| | |
14.11.2015 23:17 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2886911
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Odpověď má přímo nad svým dotazem.
Odpověď má přímo nad svým dotazem. ;-)
|
|
15.11.2015 14:40 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2887028
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Spolehlivě klapky Jrue, Jumep a nebo já. Výběr nechám na tobě
Spolehlivě klapky Jrue, Jumep a nebo já. Výběr nechám na tobě ;-)
|
|
23.11.2015 19:51 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2890536
|
|
Segel
|
Město: Louny, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Klapky klapají, topení topí, take ena je spokojená. Tede cesta stála za to
Klapky klapají, topení topí, take ena je spokojená. Tede cesta stála za to :-)
|
|
16.12.2015 21:02 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2897854
|
|
tomix
|
Město: Ceska lipa, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 232 |
|
|
Ahoj máte někdo zkuenost (z obcodem)?Netopí pravá strana musím koupit.Díky
.link.
Ahoj máte někdo zkuenost (z obcodem)?Netopí pravá strana musím koupit.Díky
http://citroeny.eu/karoserie-osvetleni-a-interier/2389-sada-klapek-na-opravu-klimatizace-pro-citroen-c5-6480e3.html
|
|
17.12.2015 00:00 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2897904
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Kvalita taky
Kvalita taky :-))))
|
|
02.01.2016 23:17 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2904037
|
|
ivanivan
|
|
|
Nemůe někdo, prosím, změřit klapky (to co praská)? Abych si udělal U profil, ne začnu rozebírat auto. Dík.
Nemůe někdo, prosím, změřit klapky (to co praská)? Abych si udělal U profil, ne začnu rozebírat auto. Dík.
|
|
02.01.2016 23:45 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2904040
|
|
ivanivan
|
|
|
Tak a se nám to podaří . Dík
Tak a se nám to podaří :palec . Dík
|
|
26.02.2016 07:47 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2922391
|
|
Brzda
|
|
|
Tak jsem se taky dostal do klubu klapkařů
Natěstí jsem kontaktoval Lukiho_C5 a problém byl zdárně vyřeen - je vidět, e to nedělal poprvé a moná by to uměl i poslepu
Take Luki jetě jednou díky!
Tak jsem se taky dostal do klubu klapkařů :-((((
Natěstí jsem kontaktoval Lukiho_C5 a problém byl zdárně vyřeen - je vidět, e to nedělal poprvé a moná by to uměl i poslepu :-)
Take Luki jetě jednou díky! ;-)
Přílohy: WP_20160225_10_45_22_Pro[1].jpg ( 1760358b ) - zlomená klapka WP_20160225_10_29_01_Pro[2].jpg ( 1570317b ) - tady jsem se modlil, aby te jetě někdy jelo :) |
|
11.07.2016 22:59 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972276
|
|
zmeski
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím Vás. Ako asi vám vetkým, dala sa mi regulova teplota len na strane spolujazdca, take cez vikend som sa pozrel na klapky. Podža návodu od Jumep som po demontái kolenného airbagu a motorčeku klapky zistil, e oska je zapadnutá v klimatizéri - take zlomená. Následovala demontá mechanizmu stieračov (v mojom prípade aj kapoty aby som sahovákom uvolnil obidva stierače) a komplet prístrojovky. Nemal som záujem klimatizér zloito rozobera, čiastočne rozpolova a pod. aby som klapku opravil a vrátil naspä. Na fóre aj na youtube som videl kopec príspevkov a videí o oprave klapky na Peugeot 407. Skontatoval som e klimatizér je ten istý a teda som sa pustil do opravy ich spôsobom. Pájkovacie pero som si upravil tak, e som na jeho koniec upol nô modelárskeho skalpelu a vyrezal v klimatizéri dieru z boku tak aby som klapku pohodlne vytiahol (zabudol som urobi foto). Klapka bola zlomená tak ako asi vetky ostatné čo som videl tu. Klapku som zlepil, následne spoj omotal silnou niou a "zalial" ni lepidlom. Keďe bola klapka zlomená v krute, pridal som ete "L" profily ktoré som v troch miestach zosilnil protižahlými "L" profilmi a stiahol kovovými páskami. Oká v profiloch som si nastavoval tak aby som klapku mohol prevŕta a chyti profili skrutkou, ale po skontatovaní môjho otca - leteckého ininiera e: "Toto u přeije aj to auto.", som u neprevŕtaval. Klapku som vloil do klimatizéru a prilepil vyrezaný otvor, spoj som z vonka potrel lepidlom a zosilnil prilepením sieky pod omietky A SVETE ČUDUJ SA, FUNGUJE TO To e by som mohol ma viacej fotiek na prípadné postrehy pre ostatných ma napadlo a keď som mal prístrojovku nahodenú naspä. Take aspoň foto zdemontovanej prístrojovky a foto snáď dobre opravenej klapky. Oprava trvala 10 hodín, vetko funguje ako má, okrem jednej chybičky. Po rozbehnutí nad cca 20km/h mi zobrazilo ASR/ESP FAULTY a stále svieti.
Zdravím Vás. Ako asi vám vetkým, dala sa mi regulova teplota len na strane spolujazdca, take cez vikend som sa pozrel na klapky. Podža návodu od Jumep som po demontái kolenného airbagu a motorčeku klapky zistil, e oska je zapadnutá v klimatizéri - take zlomená. Následovala demontá mechanizmu stieračov (v mojom prípade aj kapoty aby som sahovákom uvolnil obidva stierače) a komplet prístrojovky. Nemal som záujem klimatizér zloito rozobera, čiastočne rozpolova a pod. aby som klapku opravil a vrátil naspä. Na fóre aj na youtube som videl kopec príspevkov a videí o oprave klapky na Peugeot 407. Skontatoval som e klimatizér je ten istý a teda som sa pustil do opravy ich spôsobom. Pájkovacie pero som si upravil tak, e som na jeho koniec upol nô modelárskeho skalpelu a vyrezal v klimatizéri dieru z boku tak aby som klapku pohodlne vytiahol (zabudol som urobi foto). Klapka bola zlomená tak ako asi vetky ostatné čo som videl tu. Klapku som zlepil, následne spoj omotal silnou niou a "zalial" ni lepidlom. Keďe bola klapka zlomená v krute, pridal som ete "L" profily ktoré som v troch miestach zosilnil protižahlými "L" profilmi a stiahol kovovými páskami. Oká v profiloch som si nastavoval tak aby som klapku mohol prevŕta a chyti profili skrutkou, ale po skontatovaní môjho otca - leteckého ininiera :-p e: "Toto u přeije aj to auto.", som u neprevŕtaval. Klapku som vloil do klimatizéru a prilepil vyrezaný otvor, spoj som z vonka potrel lepidlom a zosilnil prilepením sieky pod omietky :-) A SVETE ČUDUJ SA, FUNGUJE TO :-) To e by som mohol ma viacej fotiek na prípadné postrehy pre ostatných ma napadlo a keď som mal prístrojovku nahodenú naspä. Take aspoň foto zdemontovanej prístrojovky a foto snáď dobre opravenej klapky. Oprava trvala 10 hodín, vetko funguje ako má, okrem jednej chybičky. Po rozbehnutí nad cca 20km/h mi zobrazilo ASR/ESP FAULTY a stále svieti.
Přílohy: 20160710_111437.jpg ( 1382147b ) - zdemontovaná prístrojovka 20160710_132934.jpg ( 1545727b ) - snáď opravená klapka |
|
12.07.2016 07:52 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972337
|
|
jruze
|
|
|
zmeski napsal(a): Zdravím Vás. Ako asi vám vetkým, dala sa mi regulova teplota len na strane spolujazdca, take cez vikend som sa pozrel na klapky. Podža návodu od Jumep som po demontái kolenného airbagu a motorčeku klapky zistil, e oska je zapadnutá v klimatizéri - take zlomená. Následovala demontá mechanizmu stieračov (v mojom prípade aj kapoty aby som sahovákom uvolnil obidva stierače) a komplet prístrojovky. Nemal som záujem klimatizér zloito rozobera, čiastočne rozpolova a pod. aby som klapku opravil a vrátil naspä. Na fóre aj na youtube som videl kopec príspevkov a videí o oprave klapky na Peugeot 407. Skontatoval som e klimatizér je ten istý a teda som sa pustil do opravy ich spôsobom. Pájkovacie pero som si upravil tak, e som na jeho koniec upol nô modelárskeho skalpelu a vyrezal v klimatizéri dieru z boku tak aby som klapku pohodlne vytiahol (zabudol som urobi foto). Klapka bola zlomená tak ako asi vetky ostatné čo som videl tu. Klapku som zlepil, následne spoj omotal silnou niou a "zalial" ni lepidlom. Keďe bola klapka zlomená v krute, pridal som ete "L" profily ktoré som v troch miestach zosilnil protižahlými "L" profilmi a stiahol kovovými páskami. Oká v profiloch som si nastavoval tak aby som klapku mohol prevŕta a chyti profili skrutkou, ale po skontatovaní môjho otca - leteckého ininiera e: "Toto u přeije aj to auto.", som u neprevŕtaval. Klapku som vloil do klimatizéru a prilepil vyrezaný otvor, spoj som z vonka potrel lepidlom a zosilnil prilepením sieky pod omietky A SVETE ČUDUJ SA, FUNGUJE TO To e by som mohol ma viacej fotiek na prípadné postrehy pre ostatných ma napadlo a keď som mal prístrojovku nahodenú naspä. Take aspoň foto zdemontovanej prístrojovky a foto snáď dobre opravenej klapky. Oprava trvala 10 hodín, vetko funguje ako má, okrem jednej chybičky. Po rozbehnutí nad cca 20km/h mi zobrazilo ASR/ESP FAULTY a stále svieti.
