| | |
27.04.2012 14:40 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2472297
|
|
jumep
|
|
|
to mi chces povedat ze hriadelka v klime nebola zodrata?
a snad som to napisal jasne ze v 1tke to ostava tak ako to bolo
to mi chces povedat ze hriadelka v klime nebola zodrata?
a snad som to napisal jasne ze v 1tke to ostava tak ako to bolo
|
|
27.04.2012 15:31 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2472332
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
jumep napsal(a): pokud zůstává poloha stát tak u to neřeím nechám na 20st.C a je klídek
Jak to myslí? Klapka de musí hýbat, v létě by ti bylo teplo , nebo v zimě zima.
Jak to myslí? Klapka de musí hýbat, v létě by ti bylo teplo , nebo v zimě zima.
|
|
27.04.2012 17:55 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2472368
|
|
jumep
|
|
|
este raz, klimatizacia hybe klapkou
pri c5 1, po vypnuti ostava klapka v tej polohe ako si to vypol, c5 2 zaparkuje klapky do studeneho
c5 1 po spusteni klimi pusti hned vzduch a podla vystupnych a vstuplnych cidiel zacne stelovat teplotu c5 2 po zapnuti zisti vnutornu teplotu, vlhkost, data zo svetelneho senzoru atd. a klapky nastavy a potom pusti vetrak, preto tam je nejaka prodleva po nastartovani kym zacne fukat oproti c5 1 ktora vali hned
pocas jazdy klapku steluje na dosiahnutie pozadovanej teploty, pozadovana teplota neni 20 v kabine, ale pocitova teplota, tj. navodenie pocitu 20 stupnov, to tiez neznamena ze ked tam das 20 tak ti to vymrazi kabinu na 20, to by bol brutalny teplotny sok, ale len ofukovanim na teba podla svetelneho senzoru zisti ze svieti slnko atd. nastavi smerovanie vyduchov a teplotu ktoru na teba fuka, zo stredu pojde napr. chladny 20 stupnovy vzduch a na nohy pojde 25
jedine kedy sa klapkou nehybe pri c5 1 je ked nastavis 28 alebo 16, to je pre neho urcenie daj klapku nadoraz na teplo a nadoraz na chlad
este raz, klimatizacia hybe klapkou
pri c5 1, po vypnuti ostava klapka v tej polohe ako si to vypol, c5 2 zaparkuje klapky do studeneho
c5 1 po spusteni klimi pusti hned vzduch a podla vystupnych a vstuplnych cidiel zacne stelovat teplotu c5 2 po zapnuti zisti vnutornu teplotu, vlhkost, data zo svetelneho senzoru atd. a klapky nastavy a potom pusti vetrak, preto tam je nejaka prodleva po nastartovani kym zacne fukat oproti c5 1 ktora vali hned
pocas jazdy klapku steluje na dosiahnutie pozadovanej teploty, pozadovana teplota neni 20 v kabine, ale pocitova teplota, tj. navodenie pocitu 20 stupnov, to tiez neznamena ze ked tam das 20 tak ti to vymrazi kabinu na 20, to by bol brutalny teplotny sok, ale len ofukovanim na teba podla svetelneho senzoru zisti ze svieti slnko atd. nastavi smerovanie vyduchov a teplotu ktoru na teba fuka, zo stredu pojde napr. chladny 20 stupnovy vzduch a na nohy pojde 25
jedine kedy sa klapkou nehybe pri c5 1 je ked nastavis 28 alebo 16, to je pre neho urcenie daj klapku nadoraz na teplo a nadoraz na chlad
|
|
20.05.2012 22:03 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2479674
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tak jsem si dnes uil jízdu cca 250km s naplno topící levou stranou... Podotýkám,e venku bylo místy podle venk.teploměru i 32stupňů!! I nelenil jsem a hned po příjezdu domů jsem milý,na podzim opravovaný(viz můj příspěvek dříve) motor pohonu klapky vyndal a zjistil jsem,e epoxidová pryskyřice se na opravu nehodí,protoe povolila v tom nejslabím místě,tj.tam,kde se ta hvězdička mění na čtyřhran a vstupuje do hřídelky motoru. Děkuji takté mé prozřetelnosti,která mi poradila dát do odlitku roubek,take teď nemusím pracně dolovat zbytek epoxidu z klapky...
Ps.:klapku jsem nastavil na min teplotu a budu čekat do srazu
Tak jsem si dnes uil jízdu cca 250km s naplno topící levou stranou... Podotýkám,e venku bylo místy podle venk.teploměru i 32stupňů!! I nelenil jsem a hned po příjezdu domů jsem milý,na podzim opravovaný(viz můj příspěvek dříve) motor pohonu klapky vyndal a zjistil jsem,e epoxidová pryskyřice se na opravu nehodí,protoe povolila v tom nejslabím místě,tj.tam,kde se ta hvězdička mění na čtyřhran a vstupuje do hřídelky motoru. Děkuji takté mé prozřetelnosti,která mi poradila dát do odlitku roubek,take teď nemusím pracně dolovat zbytek epoxidu z klapky...
Ps.:klapku jsem nastavil na min teplotu a budu čekat do srazu :)
|
|
20.05.2012 22:04 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2479676
|
|
jumep
|
|
|
nechaj to mesiac tak bez motorku, bude to chladit a na zraze to uz doriesime
nechaj to mesiac tak bez motorku, bude to chladit a na zraze to uz doriesime :)
|
|
20.05.2012 22:41 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2479690
|
|
Pablik1
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 731 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Tak jsem si dnes uil jízdu cca 250km s naplno topící levou stranou... Podotýkám,e venku bylo místy podle venk.teploměru i 32stupňů!! I nelenil jsem a hned po příjezdu domů jsem milý,na podzim opravovaný(viz můj příspěvek dříve) motor pohonu klapky vyndal a zjistil jsem,e epoxidová pryskyřice se na opravu nehodí,protoe povolila v tom nejslabím místě,tj.tam,kde se ta hvězdička mění na čtyřhran a vstupuje do hřídelky motoru. Děkuji takté mé prozřetelnosti,která mi poradila dát do odlitku roubek,take teď nemusím pracně dolovat zbytek epoxidu z klapky... Ps.:klapku jsem nastavil na min teplotu a budu čekat do srazu Hanyz-klídek nějako jsem to s jumepem řeil a vyřeil akorát u tebe je problém:nemá tu mosaz-hvězdu jak já,kdyby bylo kopyto nechám udělat na frézárně i ten vá prodluovák...
Tak jsem si dnes uil jízdu cca 250km s naplno topící levou stranou... Podotýkám,e venku bylo místy podle venk.teploměru i 32stupňů!! I nelenil jsem a hned po příjezdu domů jsem milý,na podzim opravovaný(viz můj příspěvek dříve) motor pohonu klapky vyndal a zjistil jsem,e epoxidová pryskyřice se na opravu nehodí,protoe povolila v tom nejslabím místě,tj.tam,kde se ta hvězdička mění na čtyřhran a vstupuje do hřídelky motoru. Děkuji takté mé prozřetelnosti,která mi poradila dát do odlitku roubek,take teď nemusím pracně dolovat zbytek epoxidu z klapky... Ps.:klapku jsem nastavil na min teplotu a budu čekat do srazu :) Hanyz-klídek nějako jsem to s jumepem řeil a vyřeil akorát u tebe je problém:nemá tu mosaz-hvězdu jak já,kdyby bylo kopyto nechám udělat na frézárně i ten vá prodluovák...
|
|
21.05.2012 06:50 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2479714
|
|
Trumpetist
|
Město: Pí, Auto: C6 2,7HDI | Počet příspěvků: 128 |
|
|
Jsem na tom podobně, větinou mi to topí. Ale zase musíme uznat, nemá to kadý aby si i v létě mohl krásně topit.
Jsem na tom podobně, větinou mi to topí. Ale zase musíme uznat, nemá to kadý aby si i v létě mohl krásně topit.:-))
|
|
21.05.2012 21:10 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2479945
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Tak jsem si dnes uil jízdu cca 250km s naplno topící levou stranou...
Pro podobné případy, myslím, e by mohlo pomoci následující:
Zjistil jsem, e klapku drí v hřející poloze silně proud vzduchu od ventilátoru. To je taky moná jeden z důvodů vzniku závady. Zatímco při vypnutém ventilátoru, klapka padá téměř sama do studena, při plném ventilátoru drí jak přibitá a hrozí pokození náhonu.
Proto, pokud topení stéle topí
1. Vypněte úplně ventilátor, lépe i zastavit vozidlo
2. Otočte ovladač topení na 28st.
3. Počkat 10s
4. Otočit ovladač topení na 16st.
5. Počkat 10s
6. Zapnout ventilátor a mělo by to chladit.
Pro podobné případy, myslím, e by mohlo pomoci následující:
Zjistil jsem, e klapku drí v hřející poloze silně proud vzduchu od ventilátoru. To je taky moná jeden z důvodů vzniku závady. Zatímco při vypnutém ventilátoru, klapka padá téměř sama do studena, při plném ventilátoru drí jak přibitá a hrozí pokození náhonu.
Proto, pokud topení stéle topí
1. Vypněte úplně ventilátor, lépe i zastavit vozidlo
2. Otočte ovladač topení na 28st.
3. Počkat 10s
4. Otočit ovladač topení na 16st.
5. Počkat 10s
6. Zapnout ventilátor a mělo by to chladit.
|
|
21.05.2012 21:11 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2479946
|
|
jumep
|
|
|
co takto citat, to som uz aspon 2x niekde pisal a radim to kazdemu
edit: + teda, neodide to kvoli vzduchu ale kvoli tomu ze je to neustale ohrievane trubkami kurenia, plast sa prehreje a potom ho nedorazovi motorcek postupne zodere
co takto citat, to som uz aspon 2x niekde pisal a radim to kazdemu
edit: + teda, neodide to kvoli vzduchu ale kvoli tomu ze je to neustale ohrievane trubkami kurenia, plast sa prehreje a potom ho nedorazovi motorcek postupne zodere
|
|
21.05.2012 21:17 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2479953
|
|
jumep
|
|
|
jo a tiez som parkrat povedal ze staci ako nudzove riesenie vyhodit motorcek von, klapka padne dole uz sama
jo a tiez som parkrat povedal ze staci ako nudzove riesenie vyhodit motorcek von, klapka padne dole uz sama :)
|
|
21.05.2012 21:23 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2479954
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Kdy je jetě větí nouze a jsem na cestě a mám 250km před sebou stačí otevřít okýnko.
Kdy je jetě větí nouze a jsem na cestě a mám 250km před sebou stačí otevřít okýnko. :-p
|
|
22.05.2012 21:52 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2480319
|
|
DOUFAK
|
|
|
Jimik napsal(a): Pro podobné případy, myslím, e by mohlo pomoci následující:
Zjistil jsem, e klapku drí v hřející poloze silně proud vzduchu od ventilátoru. To je taky moná jeden z důvodů vzniku závady. Zatímco při vypnutém ventilátoru, klapka padá téměř sama do studena, při plném ventilátoru drí jak přibitá a hrozí pokození náhonu.
Proto, pokud topení stéle topí
1. Vypněte úplně ventilátor, lépe i zastavit vozidlo
2. Otočte ovladač topení na 28st.
3. Počkat 10s
4. Otočit ovladač topení na 16st.
5. Počkat 10s
6. Zapnout ventilátor a mělo by to chladit.
Tak takhle přesně to dělám bohuel u 4 roky.A pokud to nepomůe,tak tomu lehce pomůu ve fázi,kdy to jde na 16 stupnů těch 10 vteřin,tak během těch 10 vteřin pár ran pěstí do pravé horní strany kapličky.Úspěch je zaručen... Ted jsem se i docela tomu nasmál...
Tak takhle přesně to dělám bohuel u 4 roky.A pokud to nepomůe,tak tomu lehce pomůu ve fázi,kdy to jde na 16 stupnů těch 10 vteřin,tak během těch 10 vteřin pár ran pěstí do pravé horní strany kapličky.Úspěch je zaručen... :-d Ted jsem se i docela tomu nasmál...:palec
|
|
25.05.2012 14:07 -
Levá strana dvouzonové klimatizace stále topí
|
2480690
|
|
piramis
|
|
|
Minulý rok jsem měl problém: levá strana stále topila, pravá strana fungovala správně - chladila/topila.
Problém jsme vyřeili dle JUMEP - vagr mi udělal prodlouení na motorek
Kód:
.link.
Teď mám problém s protikusem, nevíte někdo co s tím?
asi bych potřeboval vyměnit plastový kus - hřídel, do kterého zapadá to prodlouení - nevím co shánět: klapku? celé topení? ...
Kód:
.link.
Minulý rok jsem měl problém: levá strana stále topila, pravá strana fungovala správně - chladila/topila.
Problém jsme vyřeili dle JUMEP - vagr mi udělal prodlouení na motorek
Kód:
http://www.jumep.com/c5/oprava_klimatizacie/
Teď mám problém s protikusem, nevíte někdo co s tím?
asi bych potřeboval vyměnit plastový kus - hřídel, do kterého zapadá to prodlouení - nevím co shánět: klapku? celé topení? ...
Kód:
http://www.jumep.com/c5/oprava_klimatizacie/plastova_hriadelka/
|
|
| |
|
|