| | |
15.02.2012 22:06 -
Re: Zatékání do interiéru
|
2451791
|
|
Hanz 397
|
|
|
Zatím u kadýho auta,kde jsem řeil zatékání íbrem byly ty odtoky vdycky v rozích,kdy otevře okno dozadu,tak minimálně přední bys měl vidět,kdy se podívá do toho rámu(mezi střechu a stropní polstr),ale vyvedený můou být,jak psal Jumep ty zadní i B sloupkem. Takté můe být třeba hluboko,nebo naopak vysoko okno,ale to bys viděl-nehrálo by se střechou.
Zatím u kadýho auta,kde jsem řeil zatékání íbrem byly ty odtoky vdycky v rozích,kdy otevře okno dozadu,tak minimálně přední bys měl vidět,kdy se podívá do toho rámu(mezi střechu a stropní polstr),ale vyvedený můou být,jak psal Jumep ty zadní i B sloupkem. Takté můe být třeba hluboko,nebo naopak vysoko okno,ale to bys viděl-nehrálo by se střechou.
|
|
15.02.2012 22:12 -
Re: Zatékání do interiéru
|
2451794
|
|
vasa
|
Město: Osečná, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 78 |
|
|
e by byly ucpaný, a tak si ta voda nala jinou cestu (směrem do interiéru)...
Zkusim na to asi zítra mrknout. Dík za tip
e by byly ucpaný, a tak si ta voda nala jinou cestu (směrem do interiéru)...
Zkusim na to asi zítra mrknout. Dík za tip
|
|
15.02.2012 22:31 -
Re: Zatékání do interiéru
|
2451796
|
|
Hanz 397
|
|
|
Tady jsou ty odtoky vidět na tom obrázku v kroucích docela dobře
Tady jsou ty odtoky vidět na tom obrázku v kroucích docela dobře
Přílohy: íbr.jpg ( 43124b ) - |
|
16.02.2012 09:37 -
Re: Zatékání do interiéru
|
2451917
|
|
jruze
|
|
|
Nevím jak citroen,ale tohle se mi stalo na mercedesu-otvory jsou v kadém rohu a mně do odtoku spadla ika modřínu - stál jsem také takto ikmo a po rozjezdu mne to celého vykoupalo.V kadém rohu je asi tak 1cm otvor svedený předními sloupky (přední) a zadek zadními.Zkusil bych do nich strčit strunu(já jsem si na ní udělal maličký háček a tím jsem vatahal bordel nahoru.Jinak ve sloupcích je ocelová trubka a u íbru gumová spojka(ale k ní se dostane a po sundání tapec. Pokud tam stojí voda jsou ucpané odtoky - proourat jiná volba není - íbr jako takoví netěsní - nehledej chybu v těsnění,ale v odtoku jak psal Hanz.
Nevím jak citroen,ale tohle se mi stalo na mercedesu-otvory jsou v kadém rohu a mně do odtoku spadla ika modřínu - stál jsem také takto ikmo a po rozjezdu mne to celého vykoupalo.V kadém rohu je asi tak 1cm otvor svedený předními sloupky (přední) a zadek zadními.Zkusil bych do nich strčit strunu(já jsem si na ní udělal maličký háček a tím jsem vatahal bordel nahoru.Jinak ve sloupcích je ocelová trubka a u íbru gumová spojka(ale k ní se dostane a po sundání tapec. Pokud tam stojí voda jsou ucpané odtoky - proourat jiná volba není - íbr jako takoví netěsní - nehledej chybu v těsnění,ale v odtoku jak psal Hanz.
|
|
09.07.2012 11:13 -
Re: Zatékání do interiéru
|
2490906
|
|
Blondak
|
Město: Boskovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj,
řeím zatékání íbrem. Odtokové kanálky vpředu přes A sloupek jsou průchozí a voda vytéká normálně pod auto. B-kanálky jsem zatím nezkouel, ale předpokládám, e budou taky v pohod, ale pro jistotu je taky vyzkouím. Na rámu je posunutá boční těsnící guma viz. obr. a to na obou stranách úplně stejně, zatékání je ale jen na straně řidiče (přechod plast. krytu sloupku do tapecírunku a vzadu u dráku kam se dává sí). Při umývání v myčce z něj teče voda. Předpokládám, e by stačilo obě těsnění dostat nazpět a mělo by být po problému. Jak je ale zajistit aby při otevření okna nepopojeli zase dozadu. Nemají co jsem se díval, adný roh na začatku nebo cokoliv co by je drelo v dané pozici. Pojistit vteřiňákem je asi lze, ale není to to pravé. I kdy nechápu jak mohli popojet dozadu, kdy hýbat s nima po plechu skoro nejde. A pokud je celý vytáhnu, tak jdou blbě nasadit a sjidí.
Take jakým nejlepím postupem to dát do pořadku?
Díky za rady.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak stačilo natáhnout těsnící lity nazpět a přilepit je k rámu.
Museli se přilepit, protoe po dvojím otevření okna byly opět ve stavu jak na fotkách.
Proč se shrnují mě není známo.
Ahoj,
řeím zatékání íbrem. Odtokové kanálky vpředu přes A sloupek jsou průchozí a voda vytéká normálně pod auto. B-kanálky jsem zatím nezkouel, ale předpokládám, e budou taky v pohod, ale pro jistotu je taky vyzkouím. Na rámu je posunutá boční těsnící guma viz. obr. a to na obou stranách úplně stejně, zatékání je ale jen na straně řidiče (přechod plast. krytu sloupku do tapecírunku a vzadu u dráku kam se dává sí). Při umývání v myčce z něj teče voda. Předpokládám, e by stačilo obě těsnění dostat nazpět a mělo by být po problému. Jak je ale zajistit aby při otevření okna nepopojeli zase dozadu. Nemají co jsem se díval, adný roh na začatku nebo cokoliv co by je drelo v dané pozici. Pojistit vteřiňákem je asi lze, ale není to to pravé. I kdy nechápu jak mohli popojet dozadu, kdy hýbat s nima po plechu skoro nejde. A pokud je celý vytáhnu, tak jdou blbě nasadit a sjidí.
Take jakým nejlepím postupem to dát do pořadku?
Díky za rady.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak stačilo natáhnout těsnící lity nazpět a přilepit je k rámu.
Museli se přilepit, protoe po dvojím otevření okna byly opět ve stavu jak na fotkách.
Proč se shrnují mě není známo.
Přílohy: DSC_0002.JPG ( 408826b ) - Det. bočního těsnění DSC_0001.JPG ( 626512b ) - Stření okno-těsnění |
|
17.05.2013 06:39 -
Re: Zatékání do interiéru
|
2580411
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
je uz neskoro reagovat na tuto diskusiu ale snad to do buducna niekomu pomoze
Mne zatekalo do auta z plafonu pri pravom zadnom okne (C5 I Break). Problem bol v tom ze redukcia z odtokoveho kanala na odtokovu hadicku bola odpadnuta a tym sa stavalo ze ked sa auto naklonilo na zadnu pravu stranu, tak voda nebola odvadzana von ale koncila v kufri. Samozrejme na to aby som to zistil som musel odstrojit stropny tapec .link. a tiez som potom vymontoval cele stresne okno lebo na mieste nebolo dost priestoru na opravu. Bohuzial nemam fotky, robil som to dakedy ked som este nevedel o klube, ale aspon popisem co viem.
Stresne okno samo o sebe velmi netesni, voda preteka okolo neho a pada do sustavy zbernych kanalikov, ktore koncia vyustenim do styroch vyvodov. Kanaly su plechove a maju profil hranateho U. Na ich konci su osadene do akehosi vecne lepkaveho tmelu plastove (transparentny plast nieco ako plexisklo) redukcie na hadicku a zaistene su roztavenm plastu. Hadicky v predu su vedene prednym stlpikom a vychadzaju pod auto hned za prednymi kolesami a hadicky v zadu idu stlpikmi pri zadnych (5) dverach a vychadzaju von z podlahy za zadnymi kolesami.
Opravu tej odpadnutej redukce som riesil tym ze som ju opat posadil do toho lepkaveho tmelu a zaistil (prilepil silikonom).
Odvtedy uz nebola v aute ani kvapka vody
je uz neskoro reagovat na tuto diskusiu ale snad to do buducna niekomu pomoze :-)
Mne zatekalo do auta z plafonu pri pravom zadnom okne (C5 I Break). Problem bol v tom ze redukcia z odtokoveho kanala na odtokovu hadicku bola odpadnuta a tym sa stavalo ze ked sa auto naklonilo na zadnu pravu stranu, tak voda nebola odvadzana von ale koncila v kufri. Samozrejme na to aby som to zistil som musel odstrojit stropny tapec http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/168951-strop-v-interieru/#.UZWpc8o3KIo. a tiez som potom vymontoval cele stresne okno lebo na mieste nebolo dost priestoru na opravu. Bohuzial nemam fotky, robil som to dakedy ked som este nevedel o klube, ale aspon popisem co viem.
Stresne okno samo o sebe velmi netesni, voda preteka okolo neho a pada do sustavy zbernych kanalikov, ktore koncia vyustenim do styroch vyvodov. Kanaly su plechove a maju profil hranateho U. Na ich konci su osadene do akehosi vecne lepkaveho tmelu plastove (transparentny plast nieco ako plexisklo) redukcie na hadicku a zaistene su roztavenm plastu. Hadicky v predu su vedene prednym stlpikom a vychadzaju pod auto hned za prednymi kolesami a hadicky v zadu idu stlpikmi pri zadnych (5) dverach a vychadzaju von z podlahy za zadnymi kolesami.
Opravu tej odpadnutej redukce som riesil tym ze som ju opat posadil do toho lepkaveho tmelu a zaistil (prilepil silikonom).
Odvtedy uz nebola v aute ani kvapka vody :palec
|
|
| |
|
|