| | |
04.10.2018 18:30 -
Re: HOO vodíkový generátor do nafťáku Citroen C5
|
3183261
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Tak tedy GL s tou párou do sání.
spcn: Trošku si přehusti pneu, oprav brzdové třmeny, nalej lehkoběžný olej, dej tam VIF, oprav si díry v plastech nad koly a pod motorem a bude ti to žrát o litr míň. Ale na nějakej vyvíječ vodíku se vyprdni. Nesmíš věřit každé kravině, kterou chce někdo prodat a věří, že lidi za vidinou "úspory" utratí cokoliv.
Asi začnu prodávat tenké hřebíky, které budou přidělány na plynový pedál hrotem vzhůru - okamžité snížení spotřeby je zajištěno. Pro zvýšení efektu namontujte i na brzdový pedál.
:-)))):-)))):-)))):-)))):-)))):-)))):-)))):-)))):-)))):-)))):-)):-)):-)):-)):-)):palec:palec:palec:palec:palec:palec:palec
Tak tedy GL s tou párou do sání.
spcn: Trošku si přehusti pneu, oprav brzdové třmeny, nalej lehkoběžný olej, dej tam VIF, oprav si díry v plastech nad koly a pod motorem a bude ti to žrát o litr míň. Ale na nějakej vyvíječ vodíku se vyprdni. Nesmíš věřit každé kravině, kterou chce někdo prodat a věří, že lidi za vidinou "úspory" utratí cokoliv.
Asi začnu prodávat tenké hřebíky, které budou přidělány na plynový pedál hrotem vzhůru - okamžité snížení spotřeby je zajištěno. Pro zvýšení efektu namontujte i na brzdový pedál.
|
|
10.10.2018 16:31 -
Re: HOO vodíkový generátor do nafťáku Citroen C5
|
3184063
|
|
spcn
|
Město: Mnichovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
Tak jo, všem moc děkuji za rady a postřehy. Názory pro se na netu hemží úvahami, jako, že se v případě HOO generátoru se nejedná o vodík, jako palivo ale o malé množství přisávané do směsi, které katalytickým způsobem urychluje hoření a tím zvyšuje % spalování nafty a zvyšuje účinnost. Tím logicky i snižuje spotřebu a brání karbonovému zanášení pracovního prostoru. Problém je ale v tom, že jsem se doslechl, že motory Citroen jsou velmi citlivé na podobná vylepšení. Mám být velmi opatrný. Proto se ptám, jestli někdo neslyšel o tom, že by něco podobného měl někdo ve svém Citroenu a jaké s tím má zkušenosti,
Mimochodem neví někdo, jestli hlášení poruchy systému parkování má samostatnou pojistku? Přestalo to makat, díky moc.
Tak jo, všem moc děkuji za rady a postřehy. Názory pro se na netu hemží úvahami, jako, že se v případě HOO generátoru se nejedná o vodík, jako palivo ale o malé množství přisávané do směsi, které katalytickým způsobem urychluje hoření a tím zvyšuje % spalování nafty a zvyšuje účinnost. Tím logicky i snižuje spotřebu a brání karbonovému zanášení pracovního prostoru. Problém je ale v tom, že jsem se doslechl, že motory Citroen jsou velmi citlivé na podobná vylepšení. Mám být velmi opatrný. Proto se ptám, jestli někdo neslyšel o tom, že by něco podobného měl někdo ve svém Citroenu a jaké s tím má zkušenosti,
Mimochodem neví někdo, jestli hlášení poruchy systému parkování má samostatnou pojistku? Přestalo to makat, díky moc.
|
|
10.10.2018 20:22 -
Re: HOO vodíkový generátor do nafťáku Citroen C5
|
3184102
|
|
konqui
|
Město: Kousek od opavy, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 213 |
|
|
spcn napsal(a): Problém je ale v tom, že jsem se doslechl, že motory Citroen jsou velmi citlivé na podobná vylepšení.
Zdrovna diesely má PSA rozhodně nejlepší v Evropě. A benzíny puretech na tom jsou obdobně...
Zdrovna diesely má PSA rozhodně nejlepší v Evropě. A benzíny puretech na tom jsou obdobně...
|
|
10.10.2018 21:13 -
Re: HOO vodíkový generátor do nafťáku Citroen C5
|
3184129
|
|
jumep
|
|
|
uz som sa k tym bludom raz vyjadril, len to zopakujem (toto je zasadna logika veci):
elektroliza ktora by mala nejaky dostatocny ucinok je energeticky narocna a tym je to cele dane, keby to fungovalo, tak to maju v dnesnej dobe vsetky automobilky (nahananie emisii atd.)
kedze to nikto z nich nema, tak akekolvek uvahy su zbytocne, rovnako pri magnetoch na trubke a inych podobnych zlepsovakoch
uz som sa k tym bludom raz vyjadril, len to zopakujem (toto je zasadna logika veci):
elektroliza ktora by mala nejaky dostatocny ucinok je energeticky narocna a tym je to cele dane, keby to fungovalo, tak to maju v dnesnej dobe vsetky automobilky (nahananie emisii atd.)
kedze to nikto z nich nema, tak akekolvek uvahy su zbytocne, rovnako pri magnetoch na trubke a inych podobnych zlepsovakoch
|
|
11.10.2018 07:12 -
Re: HOO vodíkový generátor do nafťáku Citroen C5
|
3184169
|
|
jruze
|
|
|
Pohon na vodík funguje,ale né toto - auto na vodíkovej pohon je starší než já- to že není rozšířen je myslím jen z důvodu bezpečnosti - zřejmě nedokážou splnit bezpečnostní předpisy a samo né to co je předmětem této debaty ale na stlačenej(kapalnej vodík) . To by bylo uvést toto do provozu tak je celá planeta jedna vodíková bomba - ono stačí CNG.Nebo že by začali montovat do aut jaderný pohon ? to také funguje
Pohon na vodík funguje,ale né toto - auto na vodíkovej pohon je starší než já- to že není rozšířen je myslím jen z důvodu bezpečnosti - zřejmě nedokážou splnit bezpečnostní předpisy a samo né to co je předmětem této debaty ale na stlačenej(kapalnej vodík) . To by bylo uvést toto do provozu tak je celá planeta jedna vodíková bomba - ono stačí CNG.Nebo že by začali montovat do aut jaderný pohon ? to také funguje:-d
|
|
11.10.2018 20:23 -
Re: Vodík
|
3184331
|
|
Rio11
|
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Pozorně to tu sleduji a jen se divím. Když někdo věří takovým hloupostem tak ho v tom nechte, stejně mu to nerozmluvíte. Lidská hloupost nemá hranice.
Pozorně to tu sleduji a jen se divím. Když někdo věří takovým hloupostem tak ho v tom nechte, stejně mu to nerozmluvíte. Lidská hloupost nemá hranice.
|
|
11.10.2018 20:24 -
Re: Vodík
|
3184333
|
|
jumep
|
|
|
ja nehovorim ze auto na vodik nejde, ale to je uplne ina vec ako tento blud o ktorom sa tu hovori
ja nehovorim ze auto na vodik nejde, ale to je uplne ina vec ako tento blud o ktorom sa tu hovori
|
|
13.10.2018 12:03 -
Re: Vodík
|
3184468
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
bol som teraz v kalifornii. my sme tu na smiech s tymi euro normami.
ked uz chceli z bruselu nieco nutit, mali tlacit vodikovy pohon a nie hlupe baterky.
normalne dostupne auto objednatelne na vodik je predsa Toyota Mirai , stoji okolo 57tisic USD. teda lacnejsie ako Tesla...
.link. - cena
.link.
.link.
.link.
Jruze myslim ze ked splnia normy v Kalifornii tak uz vsade. cely dieselgate praskol v usa....
nie som nejaky toyota fanusik ale toto je aj podla mna buducnost a ta nabijacie auticka mali ostat nasim detom
bol som teraz v kalifornii. my sme tu na smiech s tymi euro normami.
ked uz chceli z bruselu nieco nutit, mali tlacit vodikovy pohon a nie hlupe baterky.
normalne dostupne auto objednatelne na vodik je predsa Toyota Mirai , stoji okolo 57tisic USD. teda lacnejsie ako Tesla...
https://driving.ca/toyota/mirai - cena
http://www.auto.cz/poprve-volantem-vodikove-toyoty-mirai-je-budoucnost-107868
https://www.toyota.sk/world-of-toyota/news/new-toyota-mirai.json
http://www.hybrid.cz/toyota-slibuje-ze-jeji-vodikove-auto-mirai-brzy-zvladne-1000-km-na-jedno-tankovani
Jruze myslim ze ked splnia normy v Kalifornii tak uz vsade. cely dieselgate praskol v usa....
nie som nejaky toyota fanusik ale toto je aj podla mna buducnost a ta nabijacie auticka mali ostat nasim detom
|
|
13.10.2018 18:26 -
Re: Vodík
|
3184491
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Z vodikem, je trosku problem s ucinnosti vyroby a naslednym transportem, je to trochu studeny, kdyz to zkapalnis. Ale pokud vyresime ekonomiku vyroby a transportu, je to asi ten nejlepsi smer. V zime pak bude vsude dost naledi
Z vodikem, je trosku problem s ucinnosti vyroby a naslednym transportem, je to trochu studeny, kdyz to zkapalnis. Ale pokud vyresime ekonomiku vyroby a transportu, je to asi ten nejlepsi smer. V zime pak bude vsude dost naledi :-)
|
|
13.10.2018 23:21 -
Re: Vodík
|
3184562
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Jsem někde slyšel že se vymýšlí nějaký reaktor který by vyráběl vodík přímo v autě.
Že by auto nemělo nádrž z vodíkem ale jen vodu a další potřebné suroviny a proces by probíhal těsně před využitím. Tudíž by nehrozilo nebezpečí výbuchu při havárii.
Ale nejsem chemik ani fyzik,tak tomu nerozumím.
Pro mě by i ten jaderný reaktor byl přijatelnější než ty nesmysly s elektromobily.
Protože já jako uživatel ojetých aut budu úplně v pr... až zruší klasické motory. ( Ono už s těmi současnými to po 10 letech nebude žádná sláva) Bojím se že s 10 let starou Teslou budou baterie rády když dojedou od nabíječky k nejbližší další nabíječce.
To pak představa ponorky Tajfun která jezdí x let okolo zeměkoule "na jedno nabití uranem" je daleko přívětivější
Jsem někde slyšel že se vymýšlí nějaký reaktor který by vyráběl vodík přímo v autě.
Že by auto nemělo nádrž z vodíkem ale jen vodu a další potřebné suroviny a proces by probíhal těsně před využitím. Tudíž by nehrozilo nebezpečí výbuchu při havárii.
Ale nejsem chemik ani fyzik,tak tomu nerozumím.
Pro mě by i ten jaderný reaktor byl přijatelnější než ty nesmysly s elektromobily.
Protože já jako uživatel ojetých aut budu úplně v pr... až zruší klasické motory. ( Ono už s těmi současnými to po 10 letech nebude žádná sláva) Bojím se že s 10 let starou Teslou budou baterie rády když dojedou od nabíječky k nejbližší další nabíječce.
To pak představa ponorky Tajfun která jezdí x let okolo zeměkoule "na jedno nabití uranem" je daleko přívětivější :-d
|
|
14.10.2018 08:45 -
Re: Vodík
|
3184575
|
|
sgt
|
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINE | Počet příspěvků: 718 |
|
|
Tak treba si uvedomiť, že budúcnosť majú len elektroauta a a je jedno či zdroj bude bateria alebo vodík. Spaľovacie motory budú pomaly miznúť kvôli emisiám. Keď zacinala Toyota Prius, každý ju odsudzovali že batérie umrú po konci záruky a tie auta stále jazdia viac ako 10 rokov a žiadne katastrofické správy nečítam
Momentálne všetky automobilky prechádzajú postupne na hybridy a to je len krok ku elektroautam. Holt, teraz zvoní umieračik naftakom, potom prídu na rad aj benzíny...
Tak treba si uvedomiť, že budúcnosť majú len elektroauta a a je jedno či zdroj bude bateria alebo vodík. Spaľovacie motory budú pomaly miznúť kvôli emisiám. Keď zacinala Toyota Prius, každý ju odsudzovali že batérie umrú po konci záruky a tie auta stále jazdia viac ako 10 rokov a žiadne katastrofické správy nečítam ;-)
Momentálne všetky automobilky prechádzajú postupne na hybridy a to je len krok ku elektroautam. Holt, teraz zvoní umieračik naftakom, potom prídu na rad aj benzíny...
|
|
14.10.2018 12:53 -
Re: Vodík
|
3184606
|
|
jumep
|
|
|
ja stale hovorim ze elektromobilita ako je teraz nastavena je nezmysel a existovala v tejto koncepcii uz velmi davno, len sa neuchytila, prave kvoli nabijaniu a dojazdu a toto sa nejako moc nemeni, sice vytiahli dojazd, ale aby som kazdych 300km stal hodinu na nabijacke je trocha odveci a kym sa toto nedoriesi tak to bude len vystrelok doby
ja stale hovorim ze elektromobilita ako je teraz nastavena je nezmysel a existovala v tejto koncepcii uz velmi davno, len sa neuchytila, prave kvoli nabijaniu a dojazdu a toto sa nejako moc nemeni, sice vytiahli dojazd, ale aby som kazdych 300km stal hodinu na nabijacke je trocha odveci a kym sa toto nedoriesi tak to bude len vystrelok doby
|
|
14.10.2018 15:02 -
Re: Vodík
|
3184609
|
|
HELLMUT
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1814 |
|
|
Bohužel podle toho jak se vše vyvíjí to na výstřelek nevypadá a pomalu nastává motoristické temno.
Ojetiny nebudou existovat neboť auta vydrží jen pár let po záruce. Pak bude nerentabilní je opravovat.
Emise donutí odstavit ty staré poctivé držáky protože neprojdou technickou...
Bude na výběr buď benzinoethanolový vysavač a nebo elektromobil
Bohužel podle toho jak se vše vyvíjí to na výstřelek nevypadá a pomalu nastává motoristické temno.
Ojetiny nebudou existovat neboť auta vydrží jen pár let po záruce. Pak bude nerentabilní je opravovat.
Emise donutí odstavit ty staré poctivé držáky protože neprojdou technickou...
Bude na výběr buď benzinoethanolový vysavač a nebo elektromobil :-(
|
|
22.11.2018 13:19 -
Re: Vodík
|
3192601
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Tak zde zmíněný Prius je technicky hodně daleko před našimi vozíky, co se motoru/převodovky týče.
Věřím,že 95% lidí tu nemá páru, jak to vlastně funguje. Tady je krásné video, které rozebírá a postupně přidává jednotlivé části, proč tam jsou. Bohužel jen v angličtině: .link.
Baterie se neustále vyvíjí a jejich kapacita roste, zrovna tak roste jejich schopnost přijímat energii. Když si vzpomenu, že jsem před 20 lety nabíjel tužkovky klidně celý den, tak nyní baterie jsou nabité z 1/25 tehdejšího nabíjecího času (stejnou kapacitu, která je teď také úplně někde jinde).
Je mi jasné, že jsou lidé, co oslavují nesmrtelné staré vozy, na kterých se každých 100000 km dělala generálka a člověk nikdy netušil, zda dojede. Každý, kdo tohle vypouští z úst, že auta dříve byla spolehlivější, by se měl nejdříve zamyslet, pak nadskočit a zkusit to znovu.
Elektromotor, pokud není přetěžován, tak je prakticky nesmrtelný jen s minimální údržbou, což se o spalovacím, kde člověk musí neustále měnit maziva říci nedá. Spalovací je velice namáhán, jeden výbuch za druhou. Kmitne to na jednu stranu, téměř okamžitě to zastaví a hned na druhou strnu - neskutečná přetížení. K tomu to nemá rádo nějaké otáčky, kde se opotřebovává ještě více....
Pokud každých 5 let měníš auto za jié nové s nájezdem 30 000km ročně, tak servisní intervaly 30 - 50tisíc km ti budou vyhovovat, úspora za servis, Co je komu po tom, že následný majitel nemá na nové a tak si to koupí nadměrně opotřebované. To však nikomu nebrání si koupit nové (nebo si najít pěkný kousek) a měnit postaru po 10000km olej, auto to rozhodně neublíží.
A co že to odchází na těch nových strašných autech? Vylítávají ojnice z bloku? Nebo, že to vlastně je? Prosím vyjádření těch, co už 20 let brečí, jak dřív byla auta solidnější...
Mám rád smrad benzínu, líbí se mi, když motor zdravě řve, sere mě, že jezdím na naftu (ale bohužel musím šetřit na jiné věci, než PHM). Ale to, že mám tyhle věci rád, neznamená, že budu sám sobě a ostatním lhát, že elektrický motor je méně spolehlivý nebo nepoužitelný. Spolehlivost je na úplně jiné úrovni (samozřejmě porovnáváme zdravý návrh spalovacího x zdravý návrh el. motoru), táhne to i z 0 ot/min a pořád, škodliviny jsou odvedeny mimo obydlené zóny.
Baterie se snad mají kam vyvíjet a časem bude dojezt třeba 2000km, kdo může říct, že to dává v kuse a nemůže během toho na hodinu zastavit a dobít? hmm?
A kdo potřebuje toto jezdit teď, tak může jít do hybrida. Ale tím myslím třeba toho priuse a ne nějaké srágory, které fungují úplně jinak než zmíněný prius a mají v útrobách kamsi šoupnutý pomocný el. motor, který je ve výsledku k ničemu, ale mohou na to plácnout nálepku hybrid a s tím stáhnout zelené, dotace a další výhody i přes to, že přínos mají nulový a žere to stejně, jako běžné auto...
pardon za offtopic... nicméně napravuji. Ten generátor vodíku je blbost. Respektive někdo chytrý vymyslel, jak vydělávat na neznalých důvěřivkách. Druhá věc - vodíkové jako palivo je fajn věc, ale více věřím el. motorů. Vodíkový motor tak, jak ho znám, je stále spalovací motor, kterému za pár desítek let (v automobilismu v eko státech) bude zvonit hrana. Jo a pára také nebyla věčná a přesto se stále v nějakých odvětvích používá, takže nezoufejte, čas plyne, věci se vyvíjí.
Tak zde zmíněný Prius je technicky hodně daleko před našimi vozíky, co se motoru/převodovky týče.
Věřím,že 95% lidí tu nemá páru, jak to vlastně funguje. Tady je krásné video, které rozebírá a postupně přidává jednotlivé části, proč tam jsou. Bohužel jen v angličtině: https://www.youtube.com/watch?v=E_xCssR8qQI&t=6s
Baterie se neustále vyvíjí a jejich kapacita roste, zrovna tak roste jejich schopnost přijímat energii. Když si vzpomenu, že jsem před 20 lety nabíjel tužkovky klidně celý den, tak nyní baterie jsou nabité z 1/25 tehdejšího nabíjecího času (stejnou kapacitu, která je teď také úplně někde jinde).
Je mi jasné, že jsou lidé, co oslavují nesmrtelné staré vozy, na kterých se každých 100000 km dělala generálka a člověk nikdy netušil, zda dojede. Každý, kdo tohle vypouští z úst, že auta dříve byla spolehlivější, by se měl nejdříve zamyslet, pak nadskočit a zkusit to znovu.
Elektromotor, pokud není přetěžován, tak je prakticky nesmrtelný jen s minimální údržbou, což se o spalovacím, kde člověk musí neustále měnit maziva říci nedá. Spalovací je velice namáhán, jeden výbuch za druhou. Kmitne to na jednu stranu, téměř okamžitě to zastaví a hned na druhou strnu - neskutečná přetížení. K tomu to nemá rádo nějaké otáčky, kde se opotřebovává ještě více....
Pokud každých 5 let měníš auto za jié nové s nájezdem 30 000km ročně, tak servisní intervaly 30 - 50tisíc km ti budou vyhovovat, úspora za servis, Co je komu po tom, že následný majitel nemá na nové a tak si to koupí nadměrně opotřebované. To však nikomu nebrání si koupit nové (nebo si najít pěkný kousek) a měnit postaru po 10000km olej, auto to rozhodně neublíží.
A co že to odchází na těch nových strašných autech? Vylítávají ojnice z bloku? Nebo, že to vlastně je? Prosím vyjádření těch, co už 20 let brečí, jak dřív byla auta solidnější...
Mám rád smrad benzínu, líbí se mi, když motor zdravě řve, sere mě, že jezdím na naftu (ale bohužel musím šetřit na jiné věci, než PHM). Ale to, že mám tyhle věci rád, neznamená, že budu sám sobě a ostatním lhát, že elektrický motor je méně spolehlivý nebo nepoužitelný. Spolehlivost je na úplně jiné úrovni (samozřejmě porovnáváme zdravý návrh spalovacího x zdravý návrh el. motoru), táhne to i z 0 ot/min a pořád, škodliviny jsou odvedeny mimo obydlené zóny.
Baterie se snad mají kam vyvíjet a časem bude dojezt třeba 2000km, kdo může říct, že to dává v kuse a nemůže během toho na hodinu zastavit a dobít? hmm?
A kdo potřebuje toto jezdit teď, tak může jít do hybrida. Ale tím myslím třeba toho priuse a ne nějaké srágory, které fungují úplně jinak než zmíněný prius a mají v útrobách kamsi šoupnutý pomocný el. motor, který je ve výsledku k ničemu, ale mohou na to plácnout nálepku hybrid a s tím stáhnout zelené, dotace a další výhody i přes to, že přínos mají nulový a žere to stejně, jako běžné auto...
pardon za offtopic... nicméně napravuji. Ten generátor vodíku je blbost. Respektive někdo chytrý vymyslel, jak vydělávat na neznalých důvěřivkách. Druhá věc - vodíkové jako palivo je fajn věc, ale více věřím el. motorů. Vodíkový motor tak, jak ho znám, je stále spalovací motor, kterému za pár desítek let (v automobilismu v eko státech) bude zvonit hrana. Jo a pára také nebyla věčná a přesto se stále v nějakých odvětvích používá, takže nezoufejte, čas plyne, věci se vyvíjí. ;)
|
|
22.11.2018 15:26 -
Re: Vodík
|
3192632
|
|
Rio11
|
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 579 |
|
|
Tak zaprvé, Prius neznám, k němu se nebudu vyjadřovat.
Za druhé , Baterie se neustále vyvíjí a jejich kapacita roste, s tím souhlasím, s tím ostatním už né. Každá baterie ( akumulátor ) má svoji kapacitu, svoji životnost a svoji dobíjecí dobu. Čím rychleji nabíjíš tím kratší životnost, takže o akumulátorech toho asi moc nevíš.
Za třetí, generálka motoru po 100 000 km se musela dělat snad před padesáti lety, i škoda 120 na které jsem se učil jezdit vydržela mnohem déle, a vždy jsem dojel, nikdy mě nenechala stát na cestě.
Za čtvrté, elektromotor byl odjakživa spolehlivější a výkonnější než spalovací, to snad vědí učni v prvním ročníku elektromechanika.
Za páté, pakli že si kupuješ každých pět let nové auto, a staráš se o něj tak jak popisuješ každých 30 až 50 tisíc , tak jsi v...l.
Za šesté , máš rád vůni benzínu a jezdíš s naftou ??? A ještě si nepřišel na to že benzínové motory dnes jezdí za skoro stejné litry jako ta smrdutá nafta ? Ukaž mi nafťáka bez turba aby dokázal to co benzín bez turba.
Tak zaprvé, Prius neznám, k němu se nebudu vyjadřovat.
Za druhé , Baterie se neustále vyvíjí a jejich kapacita roste, s tím souhlasím, s tím ostatním už né. Každá baterie ( akumulátor ) má svoji kapacitu, svoji životnost a svoji dobíjecí dobu. Čím rychleji nabíjíš tím kratší životnost, takže o akumulátorech toho asi moc nevíš.
Za třetí, generálka motoru po 100 000 km se musela dělat snad před padesáti lety, i škoda 120 na které jsem se učil jezdit vydržela mnohem déle, a vždy jsem dojel, nikdy mě nenechala stát na cestě.
Za čtvrté, elektromotor byl odjakživa spolehlivější a výkonnější než spalovací, to snad vědí učni v prvním ročníku elektromechanika.
Za páté, pakli že si kupuješ každých pět let nové auto, a staráš se o něj tak jak popisuješ každých 30 až 50 tisíc , tak jsi v...l.
Za šesté , máš rád vůni benzínu a jezdíš s naftou ??? A ještě si nepřišel na to že benzínové motory dnes jezdí za skoro stejné litry jako ta smrdutá nafta ? Ukaž mi nafťáka bez turba aby dokázal to co benzín bez turba.
|
|
22.11.2018 15:59 -
Re: Vodík
|
3192634
|
|
Tony_Z
|
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002) | Počet příspěvků: 519 |
|
|
Rio11 napsal(a): Tak zaprvé, Prius neznám, k němu se nebudu vyjadřovat.
Za druhé , Baterie se neustále vyvíjí a jejich kapacita roste, s tím souhlasím, s tím ostatním už né. Každá baterie ( akumulátor ) má svoji kapacitu, svoji životnost a svoji dobíjecí dobu. Čím rychleji nabíjíš tím kratší životnost, takže o akumulátorech toho asi moc nevíš.
Za třetí, generálka motoru po 100 000 km se musela dělat snad před padesáti lety, i škoda 120 na které jsem se učil jezdit vydržela mnohem déle, a vždy jsem dojel, nikdy mě nenechala stát na cestě.
Za čtvrté, elektromotor byl odjakživa spolehlivější a výkonnější než spalovací, to snad vědí učni v prvním ročníku elektromechanika.
Za páté, pakli že si kupuješ každých pět let nové auto, a staráš se o něj tak jak popisuješ každých 30 až 50 tisíc , tak jsi v...l.
Za šesté , máš rád vůni benzínu a jezdíš s naftou ??? A ještě si nepřišel na to že benzínové motory dnes jezdí za skoro stejné litry jako ta smrdutá nafta ? Ukaž mi nafťáka bez turba aby dokázal to co benzín bez turba.
Za sedmé, Ten generátor vodíku je blbost. To ti trvalo než si na to přišel.
Rio11:
Proč jsi tak uražený? Tebe se to osobně týká?
ad 1) Jukni na video, pokud tě to zajímá, probereme dojmy. Pokud Tě to nezajímá, tak asi nemá smysl rozvíjet diskuzi.
ad 2) No a kde je problém? Víš o tom, že jsou různé technologie baterií? Každá má trošku jinde negativní vlastnosti a samozřejmě se hledají takové, aby se tyto negativní vlastnosti eliminoval. Podle toho, co jsi napsal, tak víš jen to, co jsi si jednou přečetl, že je teď, a pak už jsi nesrovnával a zapomněl jsi na vývoj. Čím rychleji nabíjíš tím kratší životnost? To vážně tvrdíš v porovnání dnešní baterie a 20 let stará? Baterie na "stejné vylepšené" nebo baterie na jiné technologii? Zamysli se, co jsi to napsal. Budeš-li porovnávat úplně stejnou technologii, tak ta bude disponovat určitými vlastnostmi a třeba také maximálním nabíjecím proudem, při kterém dochází k zanedbatelnému opotřebení, přes který když překročíš, tak je zle, ale do té doby? A ty jsi napsal v podstatě přímou úměru čím rychleji nabíjíš tím více opotřebováváš. Zkus si nakreslit hodně placatou nebo spíše doprava posunutou exponenciální křivku, ta by měla vyhovovat závislosti opotřebení na rychlosti nabíjení. - nicméně ta platí pro danou technologii, když porovnáváš dvě různé a řekneš to tak obecně, jak jsi napsal, tak to je blbost. Tak prosím netrollit.
ad 3) Kolik jsi najel se svou 120? Asi jsi o ni hodně staral. Byla garážovaná nebo také rezavá druhý rok po výrobě? Ale určitě to bylo lepší auto, než jsou dnes, kvalitnější, především trvanlivější.
ad 4) Jsem rád, že na tomto se shodneme i když jsi chvilku předtím napsal, že už s ničím dalším nesouhlasíš (Samozřejmě, pokud ten nesouhlas měl být ke všemu, pokud jen k baterii, pak jsem prostě rád, že jsi konstatoval shodu).
ad 5) Možná by jsi se měl podívat na předepsané servisní intervaly současných aut. V práci máme bohužel po 30tkm. Jednomu známému jsem nevěřil servisní interval na ford transit 50tkm, ale není nad to si ty informace zjistit a měl pravdu... Ty intervaly mají vypsaný třeba i zde (někdy jen jeden, někdy prodloužený i standadardní) : .link.
ad 6) Mám svou C5 9let, dokud slouží, nemám důvod ji měnit. Hydraulika je prostě jeden z těžkých argumentů, proč ji stále mít. Člověk si to vždy uvědomí, když ujede nějaký delší kus jiným autem a pak se do ni vrátí. Naposledy Toyota Hilux cca 6500km najetých, potom zpět do C5 a připadal jsem si jak ve vznášedle.
Xsara VTS byla jiná sranda... (S tou byla sranda )
ad 7) Ke generátoru vodíku si přečti příspěvek ze 4.10.
Rio11:
Proč jsi tak uražený? Tebe se to osobně týká?
ad 1) Jukni na video, pokud tě to zajímá, probereme dojmy. Pokud Tě to nezajímá, tak asi nemá smysl rozvíjet diskuzi. ;-)
ad 2) No a kde je problém? Víš o tom, že jsou různé technologie baterií? Každá má trošku jinde negativní vlastnosti a samozřejmě se hledají takové, aby se tyto negativní vlastnosti eliminoval. Podle toho, co jsi napsal, tak víš jen to, co jsi si jednou přečetl, že je teď, a pak už jsi nesrovnával a zapomněl jsi na vývoj. Čím rychleji nabíjíš tím kratší životnost? To vážně tvrdíš v porovnání dnešní baterie a 20 let stará? Baterie na "stejné vylepšené" nebo baterie na jiné technologii? Zamysli se, co jsi to napsal. Budeš-li porovnávat úplně stejnou technologii, tak ta bude disponovat určitými vlastnostmi a třeba také maximálním nabíjecím proudem, při kterém dochází k zanedbatelnému opotřebení, přes který když překročíš, tak je zle, ale do té doby? A ty jsi napsal v podstatě přímou úměru čím rychleji nabíjíš tím více opotřebováváš. Zkus si nakreslit hodně placatou nebo spíše doprava posunutou exponenciální křivku, ta by měla vyhovovat závislosti opotřebení na rychlosti nabíjení. - nicméně ta platí pro danou technologii, když porovnáváš dvě různé a řekneš to tak obecně, jak jsi napsal, tak to je blbost. Tak prosím netrollit.
ad 3) Kolik jsi najel se svou 120? Asi jsi o ni hodně staral. Byla garážovaná nebo také rezavá druhý rok po výrobě? Ale určitě to bylo lepší auto, než jsou dnes, kvalitnější, především trvanlivější. :)
ad 4) Jsem rád, že na tomto se shodneme i když jsi chvilku předtím napsal, že už s ničím dalším nesouhlasíš (Samozřejmě, pokud ten nesouhlas měl být ke všemu, pokud jen k baterii, pak jsem prostě rád, že jsi konstatoval shodu).
ad 5) Možná by jsi se měl podívat na předepsané servisní intervaly současných aut. V práci máme bohužel po 30tkm. Jednomu známému jsem nevěřil servisní interval na ford transit 50tkm, ale není nad to si ty informace zjistit a měl pravdu... Ty intervaly mají vypsaný třeba i zde (někdy jen jeden, někdy prodloužený i standadardní) : https://total-dnk.lubricantadvisor.com/default.aspx?lang=eng&br=total
ad 6) Mám svou C5 9let, dokud slouží, nemám důvod ji měnit. Hydraulika je prostě jeden z těžkých argumentů, proč ji stále mít. Člověk si to vždy uvědomí, když ujede nějaký delší kus jiným autem a pak se do ni vrátí. Naposledy Toyota Hilux cca 6500km najetých, potom zpět do C5 a připadal jsem si jak ve vznášedle. :)
Xsara VTS byla jiná sranda... (S tou byla sranda :-(((( )
ad 7) Ke generátoru vodíku si přečti příspěvek ze 4.10. :-))
|
|
22.11.2018 17:26 -
Re: Vodík
|
3192640
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
tonyZ najprv si precitaj nieco o vodikovom aute, z tvojho opisu som mal pocit ze si pochopil ze vodik sa spaluje v klasickom motore. tak to ale nie je, vodik sa spotrebuva v palivovych clankoch, ktore pohanaju elektromotory...
to je proste najmodernejsi pohon, ci chces alebo nie. nabijacie auticka na baterky dufam rychlo preskocime
linkov na mirai som dal hodne, tak si to precitaj
tonyZ najprv si precitaj nieco o vodikovom aute, z tvojho opisu som mal pocit ze si pochopil ze vodik sa spaluje v klasickom motore. tak to ale nie je, vodik sa spotrebuva v palivovych clankoch, ktore pohanaju elektromotory...
to je proste najmodernejsi pohon, ci chces alebo nie. nabijacie auticka na baterky dufam rychlo preskocime
linkov na mirai som dal hodne, tak si to precitaj
|
|
22.11.2018 18:50 -
Re: Vodík
|
3192679
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Rio11 napsal(a): Každá baterie ( akumulátor ) má svoji kapacitu, svoji životnost a svoji dobíjecí dobu. Čím rychleji nabíjíš tím kratší životnost, takže o akumulátorech toho asi moc nevíš.
s kapacitou a poctem cyklu je treba souhlasit
ovsem co se tyka rychleho nabijeni to uz tak jednoznacne neni
u baterii v elektromobilech je to jina liga nez o beznych jak financne tak i kapacitne
je dokazane ze pokud auto nabijis treba na Chademo a nabijes ho za cca 30minut je to pro baterku uplne stejne jako by jsi ji doma dobijel 10 pre obycejnou zasuvku 10/16A
co jim ale vadi hodne jsou teploty,jak ty vysoke tak ty nizke ,pri nespravnem teplotnim zachazeni degraduji pomerne hodne
s kapacitou a poctem cyklu je treba souhlasit
ovsem co se tyka rychleho nabijeni to uz tak jednoznacne neni
u baterii v elektromobilech je to jina liga nez o beznych jak financne tak i kapacitne
je dokazane ze pokud auto nabijis treba na Chademo a nabijes ho za cca 30minut je to pro baterku uplne stejne jako by jsi ji doma dobijel 10 pre obycejnou zasuvku 10/16A
co jim ale vadi hodne jsou teploty,jak ty vysoke tak ty nizke ,pri nespravnem teplotnim zachazeni degraduji pomerne hodne
|
|
| |
|
|