| | |
21.11.2015 22:07 -
Re: Závada palivoměru
|
2889894
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Hmmm, to ma len tak napadlo, kedze uz ide zima, snezi... Obcas, ked som isiel, cestoval s kolegom a potreboval som tankovat, zrovna vtedy ked spal, tak som tankoval so zapnutym motorom aby ho neprebudila zima. Ano, viem, vetsinou to je zakazane a vozim so sebou vzdy aj druhy kluc, pre pripad straty, lebo aj to sa stava a nechcelo by sa mi dva-tri dni cakat na druhy kluc.
Este dotaz, skor tecnicka otazka pre Petra alias jumep: Ak natankujem so zapnutym motorom, potom kluc na par sekund vytiahnem a znova start, tak aditivacia prebehne? Myslim, ze ano, ale ty si v tychto techn. veciach spicka, tak radsej otazka aj ked mozno blba... Dik.
Hmmm, to ma len tak napadlo, kedze uz ide zima, snezi... Obcas, ked som isiel, cestoval s kolegom a potreboval som tankovat, zrovna vtedy ked spal, tak som tankoval so zapnutym motorom aby ho neprebudila zima. Ano, viem, vetsinou to je zakazane a vozim so sebou vzdy aj druhy kluc, pre pripad straty, lebo aj to sa stava a nechcelo by sa mi dva-tri dni cakat na druhy kluc.
Este dotaz, skor tecnicka otazka pre Petra alias jumep: Ak natankujem so zapnutym motorom, potom kluc na par sekund vytiahnem a znova start, tak aditivacia prebehne? Myslim, ze ano, ale ty si v tychto techn. veciach spicka, tak radsej otazka aj ked mozno blba... Dik.
|
|
21.11.2015 22:12 -
Re: Závada palivoměru
|
2889897
|
|
jumep
|
|
|
toto sa priznam ze netusim, ale skor nie, lebo to zignoruje mnozstvo paliva a aditivuje sa podla natankovaneho mnozstva
aj ked zasa stary system ked ti blbol snimac magnetu vedel vyaditivovat vsetko za 1000km
mysli ze aj kvoli tomuto to uz v novom systeme nebude aditivovat
toto sa priznam ze netusim, ale skor nie, lebo to zignoruje mnozstvo paliva a aditivuje sa podla natankovaneho mnozstva
aj ked zasa stary system ked ti blbol snimac magnetu vedel vyaditivovat vsetko za 1000km
mysli ze aj kvoli tomuto to uz v novom systeme nebude aditivovat
|
|
30.09.2016 13:39 -
Re: Závada palivoměru
|
2998511
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Přechod z vlákna: .link.
Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlá na ikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalím signálem posílá do dalích zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, e kdybych měl plnou nádr, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádr a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádr i kdy ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a ve se bude tvářit OK? ... a mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím e se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne e jsem bez nafty.
Přechod z vlákna: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2520886-nestartuje-c5-i-2-2hdi/4/#last
Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlá na ikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalím signálem posílá do dalích zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, e kdybych měl plnou nádr, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádr a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádr i kdy ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a ve se bude tvářit OK? ... a mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím e se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne e jsem bez nafty.
|
|
30.09.2016 13:45 -
Re: Závada palivoměru
|
2998514
|
|
Sena
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX Break | Počet příspěvků: 92 |
|
|
Teď kdy čtu tady tu diskuzi, tak říkáte e se palivoměr zaktualizuje dle plováku po odevření a zavření nádre.
Já si teď uvědomil, e mě neustále signalizuje výstraha na palubáku e mám otevřenou nádr (nevím proč , jestli nefunguje ten snímač otevření?) ... nebudu mít nějaký problém?
Sena napsal(a): Přechod z vlákna: .link.
Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlá na ikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalím signálem posílá do dalích zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, e kdybych měl plnou nádr, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádr a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádr i kdy ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a ve se bude tvářit OK? ... a mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím e se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne e jsem bez nafty.
Teď kdy čtu tady tu diskuzi, tak říkáte e se palivoměr zaktualizuje dle plováku po odevření a zavření nádre.
Já si teď uvědomil, e mě neustále signalizuje výstraha na palubáku e mám otevřenou nádr (nevím proč , jestli nefunguje ten snímač otevření?) ... nebudu mít nějaký problém?
|
|
30.09.2016 13:48 -
Re: Závada palivoměru
|
2998516
|
|
jumep
|
|
|
magnety mas oba vo vicku?
magnety mas oba vo vicku?
|
|
| |
|
|