| | |
13.07.2016 07:38 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972744
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
asi budu kamenovan ale udelat ve spravnem miste pajkou otvor je podle me deleko mensi zlo nez rozebirat celou palubovku a vsechny radosti s tim spojene...mozna esteticky to nevypada ale pokud to clovek s plasty umi na finale je videt jen svar..ktery je stejne neviditelny pod palubkou..ja osobne davam lidem na vyber.
jardo ta kovova klapka by asi nebylo taky to prave za ba zase sozehrala ulozeni myslim...navic by to musel byt odlitek asi
asi budu kamenovan ale udelat ve spravnem miste pajkou otvor je podle me deleko mensi zlo nez rozebirat celou palubovku a vsechny radosti s tim spojene...mozna esteticky to nevypada ale pokud to clovek s plasty umi na finale je videt jen svar..ktery je stejne neviditelny pod palubkou..ja osobne davam lidem na vyber.
jardo ta kovova klapka by asi nebylo taky to prave za ba zase sozehrala ulozeni myslim...navic by to musel byt odlitek asi
|
|
13.07.2016 08:24 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972747
|
|
jruze
|
|
|
Asi má pravdu , ale co druhá strana ? - já zpevňuji obě a xx krát jsou KO obě nebo naprasklé.
Asi má pravdu , ale co druhá strana ? - já zpevňuji obě a xx krát jsou KO obě nebo naprasklé.
|
|
13.07.2016 10:42 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972788
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mozna vytiskniti te klapky by nemusel byt az takovej problem..muzu to zkusit...tisknu si docela hodne veci
zalezi na materialu ,pevnosti a teploti pri ktere zacina plast meknout
mozna vytiskniti te klapky by nemusel byt az takovej problem..muzu to zkusit...tisknu si docela hodne veci
zalezi na materialu ,pevnosti a teploti pri ktere zacina plast meknout
|
|
13.07.2016 11:01 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972792
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Hosi dete k sipku s vyrezavanim, lepenim a varenim, od servisaku s dlouholetou zkusenosti bych cekal profesionalitu, kdyby mi nekdo udelal toto bastleni na mem aute, ruce bych lamal, kdyz uz je palubka dole, rozdelat je uz chvile, zesilene klapky stoji par korun, proc teda bastlit stare, fakt tomu nerozumim, pripada mi tato diskuze rozhovor dvou lidi, kteri to delaji poprve, kamenujte mne, ale je mi proti vuli s necim takovym souhlasit.
Hosi dete k sipku s vyrezavanim, lepenim a varenim, od servisaku s dlouholetou zkusenosti bych cekal profesionalitu, kdyby mi nekdo udelal toto bastleni na mem aute, ruce bych lamal, kdyz uz je palubka dole, rozdelat je uz chvile, zesilene klapky stoji par korun, proc teda bastlit stare, fakt tomu nerozumim, pripada mi tato diskuze rozhovor dvou lidi, kteri to delaji poprve, kamenujte mne, ale je mi proti vuli s necim takovym souhlasit.
|
|
13.07.2016 11:15 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972793
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
No pokud je venku palubovka, tak je blbost do toho dělat díru, ale na tom videu to vyřezali s nasazenou palubovkou. Osobně si myslím, e kd to udělá někdo, kdo ví kde co je tak by to nemusel být problém.
No pokud je venku palubovka, tak je blbost do toho dělat díru, ale na tom videu to vyřezali s nasazenou palubovkou. Osobně si myslím, e kd to udělá někdo, kdo ví kde co je tak by to nemusel být problém.
|
|
13.07.2016 11:17 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972794
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no..zesilene klapky jsou stejne tak naprd jako ty puvodky..to ke klapkam...
k vyndani klapky a vyrezani otvou jsi to napsal dobre..kdyz uz je palubka dole...a kdyz neni ?..ne kazdy si ji chce nechat rozebrat to je zase proti vuli jinych a ani se nedivim....je to na kazdem co si vybere....navic jak jsem psal kdyz to s plasty umis ,temer to nepoznas...
osobne na tom nis spatneho nevidim,vim zni to pro nekoho divne ale kdyz si proctes co si taky pachaji na aute jini a na vecech ktere jsou na hranici s bezpecnosti tak si myslim ze svarene kolecko plastu v klimatizacnim boxu je mala vec...jen montazni otvor
no..zesilene klapky jsou stejne tak naprd jako ty puvodky..to ke klapkam...
k vyndani klapky a vyrezani otvou jsi to napsal dobre..kdyz uz je palubka dole...a kdyz neni ?..ne kazdy si ji chce nechat rozebrat to je zase proti vuli jinych a ani se nedivim....je to na kazdem co si vybere....navic jak jsem psal kdyz to s plasty umis ,temer to nepoznas...
osobne na tom nis spatneho nevidim,vim zni to pro nekoho divne ale kdyz si proctes co si taky pachaji na aute jini a na vecech ktere jsou na hranici s bezpecnosti tak si myslim ze svarene kolecko plastu v klimatizacnim boxu je mala vec...jen montazni otvor
|
|
31.07.2016 13:17 -
Problém s klimatizací C5 II
|
2976760
|
|
Tapeta
|
Město: Cheb, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Mám 2-zónovou klimatizaci a nechová se korektně. Levá strana funguje normálně, ale pravá, kdy je zima, tak chladí a kdy je teplo , tak topí. Spolujezdec velmi trpí. Nevíte někdo, čím to můe být? Drobný zásah nebo oprava ve značkovým za ranec?
Mám 2-zónovou klimatizaci a nechová se korektně. Levá strana funguje normálně, ale pravá, kdy je zima, tak chladí a kdy je teplo , tak topí. Spolujezdec velmi trpí. Nevíte někdo, čím to můe být? Drobný zásah nebo oprava ve značkovým za ranec? :-o
|
|
31.07.2016 13:22 -
Re: Problém s klimatizací C5 II
|
2976761
|
|
jumep
|
|
|
myslim si ze klasicky zlomena klapka
o to je tu popisane dost
myslim si ze klasicky zlomena klapka
o to je tu popisane dost
|
|
03.09.2016 12:05 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2991111
|
|
Tapeta
|
Město: Cheb, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Kdyby byla zlomená klapka, tak buď topí nebo chladí a to stále. nebo se pletu? mně ale za tepla topí a v chladnu chladí. Prostě vlevo jde dobře, ale vpravo obráceně.
Kdyby byla zlomená klapka, tak buď topí nebo chladí a to stále. nebo se pletu? mně ale za tepla topí a v chladnu chladí. Prostě vlevo jde dobře, ale vpravo obráceně.
:-o
|
|
03.09.2016 13:17 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2991122
|
|
jumep
|
|
|
diagnostiku a pozret teploty vystupne
pripadne tu pravu klapku vyskusas, skontrolujes lahko ked das kastlik von
diagnostiku a pozret teploty vystupne
pripadne tu pravu klapku vyskusas, skontrolujes lahko ked das kastlik von
|
|
03.09.2016 20:45 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2991206
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Dost cesto je klapka jen nalomena a pruzi, ale aspon muzes vyzkouset jestli ti funguje motorek kdyz sundas ten kastlik.
Dost cesto je klapka jen nalomena a pruzi, ale aspon muzes vyzkouset jestli ti funguje motorek kdyz sundas ten kastlik.
|
|
01.11.2016 23:08 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
3007995
|
|
crown
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Dotaz - postupně mi začalo slábnout topení, a do stavu, kdy při nastavení MAX strana řidiče fouká lehce vlaně (podle teploty venku a rychlosti jízdy), a strana spolujezdce téměř úplně studeně. Loni v zimě jsem měl ten stejný problém - servis to řeil výměnou tělesa topení. Na chvíli to pomohlo, ale teď ten stejný problém znovu. Podle servisu jsou vak klapky aktuálně zkontrolované a jsou prý OK.
Klima teď v létě fungovala a chladila na obě strany OK.
Diag. nala jen chybnou hodnotu čidla vlhkosti: 3600%.
Servis doporučuje nejdřív zkusit čidlo vyměnit (za 1500,-). Myslíte, e to můe pomoct, anebo je u jisté, e jsem spadl taky do "klubu klapkářů", a bude nutné udělat ve výe popsané?
Dotaz - postupně mi začalo slábnout topení, a do stavu, kdy při nastavení MAX strana řidiče fouká lehce vlaně (podle teploty venku a rychlosti jízdy), a strana spolujezdce téměř úplně studeně. Loni v zimě jsem měl ten stejný problém - servis to řeil výměnou tělesa topení. Na chvíli to pomohlo, ale teď ten stejný problém znovu. Podle servisu jsou vak klapky aktuálně zkontrolované a jsou prý OK.
Klima teď v létě fungovala a chladila na obě strany OK.
Diag. nala jen chybnou hodnotu čidla vlhkosti: 3600%.
Servis doporučuje nejdřív zkusit čidlo vyměnit (za 1500,-). Myslíte, e to můe pomoct, anebo je u jisté, e jsem spadl taky do "klubu klapkářů", a bude nutné udělat ve výe popsané?
|
|
02.11.2016 00:21 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
3008001
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Čidlo vlhkosti by melo v sobe mit i vnitrni teplotu. Problem sondy vlhkosti ma dost aut ale nikdy nemaji problem s teplotou.
Nevim jak udelaly kontrolu klapek ale i pokud sundali motorek tak nemusely poznat zda je klapka napraskla a pruzi.
Jinak nevim co presne vam menili. Pokud cely obal topeni z vrakace a nevymenili klapky tak to byla zbytecna prace.
Zesilene klapky a musi byt v poradku dorazy na obalu a je po starostech.
Čidlo vlhkosti by melo v sobe mit i vnitrni teplotu. Problem sondy vlhkosti ma dost aut ale nikdy nemaji problem s teplotou.
Nevim jak udelaly kontrolu klapek ale i pokud sundali motorek tak nemusely poznat zda je klapka napraskla a pruzi.
Jinak nevim co presne vam menili. Pokud cely obal topeni z vrakace a nevymenili klapky tak to byla zbytecna prace.
Zesilene klapky a musi byt v poradku dorazy na obalu a je po starostech. ;-)
|
|
02.11.2016 10:21 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
3008021
|
|
jumep
|
|
|
vlhkomer nebude robit ziaden problem s teplotou, ten ma na vplyv hlavne smerovanie klapiek / fukania, ked zisti vlhkost tak sa snazi vysusat okna
na teplotu maju vplyv klapky a tiez hladina vody
vlhkomer nebude robit ziaden problem s teplotou, ten ma na vplyv hlavne smerovanie klapiek / fukania, ked zisti vlhkost tak sa snazi vysusat okna
na teplotu maju vplyv klapky a tiez hladina vody
|
|
02.11.2016 11:56 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
3008034
|
|
jruze
|
|
|
sondy vlhkosti jsou z 90% vechny plné prachu a u neplní funkci protoe je nikdo nečistí a potom se zastaví větráček v diag to píe chybu. Ty klapky nemusí být ani popraskané ale klidně jen zkroucené,prohnuté.Je to blbě vyřeené jak s materiálem klapek tak dorazem = ta klapka napřed dojede tou gumou a jetě není na dorazu- nechali prostor pro domáčknutí té gumy a dalí hovadina co udělali je to zaparkovávání klapek,poslední věc je to e se pravidelně nemění pylák a tím dochází k nedostatečnému ,,chlazení " klapek a ty se zkroutí.
sondy vlhkosti jsou z 90% vechny plné prachu a u neplní funkci protoe je nikdo nečistí a potom se zastaví větráček v diag to píe chybu.;-) Ty klapky nemusí být ani popraskané ale klidně jen zkroucené,prohnuté.Je to blbě vyřeené jak s materiálem klapek tak dorazem = ta klapka napřed dojede tou gumou a jetě není na dorazu- nechali prostor pro domáčknutí té gumy a dalí hovadina co udělali je to zaparkovávání klapek,poslední věc je to e se pravidelně nemění pylák a tím dochází k nedostatečnému ,,chlazení " klapek a ty se zkroutí.
|
|
27.11.2016 11:46 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
3015875
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Take i já se hlásím do klubu klapkařů. Járo (jruze), dělá jetě citroeny? Byl jsem u Tebe s loiskama na zadní nápravě , tenkrát a byl jsem spokojen.
Take i já se hlásím do klubu klapkařů. Járo (jruze), dělá jetě citroeny? Byl jsem u Tebe s loiskama na zadní nápravě , tenkrát a byl jsem spokojen.
|
|
02.12.2016 10:54 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
3016791
|
|
Majk-fox
|
Město: Chrudim, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 164 |
|
|
Já to mám divný. Nejdřív přestal topit řidič, a spolujezdec topil. Postupně se sníila intenzita u spolujezdce na vlano. Potom najednou na vlano topil řidič a spolujezdec ne a teď zas na vlano topí spolujezdec a po chvíli během jízdy přestane topit i on. Samozřejmě mám nastavenou teplotu na HI. Je tohle syndrom klapek, nebo je to v nějakým thermostatu či čidlu tepla?
Já to mám divný. Nejdřív přestal topit řidič, a spolujezdec topil. Postupně se sníila intenzita u spolujezdce na vlano. Potom najednou na vlano topil řidič a spolujezdec ne a teď zas na vlano topí spolujezdec a po chvíli během jízdy přestane topit i on. Samozřejmě mám nastavenou teplotu na HI. Je tohle syndrom klapek, nebo je to v nějakým thermostatu či čidlu tepla?
|
|
| |
|
|