25.02.2014 19:03 -
Demontá tapecírungu předních dveří / C5 III
|
2671916
|
|
Klaus
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Mohl by mě prosím někdo poradit jak demontovat tapecírung předních pravých dveří u C5 III Tourer. Mám el. ovládané okénko a nejde mě stahovat. Nael jsem dva rouby pod madlem a více jsem nevypátral. Díky
Mohl by mě prosím někdo poradit jak demontovat tapecírung předních pravých dveří u C5 III Tourer. Mám el. ovládané okénko a nejde mě stahovat. Nael jsem dva rouby pod madlem a více jsem nevypátral:nevim. Díky:palec
|
|
25.02.2014 20:00 -
Re: Demontá tapecírungu předních dveří / C5 III
|
2671937
|
|
Mamlas
|
|
|
Podle prilozeneho obrazku to vypada, ze je to jen na tech dvou sroubech a zbytek je jen na tech plastovych prichytkach. Takze by se to melo jen vypacit.
Podle prilozeneho obrazku to vypada, ze je to jen na tech dvou sroubech a zbytek je jen na tech plastovych prichytkach. Takze by se to melo jen vypacit.
Přílohy: C5_III_oblozeni_dveri.jpg ( 78069b ) - |
|
25.02.2014 22:46 -
Re: Demontá tapecírungu předních dveří / C5 III
|
2671995
|
|
Klaus
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Děkuji! takhle podrobnej popis jsem teda nečekal, bomba. Sice je to tu někde pověený jak píe "jumep", ale najdi to v takové záplavě info. Jetě jednou díky.
Děkuji:palec:palec:palec! takhle podrobnej popis jsem teda nečekal, bomba. Sice je to tu někde pověený jak píe "jumep", ale najdi to v takové záplavě info. Jetě jednou díky.;-)
|
|
27.04.2017 12:14 -
tapec předních dveří
|
3062835
|
|
krtek9
|
Město: Plzeň, Auto: | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Jak demontovat tapec PP dveří u C5 III Tourer. Hledal jsem, ale nalezený návod se mi neotvírá. Stahovačka nejde, motůrek vrčí. Děkuji
Jak demontovat tapec PP dveří u C5 III Tourer. Hledal jsem, ale nalezený návod se mi neotvírá. Stahovačka nejde, motůrek vrčí. Děkuji
|
|
27.04.2017 16:57 -
Re: Demontá tapecírungu předních dveří / C5 III
|
3062910
|
|
jumep
|
|
|
das dole plast madla, pod nim su 2 sroby
a potom este plast okolo klucky (odpredu vycvaknut, vzadu je zasunuty)
a potom dole silno trhnes za ten tapec, je nacvakany na bielych cuplikoch
das dole plast madla, pod nim su 2 sroby
a potom este plast okolo klucky (odpredu vycvaknut, vzadu je zasunuty)
a potom dole silno trhnes za ten tapec, je nacvakany na bielych cuplikoch
|
|
01.05.2017 22:04 -
Re: Demontá tapecírungu předních dveří / C5 III
|
3063804
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Vlastní zkuenost z opravy nefunkční stahovačky předních dveří. Nefungovalo to u řidiče a doívalo u spolujezdce. Motorky vrčely v obou dveřích, tak jsem to tipnul na prorezlé bovdeny.
Koupil jsem sadu lit a bovdenů na obě okna (2.800,- celkem) a nechal si to vyměnit v citroenu. Za práci na obou dveřích chtěli tuím celkem 1.200, co není taková pálka, kdy si člověk uvědomí, co vechno na tom jde dovrtat, kdy člověk nemá "servisní manuál" - viz výe a neví kam sáhnout. Navíc doufám, e v autorizáku vyměnili ve tak, jak se má včetně fólie proti pronikání vlhkosti. Nechal jsem bovdeny jetě prostříknout konzervačním prostředkem (bílé mazivo s kalciem).
Pro info ... demontované bovdeny byly v íleném stavu. Proreznuté dráhy a "kladky", roztěpená a potrhaná lanka. Tady to v konstrukci asi někdo nedomyslel
Vlastní zkuenost z opravy nefunkční stahovačky předních dveří. Nefungovalo to u řidiče a doívalo u spolujezdce. Motorky vrčely v obou dveřích, tak jsem to tipnul na prorezlé bovdeny.
Koupil jsem sadu lit a bovdenů na obě okna (2.800,- celkem) a nechal si to vyměnit v citroenu. Za práci na obou dveřích chtěli tuím celkem 1.200, co není taková pálka, kdy si člověk uvědomí, co vechno na tom jde dovrtat, kdy člověk nemá "servisní manuál" - viz výe a neví kam sáhnout. Navíc doufám, e v autorizáku vyměnili ve tak, jak se má včetně fólie proti pronikání vlhkosti. Nechal jsem bovdeny jetě prostříknout konzervačním prostředkem (bílé mazivo s kalciem).
Pro info ... demontované bovdeny byly v íleném stavu. Proreznuté dráhy a "kladky", roztěpená a potrhaná lanka. Tady to v konstrukci asi někdo nedomyslel
|
|
| |