| | |
10.06.2012 08:35 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2483195
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
zdravím vechny co se potí díky topení.včera jsem začal tvořit novou hvězdu.nejdřív jsem stáhl tu původní,potom jsem ji dal do malé tamprle,zalil voskem,schladil.po vyjmutí voskového odlitku jsem udělal jětě jeden odlitek.potom jsem tyto voskové odlitky slepil na sebe-omotal jsem je el.izolačkou(aby ty odlitky seděly přesně pouil jsem tu původní hvězdu jako kalibraci)potom jsem ji vytlačil ven a zalil voskovou formu epoxidem.Po 26hod.vytvrdlo opět přes mosaznou hvězdu jsem odvratal epoxidovou do hloubky cca.1-1,3cm a vysoce kvalitním sekunďákem nalepil na hřídel dnes jen namontovat zpět motorek.Jen dolo k malému úrazu převodovky-kdy jsem stahoval hvězdu prorazil jsem převodovku-tak z tenkého alu plechu jsem muse udělat zadní stěnu převodovky nalepit sekunďám odvrtat otvor pro hřídel.No a pak mi bleskl hlavou nápad(díky tomu e jsem to měl v ruce rozloené)proč prodluovat hvězdu-KDY MUU PRODLOUIT HŘIDEL??? myslím e kdyby se fričkou uřezal vrták 4mm nebo vhodná kulatinka(třeba elektroda tvrdokov) delí o centimetr ne původní hřídel,v místě ozub.kolečka a hvězdy se sekáčem naklepla dráka proti protáčení tak to bude taky READY co myslíte kutilové... fota polu ALXovi na mejla at to vloí do správných míst.
zdravím vechny co se potí díky topení.včera jsem začal tvořit novou hvězdu.nejdřív jsem stáhl tu původní,potom jsem ji dal do malé tamprle,zalil voskem,schladil.po vyjmutí voskového odlitku jsem udělal jětě jeden odlitek.potom jsem tyto voskové odlitky slepil na sebe-omotal jsem je el.izolačkou(aby ty odlitky seděly přesně pouil jsem tu původní hvězdu jako kalibraci)potom jsem ji vytlačil ven a zalil voskovou formu epoxidem.Po 26hod.vytvrdlo opět přes mosaznou hvězdu jsem odvratal epoxidovou do hloubky cca.1-1,3cm a vysoce kvalitním sekunďákem nalepil na hřídel :palec dnes jen namontovat zpět motorek.Jen dolo k malému úrazu převodovky-kdy jsem stahoval hvězdu prorazil jsem převodovku-tak z tenkého alu plechu jsem muse udělat zadní stěnu převodovky nalepit sekunďám odvrtat otvor pro hřídel.No a pak mi bleskl hlavou nápad(díky tomu e jsem to měl v ruce rozloené)proč prodluovat hvězdu-KDY MUU PRODLOUIT HŘIDEL???:palec myslím e kdyby se fričkou uřezal vrták 4mm nebo vhodná kulatinka(třeba elektroda tvrdokov) delí o centimetr ne původní hřídel,v místě ozub.kolečka a hvězdy se sekáčem naklepla dráka proti protáčení tak to bude taky READY co myslíte kutilové...:-d fota polu ALXovi na mejla at to vloí do správných míst.
|
|
10.06.2012 11:11 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2483217
|
|
jumep
|
|
|
ludia vy nepouzivate elemntarne zaklady logickeho uvazovania
ten gombik je dany a spravy to len to ze sa cela ta mosadzna hriadel posune o celu jej dlzku dozadu + samotny mechanizmus cim sa to pritahuje - vzdy su tie gombiky rovnako dlhe (tie vnutra ktore sa pouzivaju
a nikomu doteraz nic odlievane nevydrzalo, nehovoril si ze mas spravene vyfrezovane hriadele?
ludia vy nepouzivate elemntarne zaklady logickeho uvazovania
ten gombik je dany a spravy to len to ze sa cela ta mosadzna hriadel posune o celu jej dlzku dozadu + samotny mechanizmus cim sa to pritahuje - vzdy su tie gombiky rovnako dlhe (tie vnutra ktore sa pouzivaju
a nikomu doteraz nic odlievane nevydrzalo, nehovoril si ze mas spravene vyfrezovane hriadele?
|
|
10.06.2012 11:29 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2483221
|
|
jumep
|
|
|
z coho to mas vyrobene, ako si videl, ta mosadz je len nalisovana a drzi, ak je diera spravna tak nalisovat a musi drzat, ak je uz velka tak potom zohant motorcek s plastovu hriadelu, opilovat stvorec a strcit tam, vystarano (starych motorkov zozenes dost)
z coho to mas vyrobene, ako si videl, ta mosadz je len nalisovana a drzi, ak je diera spravna tak nalisovat a musi drzat, ak je uz velka tak potom zohant motorcek s plastovu hriadelu, opilovat stvorec a strcit tam, vystarano (starych motorkov zozenes dost)
|
|
11.06.2012 16:31 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2483405
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
dal jsem na radu jumepa a pracně jsem sundal fričkou dolů epoxidový odlitek hvězdy a prodlouil hřídel vrtákem prum.4mm(zkrácene fričkou).v místě ozub.kolečka jsem pilníkem napiloval hranky aby se kolečko neprotáčelo a hvězdu jsem nalepil sekunďákem a důlčíkem naklepl do zbylého stoupání vrtáku.pak půl hodky a motorek byl na místě a světe div se chladí,topí jo a při demontái jsem u nevytahoval panel klimy jen přes otvor po rádiu a můu doporučit roubek který jde vidět po rádiu vyměnit za kříový(já tak malý neměl)tak jsem do toho původního pilkou udělal dráku na plochý roubovák.při montái zpět jsem vhodný plochý roubovák lehce ohnul ve svěráku abych ho líp protáhl kolem vzpěry palubky a po půlkolech jsem roubek dotáhl.
dal jsem na radu jumepa a pracně jsem sundal fričkou dolů epoxidový odlitek hvězdy a prodlouil hřídel vrtákem prum.4mm(zkrácene fričkou).v místě ozub.kolečka jsem pilníkem napiloval hranky aby se kolečko neprotáčelo a hvězdu jsem nalepil sekunďákem a důlčíkem naklepl do zbylého stoupání vrtáku.pak půl hodky a motorek byl na místě a světe div se chladí,topí :palec jo a při demontái jsem u nevytahoval panel klimy jen přes otvor po rádiu a můu doporučit roubek který jde vidět po rádiu vyměnit za kříový(já tak malý neměl)tak jsem do toho původního pilkou udělal dráku na plochý roubovák.při montái zpět jsem vhodný plochý roubovák lehce ohnul ve svěráku abych ho líp protáhl kolem vzpěry palubky a po půlkolech jsem roubek dotáhl.
Přílohy: 100620121437.jpg ( 679784b ) - nová hřídel z vrtáku a původní |
|
11.06.2012 16:47 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2483421
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
jumep napsal(a): z coho to mas vyrobene, ako si videl, ta mosadz je len nalisovana a drzi, ak je diera spravna tak nalisovat a musi drzat, ak je uz velka tak potom zohant motorcek s plastovu hriadelu, opilovat stvorec a strcit tam, vystarano (starych motorkov zozenes dost) pak mě jumepe napadlo pouít roubek prum4mm+patřičná délka jen s koncovým závitem.a hvězdu zdola a zhora skřípnout matkou-ale to mi blísklo hlavou a dnes,take neřeím a ty nafrézované kusy dovezu na sraz nebo polu po "trumpetistovi"
z coho to mas vyrobene, ako si videl, ta mosadz je len nalisovana a drzi, ak je diera spravna tak nalisovat a musi drzat, ak je uz velka tak potom zohant motorcek s plastovu hriadelu, opilovat stvorec a strcit tam, vystarano (starych motorkov zozenes dost) pak mě jumepe napadlo pouít roubek prum4mm+patřičná délka jen s koncovým závitem.a hvězdu zdola a zhora skřípnout matkou-ale to mi blísklo hlavou a dnes,take neřeím a ty nafrézované kusy dovezu na sraz nebo polu po "trumpetistovi"
|
|
17.06.2012 15:37 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2484614
|
|
mikimi
|
Město: LUBNÁ, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Ahoj ,tak mám te samý problém -levá strana topí pořád naplno
Nevím zda jsem něco neprovedl sám při čitění klimy a vrácení filtru - levá strana stále topí
Chci se pokusit vyndat motorek na levé straně ten spodní ,ale kdy drím ruku na tom jednom motorku a přepnu topení tak motorek vrčí ten druhý ne, tak si myslím zdaly není problém někde jinde- snad pěna do klimy nemohla udělat takovou paseku.
Nebo e by byl tak tichý_?-vím diagnostika,ale pokouim se to nějak zatím řeit sám...
Ahoj ,tak mám te samý problém -levá strana topí pořád naplno
Nevím zda jsem něco neprovedl sám při čitění klimy a vrácení filtru - levá strana stále topí
Chci se pokusit vyndat motorek na levé straně ten spodní ,ale kdy drím ruku na tom jednom motorku a přepnu topení tak motorek vrčí ten druhý ne, tak si myslím zdaly není problém někde jinde- snad pěna do klimy nemohla udělat takovou paseku.
Nebo e by byl tak tichý_?-vím diagnostika,ale pokouim se to nějak zatím řeit sám...:nevim
|
|
17.06.2012 21:53 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2484779
|
|
jumep
|
|
|
nechytaj motorcek, ale ho proste vyber a uvidis, 3 srobky neni tak hrozne, na 99% tam nema co ine byt ...
nechytaj motorcek, ale ho proste vyber a uvidis, 3 srobky neni tak hrozne, na 99% tam nema co ine byt ...
|
|
18.06.2012 07:02 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2484894
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
mikimi napsal(a): Ahoj ,tak mám te samý problém -levá strana topí pořád naplno Nevím zda jsem něco neprovedl sám při čitění klimy a vrácení filtru - levá strana stále topí Chci se pokusit vyndat motorek na levé straně ten spodní ,ale kdy drím ruku na tom jednom motorku a přepnu topení tak motorek vrčí ten druhý ne, tak si myslím zdaly není problém někde jinde- snad pěna do klimy nemohla udělat takovou paseku. Nebo e by byl tak tichý_?-vím diagnostika,ale pokouim se to nějak zatím řeit sám... je to porod pro někoho kdo to dělal více krát tak u ví kam áhnout kde hledat ty roubky atd.(já to vytahoval během 1týdne 3x.akorát trochu apky odřené)ale jak píe jumep:vytáhnout,nastartovat a točit čudlem a uvidí jestli "krokuje"to e ho necítí neznamená nic ten motorek popojede třeba 3mm,podle toho co zadá jako poadavek a rada-moná hloupá ale mi se to stalo,nezapamatoval jsem si jak je motorek přiroubovaný k převodovce a u byl problém málem na půl dne...p.s.ted mi leí motorek na opravu v dílně od souseda-dnes se jde na něj at se daří
Ahoj ,tak mám te samý problém -levá strana topí pořád naplno Nevím zda jsem něco neprovedl sám při čitění klimy a vrácení filtru - levá strana stále topí Chci se pokusit vyndat motorek na levé straně ten spodní ,ale kdy drím ruku na tom jednom motorku a přepnu topení tak motorek vrčí ten druhý ne, tak si myslím zdaly není problém někde jinde- snad pěna do klimy nemohla udělat takovou paseku. Nebo e by byl tak tichý_?-vím diagnostika,ale pokouim se to nějak zatím řeit sám...:nevim je to porod pro někoho kdo to dělal více krát tak u ví kam áhnout kde hledat ty roubky atd.(já to vytahoval během 1týdne 3x.akorát trochu apky odřené)ale jak píe jumep:vytáhnout,nastartovat a točit čudlem a uvidí jestli "krokuje"to e ho necítí neznamená nic ten motorek popojede třeba 3mm,podle toho co zadá jako poadavek a rada-moná hloupá ale mi se to stalo,nezapamatoval jsem si jak je motorek přiroubovaný k převodovce a u byl problém málem na půl dne...p.s.ted mi leí motorek na opravu v dílně od souseda-dnes se jde na něj at se daří :palec
|
|
20.06.2012 09:32 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2485783
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
v zimě jsem dělal pravou stranu protoe netopila a teď mě v létě čeká levá strana protoe začala potvora jen topit, uaaaaa ale to jsou radosti citroenáře, jo zlomenou kliku jsem zaletoval o víkendu bude nainstalována snad do bude dret, omouvám se za OT
v zimě jsem dělal pravou stranu protoe netopila a teď mě v létě čeká levá strana protoe začala potvora jen topit, uaaaaa ale to jsou radosti citroenáře, jo zlomenou kliku jsem zaletoval o víkendu bude nainstalována snad do bude dret, omouvám se za OT
|
|
07.07.2012 21:09 -
Re: Klimatizace nechladi
|
2490623
|
|
ares
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Kdo mi prosím poradí kam na opravu klimatizace v Praze.Polovina chladí a druhá jen hřeje.Moc díky
Kdo mi prosím poradí kam na opravu klimatizace v Praze.Polovina chladí a druhá jen hřeje.Moc díky
|
|
08.07.2012 07:32 -
Re: Klimatizace nechladi
|
2490650
|
|
Mamlas
|
|
|
Doporucuji mistniho znalce C5 .link.
Jinak tady je celkem slusna diskuze s tvym problem, do ktere bys mel spis psat: .link.
Doporucuji mistniho znalce C5 http://www.ccca.cz/seznam/jruze
Jinak tady je celkem slusna diskuze s tvym problem, do ktere bys mel spis psat: http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/2378841-problemy-s-topenim-v-c5-i-klapky/#.T_kbBJHp-yA
|
|
04.08.2012 16:25 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2496957
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Zdravím, jak poznám v letě e klapka nefunguje a je ulomena? Dík zaradu
Zdravím, jak poznám v letě e klapka nefunguje a je ulomena? Dík zaradu
|
|
04.08.2012 17:48 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2496968
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
michal napsal(a): Zdravím, jak poznám v letě e klapka nefunguje a je ulomena? Dík zaradu
a nevadi ti ze jsi psal do diskuze k C5 II (dle sveho profilu mas C5 I)?
Presunuto
a k otazce, da se to poznat tak ze ti to bude topit misto chlazeni a naopak. Pokud nastavis teplotu na obou stranach stejne, mel by vzduch z vydechu jit priblizne se stejnou teplotou. Pokud bude rozdil velky, znamena to, ze klapka je poskozena.
a nevadi ti ze jsi psal do diskuze k C5 II (dle sveho profilu mas C5 I)? :)
Presunuto
a k otazce, da se to poznat tak ze ti to bude topit misto chlazeni a naopak. Pokud nastavis teplotu na obou stranach stejne, mel by vzduch z vydechu jit priblizne se stejnou teplotou. Pokud bude rozdil velky, znamena to, ze klapka je poskozena.
|
|
05.08.2012 21:23 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2497303
|
|
dlavem
|
|
|
Tak na mne taky dolo-R strana sibiř-L strana tropy.O tomto problému u asi bylo napsáno ve,ale nenael jsem jak rozdělat stř. tunel u atm.převodovky. Má prosím někdo zkuenost? Nerad bych něco zničil.Díky D.
Tak na mne taky dolo-R strana sibiř-L strana tropy.O tomto problému u asi bylo napsáno ve,ale nenael jsem jak rozdělat stř. tunel u atm.převodovky. Má prosím někdo zkuenost? Nerad bych něco zničil.Díky D.
:-(:nevim
|
|
| |
|
|