| | |
22.06.2014 16:14 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2707924
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
miskod napsal(a): Prestalo, lebo ti ta volna klapka spadla. Skus sa este raz pohrat s nastavovacim tocitkom a budes tam kde si bol...
Zkouet to nebudu, moná je ta klapka fakt v háji. zjistil jsem ale jedno stopro. Nepřitápí to, ráno kdy je chladno jde z průduchů hodně chladný vzduch, ádná známka toho e by nějaká topná klapka poutěla teplo. Kdy je vedro tak to prostě nechladí i kdy jak jsem psal se točí jak kompresor tak sahara. Je to jak na horské dráze, chvilku to chladí, a chvilku zase né.
Zkouet to nebudu, moná je ta klapka fakt v háji. zjistil jsem ale jedno stopro. Nepřitápí to, ráno kdy je chladno jde z průduchů hodně chladný vzduch, ádná známka toho e by nějaká topná klapka poutěla teplo. Kdy je vedro tak to prostě nechladí i kdy jak jsem psal se točí jak kompresor tak sahara. Je to jak na horské dráze, chvilku to chladí, a chvilku zase né.
|
|
12.07.2014 23:24 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2714809
|
|
jumep
|
|
|
moze to byt aj kompresor ktory nema uz tlak ... alebo zaneseny chladic
moze to byt aj kompresor ktory nema uz tlak ... alebo zaneseny chladic
|
|
13.07.2014 08:00 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2714839
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Tak po mnoha pokusech a omylech jsem nael příčinu. Málo to chladilo protoe byl zanesenej chladič a neel přes něj skoro ádný vzduch co by to chladil. A druhý problém chladič měl mikrodirky take chladivo z klimatizace uniklo cca za měsíc. Dal jsem nový chladič a můu v autě dělat ledovou tří.
Tak po mnoha pokusech a omylech jsem nael příčinu. Málo to chladilo protoe byl zanesenej chladič a neel přes něj skoro ádný vzduch co by to chladil. A druhý problém chladič měl mikrodirky take chladivo z klimatizace uniklo cca za měsíc. Dal jsem nový chladič a můu v autě dělat ledovou tří.
|
|
03.08.2014 08:51 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2721092
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Ahoj. Mám pro vechny co to jetě nevědí drobný postřeh z dovolené který se týká klimatizace. Kdy vám přestane neočekávaně fungovat jinak do té doby plně funkční klima, tak se zaměřte na autoledničku a odpojte ji. Klima zase naskočí. Stalo se mi to, několikrát jsem to prověřoval a fakt autolednice zapojená do zásuvky zapalovače vypne klimu. Vechno se tváří jako normálně , e je ve v chodu, ale nefouká studený vzduch. Po odstranění lednice klima naskočí.
Ahoj. Mám pro vechny co to jetě nevědí drobný postřeh z dovolené který se týká klimatizace. Kdy vám přestane neočekávaně fungovat jinak do té doby plně funkční klima, tak se zaměřte na autoledničku a odpojte ji. Klima zase naskočí. Stalo se mi to, několikrát jsem to prověřoval a fakt autolednice zapojená do zásuvky zapalovače vypne klimu. Vechno se tváří jako normálně , e je ve v chodu, ale nefouká studený vzduch. Po odstranění lednice klima naskočí.
|
|
03.08.2014 14:59 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2721181
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
venku bylo 35 stupňů, el. si auta byla asi přetíená , přestalo to dobíjet, tedy hlásilo to poruchu dobíjení , po odpojení ledince klima naběhla a dobíjení také, po zapojení lednice přestala klima chladit, a to několikrát za sebou , tak jak mi to vysvětlí ???? Prostě si myslím e počítač vyhodnotil přetíenou el. sít a tím pádem si vybral něco co vypne aby ulehčil alternátoru a byla to klima.
venku bylo 35 stupňů, el. si auta byla asi přetíená , přestalo to dobíjet, tedy hlásilo to poruchu dobíjení , po odpojení ledince klima naběhla a dobíjení také, po zapojení lednice přestala klima chladit, a to několikrát za sebou , tak jak mi to vysvětlí ???? :nevim Prostě si myslím e počítač vyhodnotil přetíenou el. sít a tím pádem si vybral něco co vypne aby ulehčil alternátoru a byla to klima.
|
|
03.08.2014 16:05 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2721190
|
|
jruze
|
|
|
Rio11 napsal(a): venku bylo 35 stupňů, el. si auta byla asi přetíená , přestalo to dobíjet, tedy hlásilo to poruchu dobíjení , po odpojení ledince klima naběhla a dobíjení také, po zapojení lednice přestala klima chladit, a to několikrát za sebou , tak jak mi to vysvětlí ???? Prostě si myslím e počítač vyhodnotil přetíenou el. sít a tím pádem si vybral něco co vypne aby ulehčil alternátoru a byla to klima.
