| | |
22.10.2011 22:17 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2420694
|
|
jumep
|
|
|
ten navod je tu novelizovany .link.
a celkova hlbka maximalna je 3cm (nakres mas v prilohe)
ten navod je tu novelizovany http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/navod-na-opravu-klimatizacie-c5-1-(2001-2004)
a celkova hlbka maximalna je 3cm (nakres mas v prilohe)
Přílohy: hriadelka klima.pdf ( 1373887b ) - |
|
10.12.2011 14:15 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2431827
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
tak řeím problém s rozvodem teplého vzduchu a zároveň s netočícím se ventilátorem, jako první monou a hlavní závadu jsem předpokládal ve patně funkční klapce, hřídelka je v pohodě, klapka se hýbe lehce, ale nefunguje mi motorek který hýbe klapkou, tak jsem se chtěl zeptat jestli náhodou někdo nemá popis konektoru na motoru a to nemusím měřit a čím je motorek klapky ovládán,jestli přímo od tlačítka nebo jestli to jde jetě přes nějakou jednotku třeba jako hl. ventilátor. Jo a jakým způsobem je hlídaná poloha klapky?
tak řeím problém s rozvodem teplého vzduchu a zároveň s netočícím se ventilátorem, jako první monou a hlavní závadu jsem předpokládal ve patně funkční klapce, hřídelka je v pohodě, klapka se hýbe lehce, ale nefunguje mi motorek který hýbe klapkou, tak jsem se chtěl zeptat jestli náhodou někdo nemá popis konektoru na motoru a to nemusím měřit a čím je motorek klapky ovládán,jestli přímo od tlačítka nebo jestli to jde jetě přes nějakou jednotku třeba jako hl. ventilátor. Jo a jakým způsobem je hlídaná poloha klapky?
|
|
10.12.2011 15:37 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2431851
|
|
jruze
|
|
|
Klapky ovládá elektronika(počítač) hodnoty bere ze snímačů tepla a světla.Krokové motorky neodchází-zapoj ho zpět a přepínej směr foukání - nejjednoduí odzkouení.
Klapky ovládá elektronika(počítač) hodnoty bere ze snímačů tepla a světla.Krokové motorky neodchází-zapoj ho zpět a přepínej směr foukání - nejjednoduí odzkouení.
|
|
10.12.2011 19:03 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2431884
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
ja jen jestli třeba v tom servu není náhodou nějaké proporciální hlídání polohy nebo tak něco, protoe jsem otočil motorkem bez převodu tak jestli se nedostal přes "koncák" no zítra na to budu mít víc času tak se na to mrknu pořádněji
ja jen jestli třeba v tom servu není náhodou nějaké proporciální hlídání polohy nebo tak něco, protoe jsem otočil motorkem bez převodu tak jestli se nedostal přes "koncák" no zítra na to budu mít víc času tak se na to mrknu pořádněji
|
|
10.12.2011 21:01 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2431928
|
|
jumep
|
|
|
motor je cisty krokovy blb, ziadne snimace, nic ...
na c5 2 sme mali problem niekde v kabelazi, skus zobrat z druhej strany a zapojit a uvidis na com si
motor je cisty krokovy blb, ziadne snimace, nic ...
na c5 2 sme mali problem niekde v kabelazi, skus zobrat z druhej strany a zapojit a uvidis na com si
|
|
11.12.2011 13:24 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2431994
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
zatím to začalo běhat tak jak má, zřejmě to bylo v konektoru, pro jistotu vdycky kdy nějaký otevřu tak ho rovnou najustuju. Ventilátor jsem rozběhal taky, byly na noích vletovaného konektoru studené spoje, stačilo proletovat a lape jako hodinky take tranzistor mi zbyl v uplíku
zatím to začalo běhat tak jak má, zřejmě to bylo v konektoru, pro jistotu vdycky kdy nějaký otevřu tak ho rovnou najustuju. Ventilátor jsem rozběhal taky, byly na noích vletovaného konektoru studené spoje, stačilo proletovat a lape jako hodinky take tranzistor mi zbyl v uplíku :-d
|
|
26.12.2011 12:24 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2435659
|
|
JOSKO
|
Město: Sered, Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X | Počet příspěvků: 58 |
|
|
ahojte,mam taku otazku,v poslednej dobe mi zacalo ukazovat vonkajsiu teplotu 10,12, stupnov a ked nastartujem mam kurenie nastavene obidve strany na 22(doteraz to norm fungovalo)tak zacne auto kurit ako ma ale po nejakych km mi prestane a ide len taky vlazny.mozu to byt teplotne cidla,ma stym spolocne nieco to vonkajsie a kde sa nachadzaju vnutorne aj vonkajsie,bude ich treba vymenit asi.dik za info
ahojte,mam taku otazku,v poslednej dobe mi zacalo ukazovat vonkajsiu teplotu 10,12, stupnov a ked nastartujem mam kurenie nastavene obidve strany na 22(doteraz to norm fungovalo)tak zacne auto kurit ako ma ale po nejakych km mi prestane a ide len taky vlazny.mozu to byt teplotne cidla,ma stym spolocne nieco to vonkajsie a kde sa nachadzaju vnutorne aj vonkajsie,bude ich treba vymenit asi.dik za info
|
|
26.12.2011 12:37 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2435660
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
To co popisuje je myslím normální stav. Nejdřív, kdy je auto (interier) studený, tak to fouká hodně teplý vzduch. Ale jak se interier postupně zahřívá, tak by měla teplota vyfukovaného vzduchu klesat, aby se docílila teplota iteriéru, kterou jsi si nastavil. Teda 22°C. Čidlo toti neměří teplotu vyfukovaného vzduchu, ale teplotu v interiéru.
To co popisuje je myslím normální stav. Nejdřív, kdy je auto (interier) studený, tak to fouká hodně teplý vzduch. Ale jak se interier postupně zahřívá, tak by měla teplota vyfukovaného vzduchu klesat, aby se docílila teplota iteriéru, kterou jsi si nastavil. Teda 22°C. Čidlo toti neměří teplotu vyfukovaného vzduchu, ale teplotu v interiéru.
|
|
26.12.2011 13:12 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2435675
|
|
jumep
|
|
|
v poslednej dobe mi zacalo ukazovat vonkajsiu teplotu 10,12
ked si auto mysli ze je vonku 10,12 tak bude pustat chladnejsi vzduch ako ked si bude mysliet ze je -5.
klima funguje na vysoko teoretickom principe a to ze tym mas nastavenych 22 stupnov neni vyfukovanych 22 stupnov ale ma navodit tebe pocit 22 stupnov, tj. ani v interieri nebude 22
od toho je tam svetelny senzor - ked na teba pali slnko tak na teba bude fukat studeny vzduch, a na nohy to relativne bude kurit a zasa ked je vonku -5 a tma tak nebude na teba vobec fukat ale bude fukat hore a dole a ohrievat celu kabinu a isto na viac ako 22
v poslednej dobe mi zacalo ukazovat vonkajsiu teplotu 10,12
ked si auto mysli ze je vonku 10,12 tak bude pustat chladnejsi vzduch ako ked si bude mysliet ze je -5.
klima funguje na vysoko teoretickom principe a to ze tym mas nastavenych 22 stupnov neni vyfukovanych 22 stupnov ale ma navodit tebe pocit 22 stupnov, tj. ani v interieri nebude 22
od toho je tam svetelny senzor - ked na teba pali slnko tak na teba bude fukat studeny vzduch, a na nohy to relativne bude kurit a zasa ked je vonku -5 a tma tak nebude na teba vobec fukat ale bude fukat hore a dole a ohrievat celu kabinu a isto na viac ako 22
|
|
31.01.2012 11:09 -
Re: Servisy - Ostravsko
|
2445876
|
|
major62
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
jumep napsal(a): nabuduce hladaj, najdes tu o tom cele vlakno
a tiez toto .link.
vacsinou to je opacne, ze to stale kuri, ale to je v podstate uplne jedno, klapka ostane v jenej pozicii a nevie sa cez vydratu osku presunut
navod je sice krasny ale ja vím e to má 4 kola a ere to naftu
navod je sice krasny ale ja vím e to má 4 kola a ere to naftu
|
|
31.01.2012 11:13 -
Re: Servisy - Ostravsko
|
2445888
|
|
jumep
|
|
|
spravi ti to hociaky autorizak, ked im povies nech si pozru dokument c. C5HU0WQ0
a objednaju motorcek obj. č. 6447 TK.
akurat to bude stat 100E motorcek a bojim sa kolko zapytaju za robotu na 2 hodiny
spravi ti to hociaky autorizak, ked im povies nech si pozru dokument c. C5HU0WQ0
a objednaju motorcek obj. č. 6447 TK.
akurat to bude stat 100E motorcek a bojim sa kolko zapytaju za robotu na 2 hodiny
|
|
31.01.2012 16:46 -
Re: Servisy - Ostravsko
|
2445934
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
jsem schopen to dát dohromady zhruba za víkend, dělal jsem si to sám , jde jen o to e mezikus podluující hřidelku mi vyrábí tatík na soustruhu a ten má a v Jablunkově, ale jde to udělat tak e si naplánuju výlet k naím, ty před tím přifrčí do havířova já vyrabuju motorek, a sloím ti palubku zpátky.a potom zase přijede a varvu ti to tam zpět
jsem schopen to dát dohromady zhruba za víkend, dělal jsem si to sám ;-), jde jen o to e mezikus podluující hřidelku mi vyrábí tatík na soustruhu a ten má a v Jablunkově, ale jde to udělat tak e si naplánuju výlet k naím, ty před tím přifrčí do havířova já vyrabuju motorek, a sloím ti palubku zpátky.a potom zase přijede a varvu ti to tam zpět
|
|
03.02.2012 10:11 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2446833
|
|
ivanivan
|
|
|
U mám taky postupně vechny závady . Včera se mi povedlo opravit prodlouení motorku a ve ok. Dnes mi zas u spolujezdce spí chladí. U řidiče teplota funguje 16-28st. Neví někdo, co hledat dál? Dík vem za kompletní řeení na těchto stránkách .
U mám taky postupně vechny závady :-d. Včera se mi povedlo opravit prodlouení motorku a ve ok. Dnes mi zas u spolujezdce spí chladí. U řidiče teplota funguje 16-28st. Neví někdo, co hledat dál? Dík vem za kompletní řeení na těchto stránkách :palec.
|
|
03.02.2012 10:34 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2446834
|
|
ivanivan
|
|
|
Jetě drobnost. Při opravě se mi umoudřil venkovní teploměr a dnes mám zase +11st. Nemůe to mít vliv na funkci topení? Ale proč jen pravá strana?
Jetě drobnost. Při opravě se mi umoudřil venkovní teploměr a dnes mám zase +11st. Nemůe to mít vliv na funkci topení? Ale proč jen pravá strana?
|
|
03.02.2012 18:34 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2447088
|
|
ivanivan
|
|
|
Nemá to vliv. Teploměr zas funguje a pravá strana furt jde slaboučce
Nemá to vliv. Teploměr zas funguje a pravá strana furt jde slaboučce :nevim
|
|
03.02.2012 19:23 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2447122
|
|
jruze
|
|
|
venkovní teploměr má vliv na topení-nicméně nebude to tvúj případ u tebe to bude ovládání klapky-potřebuje motorek s prodlouením ,nebo nastavit původní-v rozcestníku to tuím je jak opravit.
venkovní teploměr má vliv na topení-nicméně nebude to tvúj případ u tebe to bude ovládání klapky-potřebuje motorek s prodlouením ,nebo nastavit původní-v rozcestníku to tuím je jak opravit.;-)
|
|
03.02.2012 20:08 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2447152
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Ja mam moturek taky opravenej a prijde mi, ze si topeni zije stejne svym zivotem. Nastavim treba 20°C, auto topi a casem zacne spis chladit a musim pridat teplotu, a taky mi jde obcas ke spolujezdci malinko studenejsi vzduch. Podotykam pri vyple klime a ne v rezimu AUTO.
Zajimave ale je, ze kdyz mam klimu zaplou, tak to topeni funguje normalne.
Ja mam moturek taky opravenej a prijde mi, ze si topeni zije stejne svym zivotem. Nastavim treba 20°C, auto topi a casem zacne spis chladit a musim pridat teplotu, a taky mi jde obcas ke spolujezdci malinko studenejsi vzduch. Podotykam pri vyple klime a ne v rezimu AUTO.
Zajimave ale je, ze kdyz mam klimu zaplou, tak to topeni funguje normalne.
|
|
03.02.2012 21:06 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2447170
|
|
ivanivan
|
|
|
Jak píu, motorek jsem prodlouil. 1 den to fungovalo. Pomůe třeba prodlouit i u spolujezdce? Zkusím zapnout auto-klima.. co to udělá. Je u spolujezdce taky klapka?
Jak píu, motorek jsem prodlouil. 1 den to fungovalo. Pomůe třeba prodlouit i u spolujezdce? Zkusím zapnout auto-klima.. co to udělá. Je u spolujezdce taky klapka?
|
|
03.02.2012 21:18 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2447171
|
|
jruze
|
|
|
Venkovní čidlo,světejnej senzor,dvě teplotní čidla v tělese topení,vnitřní čidlo teploty?? - diagnostika kontrola funkčnosti-vyčistit čidla.
Venkovní čidlo,světejnej senzor,dvě teplotní čidla v tělese topení,vnitřní čidlo teploty:nevim?? - diagnostika kontrola funkčnosti-vyčistit čidla.
|
|
| |
|
|