| | |
01.06.2012 17:34 -
Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2481622
|
|
epleta
|
|
|
Zdarec síce to nieje C5 ale xantia, vedel by mi pls niekto pomôc? auto nemá ah...
ono tie ventily su tam toito tri....
Zdarec síce to nieje C5 ale xantia, vedel by mi pls niekto pomôc? auto nemá ah...
ono tie ventily su tam toito tri....
Přílohy: x2.png ( 90483b ) - |
|
01.06.2012 18:01 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2481645
|
|
jumep
|
|
|
a co chces s tym poradit, sak tam mas napisane ze vsetky 3 cievky su skratovane, takze bud nemaju kostru alebo je niekde predraty kabel k nim
zeby boli vsetky zle sa mi nechce zdat
a co chces s tym poradit, sak tam mas napisane ze vsetky 3 cievky su skratovane, takze bud nemaju kostru alebo je niekde predraty kabel k nim
zeby boli vsetky zle sa mi nechce zdat
|
|
01.06.2012 18:40 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2481651
|
|
epleta
|
|
|
no ak to mi nejde do hlavy e vetky tri...
no ak to mi nejde do hlavy e vetky tri...:-o
|
|
01.06.2012 18:42 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2481652
|
|
jumep
|
|
|
preto hovorim ze kabel niekde seknuty ... pravdepodobne kostra
preto hovorim ze kabel niekde seknuty ... pravdepodobne kostra
|
|
23.04.2016 17:11 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2944888
|
|
jarda 68
|
|
|
a je to dobrý motor pro C5 nebo má nedobré vlastnosti
a je to dobrý motor pro C5 nebo má nedobré vlastnosti
|
|
23.04.2016 23:16 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945011
|
|
jumep
|
|
|
co si takto vsimnut ze reagujes na nieco z roku 2012?
co si takto vsimnut ze reagujes na nieco z roku 2012?
|
|
25.04.2016 21:11 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945722
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Tak já to oivím RHZ motor, tahá to jako e jo, ale nic moc, ádnej zázrak, turbo tlačí jak má ... ALE spotřeba je 7,1 a více s lehkou nohou !!!
Na volnoběh zvuk dobrej, jak to začne lehce tahat, slyím ventily jak na kodovce, při větím zátahu zaklapou více, kdy si pohrávám s plynem v zátahu, klapeto ... kdy otáčky jdou na 3000 a více, klapat to přestane a zvuk je super jak má být. Na volnoběh mají vstřiky korekce vechny cca 0,5 +- ... V tom zátahu 4 válec a +3,5 třetí válec -2 a - 2,5.
Teď moje domněnka - 4 válec blbě pálí - patně zavíraj ventily v tahu. Myslím e hydrotely na 4 válci - na volnoběh stíhají, v zátahu u ne, při otáčkách 3000 se zvedne tlak oleje a začnou makat jak mají. Vstřik se to více palivem - korekcí, pouze snaí dorovnat výpadek výkonu na tom válci. Snad sem to popsal srozumitelně. Máte někdo jinou hypotézu, na co se podívat, co zkusit jako první ? dík.
Tak já to oivím :-) RHZ motor, tahá to jako e jo, ale nic moc, ádnej zázrak, turbo tlačí jak má ... ALE spotřeba je 7,1 a více s lehkou nohou !!!
Na volnoběh zvuk dobrej, jak to začne lehce tahat, slyím ventily jak na kodovce, při větím zátahu zaklapou více, kdy si pohrávám s plynem v zátahu, klapeto ... kdy otáčky jdou na 3000 a více, klapat to přestane a zvuk je super jak má být. Na volnoběh mají vstřiky korekce vechny cca 0,5 +- ... V tom zátahu 4 válec a +3,5 třetí válec -2 a - 2,5.
Teď moje domněnka - 4 válec blbě pálí - patně zavíraj ventily v tahu. Myslím e hydrotely na 4 válci - na volnoběh stíhají, v zátahu u ne, při otáčkách 3000 se zvedne tlak oleje a začnou makat jak mají. Vstřik se to více palivem - korekcí, pouze snaí dorovnat výpadek výkonu na tom válci. Snad sem to popsal srozumitelně. Máte někdo jinou hypotézu, na co se podívat, co zkusit jako první ? dík.
|
|
25.04.2016 21:22 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945723
|
|
jumep
|
|
|
ako mas riadene turbo
teda je riadene (ovladane podtlakom) alebo neriadene (zatvara sa tlakom)?
ako mas riadene turbo
teda je riadene (ovladane podtlakom) alebo neriadene (zatvara sa tlakom)?
|
|
25.04.2016 21:27 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945732
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Mne to dlhodobo okolo 5,5 zere. Korekcie vstrekovačov fungujú asi do 1100 otáčok, sa mi vidí. Potom u nie, nemá to zmysel. A od 3000 otáčok vyie prestane vstrekova viacnásobne ale je u len jeden vstrek za jeden zdvih piestu. Preto to tak zmení zvuk. A je to dos poču u zanesených vstrekovačov, ktoré u tú jednu poriadnu dávku majú problém poriadne vstreknú. Skús da vela aditíva a na tom tomu motoru riadne naklada nad 3000ot. Mne to pomohlo a to riadne Hydrotel s tým nič ma nebude podla mna. A malý čip vie ten motor pekne oivi S lenivou 2,2hdi sa to nedá porovna ale RHR z toho aj tak nebude
Mne to dlhodobo okolo 5,5 zere. Korekcie vstrekovačov fungujú asi do 1100 otáčok, sa mi vidí. Potom u nie, nemá to zmysel. A od 3000 otáčok vyie prestane vstrekova viacnásobne ale je u len jeden vstrek za jeden zdvih piestu. Preto to tak zmení zvuk. A je to dos poču u zanesených vstrekovačov, ktoré u tú jednu poriadnu dávku majú problém poriadne vstreknú. Skús da vela aditíva a na tom tomu motoru riadne naklada nad 3000ot. Mne to pomohlo a to riadne :) Hydrotel s tým nič ma nebude podla mna. A malý čip vie ten motor pekne oivi :) S lenivou 2,2hdi sa to nedá porovna ale RHR z toho aj tak nebude :)
|
|
25.04.2016 21:28 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945733
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
podtlkakem , podtlaky dobré, je to stejné jak na prvních c5, je to euro3, má to 3 podtlakové ventily a klapku v sání..
Ten problémový vstřikovač sem dnes vyměnil a je to stejné, z auta,kde měl korekce do 0,5 ..
podtlkakem , podtlaky dobré, je to stejné jak na prvních c5, je to euro3, má to 3 podtlakové ventily a klapku v sání..
Ten problémový vstřikovač sem dnes vyměnil a je to stejné, z auta,kde měl korekce do 0,5 ..
|
|
25.04.2016 21:29 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945734
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Ked ide podtlak do turba, tak turbo ide naplno.
Ked ide podtlak do turba, tak turbo ide naplno.
|
|
25.04.2016 21:30 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945735
|
|
jumep
|
|
|
skus len tak vahu dat druhu
a kedze ty mas dost moznosti, premeraj si tlaky / hlavne ako rychlo nabene tlak
skus len tak vahu dat druhu
a kedze ty mas dost moznosti, premeraj si tlaky / hlavne ako rychlo nabene tlak
|
|
25.04.2016 21:32 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945736
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Váha je nová a v pohodě, zkouená i na jiném autě ... editoval sem hore, dočti te to
Váha je nová a v pohodě, zkouená i na jiném autě ... editoval sem hore, dočti te to :-)
|
|
25.04.2016 21:33 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945737
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Tlak ve válci právě nemám jak změřit
Tlak ve válci právě nemám jak změřit
|
|
25.04.2016 21:35 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945738
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Aj diagnostikou sa dá orientačne pozrie rozdiel tlakov valcov.
Aj diagnostikou sa dá orientačne pozrie rozdiel tlakov valcov.
|
|
25.04.2016 21:41 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945740
|
|
jumep
|
|
|
nemas tlakomer alebo nemas ako zapojit?
normalne vyber zhavice, nameraj si dlzku a vytoc si nasadu co das miesto zhavica a brzdovou hadicou pripoj tlakomer
nemas tlakomer alebo nemas ako zapojit?
normalne vyber zhavice, nameraj si dlzku a vytoc si nasadu co das miesto zhavica a brzdovou hadicou pripoj tlakomer
|
|
25.04.2016 22:01 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945745
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
No, já mám strach ty haviče vyndat, u sem v minulosti 2 na RHZ ukroutil a ty dlouhé havky tyčky zustaly zarostlé v hlavě, pak se musela dělat celá hlava
No, já mám strach ty haviče vyndat, u sem v minulosti 2 na RHZ ukroutil a ty dlouhé havky tyčky zustaly zarostlé v hlavě, pak se musela dělat celá hlava :-(
|
|
25.04.2016 22:03 -
Re: Xantia 2.0 RHZ - motor nemá tah
|
2945746
|
|
jumep
|
|
|
reverzny momentak do 20nm a neukrutis
reverzny momentak do 20nm a neukrutis
|
|
| |
|
|