No řekl bych to jinak : dej si dopořádku elektroinstanaci v autě(altík , kostry,aku,saharu atd..) a nebude ti autolednička vypínat klimu.Hlavní příčinu tohoto tvého příběhu bych viděl asi v sahaře , nebo v alternátoru a AKU. - jakmile poklesne napětí v síti tak postupně začnou odpadávat jednotlivé počítače od těch méně důleitých a po nejvíce důleité pro provoz(bez ohledu jestli připojí do zapalovače autoledničku - to samé by se stalo kdyby jsi třeba zapnul rozmrazování okna) z toho plyne e má asi na odchodu altík a nebo AKU , a nebo ti patně funguje sahara a ta nedokáe schladit médium (vzroste tam tlak a rozepne kompresor)NĚKDE MÁ V AUTĚ PROBLÉM NESOUVISEJÍCÍ S AUTOCHLADNIČKOU , ALE ELEKTROINSTALACÍ
No řekl bych to jinak : dej si dopořádku elektroinstanaci v autě(altík , kostry,aku,saharu atd..) a nebude ti autolednička vypínat klimu.Hlavní příčinu tohoto tvého příběhu bych viděl asi v sahaře , nebo v alternátoru a AKU. - jakmile poklesne napětí v síti tak postupně začnou odpadávat jednotlivé počítače od těch méně důleitých a po nejvíce důleité pro provoz(bez ohledu jestli připojí do zapalovače autoledničku - to samé by se stalo kdyby jsi třeba zapnul rozmrazování okna) z toho plyne e má asi na odchodu altík a nebo AKU , a nebo ti patně funguje sahara a ta nedokáe schladit médium (vzroste tam tlak a rozepne kompresor)NĚKDE MÁ V AUTĚ PROBLÉM NESOUVISEJÍCÍ S AUTOCHLADNIČKOU , ALE ELEKTROINSTALACÍ;-)
|
|
03.08.2014 17:35 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2721209
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Nějaký problém tam určitě je, ale jak ho odhalit, kdy teď vechno funguje tak jak má .....testovat a přetíit dobíjení , a měřit, takové hledání jehly v kupce sena....
Nějaký problém tam určitě je, ale jak ho odhalit, kdy teď vechno funguje tak jak má .....testovat a přetíit dobíjení , a měřit, takové hledání jehly v kupce sena....
|
|
06.08.2014 18:33 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2722581
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Tak jsem nechal prohlédnout a zkotrolovat a přeměřit dobíjení a ukostření elektroinstalace mého vozu u autoelektrikáře. Podle jeho kontroly a měření je ve OK.Teprve po tomto zjitění jsem mu řekl proč jsem k němu přijel a povyprávěl příhodu s autoledničkou a nefunkční klimatizací. On mi oznámil e jsem to měl říct hned a uetřily by jsme spoustu práce. Potvrdil mi, e autolednice můe přetíit schopnost dobíjení alternátorem kdy běí vechny spotřebiče proudu na plno, počítač to pozná, e je dobíjení přetíené a alternátor u nemůe dodat víc elektřiny a počítač sám začne odpojovat jednotlivé odběry energie aby alternátor dokázal udret dobíjení. A e se můe stát e odpojí jako první odběr magnet spojky kompresoru klimi.
Tak jsem nechal prohlédnout a zkotrolovat a přeměřit dobíjení a ukostření elektroinstalace mého vozu u autoelektrikáře. Podle jeho kontroly a měření je ve OK.Teprve po tomto zjitění jsem mu řekl proč jsem k němu přijel a povyprávěl příhodu s autoledničkou a nefunkční klimatizací. On mi oznámil e jsem to měl říct hned a uetřily by jsme spoustu práce. Potvrdil mi, e autolednice můe přetíit schopnost dobíjení alternátorem kdy běí vechny spotřebiče proudu na plno, počítač to pozná, e je dobíjení přetíené a alternátor u nemůe dodat víc elektřiny a počítač sám začne odpojovat jednotlivé odběry energie aby alternátor dokázal udret dobíjení. A e se můe stát e odpojí jako první odběr magnet spojky kompresoru klimi.
|
|
06.08.2014 21:24 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2722606
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
kolik bere ta lednička nevím, to budu zjiovat v sobotu. Altík tam je origo. Jo a 150 ampér z altiku je 2,1 KW.
kolik bere ta lednička nevím, to budu zjiovat v sobotu. Altík tam je origo. Jo a 150 ampér z altiku je 2,1 KW.
|
|
09.08.2014 06:50 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2723072
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
To tě naučili celkem správně , jene do té tvé rovnice jsi zadal patná čísla, můj altík dobíji 14,35 V. Tak počítej 14,35 x 150 = 2152 watů, tedy 2,152 kW.
To tě naučili celkem správně , jene do té tvé rovnice jsi zadal patná čísla, můj altík dobíji 14,35 V. Tak počítej 14,35 x 150 = 2152 watů, tedy 2,152 kW.
|
|
09.08.2014 08:24 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2723082
|
|
jruze
|
|
|
Rio11 napsal(a): To tě naučili celkem správně , jene do té tvé rovnice jsi zadal patná čísla, můj altík dobíji 14,35 V. Tak počítej 14,35 x 150 = 2152 watů, tedy 2,152 kW.
No k přídavnému tělesu topení jdou asi 6mm silné kabely a kdy zapne ofuk předního okna a rozmrazování tak sepne i klima - pokud by autolednička měla mít také tak velký odběr tak ti schoří zásuvka(nehledě na to e je na 20A pojistce) - jestli se nepletu tak by autolednička měla mít +- 300W - to je řádově nic podstatného .Jestli se nepletu nemá ani exlusívku,AP,JBL, výhřev - elektroinstalace musí být stavěná na -dimenzovaná na odběr při zapnutí veho bez omezování čehokoli ze zapnutých spotřebičů. Napadá mne jen to e altík a AKU je v nějakém stavu kdy prostě nemá parametry a to by mohl být důvod chování tvého auta.Nevím , ale auto je schopné jet jen na AKU se zaplejma spotřebyčema bez omezování tak min.půl hodiny ne začne odpojovat cokoli.
No k přídavnému tělesu topení jdou asi 6mm silné kabely a kdy zapne ofuk předního okna a rozmrazování tak sepne i klima - pokud by autolednička měla mít také tak velký odběr tak ti schoří zásuvka(nehledě na to e je na 20A pojistce) - jestli se nepletu tak by autolednička měla mít +- 300W - to je řádově nic podstatného .Jestli se nepletu nemá ani exlusívku,AP,JBL, výhřev - elektroinstalace musí být stavěná na -dimenzovaná na odběr při zapnutí veho bez omezování čehokoli ze zapnutých spotřebičů. Napadá mne jen to e altík a AKU je v nějakém stavu kdy prostě nemá parametry a to by mohl být důvod chování tvého auta.Nevím , ale auto je schopné jet jen na AKU se zaplejma spotřebyčema bez omezování tak min.půl hodiny ne začne odpojovat cokoli.
|
|
09.08.2014 09:48 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2723113
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jaroui,
neměl bys teď u klečet před oltářem a kemrat o horní končetinu tvý polovice? Takhle se nikdy neoení, jestli ty káry nepustí z hlavy alespoň na chvilku. Bě slíbit věrnost, tady ti nic neuteče. My na tebe počkáme.
Přeju hodně těstí a posílám virtuálního hobla.
Jaroui,
neměl bys teď u klečet před oltářem a kemrat o horní končetinu tvý polovice? Takhle se nikdy neoení, jestli ty káry nepustí z hlavy alespoň na chvilku. Bě slíbit věrnost, tady ti nic neuteče. My na tebe počkáme.
Přeju hodně těstí a posílám virtuálního hobla. :palec
|
|
14.09.2014 18:08 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2732641
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Ahoj vem. Tak po mnoha dnech trápení s klimou a topením jsem se rozhodl demontovat ten hnusný servomotor a zjistit zda je klapka vydřená. Jistě e byla. V současné době ji ve funguje jak má. Děkuji tímto vem co se podílely na návodu na opravu. lo to podle návodu jako po másle. Demontá motorku se vím dvě hodiny. Pak výroba ozubeného prodlouení, na delí povídání. A zpětná montá tři a půl hodiny, a vechno funguje podle návodu. Jetě jednou tímto děkuji Jumepovi a vem co se na návodu podílely, je to parádně propracovaný návod podle kterého se to dá udělat raz dva. Jetě pro doplnění uvádím e ozubené prodlouení jsem vyrobil odlitím z epoxydové pryskyřice .
Ahoj vem. Tak po mnoha dnech trápení s klimou a topením jsem se rozhodl demontovat ten hnusný servomotor a zjistit zda je klapka vydřená. Jistě e byla. V současné době ji ve funguje jak má. Děkuji tímto vem co se podílely na návodu na opravu. lo to podle návodu jako po másle. Demontá motorku se vím dvě hodiny. Pak výroba ozubeného prodlouení, na delí povídání. A zpětná montá tři a půl hodiny, a vechno funguje podle návodu. Jetě jednou tímto děkuji Jumepovi a vem co se na návodu podílely, je to parádně propracovaný návod podle kterého se to dá udělat raz dva. Jetě pro doplnění uvádím e ozubené prodlouení jsem vyrobil odlitím z epoxydové pryskyřice .
|
|
14.09.2014 18:20 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2732681
|
|
jumep
|
|
|
tak sa priprav ze to budes robit este raz, co viem nikomu ten epoxyd nevydrzal
ale ak chces mam vyrobene hriadelky
tak sa priprav ze to budes robit este raz, co viem nikomu ten epoxyd nevydrzal
ale ak chces mam vyrobene hriadelky
|
|
14.09.2014 19:17 -
Re: Nefunkční klimatizace / C5 I
|
2732747
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Chcete mi říct , e epoxyd je horí ne ten plast co je z něj vyrobené origo kolečko ??? Já bych vsadil e rychleji odejde ozubení v klapce ne zuby z epoxydu. A i kdyby tak to předělám, u vím jak ....
Chcete mi říct , e epoxyd je horí ne ten plast co je z něj vyrobené origo kolečko ??? Já bych vsadil e rychleji odejde ozubení v klapce ne zuby z epoxydu. A i kdyby tak to předělám, u vím jak ....:-))))
|
|
| |
|
|