Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / Problémy s topením v C5 I - klapky
|< < 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 27 > >|
27.04.2012 14:31 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2472285
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
facelift ich parkuje, tu ostavaju vo svojej polohe, a podla vhananenoho vzduchu ich potom steluje vo facelifte po nastartovani zisti teploty a podla toho presune klapky ...
mám rv.01

Přílohy:
260420121281.jpg ( 49793b ) -
260420121283.jpg ( 37652b ) -

27.04.2012 14:40 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2472297
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to mi chces povedat ze hriadelka v klime nebola zodrata?

a snad som to napisal jasne ze v 1tke to ostava tak ako to bolo

27.04.2012 15:04 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2472310
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
to mi chces povedat ze hriadelka v klime nebola zodrata? a snad som to napisal jasne ze v 1tke to ostava tak ako to bolo
nebyla,ani na pohmat a ani zubařským zrdcátkem.podle mě největší problém byl že držel na jednom šroubu a dva byly volné možná až 3mm,takže pokud ten motorek zabral tak se ASI vychýlil a chodil na prázdno.no a pokud zůstává poloha stát tak už to neřeším nechám na 20st.C a je klídek

27.04.2012 15:31 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2472332
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
pokud zůstává poloha stát tak už to neřeším nechám na 20st.C a je klídek

Jak to myslíš? Klapka de musí hýbat, v létě by ti bylo teplo , nebo v zimě zima.

27.04.2012 17:55 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2472368
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
este raz, klimatizacia hybe klapkou
pri c5 1, po vypnuti ostava klapka v tej polohe ako si to vypol, c5 2 zaparkuje klapky do studeneho
c5 1 po spusteni klimi pusti hned vzduch a podla vystupnych a vstuplnych cidiel zacne stelovat teplotu c5 2 po zapnuti zisti vnutornu teplotu, vlhkost, data zo svetelneho senzoru atd. a klapky nastavy a potom pusti vetrak, preto tam je nejaka prodleva po nastartovani kym zacne fukat oproti c5 1 ktora vali hned

pocas jazdy klapku steluje na dosiahnutie pozadovanej teploty, pozadovana teplota neni 20 v kabine, ale pocitova teplota, tj. navodenie pocitu 20 stupnov, to tiez neznamena ze ked tam das 20 tak ti to vymrazi kabinu na 20, to by bol brutalny teplotny sok, ale len ofukovanim na teba podla svetelneho senzoru zisti ze svieti slnko atd. nastavi smerovanie vyduchov a teplotu ktoru na teba fuka, zo stredu pojde napr. chladny 20 stupnovy vzduch a na nohy pojde 25

jedine kedy sa klapkou nehybe pri c5 1 je ked nastavis 28 alebo 16, to je pre neho urcenie daj klapku nadoraz na teplo a nadoraz na chlad

20.05.2012 22:03 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479674
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak jsem si dnes užil jízdu cca 250km s naplno topící levou stranou... Podotýkám,že venku bylo místy podle venk.teploměru i 32stupňů!! I nelenil jsem a hned po příjezdu domů jsem milý,na podzim opravovaný(viz můj příspěvek dříve) motor pohonu klapky vyndal a zjistil jsem,že epoxidová pryskyřice se na opravu nehodí,protože povolila v tom nejslabším místě,tj.tam,kde se ta hvězdička mění na čtyřhran a vstupuje do hřídelky motoru. Děkuji taktéž mé prozřetelnosti,která mi poradila dát do odlitku šroubek,takže teď nemusím pracně dolovat zbytek epoxidu z klapky...
Ps.:klapku jsem nastavil na min teplotu a budu čekat do srazu

20.05.2012 22:04 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479676
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nechaj to mesiac tak bez motorku, bude to chladit a na zraze to uz doriesime

20.05.2012 22:41 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479690
Pablik1
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 731

99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Tak jsem si dnes užil jízdu cca 250km s naplno topící levou stranou... Podotýkám,že venku bylo místy podle venk.teploměru i 32stupňů!! I nelenil jsem a hned po příjezdu domů jsem milý,na podzim opravovaný(viz můj příspěvek dříve) motor pohonu klapky vyndal a zjistil jsem,že epoxidová pryskyřice se na opravu nehodí,protože povolila v tom nejslabším místě,tj.tam,kde se ta hvězdička mění na čtyřhran a vstupuje do hřídelky motoru. Děkuji taktéž mé prozřetelnosti,která mi poradila dát do odlitku šroubek,takže teď nemusím pracně dolovat zbytek epoxidu z klapky... Ps.:klapku jsem nastavil na min teplotu a budu čekat do srazu
Hanyz-klídek nějako jsem to s jumepem řešil a vyřešil akorát u tebe je problém:nemᚠtu mosaz-hvězdu jak já,kdyby bylo kopyto nechám udělat na frézárně i ten vᚠprodlužovák...

21.05.2012 06:50 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479714
Trumpetist
Město: P횝, Auto: C6 2,7HDIPočet příspěvků: 128
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jsem na tom podobně, většinou mi to topí. Ale zase musíme uznat, nemá to každý aby si i v létě mohl krásně topit.

21.05.2012 21:10 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479945
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
Tak jsem si dnes užil jízdu cca 250km s naplno topící levou stranou...

Pro podobné případy, myslím, že by mohlo pomoci následující:
Zjistil jsem, že klapku drží v hřející poloze silně proud vzduchu od ventilátoru. To je taky možná jeden z důvodů vzniku závady. Zatímco při vypnutém ventilátoru, klapka padá téměř sama do studena, při plném ventilátoru drží jak přibitá a hrozí poškození náhonu.
Proto, pokud topení stéle topí
1. Vypněte úplně ventilátor, lépe i zastavit vozidlo
2. Otočte ovladač topení na 28st.
3. Počkat 10s
4. Otočit ovladač topení na 16st.
5. Počkat 10s
6. Zapnout ventilátor a mělo by to chladit.

21.05.2012 21:11 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479946
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
co takto citat, to som uz aspon 2x niekde pisal a radim to kazdemu

edit: + teda, neodide to kvoli vzduchu ale kvoli tomu ze je to neustale ohrievane trubkami kurenia, plast sa prehreje a potom ho nedorazovi motorcek postupne zodere

21.05.2012 21:15 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479952
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
co takto citat, to som uz aspon 2x niekde pisal a radim to kazdemu

Tak promiň, je tu toho hodně. nějak mě to minulo.

21.05.2012 21:17 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479953
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo a tiez som parkrat povedal ze staci ako nudzove riesenie vyhodit motorcek von, klapka padne dole uz sama

21.05.2012 21:23 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479954
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
Když je ještě větší nouze a jsem na cestě a mám 250km před sebou stačí otevřít okýnko.

21.05.2012 21:32 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479963
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
zjistil jsem,že epoxidová pryskyřice se na opravu nehodí,protože povolila v tom nejslabším místě,tj.tam,kde ...

No musím se přiznat, že moje silikonové řešení taky nevydrželo, nepočítal jsem s takovým tlakem při puštěném ventilátotu. Takže lze doporučit jen to Jumepovo řešení s prodlužovákem.

21.05.2012 22:10 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479968
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jimik napsal(a):
Když je ještě větší nouze a jsem na cestě a mám 250km před sebou stačí otevřít okýnko.

...nefunguje. Jen to začalo ten horkej vzduch tahat z výdechů rychlejš-na prasáka jsem výdech u dveří zavřel,levej výdech na středu zalepil páskou,klapky nastavil na střed a přítelkyně málem na sedadle spolujezdce umrzla. Ale i tak nic moc. Asi se budu muset polepšit a neživit pořekadlo o kovářově kobyle

21.05.2012 22:31 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2479977
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
...nefunguje. Jen to začalo ten horkej vzduch tahat z výdechů rychlejš-na prasáka jsem výdech u dveří zavřel,levej výdech na středu zalepil páskou,klapky nastavil na střed a přítelkyně málem na sedadle spolujezdce umrzla. Ale i tak nic moc. Asi se budu muset polepšit a neživit pořekadlo o kovářově kobyle


Tak to už říkám snad 20let

22.05.2012 21:52 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2480319
DOUFAK
Město: KARLOVY VARY, Auto: Citroen C4 Grand PicassoPočet příspěvků: 650
99 Poslat soukromou zprávu
Jimik napsal(a):
Pro podobné případy, myslím, že by mohlo pomoci následující:
Zjistil jsem, že klapku drží v hřející poloze silně proud vzduchu od ventilátoru. To je taky možná jeden z důvodů vzniku závady. Zatímco při vypnutém ventilátoru, klapka padá téměř sama do studena, při plném ventilátoru drží jak přibitá a hrozí poškození náhonu.
Proto, pokud topení stéle topí
1. Vypněte úplně ventilátor, lépe i zastavit vozidlo
2. Otočte ovladač topení na 28st.
3. Počkat 10s
4. Otočit ovladač topení na 16st.
5. Počkat 10s
6. Zapnout ventilátor a mělo by to chladit.

Tak takhle přesně to dělám bohužel už 4 roky.A pokud to nepomůže,tak tomu lehce pomůžu ve fázi,kdy to jde na 16 stupnů těch 10 vteřin,tak během těch 10 vteřin pár ran pěstí do pravé horní strany kapličky.Úspěch je zaručen... Ted jsem se i docela tomu nasmál...

23.05.2012 00:11 - Re: Problémy s topením v C5 I - klapky 2480352
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DOUFAK napsal(a):
Tak takhle přesně to dělám bohužel už 4 roky.A pokud to nepomůže,tak tomu lehce pomůžu ve fázi,kdy to jde na 16 stupnů těch 10 vteřin,tak během těch 10 vteřin pár ran pěstí do pravé horní strany kapličky.Úspěch je zaručen... Ted jsem se i docela tomu nasmál...


Čtyři roky kontra max.dvě hodiny práce ??

25.05.2012 14:07 - Levá strana dvouzonové klimatizace stále topí 2480690
piramis
Město: Roudnice nad Labem, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Minulý rok jsem měl problém: levá strana stále topila, pravá strana fungovala správně - chladila/topila.
Problém jsme vyřešili dle JUMEP - švagr mi udělal prodloužení na motorek
Kód:
.link.


Teď mám problém s protikusem, nevíte někdo co s tím?

asi bych potřeboval vyměnit plastový kus - hřídel, do kterého zapadá to prodloužení - nevím co shánět: klapku? celé topení? ...

Kód:
.link.

|< < 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 27 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator