Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / Problémy s topením v C5 I - klapky
|< < 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 27 > >|
19.07.2013 18:14 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2600024
6zdenek9
Město: Dublin, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Pratele, mel jsem uplne stejne problemy s klimou, presne tak jak jsou tu popsany. Predne leva strana spatne reagovala na zmenu teploty uz minule leto, ale porad jsem to oddaloval, az letos jsem se konecne do toho pustil. Motorek jsem nastavil vickem od zvyraznovace, ktere melo podobny tvar a hlavne obvod. To, ze byla osicka motorku vychylena jsem neresil, proste jsem ho tam nasadil pri 16 st a klapkou natocenou na minimalni teplotu. Tvar toho vicka mi to umoznil. Potom jsem resil pravou stranu. Chladila o trochu mene, nez leva. Pro jistotu jsem to taky rozebral a vse bylo v naprostem poradku, pouzdro i motorek vypadaly jako nove. Tak jsem to namontoval zpatky. Vzhledem k tomu, ze mam volant na pravo, tak to byla opravdu pochoutka. Nakurvoval jsem se na nekolik let dopredu. Jeste jsem s tim par mesicu jezdil a potom se zacaly ozyvat zvlastni zvuky z kompresoru a par dni na to i syceni. To uz mi bylo jasne, ze je malo kapaliny. Doplneno, byl tam slaby unik, a vse je zase v poradku. Obe strany chladi/topi rovnomerne. Dodavam, ze ctyri roky jsem se o klimu nestaral, jezdim stale na AUTO.

20.07.2013 11:50 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2600130
rocesko
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Tak som vcera v noci dorazil zbgrecka bez klimatizacie. Masaker!!!
V pondelok idem do prace dam zistovat ten unik. Sranda ze kompresor mi stale zopne aj ked je tam toho tak malo ze to chladi o 0,5 stupna menej ako ji okolita teplota.
Unik bude dost malicky ked to trvalo cca dva mesiace.

20.07.2013 14:39 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2600151
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Když kompresor běží, nebude problém asi v množství chladiva. Spíš bych řekl, že ti někde přisává kolem klapek teplý vzduch a nebo může být vadný čidlo teploty. Venkovní, nebo i vnitřní. Možná i čidlo teploty motoru může mít na klimu vliv. Podle toho, co se tu píše, tak při poklesu tlaku spíš nezapne kompresor než že by si někdo všiml, že mu to ochlazuje málo. Leda že by bylo ještě vadný čidlo tlaku v klimě a ukazovalo pořád dostatečný tlak. Pak by mohl kompresor běžet i na sucho, což by ho asi brzo odrovnalo.

20.07.2013 16:19 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2600164
rocesko
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Mikra ani nestras. Damto pozriet a tie cidla bymalaukazat b diagnostika.
Teda dufam.ved ked sa to da na ten stroj co plni klimu tak to ukaze kolko je tam chladiva.

20.07.2013 17:24 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2600170
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Minulý týden jsem u známého řešil stejný problém. Kompresor spínal, klima nechladila. Diagnostika: Vypnutý motor - tlak v klimě 0. Motor 850 ot. - tlak v klimě 1bar (kompresor sepnul - ventilátor vypnutý). Motor 2000ot. v klimě tlak 2bary (kompresor sepnul - ventilátor po 2minutách zapnutý).
Po doplnění chladiva: Vypnutý motor - tlak v klimě 2bary. (Měřeno cca 10minut po příjezdu).
Motor 850 ot. - tlak v klimě 4bary (kompresor sepnul - ventilátor po 2minutách zapnutý). Motor 2000ot. v klimě tlak 4-5barů (kompresor sepnul - ventilátor zapnutý).
Jinak byl prý zjištěn nepatrný únik na plnicím ventilu (informace z doslechu).

20.07.2013 20:13 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2600197
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Minulý týden jsem u známého řešil stejný problém. Kompresor spínal, klima nechladila. Diagnostika: Vypnutý motor - tlak v klimě 0. Motor 850 ot. - tlak v klimě 1bar (kompresor sepnul - ventilátor vypnutý). Motor 2000ot. v klimě tlak 2bary (kompresor sepnul - ventilátor po 2minutách zapnutý).
Po doplnění chladiva: Vypnutý motor - tlak v klimě 2bary. (Měřeno cca 10minut po příjezdu).
Motor 850 ot. - tlak v klimě 4bary (kompresor sepnul - ventilátor po 2minutách zapnutý). Motor 2000ot. v klimě tlak 4-5barů (kompresor sepnul - ventilátor zapnutý).
Jinak byl prý zjištěn nepatrný únik na plnicím ventilu (informace z doslechu).


Tak je tam něco špatně - tlak v klimě je v klidu 6.-7. baru při spuštěné klimě bývá 9. -12. barů. takže asi špatně naplněno nebo to hned uteklo. Pokud diag ukazuje 1. bar tak je to úplně prázdné(asi neumí 0) a jestli spíná při tomto tlaku tak je KO spínač.

27.07.2013 22:10 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2602806
rocesko
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi XPočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
Tak pisem odpoved ako to dopadlo. Dnes mi chlapci naplnili klimatizaciu. Nieco malo tam este bolo preto spinalo kompresor. Vraj sa mi kyvaju trubky na ktore sa pripaja ten stroj co to plni a aj na chladici je flak nejky, budeme sledovat kde vytecie ta gebudzina zelena a zistim kde mi to unika, ale asi to bude na viacerych miestach. Napr dne v tom brutalnom teple ventilator isiel na polku a zima ako v Rusku

16.09.2013 12:35 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2619306
dkrcmar
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 32

99 Poslat soukromou zprávu
Tiez som mal problem s klapkou pri soferovi. Ja som mal ten plastovy protikus strasne vymlety. Chvilu som to riesil manualne, ze som vybral elektoromotor, srobovak som vrazil do toho plastu a nastavil som teplotu manualne. Len bol vzdy problem sa tym srobovakom trafit do spravnej diery
Uz ma tento sposob nastavovania teploty nebavil, tak som sa rozhodol o opravu. Patranim som narazil na zaujimave lepidlo - Pattex Repair Expres, ktore je ako plastelina (a je teplostale do 150 °C). Trocha tejto "plasteliny" som dal na tu mosadznu vec na motorceku (inak ja som tu mosadznu srandu "predlzil" tak, ze som ju trocha sklepanim posunul po oske dalej od tela elektromotoru - asi do polovicky) a potom som motorcek namontoval naspat. Nechal som to 24hod vytvrdnut a BINGO, funguje to bez problemov. Len treba dat primerane mnozstvo plasteliny, staci naozaj troska, aby sa nevytlacila von.

D.

16.09.2013 14:37 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2619360
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
No neviem, neviem. Ono to servo ma fakt poriadnu silu. Aby sa nestalo, ze sa ti ten modurit rozmrvi. Ja som hviezdicku urobil z dreva a tohto roku som to robil znova. Teraz uz hlinikovu.
Uz teraz je ale dost pravdepodobne, ze korektne predlzenie ake je tu v manualoch, je v tvojom pripade nemozne (kedze si si to cele zapatlal tym tmelom).

16.09.2013 15:28 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2619366
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja som si nechal vyrobit hriadelky a este mam ... robim to tu na pockanie

17.09.2013 20:56 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2619797
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
dkrcmar napsal(a):
Tiez som mal problem s klapkou pri soferovi. Ja som mal ten plastovy protikus strasne vymlety. Chvilu som to riesil manualne, ze som vybral elektoromotor, srobovak som vrazil do toho plastu a nastavil som teplotu manualne. Len bol vzdy problem sa tym srobovakom trafit do spravnej diery
Uz ma tento sposob nastavovania teploty nebavil, tak som sa rozhodol o opravu. Patranim som narazil na zaujimave lepidlo - Pattex Repair Expres, ktore je ako plastelina (a je teplostale do 150 °C). Trocha tejto "plasteliny" som dal na tu mosadznu vec na motorceku (inak ja som tu mosadznu srandu "predlzil" tak, ze som ju trocha sklepanim posunul po oske dalej od tela elektromotoru - asi do polovicky) a potom som motorcek namontoval naspat. Nechal som to 24hod vytvrdnut a BINGO, funguje to bez problemov. Len treba dat primerane mnozstvo plasteliny, staci naozaj troska, aby sa nevytlacila von.

D.

To by mě zajímalo jak to dapadne. Já jsem zkoušel silikon a polyuretan, vše nakonec povolilo asi po půl roce. Prodloužení nemůžu použít protože díra byla zalepená již předchozím majitelem. Snad nakonec najdu hmotu která vydrží.

17.09.2013 21:50 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2619831
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak ten lep odtial vyskrab

18.09.2013 08:55 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2619916
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tak ten lep odtial vyskrab

No kvůli přístupu to není tak jednoduché.

13.11.2013 20:49 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2637795
ifan118
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 30
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja som si nechal vyrobit hriadelky a este mam ... robim to tu na pockanie

je to ešte aktuálne ? ja som už skúšal kúpi aj druhy motorček a nepomohlo nedalo by sa to spravi tak, že by som ti poslal motorček a potom by si mi to poslal spä? samozrejme zaplatím (ja som ani za boha nevedel sklepa tu mosadznu hviezdicu dole jeden motorček som aj nepekne poškodil a nechcem aj druhy)

14.11.2013 19:22 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2638187
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ja som si nechal vyrobit hriadelky a este mam ... robim to tu na pockanie

Asi pojedu do Piestan... Až Neuvěřitelné - na počkání...

14.11.2013 20:35 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2638228
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DOUFAK napsal(a):
Asi pojedu do Piestan... Až Neuvěřitelné - na počkání...




Přílohy:
141120132825.jpg ( 848921b ) -

14.11.2013 20:48 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2638237
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Co je na počkání? Kolik času?

14.11.2013 20:59 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2638244
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

99 Poslat soukromou zprávu
mne to Jumep opravil len tak popri robote 15-20 min

23.07.2014 16:08 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2717815
Valdauf63
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 34

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Chlapi, když nastavím teplotu jinak než naplno 28 nebo 16, třeba příklad 22stupňů, tak mi topí levá strana a pravá chladí. Pokud mám nastaveno 28stupňů topí oba dva průduchy stejně a zdá se mi že málo. Pokud mám nastaveno 16stupňů chladí mí oba dva průduchy taky stejně. Čím to může být, že když nastavím třeba 20stupňů levý topí a pravý chladí. Dík za radu.

23.07.2014 18:10 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2717836
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Valdauf63 napsal(a):
Chlapi, když nastavím teplotu jinak než naplno 28 nebo 16, třeba příklad 22stupňů, tak mi topí levá strana a pravá chladí. Pokud mám nastaveno 28stupňů topí oba dva průduchy stejně a zdá se mi že málo. Pokud mám nastaveno 16stupňů chladí mí oba dva průduchy taky stejně. Čím to může být, že když nastavím třeba 20stupňů levý topí a pravý chladí. Dík za radu.



Venkovní teploměr ti ukazuje správně?

|< < 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 ... 27 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator