| | |
02.08.2015 19:28 -
Re: Vadný přístrojový panel - budíky
|
2847325
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ve stredu pravdepodobne jedu do Zbilid,je to kousek od tebe tak ti to muzu projit diagnostikou
ve stredu pravdepodobne jedu do Zbilid,je to kousek od tebe tak ti to muzu projit diagnostikou
|
|
01.12.2015 16:55 -
Re: Vadný přístrojový panel - budíky
|
2893361
|
|
stenly38
|
|
|
Ahoj prosím vás přestal mi ukazovat měřák teploty chladící kapaliny i oleje,někdy se z ničeho nic zvednou a pak zase pár dnů nic.Reagují vdy stejně spolu.Dík za rady
Ahoj prosím vás přestal mi ukazovat měřák teploty chladící kapaliny i oleje,někdy se z ničeho nic zvednou a pak zase pár dnů nic.Reagují vdy stejně spolu.Dík za rady
|
|
01.12.2015 17:10 -
Re: Vadný přístrojový panel - budíky
|
2893364
|
|
jumep
|
|
|
bolo to na diagnostike? test sa skusal?
bolo to na diagnostike? test sa skusal?
|
|
01.12.2015 17:19 -
Re: Vadný přístrojový panel - budíky
|
2893366
|
|
stenly38
|
|
|
Na diagnostice jsem nebyl ,myslel jsem jestli to není nějaký patný kontakt ,ale nemůu nic nají.
Na diagnostice jsem nebyl ,myslel jsem jestli to není nějaký patný kontakt ,ale nemůu nic nají.
|
|
01.12.2015 17:54 -
Re: Vadný přístrojový panel - budíky
|
2893380
|
|
jumep
|
|
|
ak si predstavujes spatny kontakt ze ide kabel z cidla na motore na budik a ten to zobrazuje, tak takto to uz neplati 10rocie
vsetko je dane datovymi zbernicami a budik to len zobrazuje co ma v zbernici
- bud je zavada niekde v snimacoch (co je nepravdepodobne) - vtedy je ten budik fakt ta posledna vec co ta bude trapit, tomu autu bude hrabat
- alebo je zavada niekde v elektronike - najskor samotneho tachometra
preto diagnostika, ak nic nikde tak minimalne v logu by nieco mohlo byt
ak si predstavujes spatny kontakt ze ide kabel z cidla na motore na budik a ten to zobrazuje, tak takto to uz neplati 10rocie
vsetko je dane datovymi zbernicami a budik to len zobrazuje co ma v zbernici
- bud je zavada niekde v snimacoch (co je nepravdepodobne) - vtedy je ten budik fakt ta posledna vec co ta bude trapit, tomu autu bude hrabat
- alebo je zavada niekde v elektronike - najskor samotneho tachometra
preto diagnostika, ak nic nikde tak minimalne v logu by nieco mohlo byt
|
|
01.12.2015 19:06 -
Re: Vadný přístrojový panel - budíky
|
2893406
|
|
stenly38
|
|
|
Tak dík zkusím tu diagnostiku
Tak dík zkusím tu diagnostiku;-)
|
|
09.12.2017 18:06 -
Re: Vadný přístrojový panel - budíky
|
3116369
|
|
gurney
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Ahoj, jak vyndám přístrojovku u C5 I?
Ahoj, jak vyndám přístrojovku u C5 I?
|
|
09.12.2017 18:27 -
Re: Vadný přístrojový panel - budíky
|
3116374
|
|
JirkaŘ
|
|
|
.link.
Tady je návod
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/demontaz-pristrojoveho-panelu-a-oprava-tachometru
Tady je návod
|
|
09.12.2017 18:32 -
Re: Vadný přístrojový panel - budíky
|
3116376
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Jestli myslí jen panel s budíky, tak potřebuje 2 kreditky, nebo 2 kousky podobnýho plastu. Na spodním okraji lesklýho rámečku kolem plexiskla jsou dvě malinký tečky, asi 5cm od bočních krajů. Vypadá to jako zbytky po odlévání. V těch místech strč kreditky mezi ten lesklý plast a měkčený čalounění palubky. Trochu kreditky zatlač dovnitř, a ucítí, jak to povolilo a jde s nima u hýbat lehčeji. Nech je tam a povytáhni panel spodkem k sobě. A se vykloní, půjde ven u i nahoře. Kousek si ho přitáhni, abys viděl za něj, strč dovnitř ruku a odpoj konektor na zadní straně panelu. Je jen jeden a je zajitěný kolíbkou. Musí ji překlopit a konektor se vysune.
Kdy má přístrojovku odpojenou od konektoru, tak raději nemanipuluj s klíčkem, nebo ti tam naskáče spousta chyb. A nepřipojuj k autu jinou přístrojovku, protoe se v ní a nebo v autě, přepíou najetý kilometry a to vdy tak, e ta nií hodnota se přepíe tou vyí. Mohl by sis tak autu, nebo tý přístrojovce, přidat na nájezdu. Vrátit to nejde, leda by ti s tím pomohli nějaký stáčeči.
EDIT: Jo, podle návodu to půjde líp.
Jestli myslí jen panel s budíky, tak potřebuje 2 kreditky, nebo 2 kousky podobnýho plastu. Na spodním okraji lesklýho rámečku kolem plexiskla jsou dvě malinký tečky, asi 5cm od bočních krajů. Vypadá to jako zbytky po odlévání. V těch místech strč kreditky mezi ten lesklý plast a měkčený čalounění palubky. Trochu kreditky zatlač dovnitř, a ucítí, jak to povolilo a jde s nima u hýbat lehčeji. Nech je tam a povytáhni panel spodkem k sobě. A se vykloní, půjde ven u i nahoře. Kousek si ho přitáhni, abys viděl za něj, strč dovnitř ruku a odpoj konektor na zadní straně panelu. Je jen jeden a je zajitěný kolíbkou. Musí ji překlopit a konektor se vysune.
Kdy má přístrojovku odpojenou od konektoru, tak raději nemanipuluj s klíčkem, nebo ti tam naskáče spousta chyb. A nepřipojuj k autu jinou přístrojovku, protoe se v ní a nebo v autě, přepíou najetý kilometry a to vdy tak, e ta nií hodnota se přepíe tou vyí. Mohl by sis tak autu, nebo tý přístrojovce, přidat na nájezdu. Vrátit to nejde, leda by ti s tím pomohli nějaký stáčeči.
EDIT: Jo, podle návodu to půjde líp. :-)
|
|
09.12.2017 18:53 -
Re: Vadný přístrojový panel - budíky
|
3116383
|
|
gurney
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 43 |
|
|
Děkuji, zítra se do toho pustím.
Děkuji, zítra se do toho pustím.
|
|
| |
|
|