| | |
19.07.2013 18:14 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2600024
|
|
6zdenek9
|
Město: Dublin, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Pratele, mel jsem uplne stejne problemy s klimou, presne tak jak jsou tu popsany. Predne leva strana spatne reagovala na zmenu teploty uz minule leto, ale porad jsem to oddaloval, az letos jsem se konecne do toho pustil. Motorek jsem nastavil vickem od zvyraznovace, ktere melo podobny tvar a hlavne obvod. To, ze byla osicka motorku vychylena jsem neresil, proste jsem ho tam nasadil pri 16 st a klapkou natocenou na minimalni teplotu. Tvar toho vicka mi to umoznil. Potom jsem resil pravou stranu. Chladila o trochu mene, nez leva. Pro jistotu jsem to taky rozebral a vse bylo v naprostem poradku, pouzdro i motorek vypadaly jako nove. Tak jsem to namontoval zpatky. Vzhledem k tomu, ze mam volant na pravo, tak to byla opravdu pochoutka. Nakurvoval jsem se na nekolik let dopredu. Jeste jsem s tim par mesicu jezdil a potom se zacaly ozyvat zvlastni zvuky z kompresoru a par dni na to i syceni. To uz mi bylo jasne, ze je malo kapaliny. Doplneno, byl tam slaby unik, a vse je zase v poradku. Obe strany chladi/topi rovnomerne. Dodavam, ze ctyri roky jsem se o klimu nestaral, jezdim stale na AUTO.
Pratele, mel jsem uplne stejne problemy s klimou, presne tak jak jsou tu popsany. Predne leva strana spatne reagovala na zmenu teploty uz minule leto, ale porad jsem to oddaloval, az letos jsem se konecne do toho pustil. Motorek jsem nastavil vickem od zvyraznovace, ktere melo podobny tvar a hlavne obvod. To, ze byla osicka motorku vychylena jsem neresil, proste jsem ho tam nasadil pri 16 st a klapkou natocenou na minimalni teplotu. Tvar toho vicka mi to umoznil. Potom jsem resil pravou stranu. Chladila o trochu mene, nez leva. Pro jistotu jsem to taky rozebral a vse bylo v naprostem poradku, pouzdro i motorek vypadaly jako nove. Tak jsem to namontoval zpatky. Vzhledem k tomu, ze mam volant na pravo, tak to byla opravdu pochoutka. Nakurvoval jsem se na nekolik let dopredu. Jeste jsem s tim par mesicu jezdil a potom se zacaly ozyvat zvlastni zvuky z kompresoru a par dni na to i syceni. To uz mi bylo jasne, ze je malo kapaliny. Doplneno, byl tam slaby unik, a vse je zase v poradku. Obe strany chladi/topi rovnomerne. Dodavam, ze ctyri roky jsem se o klimu nestaral, jezdim stale na AUTO.
|
|
20.07.2013 11:50 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2600130
|
|
rocesko
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Tak som vcera v noci dorazil zbgrecka bez klimatizacie. Masaker!!!
V pondelok idem do prace dam zistovat ten unik. Sranda ze kompresor mi stale zopne aj ked je tam toho tak malo ze to chladi o 0,5 stupna menej ako ji okolita teplota.
Unik bude dost malicky ked to trvalo cca dva mesiace.
Tak som vcera v noci dorazil zbgrecka bez klimatizacie. Masaker!!!
V pondelok idem do prace dam zistovat ten unik. Sranda ze kompresor mi stale zopne aj ked je tam toho tak malo ze to chladi o 0,5 stupna menej ako ji okolita teplota.
Unik bude dost malicky ked to trvalo cca dva mesiace.
|
|
20.07.2013 14:39 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2600151
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Kdy kompresor běí, nebude problém asi v mnoství chladiva. Spí bych řekl, e ti někde přisává kolem klapek teplý vzduch a nebo můe být vadný čidlo teploty. Venkovní, nebo i vnitřní. Moná i čidlo teploty motoru můe mít na klimu vliv. Podle toho, co se tu píe, tak při poklesu tlaku spí nezapne kompresor ne e by si někdo viml, e mu to ochlazuje málo. Leda e by bylo jetě vadný čidlo tlaku v klimě a ukazovalo pořád dostatečný tlak. Pak by mohl kompresor běet i na sucho, co by ho asi brzo odrovnalo.
Kdy kompresor běí, nebude problém asi v mnoství chladiva. Spí bych řekl, e ti někde přisává kolem klapek teplý vzduch a nebo můe být vadný čidlo teploty. Venkovní, nebo i vnitřní. Moná i čidlo teploty motoru můe mít na klimu vliv. Podle toho, co se tu píe, tak při poklesu tlaku spí nezapne kompresor ne e by si někdo viml, e mu to ochlazuje málo. Leda e by bylo jetě vadný čidlo tlaku v klimě a ukazovalo pořád dostatečný tlak. Pak by mohl kompresor běet i na sucho, co by ho asi brzo odrovnalo.
|
|
20.07.2013 16:19 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2600164
|
|
rocesko
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Mikra ani nestras. Damto pozriet a tie cidla bymalaukazat b diagnostika.
Teda dufam.ved ked sa to da na ten stroj co plni klimu tak to ukaze kolko je tam chladiva.
Mikra ani nestras. Damto pozriet a tie cidla bymalaukazat b diagnostika.
Teda dufam.ved ked sa to da na ten stroj co plni klimu tak to ukaze kolko je tam chladiva.
|
|
20.07.2013 17:24 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2600170
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Minulý týden jsem u známého řeil stejný problém. Kompresor spínal, klima nechladila. Diagnostika: Vypnutý motor - tlak v klimě 0. Motor 850 ot. - tlak v klimě 1bar (kompresor sepnul - ventilátor vypnutý). Motor 2000ot. v klimě tlak 2bary (kompresor sepnul - ventilátor po 2minutách zapnutý).
Po doplnění chladiva: Vypnutý motor - tlak v klimě 2bary. (Měřeno cca 10minut po příjezdu).
Motor 850 ot. - tlak v klimě 4bary (kompresor sepnul - ventilátor po 2minutách zapnutý). Motor 2000ot. v klimě tlak 4-5barů (kompresor sepnul - ventilátor zapnutý).
Jinak byl prý zjitěn nepatrný únik na plnicím ventilu (informace z doslechu).
Minulý týden jsem u známého řeil stejný problém. Kompresor spínal, klima nechladila. Diagnostika: Vypnutý motor - tlak v klimě 0. Motor 850 ot. - tlak v klimě 1bar (kompresor sepnul - ventilátor vypnutý). Motor 2000ot. v klimě tlak 2bary (kompresor sepnul - ventilátor po 2minutách zapnutý).
Po doplnění chladiva: Vypnutý motor - tlak v klimě 2bary. (Měřeno cca 10minut po příjezdu).
Motor 850 ot. - tlak v klimě 4bary (kompresor sepnul - ventilátor po 2minutách zapnutý). Motor 2000ot. v klimě tlak 4-5barů (kompresor sepnul - ventilátor zapnutý).
Jinak byl prý zjitěn nepatrný únik na plnicím ventilu (informace z doslechu).
|
|
27.07.2013 22:10 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2602806
|
|
rocesko
|
Město: Zvolen, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 30 |
|
|
Tak pisem odpoved ako to dopadlo. Dnes mi chlapci naplnili klimatizaciu. Nieco malo tam este bolo preto spinalo kompresor. Vraj sa mi kyvaju trubky na ktore sa pripaja ten stroj co to plni a aj na chladici je flak nejky, budeme sledovat kde vytecie ta gebudzina zelena a zistim kde mi to unika, ale asi to bude na viacerych miestach. Napr dne v tom brutalnom teple ventilator isiel na polku a zima ako v Rusku
Tak pisem odpoved ako to dopadlo. Dnes mi chlapci naplnili klimatizaciu. Nieco malo tam este bolo preto spinalo kompresor. Vraj sa mi kyvaju trubky na ktore sa pripaja ten stroj co to plni a aj na chladici je flak nejky, budeme sledovat kde vytecie ta gebudzina zelena a zistim kde mi to unika, ale asi to bude na viacerych miestach. Napr dne v tom brutalnom teple ventilator isiel na polku a zima ako v Rusku ;-)
|
|
16.09.2013 12:35 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2619306
|
|
dkrcmar
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Tiez som mal problem s klapkou pri soferovi. Ja som mal ten plastovy protikus strasne vymlety. Chvilu som to riesil manualne, ze som vybral elektoromotor, srobovak som vrazil do toho plastu a nastavil som teplotu manualne. Len bol vzdy problem sa tym srobovakom trafit do spravnej diery
Uz ma tento sposob nastavovania teploty nebavil, tak som sa rozhodol o opravu. Patranim som narazil na zaujimave lepidlo - Pattex Repair Expres, ktore je ako plastelina (a je teplostale do 150 °C). Trocha tejto "plasteliny" som dal na tu mosadznu vec na motorceku (inak ja som tu mosadznu srandu "predlzil" tak, ze som ju trocha sklepanim posunul po oske dalej od tela elektromotoru - asi do polovicky) a potom som motorcek namontoval naspat. Nechal som to 24hod vytvrdnut a BINGO, funguje to bez problemov. Len treba dat primerane mnozstvo plasteliny, staci naozaj troska, aby sa nevytlacila von.
D.
Tiez som mal problem s klapkou pri soferovi. Ja som mal ten plastovy protikus strasne vymlety. Chvilu som to riesil manualne, ze som vybral elektoromotor, srobovak som vrazil do toho plastu a nastavil som teplotu manualne. Len bol vzdy problem sa tym srobovakom trafit do spravnej diery
Uz ma tento sposob nastavovania teploty nebavil, tak som sa rozhodol o opravu. Patranim som narazil na zaujimave lepidlo - Pattex Repair Expres, ktore je ako plastelina (a je teplostale do 150 °C). Trocha tejto "plasteliny" som dal na tu mosadznu vec na motorceku (inak ja som tu mosadznu srandu "predlzil" tak, ze som ju trocha sklepanim posunul po oske dalej od tela elektromotoru - asi do polovicky) a potom som motorcek namontoval naspat. Nechal som to 24hod vytvrdnut a BINGO, funguje to bez problemov. Len treba dat primerane mnozstvo plasteliny, staci naozaj troska, aby sa nevytlacila von.
D.
|
|
16.09.2013 14:37 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2619360
|
|
miskod
|
|
|
No neviem, neviem. Ono to servo ma fakt poriadnu silu. Aby sa nestalo, ze sa ti ten modurit rozmrvi. Ja som hviezdicku urobil z dreva a tohto roku som to robil znova. Teraz uz hlinikovu.
Uz teraz je ale dost pravdepodobne, ze korektne predlzenie ake je tu v manualoch, je v tvojom pripade nemozne (kedze si si to cele zapatlal tym tmelom).
No neviem, neviem. Ono to servo ma fakt poriadnu silu. Aby sa nestalo, ze sa ti ten modurit rozmrvi. Ja som hviezdicku urobil z dreva a tohto roku som to robil znova. Teraz uz hlinikovu.
Uz teraz je ale dost pravdepodobne, ze korektne predlzenie ake je tu v manualoch, je v tvojom pripade nemozne (kedze si si to cele zapatlal tym tmelom).
|
|
16.09.2013 15:28 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2619366
|
|
jumep
|
|
|
ja som si nechal vyrobit hriadelky a este mam ... robim to tu na pockanie
ja som si nechal vyrobit hriadelky a este mam ... robim to tu na pockanie
|
|
17.09.2013 20:56 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2619797
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
dkrcmar napsal(a): Tiez som mal problem s klapkou pri soferovi. Ja som mal ten plastovy protikus strasne vymlety. Chvilu som to riesil manualne, ze som vybral elektoromotor, srobovak som vrazil do toho plastu a nastavil som teplotu manualne. Len bol vzdy problem sa tym srobovakom trafit do spravnej diery
Uz ma tento sposob nastavovania teploty nebavil, tak som sa rozhodol o opravu. Patranim som narazil na zaujimave lepidlo - Pattex Repair Expres, ktore je ako plastelina (a je teplostale do 150 °C). Trocha tejto "plasteliny" som dal na tu mosadznu vec na motorceku (inak ja som tu mosadznu srandu "predlzil" tak, ze som ju trocha sklepanim posunul po oske dalej od tela elektromotoru - asi do polovicky) a potom som motorcek namontoval naspat. Nechal som to 24hod vytvrdnut a BINGO, funguje to bez problemov. Len treba dat primerane mnozstvo plasteliny, staci naozaj troska, aby sa nevytlacila von.
D.
To by mě zajímalo jak to dapadne. Já jsem zkouel silikon a polyuretan, ve nakonec povolilo asi po půl roce. Prodlouení nemůu pouít protoe díra byla zalepená ji předchozím majitelem. Snad nakonec najdu hmotu která vydrí.
To by mě zajímalo jak to dapadne. Já jsem zkouel silikon a polyuretan, ve nakonec povolilo asi po půl roce. Prodlouení nemůu pouít protoe díra byla zalepená ji předchozím majitelem. Snad nakonec najdu hmotu která vydrí. :-(
|
|
17.09.2013 21:50 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2619831
|
|
jumep
|
|
|
tak ten lep odtial vyskrab
tak ten lep odtial vyskrab
|
|
18.09.2013 08:55 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2619916
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
jumep napsal(a): tak ten lep odtial vyskrab
No kvůli přístupu to není tak jednoduché.
No kvůli přístupu to není tak jednoduché.
|
|
13.11.2013 20:49 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2637795
|
|
ifan118
|
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 30 |
|
|
jumep napsal(a): ja som si nechal vyrobit hriadelky a este mam ... robim to tu na pockanie
je to ete aktuálne ? ja som u skúal kúpi aj druhy motorček a nepomohlo nedalo by sa to spravi tak, e by som ti poslal motorček a potom by si mi to poslal spä? samozrejme zaplatím (ja som ani za boha nevedel sklepa tu mosadznu hviezdicu dole jeden motorček som aj nepekne pokodil a nechcem aj druhy)
je to ete aktuálne ? ja som u skúal kúpi aj druhy motorček a nepomohlo nedalo by sa to spravi tak, e by som ti poslal motorček a potom by si mi to poslal spä? samozrejme zaplatím (ja som ani za boha nevedel sklepa tu mosadznu hviezdicu dole jeden motorček som aj nepekne pokodil a nechcem aj druhy)
|
|
14.11.2013 20:48 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2638237
|
|
DOUFAK
|
|
|
Co je na počkání? Kolik času?
Co je na počkání? Kolik času?:nevim
|
|
14.11.2013 20:59 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2638244
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
mne to Jumep opravil len tak popri robote 15-20 min
mne to Jumep opravil len tak popri robote:-d 15-20 min:palec
|
|
23.07.2014 16:08 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2717815
|
|
Valdauf63
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Chlapi, kdy nastavím teplotu jinak ne naplno 28 nebo 16, třeba příklad 22stupňů, tak mi topí levá strana a pravá chladí. Pokud mám nastaveno 28stupňů topí oba dva průduchy stejně a zdá se mi e málo. Pokud mám nastaveno 16stupňů chladí mí oba dva průduchy taky stejně. Čím to můe být, e kdy nastavím třeba 20stupňů levý topí a pravý chladí. Dík za radu.
Chlapi, kdy nastavím teplotu jinak ne naplno 28 nebo 16, třeba příklad 22stupňů, tak mi topí levá strana a pravá chladí. Pokud mám nastaveno 28stupňů topí oba dva průduchy stejně a zdá se mi e málo. Pokud mám nastaveno 16stupňů chladí mí oba dva průduchy taky stejně. Čím to můe být, e kdy nastavím třeba 20stupňů levý topí a pravý chladí. Dík za radu.
|
|
| |
|
|