Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|< < 1 2 3 > >|
14.07.2012 00:08 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2492021
B737
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) Počet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Jestli má někdo přestavbu C5 s motorem 2.0 HPI na LPG, tak by mě vážně zajímalo, jakým systémem. Zatím na přímé vstřikování jsou vyráběny sady na konkrétní motorkód. "Železo" je i na těchto LPG sadách totožné, to je fakt, nicméně soft je úplně jiný. Hlavním důvodem je chlazení benzinových vstřikovačů vyúsujících přímo z hlavy do válců. Při provozu na benzin jsou tyto vstřikovacě chlazeny právě proudícím benzínem, který ovšem při provozu na LPG do benzínových vstříkovačů nejde a přehřívají se. Programy LPG řídících jednotek jsou nastaveny tak, že podle zatížení motoru se přivstřikuje i při provozu na LPG benzin. Množstvím spotřebovaného benzínu záleží na stylu jízdy. Pří větším zatížení samozřejmě spotřeba benzínu roste a časy přívstřiků benzínu jsou pevně nastaveny výrobcem k danému kódu motoru a nelze je měnit. Sice se usilovně pracuje na tom, aby tohle omezení na motorkódy padlo a sady byly univerzální jako u standartních sekvenčních sad....ale zatím bezvýsledně...

14.07.2012 00:15 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2492022
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nejsem si 100% jistej ale HPi na LPG asi nepredelas
moderni systemy LPG v podstate kopiruji delku vstriku vstrikovace benzinoveho
vse se da nastavit jak prumerem vstriku ,tak i delku a spozdeni
systemy jsou univerzalni jeden system das do cele rady znacek,nelisi se ani ridici sw,je uplne jedno kod motoru
sytemy se mezi sebou lisi konstrikci vstrikovacu,reduktoru ,filtru a sw jednotky..princip je u vsech stejny

14.07.2012 00:29 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2492026
B737
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) Počet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Právě někdo tady psal, že jeho kamarád má HPi na LPG, tak proto se ptám. Na to sady zatím nejsou a ani už asi nebudou. Výrábějí se sady jen pro hodně prodávané motory...protože skutečně tyto sady, resp. řídící jednotky jsou jen na příslušný motorkód. Podotýkám, jedná se o motory TSi, FSI, GDI, HPi... nikoliv běžné s vstřikováním do sání. Tam je to jak píšeš.

14.07.2012 14:55 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2492097
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
na sequecni vstrikovani LPG se urcite nedodavaji/neobednavaji sady podle kodu motoru
na stare smesovace uz vubec ne
ano na CNG neni potreba obednavat dle kodu motoru...

jeden system (lovato,epigas,lovtec..)=jeden typ vstrikovani dle vyrobce systemu

14.07.2012 21:58 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2492160
B737
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) Počet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
Nebudu se s tebou přít, ale nemᚠpravdu...Opakuji, že nemyslím klasické sekvenční vstřikování, co mᚠna mysli jako třeba STAG 4, 300, BRC (SEquent 24, Plug and Drive, či poslední SQ24.11), Landi Renzo Omegas, Lovato easy Fast (Smart nebo OBD)
Ale sady STAG 400 DPI, BRC SDi.....pro přímý vstřik.

.link.
.link.
a přímo z webů výrobců...
.link.
.link.
BTW zmínil jsi LOVTEC, tak ten dodává na trh z řad sekvenčního vstřikování jen MAGIC 2(3) a ty vůbec nejdou montovat do motorů s přímým vstřikování. Pokud mᚠjiný názor, tak zavolej do prvního LPG servisu LOVTECu s žádostí o přestavbu třeba OCTAVIE TSI.
to vše.

09.02.2013 08:19 - Re: LPG 1,8 16V 2546075
lenkal123
Město: ústí nad labem, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, jsem na foru poprvé, tak se omlouvám, jsem-li trochu mimo mísu časem se to zlepší. Především je fajn, že toto forum existuje - velký dík. Prosím o radu. Mám týden citroena C5 kombi 2002 1,8 break - nově předěaný na LPG. Je normání průměrná spotřeba LPG 11,8L - zdá se mi to fakt dost a to jezdím i dálky a šetrně kolem 120km/h. Taky přesto, že tam benzín je svítí pořád kontrolka benzínu a na PC je nízký stav benzín - je to normální? Díky za radu Lenka

09.02.2013 10:00 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2546111
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Lenko, jájezdímtak za 10l/100km. Trasy většinou do práce cca 25km (samá obec takže kolem 50km/hod), občas někam dál do 100 km a do 90 km/hod. Jeden, maximálně 2 lidi. Podle mne je to asi v normě. Ukazatel stavu paliva mě ukazuje v pohodě, už v Holandsku je tam namontovaný nějaký resetátor palivoměru aby nekecal při jízdě na BA. Dali Titam něcotakového? Jinak i při jízdě na LPG palivoměr klesá jako by ubýval BA.

09.02.2013 12:36 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2546173
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Jedná se o emulátor stavu paliva. Funguje tak, že po vypnutí motoru resetuje palivoměr, a ručička se vrátí na původní (správnou) hodnotu. Emulátor stojí cca 1000kč podle typu systému lpg.

Edit: jinak ke spotřebě, mám 3.0 V6 a při běžné jízdě jezdím od 11 do 13L plynu. Na dlouhé cesty i 9.2L plynu, když udržuji rychlost do 120km/h a nehoním to zbytečně. Jestli mᚠsystém nově nainstalovaný, tak spotřeba si ještě sedne. Když ne, tak bych to teprve začal řešit.

09.04.2014 13:38 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2685886
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
ahoj mám možnost tu koupit právě řešený emulátor,resetator BA jen nevím zda mi pude fungovat? je víc druhu tak se trošek bojím nemám žádné zkušenosti mám 3l V6 152kw r.v.2001 a lpg stag 400 poradí prosím někdo? dal jsem i foto

Přílohy:
resetator.jpg ( 139722b ) -

09.04.2014 14:17 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2685895
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 197

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Toto se již probíralo v jiném vlákně o LPG. Nicméně asi nejjasnější vysvětlení a návrh řešení jsem našel na sesterském klubu Peugeot:

.link.

Vážně jsem o stavbě uvažoval, ale mezitím už si začínám zvykat. Jednou za čas se ukazatel benzínu srovná podle skutečnosti, takže se celkem dá udržet povědomí o aktuálním stavu.

Přílohy:
eMULATOR 406.jpg ( 67715b ) -

09.04.2014 15:41 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2685911
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
hegisek napsal(a):
ahoj mám možnost tu koupit právě řešený emulátor,resetator BA jen nevím zda mi pude fungovat? je víc druhu tak se trošek bojím nemám žádné zkušenosti mám 3l V6 152kw r.v.2001 a lpg stag 400 poradí prosím někdo? dal jsem i foto

Můžeš ho vyzkoušet a když nepůjde, tak ho vrátíš. Když sem si nechal namontovat "tank fopper", tak si servisák taky nic neúčtoval, nechal mi týden na odzkoušení. Na každém voze nemusí fungovat.

09.04.2014 18:06 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2685931
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
tento je už z druhe ruky přesněji špatně zakoupen a nevyužit a pošle ho ze slovenska ani nevím jak se to cenově pohybuje tak právě proto jestli se to vubec vyplatí

09.04.2014 18:31 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2685942
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Kolik za něj chce? Já jsem ho kupoval nový za 1100kč ale pasuje jen na Landi Renzo

09.04.2014 18:34 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2685943
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
30euro cca 800kc právě nemám přehled

09.04.2014 19:26 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2685988
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
hegisek napsal(a):
ahoj mám možnost tu koupit právě řešený emulátor,resetator BA jen nevím zda mi pude fungovat? je víc druhu tak se trošek bojím nemám žádné zkušenosti mám 3l V6 152kw r.v.2001 a lpg stag 400 poradí prosím někdo? dal jsem i foto



A k čemu ti to prosím bude dobré ? Považuji to za zbytečnost. Ale mᚠli peněz na rozhazování tak proč né.

10.04.2014 05:19 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2686037
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Jestli to není Stag, tak bych to nekupoval.

10.04.2014 15:08 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2686102
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
A k čemu ti to prosím bude dobré ? Považuji to za zbytečnost. Ale mᚠli peněz na rozhazování tak proč né.
peněz není nikdy dost ale koukat stále na svítící rezervu a nevěděl kolik tam mám mě nebaví vím když to naplniprez půlku resetujese to samo častěji ale naplnit tu nádrž to se mi moc nechce jezdím kolem komína a mám tam tak čtvrt nádrže a to se mi nezrestartuje tak proto.

10.04.2014 19:17 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2686163
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 578

U??vate? Poslat soukromou zprávu
hegisek napsal(a):
peněz není nikdy dost ale koukat stále na svítící rezervu a nevěděl kolik tam mám mě nebaví vím když to naplniprez půlku resetujese to samo častěji ale naplnit tu nádrž to se mi moc nechce jezdím kolem komína a mám tam tak čtvrt nádrže a to se mi nezrestartuje tak proto.


Tak to možná je argument. Ale, ale tu je. Já jezdím hodně a dlouhé tras, i krátké denně do práce. Mám to spočítané, cca 0,75 litru benzínu na 100 km. Takže já natankuji plnou, a vím že na 99 procent mi benzín stačí na ujeti 8000 km. Ale zásadně nedojíždím tento limit, i když to mám vyzkoušené. Tankuji vždy, když nám čtvrt nádrže benzín, do plné, a proč, pojistka na to kdyby selhal LPG, dojedu na benzín. Takže to zařízeníčko nepotřebuji a považuji ho zbytečně vyhozené peníze.

10.04.2014 19:23 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2686170
hegisek
Město: Mnichovo Hradiště, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 83

99 Poslat soukromou zprávu
Ale joo to mᚠzajisté pravdu jezdis hodně já děne max 50km jak rikam vím že tam mám čtvr nádrže
A na to domů vždy dojedu když jedu dovolenou atd tak také tankují více pro jistotu je to věc názoru ale každá reakce je dobrá

10.04.2014 20:02 - Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V 2686201
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Sám toto zařízení nemám a stav nádrže se mi resetuje sporadicky. Když jsem u Jumepa říkal, že si to chci pořídít, tak mi sám řekl, že to někomu z klubu nefunguje(jméno si nepamatuju). Tak jsem se na to vybodl. Ale mám vyzkoušený, že když mám v nádrži 5l beneli a méně, tak mi PP vyhazuje po nastartování chybu ABS/ESR. Je to přesný a vyzkoušený. V Brně to mají za litránek, tu věc. Ale já to nedám.....

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator