| | |
05.08.2012 21:28 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2497309
|
|
jumep
|
|
|
nijak zvlast, je tam guma ktora drzi v tom strede, len ten tunel daj hore (zatlacaj na plastovy kryt okolo paky) a tunel vytiahnes hore, relativne ho ale netreba davat kvoli tomu von
nijak zvlast, je tam guma ktora drzi v tom strede, len ten tunel daj hore (zatlacaj na plastovy kryt okolo paky) a tunel vytiahnes hore, relativne ho ale netreba davat kvoli tomu von
|
|
08.08.2012 21:29 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2498096
|
|
dlavem
|
|
|
Přátelé-kamarádi tak u to mám za sebou ve lo relativně dobře a na zpětnou montá.Ruka na 3* zlomená kůe na kloubech pryč ale zdařilo se,jen nevím co vyjde levněji-jestli oprava v servisu nebo moje útrata v restauraci kterou mám cca.50m od dílny.Jen na závěr-pře demontáí nastavit min.tepl. tj.16st.c. ale vnějí teplota nesmí být 10st.c. protoe pak klapka neotevře jak má ale přitápí. Ne jsem na to přiel tak jsem 3* motorek zandal a zase vyndal abych přiel na to e klapka jë plně zavřená-vlastní vahou a motorek je napůl cesty. @Jumep díky za vechny návody+fota. David
Přátelé-kamarádi tak u to mám za sebou ve lo relativně dobře a na zpětnou montá.Ruka na 3* zlomená kůe na kloubech pryč ale zdařilo se,jen nevím co vyjde levněji-jestli oprava v servisu nebo moje útrata v restauraci kterou mám cca.50m od dílny.Jen na závěr-pře demontáí nastavit min.tepl. tj.16st.c. ale vnějí teplota nesmí být 10st.c. protoe pak klapka neotevře jak má ale přitápí. Ne jsem na to přiel tak jsem 3* motorek zandal a zase vyndal abych přiel na to e klapka jë plně zavřená-vlastní vahou a motorek je napůl cesty. @Jumep díky za vechny návody+fota. David
|
|
07.10.2012 16:53 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511002
|
|
ivanivan
|
|
|
Ahojky vem. Levou stranu u mám od jara zdárně za sebou. Teď pravá jen chladí a blíí se zima . Při rozborce mám nastavit teplotu taky na 16st, nebo naopak? A v pravo sedává manelka, má cenu to opravovat? . Jinak díky za návody na fóru .
Ahojky vem. Levou stranu u mám od jara zdárně za sebou. Teď pravá jen chladí a blíí se zima :-( . Při rozborce mám nastavit teplotu taky na 16st, nebo naopak? A v pravo sedává manelka, má cenu to opravovat? :-)))) . Jinak díky za návody na fóru :palec .
|
|
07.10.2012 16:55 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511004
|
|
jumep
|
|
|
pravu som zodratu osobne nevidel - nekuri ani ked to das na 28?
je uplne jedno kam to nastavis
pravu som zodratu osobne nevidel - nekuri ani ked to das na 28?
je uplne jedno kam to nastavis
|
|
07.10.2012 17:02 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511009
|
|
dlavem
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) najk, 07.10.12 18:05 Důvod: není k věci, nastuduj pravidla a nepleň vlákno děkuji | | |
|
07.10.2012 20:22 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511132
|
|
ivanivan
|
|
|
Vůbec nereaguje. Pořád je úplně studená. Někdo u tu pravou stranu zmiňoval, ale dál nic. Dokonce jsi tam odpovídal, e je tam lepí přístup.
Vůbec nereaguje. Pořád je úplně studená. Někdo u tu pravou stranu zmiňoval, ale dál nic. Dokonce jsi tam odpovídal, e je tam lepí přístup.
|
|
07.10.2012 20:39 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511146
|
|
jumep
|
|
|
ano, viem o tom ale osobne som fakt nevidel ani len nacaty, skus to pozret a uvidis
ps. kto bol na zraze videl ze mam hriadelky
ano, viem o tom ale osobne som fakt nevidel ani len nacaty, skus to pozret a uvidis
ps. kto bol na zraze videl ze mam hriadelky
|
|
08.10.2012 10:08 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511264
|
|
ivanivan
|
|
|
A co by to mohlo byt jiného?
A co by to mohlo byt jiného?
|
|
08.10.2012 13:03 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511339
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
Pavle pozor na pravé straně (spolujezdec) tedy alespoň u mě prodlouení není moné protoe je to plytké.
Pavle pozor na pravé straně (spolujezdec) tedy alespoň u mě prodlouení není moné protoe je to plytké.
|
|
09.10.2012 09:32 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511616
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Protoe je důleité, aby hřídelka byla namontována ve stejné pozici jak byla vymontována, dávám zde obrázek hřídelky v poloze 16°C, pokud by s tím někdo pohnul. Bohuel jsem s tím taky hýbal, take je to bez záruky. Správná poloha by měla být někde mezi černou a bílou čárou. Pokud by to někdo vymontoval v originál poloze, prosím a to upřesní.
Protoe je důleité, aby hřídelka byla namontována ve stejné pozici jak byla vymontována, dávám zde obrázek hřídelky v poloze 16°C, pokud by s tím někdo pohnul. Bohuel jsem s tím taky hýbal, take je to bez záruky. Správná poloha by měla být někde mezi černou a bílou čárou. Pokud by to někdo vymontoval v originál poloze, prosím a to upřesní.
Přílohy: 100_1932.JPG ( 585086b ) - |
|
09.10.2012 12:17 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511657
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Jinak můj poslední pokus o opravu byl přilepením touto hmotou .link. (těsnění na olejové vany). Zatím dobrý, ale uvidí se jak dlouho to vydrí
Jinak můj poslední pokus o opravu byl přilepením touto hmotou http://eshop.autobenex.cz/showimage.asp?img=/fotocache/big/obrazky/009/703141410.JPG&lng=1&plu=70-28437-00 (těsnění na olejové vany). Zatím dobrý, ale uvidí se jak dlouho to vydrí ;-)
|
|
09.10.2012 12:21 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511660
|
|
jumep
|
|
|
je absolutne jedno ako je hriadel pred a po montazi, podstatne je ju tam namontovat
je absolutne jedno ako je hriadel pred a po montazi, podstatne je ju tam namontovat
|
|
09.10.2012 15:00 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511712
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Jimik napsal(a): Protoe je důleité, aby hřídelka byla namontována ve stejné pozici jak byla vymontována, dávám zde obrázek hřídelky v poloze 16°C, pokud by s tím někdo pohnul. Bohuel jsem s tím taky hýbal, take je to bez záruky. Správná poloha by měla být někde mezi černou a bílou čárou. Pokud by to někdo vymontoval v originál poloze, prosím a to upřesní. nevím jak hluboké je to u spolujezdce jětě jsem nedělal ale u ridiče u 6autí a jak píe jumep je jedno jak to má klapa topení spadne sama a motorek jsem přiloil k otvoru klapy,nastartovaná kára a točil jsem poákem klimy 16-28 tam zpět a motorek zapadl do správné pozice pak ho jen usadit na montání otvory,zaroubovat.A co se týká spojezdcové strany a otvor je plytký v klapě pak mě narychlo napadá co mi písl jruze zahodit hvězdu a nahradit ji čtyřhranem
Protoe je důleité, aby hřídelka byla namontována ve stejné pozici jak byla vymontována, dávám zde obrázek hřídelky v poloze 16°C, pokud by s tím někdo pohnul. Bohuel jsem s tím taky hýbal, take je to bez záruky. Správná poloha by měla být někde mezi černou a bílou čárou. Pokud by to někdo vymontoval v originál poloze, prosím a to upřesní. nevím jak hluboké je to u spolujezdce jětě jsem nedělal ale u ridiče u 6autí a jak píe jumep je jedno jak to má klapa topení spadne sama a motorek jsem přiloil k otvoru klapy,nastartovaná kára a točil jsem poákem klimy 16-28 tam zpět a motorek zapadl do správné pozice pak ho jen usadit na montání otvory,zaroubovat.A co se týká spojezdcové strany a otvor je plytký v klapě pak mě narychlo napadá co mi písl jruze zahodit hvězdu a nahradit ji čtyřhranem :palec
|
|
10.10.2012 10:12 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511912
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
jruze napsal(a): Musím si to zapamatovat - kdy to nevydrí a kdybych to náhodou měl předělávat - bude se to moc dobře z toho dolovat a předělávat (jetě e to má ke mně dost daleko)
Tento silikonový postup opravy provádím právě proto, e předchzi majitel zaslepil otvor nějakým lepidlem, take prodlouení nemůu pouít. Tento punt nepustí silikon hlouběji, take jde jen o okrajovou záleitost Také chci varovat ostatní ty, kteří by pouívali silikon, a jej pouijí jen na hvězdici a jen na okraj, a si nezaprasí celý otvor. Nebo raději pouijí prodlouení.
Tento silikonový postup opravy provádím právě proto, e předchzi majitel zaslepil otvor nějakým lepidlem, take prodlouení nemůu pouít. Tento punt nepustí silikon hlouběji, take jde jen o okrajovou záleitost :-d Také chci varovat ostatní ty, kteří by pouívali silikon, a jej pouijí jen na hvězdici a jen na okraj, a si nezaprasí celý otvor. Nebo raději pouijí prodlouení.
|
|
10.10.2012 10:22 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511916
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Pablik1 napsal(a): je jedno jak to má klapa topení spadne sama a motorek jsem přiloil k otvoru klapy,nastartovaná kára a točil jsem poákem klimy 16-28 tam zpět a motorek zapadl do správné pozice
Ano, to platí pokud nesundá motorek z převodovky. Pokud ano a změní polohu hvězdičky. někde se to pak musí protočit, protoe krajní poloha bude posunuta.
Ano, to platí pokud nesundá motorek z převodovky. Pokud ano a změní polohu hvězdičky. někde se to pak musí protočit, protoe krajní poloha bude posunuta.
|
|
10.10.2012 12:02 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2511935
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Pablik1 napsal(a): chyba lávky-já musel sundat motorek abych rozebral převodovku a vyměnil hřídelku původní za delí-neprodluuji hvězdu ale hřídel=pouívám 4mmroubek,uříznu hlavu a mezi dvě matky skřípnu hvězdu.a vůbec neřeím postavení hvězdy,prostě ji dám k otvoru klapy topení a točím potenciometrem a dosedne kam má a jak dosedne musí pasovat i stupně...
V tom případě se ti hvězdička po prvním přestavení do krajních poloh protočí mezi matkama, a dál u je to v pohodě. Jinak si toti nedokáu vysvětlit nastavení krajnich poloh, motorek toti nená ádný "koncový spínač". To je asi vysvětlení, proč ani Jumep nemusí hledat krajní polohu. Prodlouení z potenciometru nedrí tak pevně jako originál a protočí se na hřídeli. Pak u ve funguje jak má. Je ale lepí nasadit hvězdici tak jak byla a vyhnout se tomu protočení. Mě by se například utrhl ten silikon. Jestli to jde, přidám zde video z endoskopu jak pracuje můj motorek.
V tom případě se ti hvězdička po prvním přestavení do krajních poloh protočí mezi matkama, a dál u je to v pohodě. Jinak si toti nedokáu vysvětlit nastavení krajnich poloh, motorek toti nená ádný "koncový spínač". To je asi vysvětlení, proč ani Jumep nemusí hledat krajní polohu. Prodlouení z potenciometru nedrí tak pevně jako originál a protočí se na hřídeli. Pak u ve funguje jak má. Je ale lepí nasadit hvězdici tak jak byla a vyhnout se tomu protočení. Mě by se například utrhl ten silikon. Jestli to jde, přidám zde video z endoskopu jak pracuje můj motorek.
|
|
| |
|
|