| | |
02.02.2012 20:50 -
Re: Závada palivoměru
|
2446680
|
|
jope
|
Město: Cheb, Auto: | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Kolegové,i manuál doporučuje,neplnit nádr úplně nadoraz.
Má to mít vliv na správnou funkci měření stavu paliva.
Kolegové,i manuál doporučuje,neplnit nádr úplně nadoraz.
Má to mít vliv na správnou funkci měření stavu paliva.
|
|
02.02.2012 21:10 -
Re: Závada palivoměru
|
2446693
|
|
M.P
|
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kW | Počet příspěvků: 432 |
|
|
Za pěo toho neměl jistě nadoraz ... to je jen takový plivnutí .
Za pěo toho neměl jistě nadoraz ... to je jen takový plivnutí .
|
|
04.02.2012 19:30 -
Re: Závada palivoměru
|
2447503
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Čo je to neplni na doraz? Tankujem vdy plnú a vdy kým mi nevypne pitol.. A nemám problém s palivomerom ani s palubným PC..
Čo je to neplni na doraz? Tankujem vdy plnú a vdy kým mi nevypne pitol.. A nemám problém s palivomerom ani s palubným PC..
|
|
11.05.2013 08:55 -
Re: Závada palivoměru
|
2578137
|
|
Zaborák
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Mám ten samý problém, palivoměr ukazuje půl nádre a u pumpy byla plná! Po ujetí 120 km se zatím nic nezměnilo a čekat a se ten budík vzpamatuje se mi nechce, tak pouiju rady tady popsané. Dám vědět co pomohlo.
Mám ten samý problém, palivoměr ukazuje půl nádre a u pumpy byla plná! Po ujetí 120 km se zatím nic nezměnilo a čekat a se ten budík vzpamatuje se mi nechce, tak pouiju rady tady popsané. Dám vědět co pomohlo.:-p
|
|
05.07.2013 19:50 -
Re: Závada palivoměru
|
2596529
|
|
Zaborák
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Zavada odstraněna, snímač u plováku v nádri byl odřený! Opraven funguje, ale musí být nahrazen novým.
Zavada odstraněna, snímač u plováku v nádri byl odřený!:-)))) Opraven funguje, ale musí být nahrazen novým.
|
|
17.04.2014 13:58 -
Re: Závada palivoměru
|
2688003
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Neviem či som to dal do správneho vlákna ale minulý týdeň som bol na dlhej trase a stala sa mi zaujímavá vec. Pri ceste po diažnici na tempomat (130) začalo auto stráca výkon , potom sa opä spamätalo ale po prejdení 10 km sa to zopakovalo znova a motor skapal. Vdy sa to stalo v klesaní diažnice. Palivomer ukazoval medzi 1/4 a rezervou ale kontrolka rezervy ete nesvietila. Na palubáku dojazd cca200km. Keď som otvoril kapotu , tak som si vimol , e priesvitná palivová hadička medzi filtrom a čerpadlom je plná bublín. Napumpoval som balónikom naftu a motor opä natartoval. Naastie za nejakých 10 km bola pumpa , tak som dotankoval do plna ale do nádre na moje prekvapenie vollo do vypnutia pitole len 51 litrov a pri objeme nádre 66 litrov tam ete 15 litrov malo by U niekožkokrát som jazdil aj tak , e svietila rezerva a dojazd na palubáku bol 20 km ale nikdy mi to nezdochlo.
Ináč na dlhú cestu som vyráal s plnou nádrou a keď motor začal zdochýna , tak som mal ubehnutých cca 750 km pri priemernej spotrebe 6,5L čo by aj zodpovedalo podža dotankovaného mnostva.
Nemal som čas sa ete tým zaobera ale asi budem musie skontrolova saciu hadičku pri plaváku či s ňou nie je nejaký problém.
Nestretli ste sa niekto s niečím podobným ?
Neviem či som to dal do správneho vlákna ale minulý týdeň som bol na dlhej trase a stala sa mi zaujímavá vec. Pri ceste po diažnici na tempomat (130) začalo auto stráca výkon , potom sa opä spamätalo ale po prejdení 10 km sa to zopakovalo znova a motor skapal. Vdy sa to stalo v klesaní diažnice. Palivomer ukazoval medzi 1/4 a rezervou ale kontrolka rezervy ete nesvietila. Na palubáku dojazd cca200km. Keď som otvoril kapotu , tak som si vimol , e priesvitná palivová hadička medzi filtrom a čerpadlom je plná bublín. Napumpoval som balónikom naftu a motor opä natartoval. Naastie za nejakých 10 km bola pumpa , tak som dotankoval do plna ale do nádre na moje prekvapenie vollo do vypnutia pitole len 51 litrov a pri objeme nádre 66 litrov tam ete 15 litrov malo by :nevim U niekožkokrát som jazdil aj tak , e svietila rezerva a dojazd na palubáku bol 20 km ale nikdy mi to nezdochlo.
Ináč na dlhú cestu som vyráal s plnou nádrou a keď motor začal zdochýna , tak som mal ubehnutých cca 750 km pri priemernej spotrebe 6,5L čo by aj zodpovedalo podža dotankovaného mnostva.
Nemal som čas sa ete tým zaobera ale asi budem musie skontrolova saciu hadičku pri plaváku či s ňou nie je nejaký problém.
Nestretli ste sa niekto s niečím podobným ?
|
|
17.04.2014 18:21 -
Re: Závada palivoměru
|
2688028
|
|
jumep
|
|
|
mno, asi by sa hodilo ine vlakno lebo to s palivomerom nema nic - nakolko tento ti ukazoval spravne
kazdopadne by som vymenil naftovy filter a skusil skontrolovat nasavaci kosik v nadrzi ci neni zaneseny (pri poklese paliva to moze potom prisavat vzduch)
mno, asi by sa hodilo ine vlakno lebo to s palivomerom nema nic - nakolko tento ti ukazoval spravne
kazdopadne by som vymenil naftovy filter a skusil skontrolovat nasavaci kosik v nadrzi ci neni zaneseny (pri poklese paliva to moze potom prisavat vzduch)
|
|
18.04.2014 17:23 -
Re: Závada palivoměru
|
2688294
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Keď tak sa môe môj príspevok presunú do iného vlákna ale asi skúsim rozobra a skontrolova sací kô pretoe pred cestou bol menený olej plus vetky filtre .
Keď tak sa môe môj príspevok presunú do iného vlákna ale asi skúsim rozobra a skontrolova sací kô pretoe pred cestou bol menený olej plus vetky filtre .
|
|
18.04.2014 18:05 -
Re: Závada palivoměru
|
2688315
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
I palivový? Nebude náhodou zakopanej pes v hadičkách k filtru? Nepřisává ti tam někde vzduch? Nehýbal jsi s tím?
I palivový? Nebude náhodou zakopanej pes v hadičkách k filtru? Nepřisává ti tam někde vzduch? Nehýbal jsi s tím?
|
|
19.04.2014 14:17 -
Re: Závada palivoměru
|
2688464
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Pokud bude vyndavat sací koík z nádre,doporučuji si vyrobit klíč na povolení převlečné matice na nádri a zároveň vyměnit těsnění,jednou jsem sundaval na jiné značce a bez výroby klíče s tím nelo hnout,po zpětné montái jsem nechal staré těsnění,bo jsem zrovna nové neměl a po nastartování to prosakovalo.Měl jsem podezření,e nechodí plovak a patně ukazuje palivoměr,sací koík byl úplně čistý,jak novej.
Pokud bude vyndavat sací koík z nádre,doporučuji si vyrobit klíč na povolení převlečné matice na nádri a zároveň vyměnit těsnění,jednou jsem sundaval na jiné značce a bez výroby klíče s tím nelo hnout,po zpětné montái jsem nechal staré těsnění,bo jsem zrovna nové neměl a po nastartování to prosakovalo.Měl jsem podezření,e nechodí plovak a patně ukazuje palivoměr,sací koík byl úplně čistý,jak novej.
|
|
20.04.2014 18:12 -
Re: Závada palivoměru
|
2688924
|
|
kleki
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Nechcem pleveli toto vlákno , ale menil som aj palivový filter kedy samozrejme hadičky boli odpojené a pri pripájaní som dal pozor aby dobre zacvakli rýchlospojky. Filtrom to asi nebude , lebo som preiel 750km a iaden problém. Problém nastal a pri poklese paliva pod 1/4 nádre. Po dotankovaní opä bez problémov. Ako som u písal , rozoberiem asi ten sací kô , ale najprv objednám nové tesnenie pod sací kô a vyrobím nejaký kžúč na tú plastovú matku. Ale aj tak ďakujem za rady
Nechcem pleveli toto vlákno , ale menil som aj palivový filter kedy samozrejme hadičky boli odpojené a pri pripájaní som dal pozor aby dobre zacvakli rýchlospojky. Filtrom to asi nebude , lebo som preiel 750km a iaden problém. Problém nastal a pri poklese paliva pod 1/4 nádre. Po dotankovaní opä bez problémov. Ako som u písal , rozoberiem asi ten sací kô , ale najprv objednám nové tesnenie pod sací kô a vyrobím nejaký kžúč na tú plastovú matku. Ale aj tak ďakujem za rady
|
|
20.04.2014 21:46 -
Re: Závada palivoměru
|
2688988
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
To mi připomíná: Měl jsem kdysi Felicii r.v.1957. A z ničeho nic najednou nebylo mono vyjet nádr, tak maximálně do 3/4, pak auto zdechlo. Příčinou byla ucpaná odvzduňovací hadička nádre.
To mi připomíná: Měl jsem kdysi Felicii r.v.1957. A z ničeho nic najednou nebylo mono vyjet nádr, tak maximálně do 3/4, pak auto zdechlo. Příčinou byla ucpaná odvzduňovací hadička nádre.
|
|
21.04.2014 15:12 -
Re: Závada palivoměru
|
2689101
|
|
.45acp
|
|
|
vseved napsal(a): To mi připomíná: Měl jsem kdysi Felicii r.v.1957. A z ničeho nic najednou nebylo mono vyjet nádr, tak maximálně do 3/4, pak auto zdechlo. Příčinou byla ucpaná odvzduňovací hadička nádre.
Tady zas bude řádit guma a něco stejně skončí u ty popelářský firmy, co jí dělá najk relamu (Andrzen se jmenuje?. Tak přidám podobný postřeh. Před čtrnácti lety, po koupi ZX jsem měl stále problémy s únikem benzínu z nádre a okolí. Postupně jsem netěsnosti odstraňoval, a mi jednou při jízdě zdechnul motor. Po nějakých pokusech mě napadlo vyndat víčko od nádre a najednou to lo nastartovat a normálně to jelo. Pak jsem zjistil, e podtlakový ventil na hrdle nádre byl plnej bahna a tím pádem nefunkční. Take odvzdunění (tady bych to spí nazval zavzdunění) nádre opravdu dokáe nadělat pěkné problémy.
Tady zas bude řádit guma a něco stejně skončí u ty popelářský firmy, co jí dělá najk relamu (Andrzen se jmenuje?:-)). Tak přidám podobný postřeh. Před čtrnácti lety, po koupi ZX jsem měl stále problémy s únikem benzínu z nádre a okolí. Postupně jsem netěsnosti odstraňoval, a mi jednou při jízdě zdechnul motor. Po nějakých pokusech mě napadlo vyndat víčko od nádre a najednou to lo nastartovat a normálně to jelo. Pak jsem zjistil, e podtlakový ventil na hrdle nádre byl plnej bahna a tím pádem nefunkční. Take odvzdunění (tady bych to spí nazval zavzdunění) nádre opravdu dokáe nadělat pěkné problémy.
|
|
21.04.2014 15:38 -
Re: Závada palivoměru
|
2689105
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Opravdovej problém s ucpaným víčkem jsem zail kdysi dávno na GAZu. Přijeli k nám do servisu, e jim auto chcípá a nechce jet. Kdy jsme otevřeli nádr, tak to jen zasyčelo a u to blafalo. Vyčistili jsme víčko a zákazník spokojeně odjel. Ale vrátil se za pár dnů, e u několikrát mu doel benzín a vdycky se mu povedlo natankovat jen pár litrů a měl plnou. Zjistili jsme, e má nádr placatou. Čerpadlo ji normálně vycuclo a zpláclo.
Opravdovej problém s ucpaným víčkem jsem zail kdysi dávno na GAZu. Přijeli k nám do servisu, e jim auto chcípá a nechce jet. Kdy jsme otevřeli nádr, tak to jen zasyčelo a u to blafalo. Vyčistili jsme víčko a zákazník spokojeně odjel. Ale vrátil se za pár dnů, e u několikrát mu doel benzín a vdycky se mu povedlo natankovat jen pár litrů a měl plnou. Zjistili jsme, e má nádr placatou. Čerpadlo ji normálně vycuclo a zpláclo.
|
|
21.04.2014 17:24 -
Re: Závada palivoměru
|
2689116
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
S tím ucpanym víčkem mohu potvrdit,stalo se mi po cestě z operace lach v dlani,ruku zavázanou jak bakuli,v kopci to přestalo táhnout a do úplného umření motoru,měl jsem těstí,e mi kamarád historku s touto závadou nedávno vyprávěl,tak jsem el najisto,víčko zasyčelo a jelo se dál,palivoměr mam dojem ale ukazoval správnou hodnotu,je zajímavé,kdokoliv mi tuto skuenost vyprávěl,tak jsme tenkrát měli vichni benzín,u nafty jsem to jetě neslyel i kdy neříkám,e se to nemůe stát.
S tím ucpanym víčkem mohu potvrdit,stalo se mi po cestě z operace lach v dlani,ruku zavázanou jak bakuli,v kopci to přestalo táhnout a do úplného umření motoru,měl jsem těstí,e mi kamarád historku s touto závadou nedávno vyprávěl,tak jsem el najisto,víčko zasyčelo a jelo se dál,palivoměr mam dojem ale ukazoval správnou hodnotu,je zajímavé,kdokoliv mi tuto skuenost vyprávěl,tak jsme tenkrát měli vichni benzín,u nafty jsem to jetě neslyel i kdy neříkám,e se to nemůe stát.
|
|
21.04.2014 18:04 -
Re: Závada palivoměru
|
2689128
|
|
jruze
|
|
|
63zdenda napsal(a): S tím ucpanym víčkem mohu potvrdit,stalo se mi po cestě z operace lach v dlani,ruku zavázanou jak bakuli,v kopci to přestalo táhnout a do úplného umření motoru,měl jsem těstí,e mi kamarád historku s touto závadou nedávno vyprávěl,tak jsem el najisto,víčko zasyčelo a jelo se dál,palivoměr mam dojem ale ukazoval správnou hodnotu,je zajímavé,kdokoliv mi tuto skuenost vyprávěl,tak jsme tenkrát měli vichni benzín,u nafty jsem to jetě neslyel i kdy neříkám,e se to nemůe stát.
Kdy se udělá podtlak v nádri(nebo se přicpe přívod paliva) tak to přes ty rychlo spojky přisaje vzduch. A jestlie to dělá jen kdy je v nádri málo tak to nemusí být přicpané,ale jen patně těsní některý spoj. Rozeber to znovu a zkontroluj - ne docvakne spoje tak s nimi zahejbej (posouvej tam a zpět), na filtr jsi dal novej Okrouek? - zkontroluj jestli jsi ho nějak neponičil při montái.
Kdy se udělá podtlak v nádri(nebo se přicpe přívod paliva) tak to přes ty rychlo spojky přisaje vzduch. A jestlie to dělá jen kdy je v nádri málo tak to nemusí být přicpané,ale jen patně těsní některý spoj.;-) Rozeber to znovu a zkontroluj - ne docvakne spoje tak s nimi zahejbej (posouvej tam a zpět), na filtr jsi dal novej Okrouek? - zkontroluj jestli jsi ho nějak neponičil při montái.
|
|
20.02.2015 23:27 -
Re: Závada palivoměru
|
2789827
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Včera se mi stala nepochopitelná věc, ráno jsem jel ze sluby, ujel 30km, zastavil u obchoďáku na parkoviti, zhasnul motor, palivoměr ukazoval necelou 3/4 nádre, dojezd něco přes 900km, najeto necelých 400km, po 5minutách opět nastartoval, nádr necelá půlka, dojezd klesl něco přes 500km, od té doby asi 10x start, najeto asi 60km, stále ukazuje necelou půlku nádre, dojezd km se normálně mění, spotřeba také ukazuje, vím e tam mám 3/4 nádre, víčko jsem měl asi 2x otevřené, zítra diagnostika, nevím zda něco ukáe, nevím zda je patný palivoměr, nebo doufám e neodeel plovák, ceny jsou celkem vysoké, jetě e tam není čerpadlo, nesetkal jste se někdo se stejnými syndromy?
Včera se mi stala nepochopitelná věc, ráno jsem jel ze sluby, ujel 30km, zastavil u obchoďáku na parkoviti, zhasnul motor, palivoměr ukazoval necelou 3/4 nádre, dojezd něco přes 900km, najeto necelých 400km, po 5minutách opět nastartoval, nádr necelá půlka, dojezd klesl něco přes 500km, od té doby asi 10x start, najeto asi 60km, stále ukazuje necelou půlku nádre, dojezd km se normálně mění, spotřeba také ukazuje, vím e tam mám 3/4 nádre, víčko jsem měl asi 2x otevřené, zítra diagnostika, nevím zda něco ukáe, nevím zda je patný palivoměr, nebo doufám e neodeel plovák, ceny jsou celkem vysoké, jetě e tam není čerpadlo, nesetkal jste se někdo se stejnými syndromy? :nevim
|
|
20.02.2015 23:32 -
Re: Závada palivoměru
|
2789828
|
|
jumep
|
|
|
jo, stalo sa aj mne nieco podobne, mal som nieco pod pol nadrze, rano som sadol, nastartoval a ze rezerva
tak som siel natankovat a ono tam bola tak ako som vedel polka, zblbol zjavne plavak, zrovna sa po dotankovani
jo, stalo sa aj mne nieco podobne, mal som nieco pod pol nadrze, rano som sadol, nastartoval a ze rezerva
tak som siel natankovat a ono tam bola tak ako som vedel polka, zblbol zjavne plavak, zrovna sa po dotankovani
|
|
20.02.2015 23:36 -
Re: Závada palivoměru
|
2789834
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Zítra zajedu natankovat, nejdřív ale proběhne diagnostika, auto tam u mám, myslí Petře e něco ukáe?
Zítra zajedu natankovat, nejdřív ale proběhne diagnostika, auto tam u mám, myslí Petře e něco ukáe? :-)
|
|
20.02.2015 23:37 -
Re: Závada palivoměru
|
2789835
|
|
jumep
|
|
|
nie, tam nema aku zavadu ukazat, nameralo to proste nejaky udaj a zblblo sa to
nie, tam nema aku zavadu ukazat, nameralo to proste nejaky udaj a zblblo sa to
|
|
| |
|
|