| | |
12.04.2011 14:33 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2383861
|
|
jumep
|
|
|
napadla ma este moznost ako to skusit
zo spinacky idu 4 kable, dva idu spredu
mega poistka 7 (stale napajanie) - na kabli by malo byt BMF15 (ked nejakou ihlou prepichnes buzirku mozes skusackou skusit ci je tam +12) - to je privod
jeden kabel sa vracia na starter (oznaceny by mal byt 100A)
kabel CM01 as vracia do BSM
a kabel AA ide do BSI (poistkovka v aute)
ak chces, mozes to skusackou opatrne skusit
napadla ma este moznost ako to skusit
zo spinacky idu 4 kable, dva idu spredu
mega poistka 7 (stale napajanie) - na kabli by malo byt BMF15 (ked nejakou ihlou prepichnes buzirku mozes skusackou skusit ci je tam +12) - to je privod
jeden kabel sa vracia na starter (oznaceny by mal byt 100A)
kabel CM01 as vracia do BSM
a kabel AA ide do BSI (poistkovka v aute)
ak chces, mozes to skusackou opatrne skusit
|
|
12.04.2011 15:46 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2383878
|
|
jimhawkey
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
tak podle tohodle návodu bych to mohl zvládnut. i kdy to moná nebude potřeba. dostal jsem nabídku na prohození spínačky ev. odkoupení take to asi nechám na někom, kdo s tim má větí zkuenosti. ale návod super
večer po práci na to vlítnu a budu snad moudřejí. díky
tak podle tohodle návodu bych to mohl zvládnut. i kdy to moná nebude potřeba. dostal jsem nabídku na prohození spínačky ev. odkoupení take to asi nechám na někom, kdo s tim má větí zkuenosti. ale návod super:palec
večer po práci na to vlítnu a budu snad moudřejí. díky
|
|
13.04.2011 07:32 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2383975
|
|
jimhawkey
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
take nael jsem řeení. přepálená mega pojistka č. 7. nejspí to způsobily ty dráty pod sedadlem-někde to chytlo zkrat. take budu muset zjistit, kde je chyba. Pojistku u jsem včera v devět večer nesehnal, tak to dostala za úkol ena dnes přes den. večer to zkusim dát dohromady. Děkuju za vechny rady. Blbá pojistka. Je to pak sranda, kdy člověk ví, kde to hledat.
take nael jsem řeení. přepálená mega pojistka č. 7. nejspí to způsobily ty dráty pod sedadlem-někde to chytlo zkrat. take budu muset zjistit, kde je chyba. Pojistku u jsem včera v devět večer nesehnal, tak to dostala za úkol ena dnes přes den. večer to zkusim dát dohromady. Děkuju za vechny rady. Blbá pojistka. Je to pak sranda, kdy člověk ví, kde to hledat.:-d
|
|
13.04.2011 08:35 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2383987
|
|
jruze
|
|
|
Mám je doma jak 40. tak 50. a jse u mne za deset minut.
Mám je doma jak 40. tak 50. a jse u mne za deset minut.;-)
|
|
13.04.2011 09:57 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2384002
|
|
jimhawkey
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
ta sedmička je zrovna 30tka, ale myslim, e jí moje drahá seene... Doufám, e je to jenom tahle a není jich v háji víc. radi koupíme 40 i 50. to se vdycky hodí. večer to dám dohromady a dám ti vědět, jestli nakonec nepotřebuju odborníka. mám těstí, e jsi tak blízko
ta sedmička je zrovna 30tka, ale myslim, e jí moje drahá seene... Doufám, e je to jenom tahle a není jich v háji víc. radi koupíme 40 i 50. to se vdycky hodí. večer to dám dohromady a dám ti vědět, jestli nakonec nepotřebuju odborníka. mám těstí, e jsi tak blízko:palec
|
|
13.04.2011 10:18 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2384005
|
|
jumep
|
|
|
tak v tomto pripade, bud tam mas nieco dobastlete a to statne, alebo mas starter/cievku v haji
edit: jo a este v tomto pripade si zle napisal, lebo aj prva poloha nic
tak v tomto pripade, bud tam mas nieco dobastlete a to statne, alebo mas starter/cievku v haji
edit: jo a este v tomto pripade si zle napisal, lebo aj prva poloha nic
|
|
13.04.2011 11:05 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2384008
|
|
jruze
|
|
|
No na I by mněl být starter napřímo od spínačky(cívka)nebo se pletu? No uvidíme s čím přijde večer.
No na I by mněl být starter napřímo od spínačky(cívka)nebo se pletu? No uvidíme s čím přijde večer.
|
|
13.04.2011 11:07 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2384009
|
|
jimhawkey
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
jumep napsal(a): tak v tomto pripade, bud tam mas nieco dobastlete a to statne, alebo mas starter/cievku v haji edit: jo a este v tomto pripade si zle napisal, lebo aj prva poloha nic
jo dobastlené bylo to dvd. fakt nějakej umělec... myslel jsem, e jsem to odizoloval dobře(asi ne). take půjdu do důsledku a zjistim odkud je to vytaené a podle toho se zařídím.Tři dráty-nějaké napájení, nějaká zem a něco třetího.
A copak rádio funguje kdy dám jen klíč do zapalování? já myslel e funguje a na první poloze. To samé světla. Take stále mám za to, e první poloha funguje. Ale klidně mě opravte, nikdy jsem o tom zatím neměl důvod přemýlet.
tak v tomto pripade, bud tam mas nieco dobastlete a to statne, alebo mas starter/cievku v haji edit: jo a este v tomto pripade si zle napisal, lebo aj prva poloha nic
jo dobastlené bylo to dvd. fakt nějakej umělec... myslel jsem, e jsem to odizoloval dobře(asi ne). take půjdu do důsledku a zjistim odkud je to vytaené a podle toho se zařídím.Tři dráty-nějaké napájení, nějaká zem a něco třetího.
A copak rádio funguje kdy dám jen klíč do zapalování? já myslel e funguje a na první poloze. To samé světla. Take stále mám za to, e první poloha funguje. Ale klidně mě opravte, nikdy jsem o tom zatím neměl důvod přemýlet.
|
|
13.04.2011 12:52 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2384014
|
|
jumep
|
|
|
hm, myslel som ze spinacka len posiela stavu tam a potom tam ... docela je potom mozne ze niecomu staci len prepojit
radio sa da zapat aj bez kluca, staci stlacit tlacitko
hm, myslel som ze spinacka len posiela stavu tam a potom tam ... docela je potom mozne ze niecomu staci len prepojit
radio sa da zapat aj bez kluca, staci stlacit tlacitko
|
|
13.04.2011 13:28 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2384020
|
|
jumep
|
|
|
ako sa mu to stalo nikto nevie, mozno otocil kluco a ako som pisal, starter mu odvalil poistku ... to uvidime ked ju prehodi ci prdne znova
ako sa mu to stalo nikto nevie, mozno otocil kluco a ako som pisal, starter mu odvalil poistku ... to uvidime ked ju prehodi ci prdne znova
|
|
13.04.2011 22:39 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2384202
|
|
jimhawkey
|
Město: Praha , Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Tak Dámy a Pánové nastala doba kdy člověk za pomoci internetové fóra C5clubu opět zvítězil nad technikou
Děkuji vem přispěvatelům a rádcům, bez Vaí pomoci bych to sice moná dokázal, ale trvalo by to o několik desítek hodin déle.
Byla to "mega"pojistka č7 30A, svedl jsem to na zkrat těch dříve zmíněných drátů. několikrát jsem nastartoval, ujel delí vzdálenost a opět nastartoval. Kabelá jsem fest zaizoloval a jen co uvolním gará budu pátrat po jejím původu.
Znovu děkuji, jsem astnej jako blecha...
Tak Dámy a Pánové nastala doba kdy člověk za pomoci internetové fóra C5clubu opět zvítězil nad technikou:palec
Děkuji vem přispěvatelům a rádcům, bez Vaí pomoci bych to sice moná dokázal, ale trvalo by to o několik desítek hodin déle.
Byla to "mega"pojistka č7 30A, svedl jsem to na zkrat těch dříve zmíněných drátů. několikrát jsem nastartoval, ujel delí vzdálenost a opět nastartoval. Kabelá jsem fest zaizoloval a jen co uvolním gará budu pátrat po jejím původu.
Znovu děkuji, jsem astnej jako blecha...:-))
|
|
25.09.2013 19:32 -
Re: Druhá poloha klíčku a nic...
|
2621803
|
|
chico_bk
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
jimhawkey napsal(a): Tak Dámy a Pánové nastala doba kdy člověk za pomoci internetové fóra C5clubu opět zvítězil nad technikou
Děkuji vem přispěvatelům a rádcům, bez Vaí pomoci bych to sice moná dokázal, ale trvalo by to o několik desítek hodin déle.
Byla to "mega"pojistka č7 30A, svedl jsem to na zkrat těch dříve zmíněných drátů. několikrát jsem nastartoval, ujel delí vzdálenost a opět nastartoval. Kabelá jsem fest zaizoloval a jen co uvolním gará budu pátrat po jejím původu.
Znovu děkuji, jsem astnej jako blecha...
Děkuji za zveřejnění řeení problému. Po neopatrném laborování se spínači na brzdovém pedálu jsem se dostal do stejné situace s "mrtvou palubní deskou". Díky tomuto příspěvku byla oprava rychlá, levná a úspěná.
Děkuji za zveřejnění řeení problému. Po neopatrném laborování se spínači na brzdovém pedálu jsem se dostal do stejné situace s "mrtvou palubní deskou". Díky tomuto příspěvku byla oprava rychlá, levná a úspěná.
|
|
| |
|
|