| | |
06.06.2011 21:50 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2395449
|
|
jumep
|
|
|
ako som uz predtym ti hovoril na chate
na tejto fotke vidis co sa stane : .link.
cize tebe stoji klapka a zabranuje spadnutiu dnu a zarazky pretacas lebo su na tej oske, ale fyzicky neotacas klapkou ale len jej vedenim, nespekuluj, kup klapky a mozes to prehodit, si kludne uz mohol klimatizovat (ked do toho dost zatlacist, spadne ti do vnutra)
ako som uz predtym ti hovoril na chate
na tejto fotke vidis co sa stane : http://www.c5club.cz/files/klimac52/klapkaz1.jpg
cize tebe stoji klapka a zabranuje spadnutiu dnu a zarazky pretacas lebo su na tej oske, ale fyzicky neotacas klapkou ale len jej vedenim, nespekuluj, kup klapky a mozes to prehodit, si kludne uz mohol klimatizovat (ked do toho dost zatlacist, spadne ti do vnutra)
|
|
07.06.2011 14:20 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2395667
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
jumep napsal(a): ako som uz predtym ti hovoril na chate na tejto fotke vidis co sa stane : .link. cize tebe stoji klapka a zabranuje spadnutiu dnu a zarazky pretacas lebo su na tej oske, ale fyzicky neotacas klapkou ale len jej vedenim, nespekuluj, kup klapky a mozes to prehodit, si kludne uz mohol klimatizovat (ked do toho dost zatlacist, spadne ti do vnutra)
Kapky určitě vyměníme.
Jetě jedna obecná otázka, pokud vím, vechny 4 motorky jsou stejné (1 objednací číslo), měli by tedy jít zaměnit. Pokud se ale podívám, jak otáčejí (od min do max), zjistím e kadý otáčí do jiného úhlu, jak tedy systém pozná do jakého max. úhlu má zrovna tento motorek otáčet?
Je po kompletaci nutno udělat nějakou aktivaci poloh?
Nebo snad je kadý motorek jiný?
Děkuji Knight
ako som uz predtym ti hovoril na chate na tejto fotke vidis co sa stane : http://www.c5club.cz/files/klimac52/klapkaz1.jpg cize tebe stoji klapka a zabranuje spadnutiu dnu a zarazky pretacas lebo su na tej oske, ale fyzicky neotacas klapkou ale len jej vedenim, nespekuluj, kup klapky a mozes to prehodit, si kludne uz mohol klimatizovat (ked do toho dost zatlacist, spadne ti do vnutra)
Kapky určitě vyměníme.
Jetě jedna obecná otázka, pokud vím, vechny 4 motorky jsou stejné (1 objednací číslo), měli by tedy jít zaměnit. Pokud se ale podívám, jak otáčejí (od min do max), zjistím e kadý otáčí do jiného úhlu, jak tedy systém pozná do jakého max. úhlu má zrovna tento motorek otáčet?
Je po kompletaci nutno udělat nějakou aktivaci poloh?
Nebo snad je kadý motorek jiný?
Děkuji Knight
|
|
07.06.2011 14:27 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2395669
|
|
jumep
|
|
|
su to krokove motorceky a ich doraz je skrat (tj pretazenie ked sa klapka dostane na doraz)
netreba robit nic, po vypnuti kluca sa automaticky klapky a klima po nejakej chvili zaparkuje do vychodzej pozicie
ostatne natocenie klapiek to vie kolko krokov to ma spravit na spravne nastavenie
proste nic neriesit, prehodit klapky, zlozit a hotovo
su to krokove motorceky a ich doraz je skrat (tj pretazenie ked sa klapka dostane na doraz)
netreba robit nic, po vypnuti kluca sa automaticky klapky a klima po nejakej chvili zaparkuje do vychodzej pozicie
ostatne natocenie klapiek to vie kolko krokov to ma spravit na spravne nastavenie
proste nic neriesit, prehodit klapky, zlozit a hotovo
|
|
15.06.2011 13:19 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2397120
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Ahoj,
jetě jedna otázka, po výměně klapek mám motorky pro ovládání klapek natočeny, tak e zasahují zrovna do části za zarákou a není mono je tedy nacvaknout na klapky, motorky nejdou lehce otáčet, kdy zaberu silou, nepokodím je, případně jak jinak na ně ?
Díky
Ahoj,
jetě jedna otázka, po výměně klapek mám motorky pro ovládání klapek natočeny, tak e zasahují zrovna do části za zarákou a není mono je tedy nacvaknout na klapky, motorky nejdou lehce otáčet, kdy zaberu silou, nepokodím je, případně jak jinak na ně :-) ?
Díky
|
|
15.06.2011 15:44 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2397167
|
|
jumep
|
|
|
je tam velky prevod - kombinacky + otocenie to v pohode ide, ked uz sa to pohne tak to ide
je tam velky prevod - kombinacky + otocenie to v pohode ide, ked uz sa to pohne tak to ide
|
|
15.06.2011 20:12 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2397266
|
|
Tomik
|
Město: Hrdejovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Měli byste prosím návod na demontá palubovky? Alespoň popsat, abych něco neulomil nebo neutrhl. Díky
Měli byste prosím návod na demontá palubovky? Alespoň popsat, abych něco neulomil nebo neutrhl. Díky
|
|
17.06.2011 11:05 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2397452
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Tak po výměně naprasklé levé klapky, je to pořád stejné, nebo-li: levá strana funguje OK, pravá hřeje OK, ale chladí malinko a to i kdy mechanicky otáčím klapkama, kdo poradí co dál?
Díky
Tak po výměně naprasklé levé klapky, je to pořád stejné, nebo-li: levá strana funguje OK, pravá hřeje OK, ale chladí malinko a to i kdy mechanicky otáčím klapkama, kdo poradí co dál?
Díky
|
|
17.06.2011 22:25 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2397539
|
|
jumep
|
|
|
zlozil si to dobre? skusal si to pozapajat a ovladat bez palubky? tj. ze pekne vidis kde je klapka atd, neni problem to tam nahniezdit a vsetko pozapajat, nastartovat a testovat
zlozil si to dobre? skusal si to pozapajat a ovladat bez palubky? tj. ze pekne vidis kde je klapka atd, neni problem to tam nahniezdit a vsetko pozapajat, nastartovat a testovat
|
|
17.06.2011 22:46 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2397545
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Tak ve jetě jednou rozebráno, klapky nepraskly a ve vypadá OK, dali testy zítra.
Tak ve jetě jednou rozebráno, klapky nepraskly a ve vypadá OK, dali testy zítra.
|
|
18.06.2011 20:50 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2397631
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Tak klapičky klapají jedna báseň, ale pořád jde z pravé strany výrazně méně studený vzduch ne z levé. Na diagnostice je ve také OK. Kde hledat dále?
Tak klapičky klapají jedna báseň, ale pořád jde z pravé strany výrazně méně studený vzduch ne z levé. Na diagnostice je ve také OK. Kde hledat dále?
|
|
19.06.2011 15:52 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2397707
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Není to jen pocitový problém?
Minulý týden jsem se kolem osmé večer vracel z Brna a zdálo se mi, e z výdechů na spolujezdce jde studenějí vzduch ne na řidiče. I po nastavení na straně spolujezdce na 28°C to foukalo jen neohřátý vzduch z venku. Nakonec jsem pochopil, e na auto z té strany svítí sluníčko a e to automatika prostě tak vyhodnotila (po ránu to fouká i teplý vzduch)
Není to jen pocitový problém?
Minulý týden jsem se kolem osmé večer vracel z Brna a zdálo se mi, e z výdechů na spolujezdce jde studenějí vzduch ne na řidiče. I po nastavení na straně spolujezdce na 28°C to foukalo jen neohřátý vzduch z venku. Nakonec jsem pochopil, e na auto z té strany svítí sluníčko a e to automatika prostě tak vyhodnotila (po ránu to fouká i teplý vzduch)
|
|
19.06.2011 21:14 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2397796
|
|
jumep
|
|
|
idealne, nechat na minimum a do vyduchu vopchat teplomer a potom do opacneho a porovnat, to su relevantne data
dalsia dolezita vec, prava strana nemusi pri AUTO fukat rovnakym vyduchom a teda aj pocitova teplota bude ina
ps. skusal si to tak ze si mal tu palubku dole alebo nie?
mas rucne nastavene smerovanie fukania?
idealne, nechat na minimum a do vyduchu vopchat teplomer a potom do opacneho a porovnat, to su relevantne data
dalsia dolezita vec, prava strana nemusi pri AUTO fukat rovnakym vyduchom a teda aj pocitova teplota bude ina
ps. skusal si to tak ze si mal tu palubku dole alebo nie?
mas rucne nastavene smerovanie fukania?
|
|
20.06.2011 11:28 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2397858
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Tak rozdíl je evidentní i bez teploměru, ale otestuji i s ním a dám hodnoty.
Dalí poznámky dle otázek, které jsem dostal:
Vystupy z diagnostignostiky:
Teplota v klimatizeru při nejniím nastavení je 6C (zajímalo by mne, kolik mate v ost. autech
Test funkčních prvků: motorky ovládání jdou slyet.
Osvit sluncem 0%. (Testováno v garái)
Teplota ve vozu odpovídá teplotě v garái.
Testování funkčnosti: mechanicky ve při kontrole fungovalo, klapky promazány a bjehají lehounce.
I kdy obě klapky nastavím ručně na min, bez zásahu motorků fouká jedna strana teplejí vzduch, take v klapkách by to být nemělo, jediné co mne napadá je uvnitř prasknutý celý ten černý ..., ve kterém jsou klapky, topení i klima.
Testováno s nastrojenou přístrojovkou, sundané motorky a před zapnutím pohledem i dorazem nasataveno na min (pokud by tedy klapky seděli patně nelo by přidávat teplotu).
Tak rozdíl je evidentní i bez teploměru, ale otestuji i s ním a dám hodnoty.
Dalí poznámky dle otázek, které jsem dostal:
Vystupy z diagnostignostiky:
Teplota v klimatizeru při nejniím nastavení je 6C (zajímalo by mne, kolik mate v ost. autech
Test funkčních prvků: motorky ovládání jdou slyet.
Osvit sluncem 0%. (Testováno v garái)
Teplota ve vozu odpovídá teplotě v garái.
Testování funkčnosti: mechanicky ve při kontrole fungovalo, klapky promazány a bjehají lehounce.
I kdy obě klapky nastavím ručně na min, bez zásahu motorků fouká jedna strana teplejí vzduch, take v klapkách by to být nemělo, jediné co mne napadá je uvnitř prasknutý celý ten černý ..., ve kterém jsou klapky, topení i klima.
Testováno s nastrojenou přístrojovkou, sundané motorky a před zapnutím pohledem i dorazem nasataveno na min (pokud by tedy klapky seděli patně nelo by přidávat teplotu).
|
|
25.08.2011 18:42 -
Řadím se mezi klapkaře
|
2409436
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 422 |
|
|
Ahoj kluci,chtěl jsem se zeptat kde najdu návod jak sundat palubovku. Klimu jsem nael. Bohuel mi asi té odela klapka v dvouzonovce.
dÍKY VEM ZA RADY
:-o Ahoj kluci,chtěl jsem se zeptat kde najdu návod jak sundat palubovku. Klimu jsem nael. Bohuel mi asi té odela klapka v dvouzonovce:nevim.
dÍKY VEM ZA RADY
|
|
11.01.2012 12:35 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2439577
|
|
Pavča
|
Město: Přerov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Tak mám také klapky v háji, netopí levá strana a pravá mizerně, byl jsem v Citroenu v Olomouci a ti chtějí za opravu víc jak 10000. Byl by někdo v okolí kdo by to udělal levněji? Na opravu nespěchám nebo tedĄv zimě jezdím málo. Děkuji Pavča. Přerov C 5 II 1.6HDi rok 2006
Tak mám také klapky v háji, netopí levá strana a pravá mizerně, byl jsem v Citroenu v Olomouci a ti chtějí za opravu víc jak 10000. Byl by někdo v okolí kdo by to udělal levněji? Na opravu nespěchám nebo tedĄv zimě jezdím málo. Děkuji Pavča. Přerov C 5 II 1.6HDi rok 2006
|
|
11.01.2012 17:24 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2439660
|
|
Roozena
|
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 375 |
|
|
Jen taková vsuvka - eliminace síly motorku vřazením odporů do napájecích větví vinutí nepomůe, respektive můe napáchat celkem potíe, páč detekce krají polohy na principu rapidního zvýení odběru proudu nebude v tomto případě fugovat, nebo se díky vřazenému odporu proud dostatečně nezvýí a ovládací logika si bude myslet, e je klapka stále někde na cestě k dorazu a nevypne napájení motorku... Elelktronicky je to řeitelné snad jen tak, e se na vnejí hřídelku nalepí reflexní prouek a nainstlaují se dvě mikro opto IR závory a jednoduchá logika, která po seprnutí závory na okamik vyzkratuje relátkem napájení, čím se zvýí odběr přesně tak, jako by motor dojel na doraz. Logika ventilace si bude "myslet", e je motor v krajní poloze, čím prakticky bude (respektive nepatrně před) a nebude docházet k namáhání dorazů. Nicméně - jen teoretizuji, páč jsem to rozebraný neviděl a netuim, jetli je tam dostatek míst na instlaci IR gate, ale skoro bych se divil, kdyby me, páč se děají opravdu miniaturní... je to jen třá nápad k uvaování a nic sloitého na realizaci. Jak jsem tak viděl a dovolím si posoudit - rozhodně jednoduí, ne kuchat palubku a jednotku ventilace...
Jen taková vsuvka - eliminace síly motorku vřazením odporů do napájecích větví vinutí nepomůe, respektive můe napáchat celkem potíe, páč detekce krají polohy na principu rapidního zvýení odběru proudu nebude v tomto případě fugovat, nebo se díky vřazenému odporu proud dostatečně nezvýí a ovládací logika si bude myslet, e je klapka stále někde na cestě k dorazu a nevypne napájení motorku... Elelktronicky je to řeitelné snad jen tak, e se na vnejí hřídelku nalepí reflexní prouek a nainstlaují se dvě mikro opto IR závory a jednoduchá logika, která po seprnutí závory na okamik vyzkratuje relátkem napájení, čím se zvýí odběr přesně tak, jako by motor dojel na doraz. Logika ventilace si bude "myslet", e je motor v krajní poloze, čím prakticky bude (respektive nepatrně před) a nebude docházet k namáhání dorazů. Nicméně - jen teoretizuji, páč jsem to rozebraný neviděl a netuim, jetli je tam dostatek míst na instlaci IR gate, ale skoro bych se divil, kdyby me, páč se děají opravdu miniaturní... je to jen třá nápad k uvaování a nic sloitého na realizaci. Jak jsem tak viděl a dovolím si posoudit - rozhodně jednoduí, ne kuchat palubku a jednotku ventilace...
|
|
10.02.2012 19:52 -
C 5 přestala topit
|
2449666
|
|
R2D2
|
Město: Český Krumlov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Jsem tu nový, nedávno jsem dezertoval od Xantiáků k C pětkařům, které tímto zdravím a hned prosím o radu: z čista jasna to přestalo topit - neohřívá to vzduch i kdy nastavíte ručně i PC max. teplotu. Jinak ve funguje (ovládání počítačem) jak má, jenom se rozděluje studený vzduch.
Mám C5 II., 2,0 HDI 100 kW, r.v. 2006, 2zónová klima.
Malá nápověda - moná jsem něco omylem vypnul, kdy jsem se pokouel počítačem vypnout airbag spolujezdce, (tehdy to přestalo ohřívat vzduch) angličtinou příli nevládnu a česky to neumí - malý display. Předem dík, na fórech ani v manuálu jsem řeení nenalezl.
Jsem tu nový, nedávno jsem dezertoval od Xantiáků k C pětkařům, které tímto zdravím a hned prosím o radu: z čista jasna to přestalo topit - neohřívá to vzduch i kdy nastavíte ručně i PC max. teplotu. Jinak ve funguje (ovládání počítačem) jak má, jenom se rozděluje studený vzduch.
Mám C5 II., 2,0 HDI 100 kW, r.v. 2006, 2zónová klima.
Malá nápověda - moná jsem něco omylem vypnul, kdy jsem se pokouel počítačem vypnout airbag spolujezdce, (tehdy to přestalo ohřívat vzduch) angličtinou příli nevládnu a česky to neumí - malý display. Předem dík, na fórech ani v manuálu jsem řeení nenalezl.
|
|
10.02.2012 20:23 -
Re: C 5 přestala topit
|
2449687
|
|
miraltm
|
Město: Opočno u Loun, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive | Počet příspěvků: 61 |
|
|
nevím teda jak u C5, ale u xantií to dělalo e bylo málo nemrzky. nejdřív bych kouknul jestli nechybí chladící kapalina.
nevím teda jak u C5, ale u xantií to dělalo e bylo málo nemrzky. nejdřív bych kouknul jestli nechybí chladící kapalina.
|
|
10.02.2012 20:30 -
Re: C 5 přestala topit
|
2449688
|
|
Lovec
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
tak to má asi toto .link.
tak to má asi toto http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/oprava-klimatizacie-c5-2-%282004-2008%29
|
|
10.02.2012 20:39 -
Re: C 5 přestala topit
|
2449697
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
urcite nezlomilo obe klapky. takze to bude nieco ine asi.
urcite nezlomilo obe klapky. takze to bude nieco ine asi.
|
|
| |
|
|