Dělám něco podobného,ale opravu klapky bez vyřezávání otvoru do tělesa(opravím klapku v tělese topení). A k airbagu : přetočil jsi si volantovku(asi) a buď jsi urval slimáka,nebo jen rozhodil nastavení snímače natočení volantu - pokud jsi u vzal plný reid tak si myslím e com KO.
Dělám něco podobného,ale opravu klapky bez vyřezávání otvoru do tělesa(opravím klapku v tělese topení). A k airbagu : přetočil jsi si volantovku(asi) a buď jsi urval slimáka,nebo jen rozhodil nastavení snímače natočení volantu - pokud jsi u vzal plný reid tak si myslím e com KO.
|
|
12.07.2016 09:15 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972369
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Mno ja jen doufam ze auto po tvem zasahu nikdy nekoupim.
Mno ja jen doufam ze auto po tvem zasahu nikdy nekoupim. ;-)
|
|
12.07.2016 11:51 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972455
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Jardo to nebyla narazka na tebe ale na clena klubu ktery misto aby vytahl topeni tak ho rozreze a pak ho lepi a paji...
Jardo to nebyla narazka na tebe ale na clena klubu ktery misto aby vytahl topeni tak ho rozreze a pak ho lepi a paji... :-((((
|
|
12.07.2016 12:42 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972463
|
|
zmeski
|
Město: ilina, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
jruze:
- plny rejd som u dával pravý aj žavý, keby bol vytrhnutý slimák netrúbilo by, nie?
Luki C5:
- pájku som pouil ako horúci nô aby som mal čistý rez ktorý mi potom bude sedie. Skôr si myslím e spoj ktorý vznikol rozrezaním, zlepením a prelepením bude ete silnejí ne samotný plast
jruze:
- plny rejd som u dával pravý aj žavý, keby bol vytrhnutý slimák netrúbilo by, nie?
Luki C5:
- pájku som pouil ako horúci nô aby som mal čistý rez ktorý mi potom bude sedie. Skôr si myslím e spoj ktorý vznikol rozrezaním, zlepením a prelepením bude ete silnejí ne samotný plast :-d
|
|
12.07.2016 13:24 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972475
|
|
jruze
|
|
|
Luki: já své metodě věřím- vím e to není třeba to pravé ořechové,ale plní to účel a vydrí víc ne nové(u jsem dělal spoustu rozlámaných zesílených klapek) a ohledně řezání tělesa? měl bych strach z vyosení klapky ale teoreticky - já bych to takto nedělal video jsem nedavno viděl od bratrů rusů.
Já si raději napřed pájkou svařím klapku- odzkouím jak chodí a potom zpevním.
.link.
.link.
.link.
Luki: já své metodě věřím- vím e to není třeba to pravé ořechové,ale plní to účel a vydrí víc ne nové(u jsem dělal spoustu rozlámaných zesílených klapek) a ohledně řezání tělesa? měl bych strach z vyosení klapky ale teoreticky :nevim - já bych to takto nedělal video jsem nedavno viděl od bratrů rusů.;-)
Já si raději napřed pájkou svařím klapku- odzkouím jak chodí a potom zpevním.
https://www.youtube.com/watch?v=m82AOxaBggk
https://www.youtube.com/watch?v=qMKc8nJndMg
https://www.youtube.com/watch?v=hF9P031b--s
|
|
12.07.2016 13:40 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972476
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Tak to jsou neuveritelne prasata. Pokud by neodpilovali tu horni hranu domecku (voditka v cem se otaci klapka a jsou tam dorazy tak tam tu klapku v zivote nedostanou. A nemluvim o tom ze kdyz to tak uriznou tak ty dorazy hned prdnou.
A to posledni video to snad uz ani komentovat nebudu...
Tak to jsou neuveritelne prasata. Pokud by neodpilovali tu horni hranu domecku (voditka v cem se otaci klapka a jsou tam dorazy tak tam tu klapku v zivote nedostanou. A nemluvim o tom ze kdyz to tak uriznou tak ty dorazy hned prdnou.
A to posledni video to snad uz ani komentovat nebudu...
|
|
12.07.2016 19:35 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972599
|
|
jumep
|
|
|
skutocne nechapem preco je vam zatazko uz ta najjednoduchsia vec z toho celeho, vybrat klimabox a otvorit ho
nechcel som to robit kvoli vypustaniu klimatizacie onehda, ale to je to posledne co riesim dnes, tych 6 srobov a odopnutie kabelaze nezabere tolko casu a potom uz ten box rozobrat je isto jednoduchsie ako to bastlit rezanim a neviem cim + sa spravi komplene precistenie a kontrola, najviac roboty je prave s palubovkou, ostatne je brnkacka
skutocne nechapem preco je vam zatazko uz ta najjednoduchsia vec z toho celeho, vybrat klimabox a otvorit ho
nechcel som to robit kvoli vypustaniu klimatizacie onehda, ale to je to posledne co riesim dnes, tych 6 srobov a odopnutie kabelaze nezabere tolko casu a potom uz ten box rozobrat je isto jednoduchsie ako to bastlit rezanim a neviem cim + sa spravi komplene precistenie a kontrola, najviac roboty je prave s palubovkou, ostatne je brnkacka
|
|
13.07.2016 02:06 -
Re: Problémy s topením v C5 II - klapky
|
2972729
|
|
jruze
|
|
|
Kdybych sehnal někoho kdo mi je udělá kovové(klapky) tak s tím nemám problém,ale stejně bych je zesiloval (ty origo)protoe materiál ze kterého jsou a protoe bývájí vymačkané dorazy klapek v tělese) kvůli kterým ty klapky praskají a nebo se zkroutí tak to co dělám je jistota a úspora - sice to není estetické,ale praktické - dělal jsem to na vech autech co mám(krom jednoho) a nebo měl a je to bez problému u se s klapkama nikdy nikdo nemusí zabejvat na přítí rok mám v plánu jetě plničku abych nebyl odkázán na někoho jiného a mohl poslouit i touto slubou(letos u to asi nemá cenu)
Ke klapkám=jediné co jsem sehnal je 3d tisk plast do 60 stupňů a to je málo- to je to co tam dávají origo - chce to kov a nebo něco do 200 stupňů ( a to samé i ovládání směrové klapky co se nedavno řeilo,ale to jsem viděl jen v jednom případě KO)
Ohřej tu origo klapku na +- 100stupňů uchy jí jen za jeden konec a uvidí = je z ní vejkačka která se vlastní vahou prohne(a těch 100 a i více se v tom tělese dosáhne a při zaparkovávání klapek a pokozených dorazech ? - ta moje se neprohne.
Kdybych sehnal někoho kdo mi je udělá kovové(klapky) tak s tím nemám problém,ale stejně bych je zesiloval (ty origo)protoe materiál ze kterého jsou a protoe bývájí vymačkané dorazy klapek v tělese) kvůli kterým ty klapky praskají a nebo se zkroutí tak to co dělám je jistota a úspora;-) - sice to není estetické,ale praktické - dělal jsem to na vech autech co mám(krom jednoho) a nebo měl a je to bez problému u se s klapkama nikdy nikdo nemusí zabejvat;-) na přítí rok mám v plánu jetě plničku abych nebyl odkázán na někoho jiného a mohl poslouit i touto slubou(letos u to asi nemá cenu)
Ke klapkám=jediné co jsem sehnal je 3d tisk plast do 60 stupňů a to je málo- to je to co tam dávají origo - chce to kov a nebo něco do 200 stupňů ( a to samé i ovládání směrové klapky co se nedavno řeilo,ale to jsem viděl jen v jednom případě KO)
Ohřej tu origo klapku na +- 100stupňů uchy jí jen za jeden konec a uvidí = je z ní vejkačka která se vlastní vahou prohne(a těch 100 a i více se v tom tělese dosáhne a při zaparkovávání klapek a pokozených dorazech ? - ta moje se neprohne.
|
|
| |
|
|