| | |
14.07.2012 00:08 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2492021
|
|
B737
|
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Jestli má někdo přestavbu C5 s motorem 2.0 HPI na LPG, tak by mě váně zajímalo, jakým systémem. Zatím na přímé vstřikování jsou vyráběny sady na konkrétní motorkód. "elezo" je i na těchto LPG sadách totoné, to je fakt, nicméně soft je úplně jiný. Hlavním důvodem je chlazení benzinových vstřikovačů vyúsujících přímo z hlavy do válců. Při provozu na benzin jsou tyto vstřikovacě chlazeny právě proudícím benzínem, který ovem při provozu na LPG do benzínových vstříkovačů nejde a přehřívají se. Programy LPG řídících jednotek jsou nastaveny tak, e podle zatíení motoru se přivstřikuje i při provozu na LPG benzin. Mnostvím spotřebovaného benzínu záleí na stylu jízdy. Pří větím zatíení samozřejmě spotřeba benzínu roste a časy přívstřiků benzínu jsou pevně nastaveny výrobcem k danému kódu motoru a nelze je měnit. Sice se usilovně pracuje na tom, aby tohle omezení na motorkódy padlo a sady byly univerzální jako u standartních sekvenčních sad....ale zatím bezvýsledně...
Jestli má někdo přestavbu C5 s motorem 2.0 HPI na LPG, tak by mě váně zajímalo, jakým systémem. Zatím na přímé vstřikování jsou vyráběny sady na konkrétní motorkód. "elezo" je i na těchto LPG sadách totoné, to je fakt, nicméně soft je úplně jiný. Hlavním důvodem je chlazení benzinových vstřikovačů vyúsujících přímo z hlavy do válců. Při provozu na benzin jsou tyto vstřikovacě chlazeny právě proudícím benzínem, který ovem při provozu na LPG do benzínových vstříkovačů nejde a přehřívají se. Programy LPG řídících jednotek jsou nastaveny tak, e podle zatíení motoru se přivstřikuje i při provozu na LPG benzin. Mnostvím spotřebovaného benzínu záleí na stylu jízdy. Pří větím zatíení samozřejmě spotřeba benzínu roste a časy přívstřiků benzínu jsou pevně nastaveny výrobcem k danému kódu motoru a nelze je měnit. Sice se usilovně pracuje na tom, aby tohle omezení na motorkódy padlo a sady byly univerzální jako u standartních sekvenčních sad....ale zatím bezvýsledně...
|
|
14.07.2012 00:15 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2492022
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nejsem si 100% jistej ale HPi na LPG asi nepredelas
moderni systemy LPG v podstate kopiruji delku vstriku vstrikovace benzinoveho
vse se da nastavit jak prumerem vstriku ,tak i delku a spozdeni
systemy jsou univerzalni jeden system das do cele rady znacek,nelisi se ani ridici sw,je uplne jedno kod motoru
sytemy se mezi sebou lisi konstrikci vstrikovacu,reduktoru ,filtru a sw jednotky..princip je u vsech stejny
nejsem si 100% jistej ale HPi na LPG asi nepredelas
moderni systemy LPG v podstate kopiruji delku vstriku vstrikovace benzinoveho
vse se da nastavit jak prumerem vstriku ,tak i delku a spozdeni
systemy jsou univerzalni jeden system das do cele rady znacek,nelisi se ani ridici sw,je uplne jedno kod motoru
sytemy se mezi sebou lisi konstrikci vstrikovacu,reduktoru ,filtru a sw jednotky..princip je u vsech stejny
|
|
14.07.2012 00:29 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2492026
|
|
B737
|
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Právě někdo tady psal, e jeho kamarád má HPi na LPG, tak proto se ptám. Na to sady zatím nejsou a ani u asi nebudou. Výrábějí se sady jen pro hodně prodávané motory...protoe skutečně tyto sady, resp. řídící jednotky jsou jen na přísluný motorkód. Podotýkám, jedná se o motory TSi, FSI, GDI, HPi... nikoliv běné s vstřikováním do sání. Tam je to jak píe.
