine oznacenie
mna takto nadialku nenapada nic

12.05.2014 18:48 - Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695289
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
zlým softom by to mohlo by ale ešte by som sa zameral na EGR. A nafta je tam isto dobrá?

12.05.2014 19:42 - Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695299
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vstřiky jsou nový,nebo repasovaný?
Něco podobnýho jsem pár let z5 řešil na 3,0d... Vstřiky po repasi,kluci někde ve stodole vyměnili postupně tři turba(přetočený),čtyři písty(propálený) a přesně,jak píšeš-vždycky při akceleraci-např výjezd ze zatáčky-tvrdej chod. Vše ok,korekce dokonalý...
Až mi to nedalo a vyměnil jsem celou sadu injektorů za nový a byl klid...

13.05.2014 13:36 - Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695536
marcel C6
Město: , Auto: Citroën XM 2,5 Turbo D (94,5 kW)Počet příspěvků: 16
99 Poslat soukromou zprávu
tak skusim postupne odpovedat...
motor ma oznacenie RHJ je to 2,0 Hdi 100kW. Tie otacky neviem, ale bude to asi od spodu, ked idem do zakruty bez plynu robot postupne podradi do dvojky a za zakrutou ked pridam tak to zaklepe. Ak pridavam dalej (sportovo) tak zaklepe este aj na trojke. Trva to iba chvilu a potom uz ide pekne. Nafta by tam mala byt OK lebo som mal vonku nadrz aj vsetko ost. a dokladne som to cistil ked tam uz islo nove (repasovane) cerpadlo a tiez vstreky. Cerpadlo aj vstreky som kupoval v citroene na vymenu za stare. Na cerpadle vidno, ze je repasovane ale vstreky vyzeraju ako fungel nove. Nemaju na sebe ziadny naznak akehokolvek pouzitia ziaden skrabancek no proste nove. Do nafty som pridal aditivum od Agat diesel Pezinok myslim, ze to sa to vola Stanadyne a davkuje sa 50 ml na 59 l nafty.

Asi by som mal este dodat, ze ked to bolo pokazene tak som mal vylamane vahadla ventilov, a pretocene ozubene koleso na vacke. Hlavu sme dole nemali vymenili sme iba vahadla a ozubene koleso. Napadlo ma ci to nemoze byt ventil ... Kedze to ale startuje uplne super nie som si isty... Z vyfuku nejde ziaden dym.

Ked som to kupil tak som sa velmi tesil, ake super auto mam. Pred tym som mal evasion 2,0 HDi po dedovy z viedne kt. na tom urobil 70000 km a bol tam este povodny rozvod... Zdalo sa mi to ako obrovsky krok vpred. Teraz som z toho na prasky. Uz mi to zozralo viacej ako 2000 € a stale to nie je ono...

NO NEKUPTE TO...
vcera som volal tomu frajerovi co odstranoval ten FAP a tvrdil ze software je tam povodny akurat zablokoval regeneraciu FAP a aditivovanie nafty ...

Dnes som objednany do Citroenu, podla vin zistili ze tie vstrekovace treba nieco ako naprogramovat, co sa mi ale nezda, lebo auto ide... Na internete som sa docital ze Siemens sa neprogramuje. Tie vstrekovace su klasse M co by malo znamenat ze su PIEZO.

13.05.2014 15:11 - Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695543
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
kazdopadne pilotny vstrek nema vplyv na korekciu

korekcie sa rataju strane blbym sposobom a to tak ze sa sleduje pohyb klukoveho hriadela (snimac otacok)
ked je tento prilis rychli - ubere to davku, ak je prilis pomali, prida to davku

pricina preco idu tie otacky tak alebo onak je
- bud striky
- bud tlaky
- kluka (pridrete lozisko - to by sa ale asi prejavilo inac)
- samotne kolecko snimaca otacok (to je ten tercik pod remnicou, je na nom magneticky pasik)
- zotrvacnik
- uvolnene silenty

rovnako korekcie nie su riesene v otackach nad 2000 a pri plne zosliapnutom plyne

13.05.2014 17:43 - Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695616
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
99 Poslat soukromou zprávu
ešte by bolo dobré napísa čo sa tomu autu vsetko stalo a čo sa na ňom robilo.

14.05.2014 07:41 - Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695761
marcel C6
Město: , Auto: Citroën XM 2,5 Turbo D (94,5 kW)Počet příspěvků: 16
99 Poslat soukromou zprávu
tak uz neklepe, naozaj bolo treba nove vstrekovace naprogramovat. Nie som si isty co vsetko urobili, ale vraveli nieco o tom ze kazdy vstrekovac ma vlastne cislo a to treba nahrat do PC. Chod motora je uz v poriadku aj ked stale tam mam zavadu P000 resp. F000 co v preklade znamena ze riadiaca jednotka nekomunikuje po sieti CAN. Povedali mi, ze tieto auta maju dost problem s kabelazou + toto moje bolo z predu havarovane, takze mi nezostava nic len dat sa do patrania kt. kabel resp. konektor je zly. Ak by mal niekto tip kam pozriet najskor budem rad.

Dakujem
Marcel

14.05.2014 11:42 - Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695860
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
marcel C6: problemy zacali pred alebo po odstraneni FAPU ? Nechaj tam nahrat povodny original SW, tie FAPOFFy blokuju hlasenie poruch na ECU( v tom spociva cely fapoff) , takze je dost mozne ze uz davno tvoja ECU vie kde je problem akurat ma zablokovanu moznost ti to povedat ... bezny problem u fapoff ... fapoff blokuje aj vystup chyb na diagnosticky kabel takze auto sa tvari ze mu nic nie je ...

14.05.2014 18:52 - Re: Nizsi vykon a klepani / C4 Grand Picasso 2.0 Hdi 100kW 2695912
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
marcel C6 napsal(a):
tak uz neklepe, naozaj bolo treba nove vstrekovace naprogramovat. Nie som si isty co vsetko urobili, ale vraveli nieco o tom ze kazdy vstrekovac ma vlastne cislo a to treba nahrat do PC. Chod motora je uz v poriadku aj ked stale tam mam zavadu P000 resp. F000 co v preklade znamena ze riadiaca jednotka nekomunikuje po sieti CAN. Povedali mi, ze tieto auta maju dost problem s kabelazou + toto moje bolo z predu havarovane, takze mi nezostava nic len dat sa do patrania kt. kabel resp. konektor je zly. Ak by mal niekto tip kam pozriet najskor budem rad.

Dakujem
Marcel

Ty čísla,co se zapisujou jsou korekční hodnoty injektorů. Každej má totiž po výrobě jiný hodnoty(neexistujou dva stejný)a podle nich řídí jednotka dobu otevření toho kterýho injektoru.
Ale i když se nezapíšou,tak si je jednotka sama "osahá" a po určitý době se jejich tolerancím přizpůsobí,takže to,co popisuješ mi přijde divný. Ale ne nemožný,zvl᚝,pokud mᚠna autě fapoff...


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator