| | |
16.03.2011 18:19 -
Problémy s topením v C5 I - klapky
|
2378841
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
.link.
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/navod-na-opravu-klimatizacie-c5-1-%282001-2004%29
|
|
20.03.2008 19:42 -
Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167794
|
|
petrik1
|
Město: LV, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Caute,
Nemal niekto z Vas problem s 2zonovou klimatizaciou? Nemyslim konkretne chladenie, vseobecne rozvod vzduchu a regulacia teploty. Od kedy som kupil auto, tak od zaciatku ma hneva, nemozem len tak nastavit nejaku teplotu a uzivat si konfort. Z pravych vyduchov mi vacsinou zacne kurit az ked nastavim teplotu na 27 st, inac fuka studeny. Na lavej strane zas len na nohy (stred,okno asi OK) mi zacalo fukat horuci vzduch aj ked nastavim 16st. Ked prepinam smery fukania, tak neuplne uzatvara jednotlive vystupy, napr. ked zvolim len okno alebo len nohy tak furt prepustaju stredne vyduchy.
Este som sa nepokusil rozobrat cely pristrojovy panel aby som zistil v com presne je problem. Chcem sa na to pripravit. Odhadujem problem v 2 veciach - chybne teplotne cidla aj poskodene klapky. Odhadujem ze asi sa vydralo nejake ozubenie, serva budu ok, lebo obcas to ide, obcas nie. Pri regulacii pocut aj take vrncanie. Na otcovej c5 nepocut nic.
Neviete nahodou presne kde/kolko su umiestnene teplotne cidla, v ktorych miestach su klapky/pocet. Postup na rozobranie pristrojovky uz mam:C5 - C5FS02P0 - Odstrojení - Kompletace : Palubní deska. Nema niekto pristup aj k detailom 2-zonovej klimy, resp. hocijake fotky ktore nejako suvisia?
V najblizsom case planujem obvolat vrakoviska, ci nemaju nahodou tieto diely. netusite co to moze stat?
Caute,
Nemal niekto z Vas problem s 2zonovou klimatizaciou? Nemyslim konkretne chladenie, vseobecne rozvod vzduchu a regulacia teploty. Od kedy som kupil auto, tak od zaciatku ma hneva, nemozem len tak nastavit nejaku teplotu a uzivat si konfort. Z pravych vyduchov mi vacsinou zacne kurit az ked nastavim teplotu na 27 st, inac fuka studeny. Na lavej strane zas len na nohy (stred,okno asi OK) mi zacalo fukat horuci vzduch aj ked nastavim 16st. Ked prepinam smery fukania, tak neuplne uzatvara jednotlive vystupy, napr. ked zvolim len okno alebo len nohy tak furt prepustaju stredne vyduchy.
Este som sa nepokusil rozobrat cely pristrojovy panel aby som zistil v com presne je problem. Chcem sa na to pripravit. Odhadujem problem v 2 veciach - chybne teplotne cidla aj poskodene klapky. Odhadujem ze asi sa vydralo nejake ozubenie, serva budu ok, lebo obcas to ide, obcas nie. Pri regulacii pocut aj take vrncanie. Na otcovej c5 nepocut nic.
Neviete nahodou presne kde/kolko su umiestnene teplotne cidla, v ktorych miestach su klapky/pocet. Postup na rozobranie pristrojovky uz mam:C5 - C5FS02P0 - Odstrojení - Kompletace : Palubní deska. Nema niekto pristup aj k detailom 2-zonovej klimy, resp. hocijake fotky ktore nejako suvisia?
V najblizsom case planujem obvolat vrakoviska, ci nemaju nahodou tieto diely. netusite co to moze stat?
|
|
21.03.2008 08:35 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167795
|
|
tief
|
|
|
zacal by som navstevou diagnostiky, tam by sa malo dat zistit co se klimatizaci nelibi ... minimalne tie cidla budu diagnostikovatelne ...
zacal by som navstevou diagnostiky, tam by sa malo dat zistit co se klimatizaci nelibi ... minimalne tie cidla budu diagnostikovatelne ...
|
|
21.03.2008 14:46 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167796
|
|
petrik1
|
Město: LV, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Cau Tief,
na diagnostike som bol v den ked som kupoval auto. Pozrel vseobecne chybove zaznami. Jedine co mi zistili, ze niektory zhavic bude zly. Doma som to pozrel a vsetky zhavice boli zle. Diagnostika nevie zistit, ze ci odite jeden zhavic, lebo to ani nema odkial zistit kedze su paralelne a uz ziadne cidla teploty vo valcoch nie su. Ked su zle vsetky, tak netecie ziadny prud, az vtedy to vyhodnoti ako chybu.
Uz ked som pri zhaveni, tak som zistil veci, ktore mozno vy uz davno viete. Ja som si myslel ze doba zhavenia je rovnaka ako svieti kontrolka zhavenia na pristrojovke. Ale nie je to tak
Pri skruteni kluca zacne zhavit s napatim 11V a ked zhasne kontroka vtedy sa uz moze startovat. Neznamena to ze zhavenie uz vyplo. Zhavi to este asi 10sec. Potom to vypne aby sa akumulator nevybil. Ale ked nastartujes tak potom zapne zhavenie znova ale uz s napatim 14V a to az na ~5minut! Vonku bolo asi 7st. ked som to meral.
Tak isto si myslim ze diagnostika nezisti ci su chybne teplotne cidla napojene na klimatizaciu, lebo tie cidla su priamo pripojene na pocitac klimatizacie. Ale mozno sa mylim.
To viem ze chybne budem mat aj cidlo aj klapku, len potrebujem najprv zistit ako najjdednoduchsie sa k tomu dostanem a ci sa vsetky tieto veci nachadzaju pohromade. Fotka hlavne tych klapiek by urcite pomohla aby som sa vedel dopredu pripravit na opravu.
Cau Tief,
na diagnostike som bol v den ked som kupoval auto. Pozrel vseobecne chybove zaznami. Jedine co mi zistili, ze niektory zhavic bude zly. Doma som to pozrel a vsetky zhavice boli zle. Diagnostika nevie zistit, ze ci odite jeden zhavic, lebo to ani nema odkial zistit kedze su paralelne a uz ziadne cidla teploty vo valcoch nie su. Ked su zle vsetky, tak netecie ziadny prud, az vtedy to vyhodnoti ako chybu.
Uz ked som pri zhaveni, tak som zistil veci, ktore mozno vy uz davno viete. Ja som si myslel ze doba zhavenia je rovnaka ako svieti kontrolka zhavenia na pristrojovke. Ale nie je to tak :)
Pri skruteni kluca zacne zhavit s napatim 11V a ked zhasne kontroka vtedy sa uz moze startovat. Neznamena to ze zhavenie uz vyplo. Zhavi to este asi 10sec. Potom to vypne aby sa akumulator nevybil. Ale ked nastartujes tak potom zapne zhavenie znova ale uz s napatim 14V a to az na ~5minut! Vonku bolo asi 7st. ked som to meral.
Tak isto si myslim ze diagnostika nezisti ci su chybne teplotne cidla napojene na klimatizaciu, lebo tie cidla su priamo pripojene na pocitac klimatizacie. Ale mozno sa mylim.
To viem ze chybne budem mat aj cidlo aj klapku, len potrebujem najprv zistit ako najjdednoduchsie sa k tomu dostanem a ci sa vsetky tieto veci nachadzaju pohromade. Fotka hlavne tych klapiek by urcite pomohla aby som sa vedel dopredu pripravit na opravu.
|
|
10.04.2008 10:33 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167797
|
|
pavel781
|
Město: atec, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj,zdravím tě,pokud ti pomůe moje zkuenost potamo rada tak tento problém jsem řeil před měsícem,klima si dělá co chce,nereaguje ovládání ventilátoru a teplota podle momentální nálady auta ,byla to regulace ovládání ventilátoru,najde to na pravé straně pod nohama spolujezdce,kdy odendá odhlučnění u tunelu,drí ho dva roubky 8-mičky.Jinak to dodává Auto benex,objednací číslo VA509355 (valeo),nicméně tvůj problém můe být samozřejmě i jinde,pořípadě.Doufám e ti to pomůe.....čauky P.
Ahoj,zdravím tě,pokud ti pomůe moje zkuenost potamo rada tak tento problém jsem řeil před měsícem,klima si dělá co chce,nereaguje ovládání ventilátoru a teplota podle momentální nálady auta :)),byla to regulace ovládání ventilátoru,najde to na pravé straně pod nohama spolujezdce,kdy odendá odhlučnění u tunelu,drí ho dva roubky 8-mičky.Jinak to dodává Auto benex,objednací číslo VA509355 (valeo),nicméně tvůj problém můe být samozřejmě i jinde,pořípadě.Doufám e ti to pomůe.....čauky P.
|
|
10.04.2008 12:15 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167798
|
|
tief
|
|
|
Cidla su napojene na pocitac klimy ale ten je napojeny na bsi a teda diagnostikovatelny. samozrejme je potreba lexia alebo proxia, ina diagnostika ma len limitovany pripadne ziaden pristup k datam s auta.
Cidla su napojene na pocitac klimy ale ten je napojeny na bsi a teda diagnostikovatelny. samozrejme je potreba lexia alebo proxia, ina diagnostika ma len limitovany pripadne ziaden pristup k datam s auta.
|
|
10.04.2008 19:32 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167799
|
|
petrik1
|
Město: LV, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Takze problem s klimou som to vyriesil. dufam ze to vydrzi dlhodobejsie. Ako som zistil toto je vyrobna vada v c5, resp. v tej plastovej skatuly valeo za 18000! Problem je s ohlodanymi(vydrate) puzdrami (diera s hviezdicovym tvarom v jednej casti skosena) sposobene servom. Ma to 2dovody: 1. Ten plast od valea je totalne makky shit 2. Kalibracia natocenia klapiek s riadenim klimatizacie je riesena na hovno - po nastartovani vsetky serva tocia klapku nadoraz do jednej strany. Ked dosiahne doraz, tak by sa v serve mala preskovat "spojka". Po zastaveny uz riadenie vie ze klapky by mali byt nadoraz a on uz vie odratat pocet krokov aby ho dostal do pribliznej polohy. Na presnejsie vyladenie teploty uz potom pouzia teplomery, pomaly postupne doladuje servo aby dosiahol pozadovanu teplotu.To servo ma ale obrovsky prevod a ohromnu silu. Akurat tie puzdra kde je servo miesania vzduchu je pri konci strasne oslabene(ma tenku stenu, mne dokonca to puzdro prasklo!) Casom sa to totalne vyderie, zaujimave je ze plastova oska zo serva je ako nova. Vtedy uz servo nema pevne uchytenu klapku a len to tam planda. V servise to riesia tak ze vymenia servo za druhe ktore ma dlhsiu osku cize vojde to puzdra hlbsie kde je este neporusene a ma vnutri asi aj lepsiu pevnost. Mne otec pomohol , ze z tenkeho plechu vytvaroval presne ten tvar ako ma oska (valec s tym divnym hviezdicovym prierezom), nasadil na nu a vylial epoxidom. Po vytvrdnuti som odstranil plech. Takto som predlzil osku, nasadil naspat a zatial to funguje. Servo som zvnutra premazal, aj "spojku" aby lahsie preskakovala.
Inac na lavej strane su 2 teplomery (termistor), jeden je hned nad servom rozdelovania vzduchu, druhy olozeny v mieste cca pod popolnikom v lavo, je v tunely pre vyfuk na nohy - treba dat dole stred. panel. Inac tieto serva sa daju vybrat bez rozobratia pristrojovky. K servu rozdelovania vzduchu sa dostanete lahko.. horsie je to s tym co mixuje teplotu. Jeden srob som vybral cez dieru autoradia.
Momentalne lava strasna funguje bez problemov, prava obcas ok, niekedy je teplota o +-2st ina ako z lavej strany. Odhadujem ze tak bude tiez vyhlodana diera a servo nevie pevne drzat klapku. Ta klapka sa hybe len cca 30°, cize velmi mala vychylka sposobi dost velku zmenu teploty. Zmenou teploty sa trocha meni aj prietok vzduchu (cim chladnejsi, tym vacsi prietok.../nemenia sa otacky vent./), toto je ale dane asi konstrukciou tej velkej plastovej shit skatule za 18000. Lavu stranu som este nerozoberal, neviem ci staci vybrat von len odklad. skrinku.
Takze problem s klimou som to vyriesil. dufam ze to vydrzi dlhodobejsie. Ako som zistil toto je vyrobna vada v c5, resp. v tej plastovej skatuly valeo za 18000! Problem je s ohlodanymi(vydrate) puzdrami (diera s hviezdicovym tvarom v jednej casti skosena) sposobene servom. Ma to 2dovody: 1. Ten plast od valea je totalne makky shit 2. Kalibracia natocenia klapiek s riadenim klimatizacie je riesena na hovno - po nastartovani vsetky serva tocia klapku nadoraz do jednej strany. Ked dosiahne doraz, tak by sa v serve mala preskovat "spojka". Po zastaveny uz riadenie vie ze klapky by mali byt nadoraz a on uz vie odratat pocet krokov aby ho dostal do pribliznej polohy. Na presnejsie vyladenie teploty uz potom pouzia teplomery, pomaly postupne doladuje servo aby dosiahol pozadovanu teplotu.To servo ma ale obrovsky prevod a ohromnu silu. Akurat tie puzdra kde je servo miesania vzduchu je pri konci strasne oslabene(ma tenku stenu, mne dokonca to puzdro prasklo!) Casom sa to totalne vyderie, zaujimave je ze plastova oska zo serva je ako nova. Vtedy uz servo nema pevne uchytenu klapku a len to tam planda. V servise to riesia tak ze vymenia servo za druhe ktore ma dlhsiu osku cize vojde to puzdra hlbsie kde je este neporusene a ma vnutri asi aj lepsiu pevnost. Mne otec pomohol , ze z tenkeho plechu vytvaroval presne ten tvar ako ma oska (valec s tym divnym hviezdicovym prierezom), nasadil na nu a vylial epoxidom. Po vytvrdnuti som odstranil plech. Takto som predlzil osku, nasadil naspat a zatial to funguje. Servo som zvnutra premazal, aj "spojku" aby lahsie preskakovala.
Inac na lavej strane su 2 teplomery (termistor), jeden je hned nad servom rozdelovania vzduchu, druhy olozeny v mieste cca pod popolnikom v lavo, je v tunely pre vyfuk na nohy - treba dat dole stred. panel. Inac tieto serva sa daju vybrat bez rozobratia pristrojovky. K servu rozdelovania vzduchu sa dostanete lahko.. horsie je to s tym co mixuje teplotu. Jeden srob som vybral cez dieru autoradia.
Momentalne lava strasna funguje bez problemov, prava obcas ok, niekedy je teplota o +-2st ina ako z lavej strany. Odhadujem ze tak bude tiez vyhlodana diera a servo nevie pevne drzat klapku. Ta klapka sa hybe len cca 30°, cize velmi mala vychylka sposobi dost velku zmenu teploty. Zmenou teploty sa trocha meni aj prietok vzduchu (cim chladnejsi, tym vacsi prietok.../nemenia sa otacky vent./), toto je ale dane asi konstrukciou tej velkej plastovej shit skatule za 18000. Lavu stranu som este nerozoberal, neviem ci staci vybrat von len odklad. skrinku.
|
|
01.07.2008 18:07 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167800
|
|
djslup
|
Město: Humenné, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 5 |
|
|
a kde su tie motorceky a ako sa k nim mozem dostat.???? som laik a rad by som si to opravil alebo aspon pomohol nejak kolegovi mechanikovi lebo on ani netusi ako alebo kde sa to moze nachadzat.. tak mohol by si nejak konkretnejsie..??? vdaka
a kde su tie motorceky a ako sa k nim mozem dostat.???? som laik a rad by som si to opravil alebo aspon pomohol nejak kolegovi mechanikovi lebo on ani netusi ako alebo kde sa to moze nachadzat.. tak mohol by si nejak konkretnejsie..??? :D:D vdaka
|
|
31.08.2008 12:30 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167803
|
|
laser67
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
poradí mi někdo?U mé C5 2001 stále topí strana u řidiče druhá strana jede normálně nevím co stím předem děkuji za rady
poradí mi někdo?U mé C5 2001 stále topí strana u řidiče druhá strana jede normálně nevím co stím předem děkuji za rady
|
|
31.08.2008 20:58 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167805
|
|
chico_bk
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Projdi si toto forum a citroeny.cz. Je tomu věnována spousta příspěvků.
Projdi si toto forum a citroeny.cz. Je tomu věnována spousta příspěvků.
|
|
31.08.2008 23:14 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167804
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
tu je nieco .link.
tu je nieco http://www.c5club.cz/page/kod-24/topic-82307868
|
|
16.09.2008 12:18 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167801
|
|
laser67
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
taky by jsem rád věděl jak se tam dostat k těm motorkům a nepokodit středový panel jestli máte někdo návod tak prosím o zveřejnění předem děkuji
taky by jsem rád věděl jak se tam dostat k těm motorkům a nepokodit středový panel jestli máte někdo návod tak prosím o zveřejnění předem děkuji
|
|
15.10.2008 12:59 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167802
|
|
Pavel C5
|
|
|
Nemá niekto návod na opravu,alebo fotky jak sa dá opravi regulátor teploty.Pravá strana je v pohode ale žavá státe topí.Dočítal som sa e sú tam dva ozubené kolieska ktoré do seba zapadajú a asi tam tie zúbky sú vylomené ,nemá niekto fotky jak to opravi?
Nemá niekto návod na opravu,alebo fotky jak sa dá opravi regulátor teploty.Pravá strana je v pohode ale žavá státe topí.Dočítal som sa e sú tam dva ozubené kolieska ktoré do seba zapadajú a asi tam tie zúbky sú vylomené ,nemá niekto fotky jak to opravi?
|
|
15.10.2008 14:49 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167806
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
viz tato diskuze.
Sloucil jsem vice rozdrobenych diskuzi tykajici se jedne veci do jedne.
viz tato diskuze.
Sloucil jsem vice rozdrobenych diskuzi tykajici se jedne veci do jedne.
|
|
03.11.2008 22:20 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167807
|
|
petrik1
|
Město: LV, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 51 |
|
|
To Pavel C5 laser67:
K tomu servu je dost na prd pristup bez toho aby si nedal dole celu pristrojovku, co samozrejme rozhodne nedoporucujem. Inac oficialny postup pre servis je prave takyto co som pocul.
Cize dostanes sa k nemu od spodu, vyberies kobercek nad pedalmi, ten maly plastovy kryt pod volantom a este autoradio.
Zo spodu myslim ze som vybral 2 sroby a z hora 1. Velmi napomocnym naradim mi bola taka ohybna predlzovacka na srobovak (had), s ktorym sa dostanes aj na velmi tazko dostupne miesta. Ma to asi 30cm, ohnes takmer hocijako a kupoval som to v nejakom cinskom obchode za par korun.
Uz si napamatam ktora klapka je ta zla, ci horna alebo spodna. Jedna miesa studeny/teply a druha zas smeruje vzduch do roznych vyduchov. Sorry za neskoru odpoved.
To Pavel C5 laser67:
K tomu servu je dost na prd pristup bez toho aby si nedal dole celu pristrojovku, co samozrejme rozhodne nedoporucujem. Inac oficialny postup pre servis je prave takyto co som pocul.
Cize dostanes sa k nemu od spodu, vyberies kobercek nad pedalmi, ten maly plastovy kryt pod volantom a este autoradio.
Zo spodu myslim ze som vybral 2 sroby a z hora 1. Velmi napomocnym naradim mi bola taka ohybna predlzovacka na srobovak (had), s ktorym sa dostanes aj na velmi tazko dostupne miesta. Ma to asi 30cm, ohnes takmer hocijako a kupoval som to v nejakom cinskom obchode za par korun.
Uz si napamatam ktora klapka je ta zla, ci horna alebo spodna. Jedna miesa studeny/teply a druha zas smeruje vzduch do roznych vyduchov. Sorry za neskoru odpoved.
|
|
03.11.2008 22:28 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167808
|
|
petrik1
|
Město: LV, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X | Počet příspěvků: 51 |
|
|
Inac kurenie mi blbne zase. Ale ma dost ine prejavy ako predtym.
Teraz je hlavne rozdiel v teplote spodnych vyduchov a stredovych a tiez ze po case zahriatia prava strana fuka dost studeny vzduch oproti pravej. Mam ale pocit ze kym sa uplne auto nezohreje, tak vsetko funguje tak ako ma (kym je motor studeny, vykuruje elektricky s vykonom 1kW!)
Cize klapky tu vylucujem. Mozno nejake cidlo, alebo zas ina klapka??
Cidiel je tam niekolko, ale na vyduchoch pravej strany ziadny.
Co som nasiel tak jeden je z lava nad servom(asi teplota nasavaneho vzduchu), jeden pri lavom noznom vyduchu, jeden taky odlisny zapichnuty z prava pri vyparnik klimatizacie, jeden je asi na meranie teploty kabiny priamo v pocitaci klimy a este vonkajsi teplomer.
Cim zlozitejsie tym viac sa veci lahsie pokazia. Tu to plati 100%. Mne ta 2zonova klima vobec nechyba. Uplne obycajna digitalna by postacila.
Inac kurenie mi blbne zase. Ale ma dost ine prejavy ako predtym.
Teraz je hlavne rozdiel v teplote spodnych vyduchov a stredovych a tiez ze po case zahriatia prava strana fuka dost studeny vzduch oproti pravej. Mam ale pocit ze kym sa uplne auto nezohreje, tak vsetko funguje tak ako ma (kym je motor studeny, vykuruje elektricky s vykonom 1kW!)
Cize klapky tu vylucujem. Mozno nejake cidlo, alebo zas ina klapka??
Cidiel je tam niekolko, ale na vyduchoch pravej strany ziadny.
Co som nasiel tak jeden je z lava nad servom(asi teplota nasavaneho vzduchu), jeden pri lavom noznom vyduchu, jeden taky odlisny zapichnuty z prava pri vyparnik klimatizacie, jeden je asi na meranie teploty kabiny priamo v pocitaci klimy a este vonkajsi teplomer.
Cim zlozitejsie tym viac sa veci lahsie pokazia. Tu to plati 100%. Mne ta 2zonova klima vobec nechyba. Uplne obycajna digitalna by postacila.
|
|
15.11.2008 16:59 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167809
|
|
jumep
|
|
|
www.jumep.com/c5/fixkurenie
je tam par fotiek ked som vybral motorcek a aj ako som to riesil, na 90% kazdenu odide lava strana ale uz sa riesila aj prava (vieme si predstavit aky krasny je pristup k nej)
inak: .link. a
.link.
www.jumep.com/c5/fixkurenie
je tam par fotiek ked som vybral motorcek a aj ako som to riesil, na 90% kazdenu odide lava strana ale uz sa riesila aj prava (vieme si predstavit aky krasny je pristup k nej)
inak: http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=3357 a
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=4539
|
|
15.11.2008 17:02 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
167810
|
|
jumep
|
|
|
a este jedna vec, aspon u mna su tam klasicke spinacie dorazi v tej prevodovke, tj. ze motorcek v krajnej polohe sa vypne a aj je to logickejsie ako preskakujuca prevodovka
a este jedna vec, aspon u mna su tam klasicke spinacie dorazi v tej prevodovke, tj. ze motorcek v krajnej polohe sa vypne a aj je to logickejsie ako preskakujuca prevodovka
|
|
30.10.2009 17:45 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
1108592
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Tak sa ku vam pridavam Myslel som si ze ma to obide, ale bohuzial nie. Lava strana zatial kuri normalne ale prava pri 22 °C vobec nekuri. Kurit zacne az ked ju vytiahnem na 28°C. Ked teplotu znizim, tak zostane kurit ale stale je rozdiel medzi lavou a pravou stranou. Zatial som sa tym este nazacal nejak vazne zaoberat ale asi budem musiet, lebo zima je za dverami
jumep, prosim ta mohol by si ozivit tie linky k tvojim fotkam. Alebo mi ich poslat na email? Dik.
Ked daco poriesim ucite dam vediet na co som prisiel
Tak sa ku vam pridavam :-d Myslel som si ze ma to obide, ale bohuzial nie. Lava strana zatial kuri normalne ale prava pri 22 °C vobec nekuri. Kurit zacne az ked ju vytiahnem na 28°C. Ked teplotu znizim, tak zostane kurit ale stale je rozdiel medzi lavou a pravou stranou. Zatial som sa tym este nazacal nejak vazne zaoberat ale asi budem musiet, lebo zima je za dverami :)
jumep, prosim ta mohol by si ozivit tie linky k tvojim fotkam. Alebo mi ich poslat na email? Dik.
Ked daco poriesim ucite dam vediet na co som prisiel ;-)
|
|
30.10.2009 18:09 -
Re: Problémy s topením v C5 I - klapky
|
1108594
|
|
jumep
|
|
|
tu je nedokonala verzia .link.
a tu je moj original
.link.
ono tu nejde o to ci sa to stane ale skor kedy sa to stane
este ad dorazy, tie su skutocne len softwarove, to co som povazoval za cvakanie dorazov bolo v skutocnosti cvakanie prevodov
tu je nedokonala verzia http://www.c5club.cz/articles/technical_data.html&ci=15137109
a tu je moj original
http://www.jumep.com/c5/oprava_klimatizacie
ono tu nejde o to ci sa to stane ale skor kedy sa to stane
este ad dorazy, tie su skutocne len softwarove, to co som povazoval za cvakanie dorazov bolo v skutocnosti cvakanie prevodov
|
|
| |
|
|