Právě někdo tady psal, e jeho kamarád má HPi na LPG, tak proto se ptám. Na to sady zatím nejsou a ani u asi nebudou. Výrábějí se sady jen pro hodně prodávané motory...protoe skutečně tyto sady, resp. řídící jednotky jsou jen na přísluný motorkód. Podotýkám, jedná se o motory TSi, FSI, GDI, HPi... nikoliv běné s vstřikováním do sání. Tam je to jak píe.
|
|
14.07.2012 14:55 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2492097
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
na sequecni vstrikovani LPG se urcite nedodavaji/neobednavaji sady podle kodu motoru
na stare smesovace uz vubec ne
ano na CNG neni potreba obednavat dle kodu motoru...
jeden system (lovato,epigas,lovtec..)=jeden typ vstrikovani dle vyrobce systemu
na sequecni vstrikovani LPG se urcite nedodavaji/neobednavaji sady podle kodu motoru
na stare smesovace uz vubec ne
ano na CNG neni potreba obednavat dle kodu motoru...
jeden system (lovato,epigas,lovtec..)=jeden typ vstrikovani dle vyrobce systemu
|
|
14.07.2012 21:58 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2492160
|
|
B737
|
Město: Praha , Auto: Citroën Xantia 1.8i X,SX,Sensation 16_V Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Nebudu se s tebou přít, ale nemá pravdu...Opakuji, e nemyslím klasické sekvenční vstřikování, co má na mysli jako třeba STAG 4, 300, BRC (SEquent 24, Plug and Drive, či poslední SQ24.11), Landi Renzo Omegas, Lovato easy Fast (Smart nebo OBD)
Ale sady STAG 400 DPI, BRC SDi.....pro přímý vstřik.
.link.
.link.
a přímo z webů výrobců...
.link.
.link.
BTW zmínil jsi LOVTEC, tak ten dodává na trh z řad sekvenčního vstřikování jen MAGIC 2(3) a ty vůbec nejdou montovat do motorů s přímým vstřikování. Pokud má jiný názor, tak zavolej do prvního LPG servisu LOVTECu s ádostí o přestavbu třeba OCTAVIE TSI.
to ve.
Nebudu se s tebou přít, ale nemá pravdu...Opakuji, e nemyslím klasické sekvenční vstřikování, co má na mysli jako třeba STAG 4, 300, BRC (SEquent 24, Plug and Drive, či poslední SQ24.11), Landi Renzo Omegas, Lovato easy Fast (Smart nebo OBD)
Ale sady STAG 400 DPI, BRC SDi.....pro přímý vstřik.
http://www.autolpg.cz/montaze-lpg-do-motoru-fsi-31.html
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1708&lid=cs&oid=1113171
a přímo z webů výrobců...
http://www.brc.it/getcontent.aspx?t=1&nid=190&lang=en
http://www.ac.com.pl/pl/produkt/369/stag-400-dpi
BTW zmínil jsi LOVTEC, tak ten dodává na trh z řad sekvenčního vstřikování jen MAGIC 2(3) a ty vůbec nejdou montovat do motorů s přímým vstřikování. Pokud má jiný názor, tak zavolej do prvního LPG servisu LOVTECu s ádostí o přestavbu třeba OCTAVIE TSI.
to ve.
|
|
09.02.2013 08:19 -
Re: LPG 1,8 16V
|
2546075
|
|
lenkal123
|
|
|
Zdravím, jsem na foru poprvé, tak se omlouvám, jsem-li trochu mimo mísu časem se to zlepí. Předevím je fajn, e toto forum existuje - velký dík. Prosím o radu. Mám týden citroena C5 kombi 2002 1,8 break - nově předěaný na LPG. Je normání průměrná spotřeba LPG 11,8L - zdá se mi to fakt dost a to jezdím i dálky a etrně kolem 120km/h. Taky přesto, e tam benzín je svítí pořád kontrolka benzínu a na PC je nízký stav benzín - je to normální? Díky za radu Lenka
Zdravím, jsem na foru poprvé, tak se omlouvám, jsem-li trochu mimo mísu :-) časem se to zlepí. Předevím je fajn, e toto forum existuje - velký dík. Prosím o radu. Mám týden citroena C5 kombi 2002 1,8 break - nově předěaný na LPG. Je normání průměrná spotřeba LPG 11,8L - zdá se mi to fakt dost a to jezdím i dálky a etrně kolem 120km/h. Taky přesto, e tam benzín je svítí pořád kontrolka benzínu a na PC je nízký stav benzín - je to normální? Díky za radu Lenka
|
|
09.02.2013 10:00 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2546111
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Lenko, jájezdímtak za 10l/100km. Trasy větinou do práce cca 25km (samá obec take kolem 50km/hod), občas někam dál do 100 km a do 90 km/hod. Jeden, maximálně 2 lidi. Podle mne je to asi v normě. Ukazatel stavu paliva mě ukazuje v pohodě, u v Holandsku je tam namontovaný nějaký resetátor palivoměru aby nekecal při jízdě na BA. Dali Titam něcotakového? Jinak i při jízdě na LPG palivoměr klesá jako by ubýval BA.
Lenko, jájezdímtak za 10l/100km. Trasy větinou do práce cca 25km (samá obec take kolem 50km/hod), občas někam dál do 100 km a do 90 km/hod. Jeden, maximálně 2 lidi. Podle mne je to asi v normě. Ukazatel stavu paliva mě ukazuje v pohodě, u v Holandsku je tam namontovaný nějaký resetátor palivoměru aby nekecal při jízdě na BA. Dali Titam něcotakového? Jinak i při jízdě na LPG palivoměr klesá jako by ubýval BA.
|
|
09.02.2013 12:36 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2546173
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Jedná se o emulátor stavu paliva. Funguje tak, e po vypnutí motoru resetuje palivoměr, a ručička se vrátí na původní (správnou) hodnotu. Emulátor stojí cca 1000kč podle typu systému lpg.
Edit: jinak ke spotřebě, mám 3.0 V6 a při běné jízdě jezdím od 11 do 13L plynu. Na dlouhé cesty i 9.2L plynu, kdy udruji rychlost do 120km/h a nehoním to zbytečně. Jestli má systém nově nainstalovaný, tak spotřeba si jetě sedne. Kdy ne, tak bych to teprve začal řeit.
Jedná se o emulátor stavu paliva. Funguje tak, e po vypnutí motoru resetuje palivoměr, a ručička se vrátí na původní (správnou) hodnotu. Emulátor stojí cca 1000kč podle typu systému lpg. :palec
Edit: jinak ke spotřebě, mám 3.0 V6 a při běné jízdě jezdím od 11 do 13L plynu. Na dlouhé cesty i 9.2L plynu, kdy udruji rychlost do 120km/h a nehoním to zbytečně. Jestli má systém nově nainstalovaný, tak spotřeba si jetě sedne. Kdy ne, tak bych to teprve začal řeit.
|
|
09.04.2014 13:38 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2685886
|
|
hegisek
|
|
|
ahoj mám monost tu koupit právě řeený emulátor,resetator BA jen nevím zda mi pude fungovat? je víc druhu tak se troek bojím nemám ádné zkuenosti mám 3l V6 152kw r.v.2001 a lpg stag 400 poradí prosím někdo? dal jsem i foto
ahoj mám monost tu koupit právě řeený emulátor,resetator BA jen nevím zda mi pude fungovat? je víc druhu tak se troek bojím nemám ádné zkuenosti mám 3l V6 152kw r.v.2001 a lpg stag 400 poradí prosím někdo? dal jsem i foto
Přílohy: resetator.jpg ( 139722b ) - |
|
09.04.2014 14:17 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2685895
|
|
NMC
|
|
|
Toto se ji probíralo v jiném vlákně o LPG. Nicméně asi nejjasnějí vysvětlení a návrh řeení jsem nael na sesterském klubu Peugeot:
.link.
Váně jsem o stavbě uvaoval, ale mezitím u si začínám zvykat. Jednou za čas se ukazatel benzínu srovná podle skutečnosti, take se celkem dá udret povědomí o aktuálním stavu.
Toto se ji probíralo v jiném vlákně o LPG. Nicméně asi nejjasnějí vysvětlení a návrh řeení jsem nael na sesterském klubu Peugeot:
http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/85127-lpg-stav-palivom%C4%9Bru-jak-na-to/
Váně jsem o stavbě uvaoval, ale mezitím u si začínám zvykat. Jednou za čas se ukazatel benzínu srovná podle skutečnosti, take se celkem dá udret povědomí o aktuálním stavu.
Přílohy: eMULATOR 406.jpg ( 67715b ) - |
|
09.04.2014 15:41 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2685911
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
hegisek napsal(a): ahoj mám monost tu koupit právě řeený emulátor,resetator BA jen nevím zda mi pude fungovat? je víc druhu tak se troek bojím nemám ádné zkuenosti mám 3l V6 152kw r.v.2001 a lpg stag 400 poradí prosím někdo? dal jsem i foto
Můe ho vyzkouet a kdy nepůjde, tak ho vrátí. Kdy sem si nechal namontovat "tank fopper", tak si servisák taky nic neúčtoval, nechal mi týden na odzkouení. Na kadém voze nemusí fungovat.
Můe ho vyzkouet a kdy nepůjde, tak ho vrátí. Kdy sem si nechal namontovat "tank fopper", tak si servisák taky nic neúčtoval, nechal mi týden na odzkouení. Na kadém voze nemusí fungovat.
|
|
09.04.2014 18:06 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2685931
|
|
hegisek
|
|
|
tento je u z druhe ruky přesněji patně zakoupen a nevyuit a pole ho ze slovenska ani nevím jak se to cenově pohybuje tak právě proto jestli se to vubec vyplatí
tento je u z druhe ruky přesněji patně zakoupen a nevyuit a pole ho ze slovenska ani nevím jak se to cenově pohybuje tak právě proto jestli se to vubec vyplatí
|
|
09.04.2014 18:31 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2685942
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Kolik za něj chce? Já jsem ho kupoval nový za 1100kč ale pasuje jen na Landi Renzo
Kolik za něj chce? Já jsem ho kupoval nový za 1100kč ale pasuje jen na Landi Renzo
|
|
09.04.2014 18:34 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2685943
|
|
hegisek
|
|
|
30euro cca 800kc právě nemám přehled
30euro cca 800kc právě nemám přehled
|
|
10.04.2014 05:19 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2686037
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Jestli to není Stag, tak bych to nekupoval.
Jestli to není Stag, tak bych to nekupoval.
|
|
10.04.2014 19:17 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2686163
|
|
Rio11
|
Město: Domalice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
hegisek napsal(a): peněz není nikdy dost ale koukat stále na svítící rezervu a nevěděl kolik tam mám mě nebaví vím kdy to naplniprez půlku resetujese to samo častěji ale naplnit tu nádr to se mi moc nechce jezdím kolem komína a mám tam tak čtvrt nádre a to se mi nezrestartuje tak proto.
Tak to moná je argument. Ale, ale tu je. Já jezdím hodně a dlouhé tras, i krátké denně do práce. Mám to spočítané, cca 0,75 litru benzínu na 100 km. Take já natankuji plnou, a vím e na 99 procent mi benzín stačí na ujeti 8000 km. Ale zásadně nedojídím tento limit, i kdy to mám vyzkouené. Tankuji vdy, kdy nám čtvrt nádre benzín, do plné, a proč, pojistka na to kdyby selhal LPG, dojedu na benzín. Take to zařízeníčko nepotřebuji a povauji ho zbytečně vyhozené peníze.
Tak to moná je argument. Ale, ale tu je. Já jezdím hodně a dlouhé tras, i krátké denně do práce. Mám to spočítané, cca 0,75 litru benzínu na 100 km. Take já natankuji plnou, a vím e na 99 procent mi benzín stačí na ujeti 8000 km. Ale zásadně nedojídím tento limit, i kdy to mám vyzkouené. Tankuji vdy, kdy nám čtvrt nádre benzín, do plné, a proč, pojistka na to kdyby selhal LPG, dojedu na benzín. :palec Take to zařízeníčko nepotřebuji a povauji ho zbytečně vyhozené peníze.
|
|
10.04.2014 19:23 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2686170
|
|
hegisek
|
|
|
Ale joo to má zajisté pravdu jezdis hodně já děne max 50km jak rikam vím e tam mám čtvr nádre
A na to domů vdy dojedu kdy jedu dovolenou atd tak také tankují více pro jistotu je to věc názoru ale kadá reakce je dobrá
Ale joo to má zajisté pravdu jezdis hodně já děne max 50km jak rikam vím e tam mám čtvr nádre
A na to domů vdy dojedu kdy jedu dovolenou atd tak také tankují více pro jistotu je to věc názoru ale kadá reakce je dobrá
|
|
10.04.2014 20:02 -
Re: LPG 1,8 16V vs 2,0 16V
|
2686201
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Sám toto zařízení nemám a stav nádre se mi resetuje sporadicky. Kdy jsem u Jumepa říkal, e si to chci pořídít, tak mi sám řekl, e to někomu z klubu nefunguje(jméno si nepamatuju). Tak jsem se na to vybodl. Ale mám vyzkouený, e kdy mám v nádri 5l beneli a méně, tak mi PP vyhazuje po nastartování chybu ABS/ESR. Je to přesný a vyzkouený. V Brně to mají za litránek, tu věc. Ale já to nedám.....
Sám toto zařízení nemám a stav nádre se mi resetuje sporadicky. Kdy jsem u Jumepa říkal, e si to chci pořídít, tak mi sám řekl, e to někomu z klubu nefunguje(jméno si nepamatuju). Tak jsem se na to vybodl. Ale mám vyzkouený, e kdy mám v nádri 5l beneli a méně, tak mi PP vyhazuje po nastartování chybu ABS/ESR. Je to přesný a vyzkouený. V Brně to mají za litránek, tu věc. Ale já to nedám.....
|
|
| |
|
|