| | |
22.07.2011 12:50 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402706
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
To mi chce říct, e motorek klapky se demontuje jen po odstranění panelu klimy, autorádia, bez demontáe toho plastu u pravého kolene řidiče???
To mi chce říct, e motorek klapky se demontuje jen po odstranění panelu klimy, autorádia, bez demontáe toho plastu u pravého kolene řidiče???
|
|
22.07.2011 12:54 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402708
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Ja kuwa, tak to bude vyí dívčí...Kdy jsem viděl ty fotky v jumepově návodu, tak se mi hned zdálo, e to nemůe být nic moc sloitého.
Jen si psal: "my sundávámě budíky a boční plast", co přesně si myslel tím bočním plastem?
Ja kuwa, tak to bude vyí dívčí...Kdy jsem viděl ty fotky v jumepově návodu, tak se mi hned zdálo, e to nemůe být nic moc sloitého.
Jen si psal: "my sundávámě budíky a boční plast", co přesně si myslel tím bočním plastem?
|
|
22.07.2011 13:21 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402718
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Sundal jsem ten plast co je v něm výduch topení na nohy, ale nic to neřeí, je to moc nízko a motorek je vý. No nic, jdu si na třikrát zlomit ruky a hurá do toho.
Sundal jsem ten plast co je v něm výduch topení na nohy, ale nic to neřeí, je to moc nízko a motorek je vý. No nic, jdu si na třikrát zlomit ruky a hurá do toho.
|
|
22.07.2011 16:29 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402747
|
|
TheOne
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 373 |
|
|
nejlíp se to dělá, kdy sundá celou palubovky, pak je to absolutně bez problémů
nejlíp se to dělá, kdy sundá celou palubovky, pak je to absolutně bez problémů
|
|
22.07.2011 19:36 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402775
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Tak jsem ten motorek sundal, celkem v pohodě a teď to dávám zpátky, jen mi tam pije krev ta kovová vzpěra. Ono pokud se ta oska prodlouí o 15mm tak nevím jestli to tam vůbec půjde dostat kvůli té vzpěře. Ale pokud se to ostatním podařilo tak to asi půjde.
Jen se chci zeptat, demontá proběhla v době kdy naposled bylo nastaveno 22 st. a teď jsem si vimnul, e rovná část hvězdičky v klapce je +- v rovině (prstem mi to připadá, e klapka je zavřená) a na hřídelce motorku je rovná část kolmo. Můu motorek rozebrat a hřídelku pootočit? U se to tu na str. 3 psalo, ale moc jsem to nepobral. Díky
Tak jsem ten motorek sundal, celkem v pohodě a teď to dávám zpátky, jen mi tam pije krev ta kovová vzpěra. Ono pokud se ta oska prodlouí o 15mm tak nevím jestli to tam vůbec půjde dostat kvůli té vzpěře. Ale pokud se to ostatním podařilo tak to asi půjde.
Jen se chci zeptat, demontá proběhla v době kdy naposled bylo nastaveno 22 st. a teď jsem si vimnul, e rovná část hvězdičky v klapce je +- v rovině (prstem mi to připadá, e klapka je zavřená) a na hřídelce motorku je rovná část kolmo. Můu motorek rozebrat a hřídelku pootočit? U se to tu na str. 3 psalo, ale moc jsem to nepobral. Díky
|
|
22.07.2011 23:11 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402818
|
|
jumep
|
|
|
klapka je uplne jedno, ona sa nastavi sama
ako som uz tiez x krat pisal, doraz je skrat motora, tj. dojde na doraz, viac nemoze tocit, je vyssi odber a tym usudi ze je na kraji (preto sa to aj vymele, lebo sa to snazi pretacat)
proste ked tuknes do klapky, ta sa natoci do studenej polohy, k tomu nasilu natoc ten motorcek aby tam zapasoval
klapka je uplne jedno, ona sa nastavi sama
ako som uz tiez x krat pisal, doraz je skrat motora, tj. dojde na doraz, viac nemoze tocit, je vyssi odber a tym usudi ze je na kraji (preto sa to aj vymele, lebo sa to snazi pretacat)
proste ked tuknes do klapky, ta sa natoci do studenej polohy, k tomu nasilu natoc ten motorcek aby tam zapasoval
|
|
23.07.2011 14:45 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402863
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Tak mám hotovo, ale hlavně levou ruku mám odřenou fest. Myslím si, e tunel není potřeba dávat pryč, jen ten plast kolem řadičky. Kdyby si někdo chtěl vyrobit prodlouení předem, tak jsem osku motorku poměřil uplerou, viz příloha.
Tak mám hotovo, ale hlavně levou ruku mám odřenou fest:-(. Myslím si, e tunel není potřeba dávat pryč, jen ten plast kolem řadičky. Kdyby si někdo chtěl vyrobit prodlouení předem, tak jsem osku motorku poměřil uplerou, viz příloha.
Přílohy: Scan1.jpg ( 147263b ) - rozměry osky motorku klapky |
|
23.07.2011 15:07 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402869
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Hezky jsi to namaloval, jenom patně okótoval. Má kótu 9mm na rozměru 6mm. Ale je to asi k pochopení.
Hezky jsi to namaloval, jenom patně okótoval. Má kótu 9mm na rozměru 6mm. Ale je to asi k pochopení. :palec
|
|
23.07.2011 15:23 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402874
|
|
jumep
|
|
|
nieco mas zle, je 10x10 stvorec otoceny o 45 stupnov
nieco mas zle, je 10x10 stvorec otoceny o 45 stupnov
|
|
23.07.2011 16:30 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402876
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Mikra napsal(a): Hezky jsi to namaloval, jenom patně okótoval. Má kótu 9mm na rozměru 6mm. Ale je to asi k pochopení.
On ten čtverec kdy je dutý, tak má nějakou tlouku stěny. tzn. 2 x 1,5 mm
jumep: měřil jsem to několikrát a je to 9 x 9 mm. Vycházel jsem z tvého infa e je to 10 x 10, prodlouení jsem uděla a po demontái bylo vidět volným okem, e to nění 10 mm a změření uplerou je to 9 mm. Čtverec o straně 10 mm tam nemůe narvat.
On ten čtverec kdy je dutý, tak má nějakou tlouku stěny. tzn. 2 x 1,5 mm
jumep: měřil jsem to několikrát a je to 9 x 9 mm. Vycházel jsem z tvého infa e je to 10 x 10, prodlouení jsem uděla a po demontái bylo vidět volným okem, e to nění 10 mm a změření uplerou je to 9 mm. Čtverec o straně 10 mm tam nemůe narvat.
|
|
23.07.2011 18:46 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2402884
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak teď u to kótování není ani k pochopení.
Tak teď u to kótování není ani k pochopení. :-((((
|
|
27.08.2011 10:06 -
Oprava klimatizace - řidiče - C5 I snadno a rychle - návod
|
2409616
|
|
comgen
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi PACK | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Tak se mi povedlo podle Jumepova návodu .link. opravit pořád topící klimu u C5 I 2002 na levé straně. Děkuji Jumepovi a vem s fóra za cenné tipy, kterými jsem se inspiroval a chtěl bych se také podělit o své zkuenosti.
Nejprve, co je nutné skutečně demontovat - to je pouze středový panel(doporučuju tento návod .link. ) a kryt pod volantem, který je tam pouze nacvaklý.
U středového panelu jsem zároveň vyměnil árovku osvětlení popelníku, kdy u to bylo dole.
A sem je to práce pro nezkueného tak na půl hodinu a hodinu.
Měl jsem seoupnutý i tunel, ale myslím si, e to nebylo vůbec zapotřebí.
Motorek skutečně drí na 3 roubkách, příli utaené nejsou. Pouil jsem malou golu tuím se 6 klíčem,
pravou rukou od středu panelu jsem se trefoval, levou rukou s klíčem pod volantem jsem motorek povoloval.
Pak na mě chlapec vypadnul, provlíkl jsem ho s kablíkem pod volant, povolil konektor a hurá ven.
V průběhu montáe jsem nestartoval ani nestrkal klíček do zapalování, aby klapka zůstala tam kde je -tj. na nastavených 16° kam se mi ji občas jetě povedlo dostat.
(Čím dřív se oprava udělá, tím líp).
Měl jsem těstí na plastovou verzi. Motorek jsem vůbec nerozebíral.
Připravil jsem si upleru, velký roub, ze kterého jsem se rozhodl udělat nástavec a kotoučovou brusku, svěrák, plochý pilník a lepidlo Loctite(tuím 246).
Bohuel kus hliníku, ze kterého bych snadno udělal "hvězdičku" jsem neměl, a tak jsem se rozhodl pro ocelový kvádřík, doufaje, e to bude stačit. Jen udělat kvádřík ze roubku zabralo mi tak 2hodiny, ale chtěl jsem být co nejpřesnějí a nespěchal jsem.
Rozměry - délka iroké části 15mm, délka toho kousku, který se zacvakne do motůrku 7mm.
Celková délka 22mm.
ířka 9x9mm a 7x7mm(alespoň, pokud si to dobře pamatuju).
A tak se brousilo a brousilo a pilovalo a pilovalo, a se dílo povedlo, nástavec se nalepil, motorek se zpátky do auta nasadil, roubky zaroubovaly, konektor nasadil, kryty a panel se vrátil a u to funguje.
Dle jednoho člena fóra - bohuel jméno si nepamatuji, mu tento kvádříkový nástavec u nějaké léto funguje, take věřím, e bude i mě.
Tak se mi povedlo podle Jumepova návodu http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/navod-na-opravu-klimatizacie-c5-1-(2001-2004) opravit pořád topící klimu u C5 I 2002 na levé straně. Děkuji Jumepovi a vem s fóra za cenné tipy, kterými jsem se inspiroval a chtěl bych se také podělit o své zkuenosti.
Nejprve, co je nutné skutečně demontovat - to je pouze středový panel(doporučuju tento návod http://www.jumep.com/c5/panelklimatizacie/ ) a kryt pod volantem, který je tam pouze nacvaklý.
U středového panelu jsem zároveň vyměnil árovku osvětlení popelníku, kdy u to bylo dole.
A sem je to práce pro nezkueného tak na půl hodinu a hodinu.
Měl jsem seoupnutý i tunel, ale myslím si, e to nebylo vůbec zapotřebí.
Motorek skutečně drí na 3 roubkách, příli utaené nejsou. Pouil jsem malou golu tuím se 6 klíčem,
pravou rukou od středu panelu jsem se trefoval, levou rukou s klíčem pod volantem jsem motorek povoloval.
Pak na mě chlapec vypadnul, provlíkl jsem ho s kablíkem pod volant, povolil konektor a hurá ven.
V průběhu montáe jsem nestartoval ani nestrkal klíček do zapalování, aby klapka zůstala tam kde je -tj. na nastavených 16° kam se mi ji občas jetě povedlo dostat.
(Čím dřív se oprava udělá, tím líp).
Měl jsem těstí na plastovou verzi. Motorek jsem vůbec nerozebíral.
Připravil jsem si upleru, velký roub, ze kterého jsem se rozhodl udělat nástavec a kotoučovou brusku, svěrák, plochý pilník a lepidlo Loctite(tuím 246).
Bohuel kus hliníku, ze kterého bych snadno udělal "hvězdičku" jsem neměl, a tak jsem se rozhodl pro ocelový kvádřík, doufaje, e to bude stačit. Jen udělat kvádřík ze roubku zabralo mi tak 2hodiny, ale chtěl jsem být co nejpřesnějí a nespěchal jsem.
Rozměry - délka iroké části 15mm, délka toho kousku, který se zacvakne do motůrku 7mm.
Celková délka 22mm.
ířka 9x9mm a 7x7mm(alespoň, pokud si to dobře pamatuju).
A tak se brousilo a brousilo a pilovalo a pilovalo, a se dílo povedlo, nástavec se nalepil, motorek se zpátky do auta nasadil, roubky zaroubovaly, konektor nasadil, kryty a panel se vrátil a u to funguje.
Dle jednoho člena fóra - bohuel jméno si nepamatuji, mu tento kvádříkový nástavec u nějaké léto funguje, take věřím, e bude i mě.
Přílohy: 2011-08-20_21.44.26.jpg ( 816404b ) - 2011-08-20_21.44.31.jpg ( 808553b ) - 2011-08-20_21.44.54.jpg ( 894751b ) - 2011-08-20_22.19.56.jpg ( 947425b ) - 2011-08-20_22.20.12.jpg ( 861996b ) - |
|
27.08.2011 14:57 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2409812
|
|
duff74
|
Město: Holeov, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX | Počet příspěvků: 163 |
|
|
Mám taky jen čtyřhran z hliníku, hrany na přední části, kterým se to zasouvá jsem mírně skosil, aby to tam líp zajelo a nepodřel jsem vnitřek "hvězdičky" jetě víc ne je a funguje to bez problémů. Jen ten přístup...
Mám taky jen čtyřhran z hliníku, hrany na přední části, kterým se to zasouvá jsem mírně skosil, aby to tam líp zajelo a nepodřel jsem vnitřek "hvězdičky" jetě víc ne je a funguje to bez problémů. Jen ten přístup... :-(
|
|
18.09.2011 08:33 -
Klimatizace
|
2414485
|
|
karkulin77
|
|
|
Ahoj Citroeňáci, chci se zeptat na problém s klimatizací? Včera mi při zapnutí automatické klimatizace chladila jen strana u spolujezdce a u řidiče el horký vzduch. Nevíte co s tím? Díky.
Ahoj Citroeňáci, chci se zeptat na problém s klimatizací? Včera mi při zapnutí automatické klimatizace chladila jen strana u spolujezdce a u řidiče el horký vzduch. Nevíte co s tím? Díky.
|
|
18.09.2011 09:20 -
Re: Klimatizace
|
2414500
|
|
karkulin77
|
|
|
Tak podle toho co jsem nael v předchozích diskuzích to bude asi motorek ovládající tu klapku tak uvidím Díky.
Tak podle toho co jsem nael v předchozích diskuzích to bude asi motorek ovládající tu klapku tak uvidím Díky.
|
|
18.09.2011 09:27 -
Re: Klimatizace
|
2414501
|
|
alud
|
Město: Litomyl, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Klima mi udělala to samé. Smířil jsem se s uváděnou opravou motorku. Ale nejdřív jsem nechal doplnit kapalinu do klimatizace a chladí...
Klima mi udělala to samé. Smířil jsem se s uváděnou opravou motorku. Ale nejdřív jsem nechal doplnit kapalinu do klimatizace a chladí...
|
|
| |
|
|