| | |
08.01.2012 17:49 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437903
|
|
jruze
|
|
|
A čistě náhodou netankuje se zaplím klíčkem? - Pokud ano tak si to nenačte a do dalího natankování a načítá to a nad 5L .Je to záleitost odporu - můe tam být přechoďák - kostra,nebo to můe dělat i budík. Zastav se.
A čistě náhodou netankuje se zaplím klíčkem? - Pokud ano tak si to nenačte a do dalího natankování a načítá to a nad 5L .Je to záleitost odporu - můe tam být přechoďák - kostra,nebo to můe dělat i budík. Zastav se.
|
|
08.01.2012 18:05 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437936
|
|
jumep
|
|
|
hybat tym plavakom nema ziaden vyznam, ukazatel sa pohybuje podla spotreby auta a nie podla plavaku, plavak je len zakladny udaj ktory sa nacita pri natankovani a po zapnuti kluca
ak si tankoval pri zapnutom kluci, mysli si to ze si len ostal stat niekde na kopci a preto nezmeni hladinu
hybat tym plavakom nema ziaden vyznam, ukazatel sa pohybuje podla spotreby auta a nie podla plavaku, plavak je len zakladny udaj ktory sa nacita pri natankovani a po zapnuti kluca
ak si tankoval pri zapnutom kluci, mysli si to ze si len ostal stat niekde na kopci a preto nezmeni hladinu
|
|
08.01.2012 18:48 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437992
|
|
jumep
|
|
|
nasledok priameho napojenia na plavak je ze rucicka poletuje ako sa preliava palivo v nadrzi, takze toto chapem a ma to svoj vyznam
co sa tyka plavaku, netreba relativne nic merat, diagnostika ukazuje myslim nameranu hodnotu odporu
ale ak to chce odskusat a nema nic po ruke, ano staci premerat odpor ked sa hybe plavakom
nasledok priameho napojenia na plavak je ze rucicka poletuje ako sa preliava palivo v nadrzi, takze toto chapem a ma to svoj vyznam
co sa tyka plavaku, netreba relativne nic merat, diagnostika ukazuje myslim nameranu hodnotu odporu
ale ak to chce odskusat a nema nic po ruke, ano staci premerat odpor ked sa hybe plavakom
|
|
08.01.2012 23:52 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2438175
|
|
Boracon
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
Jurze : se zapnutým klíčkem netankuju, to by snad ani nelo ne, kdy musí odemknout nádr a klíč nevyndá dokud nádr zase nezamkne, nevím , ale pokud má pravdu, e to načítá a od 5L a víe tak by to mohlo být tím protoe já dost často tankuju takhle třeba za 200Kč a dnes u to větinou neni ani 5 litrů
Jurze : se zapnutým klíčkem netankuju, to by snad ani nelo ne, kdy musí odemknout nádr a klíč nevyndá dokud nádr zase nezamkne, nevím :nevim, ale pokud má pravdu, e to načítá a od 5L a víe tak by to mohlo být tím protoe já dost často tankuju takhle třeba za 200Kč a dnes u to větinou neni ani 5 litrů :-d
|
|
09.01.2012 20:58 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2438518
|
|
jruze
|
|
|
Boracon napsal(a): Jurze : se zapnutým klíčkem netankuju, to by snad ani nelo ne, kdy musí odemknout nádr a klíč nevyndá dokud nádr zase nezamkne, nevím , ale pokud má pravdu, e to načítá a od 5L a víe tak by to mohlo být tím protoe já dost často tankuju takhle třeba za 200Kč a dnes u to větinou neni ani 5 litrů
Nevím jestli to má s FAP - při tomto tankování nevím co na to jednotka aditivace? ta se v tom musí motat jak nudle v bandě- buď se na to vykale a nebo s ním zbytečně bude plejtvat-nevím přesně ale 100% s tím bude mít problém - já tedy netankuji nějaké zázračné mnoství (500,- - 600,-) -regenerace po 900km a to mám výstupní čidlo teploty(to je pořád na sahaře) nějak na ho.. ,ale to asi moc nevadí.
Nevím jestli to má s FAP - při tomto tankování nevím co na to jednotka aditivace? ta se v tom musí motat jak nudle v bandě- buď se na to vykale a nebo s ním zbytečně bude plejtvat-nevím přesně ale 100% s tím bude mít problém - já tedy netankuji nějaké zázračné mnoství (500,- - 600,-) -regenerace po 900km a to mám výstupní čidlo teploty(to je pořád na sahaře) nějak na ho.. ,ale to asi moc nevadí.
|
|
09.01.2012 21:02 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2438526
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
Problemy s cerpadlem reste prosim zde: .link.
Zde je diskuze tykajici se demontaze, diky.
Problemy s cerpadlem reste prosim zde: http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/2346150-palivove-cerpadlo-nefunguje/
Zde je diskuze tykajici se demontaze, diky.
|
|
20.06.2015 13:29 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2833363
|
|
kendy5
|
Město: Humenné, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
jumep napsal(a): .link.
to okolo toho bieleho je matica, cele sa to otaca dolava
Ahojte, mono blbá otázka ale ja do toho vežmi nevidím. Ak idem meni to čerpadlo, vetko poodpajam, vymením, namontujem nové a s5 ponapajam hadičky, nebude nejaký problém so zavzdunením hadičiek ??
Ahojte, mono blbá otázka ale ja do toho vežmi nevidím. Ak idem meni to čerpadlo, vetko poodpajam, vymením, namontujem nové a s5 ponapajam hadičky, nebude nejaký problém so zavzdunením hadičiek ??:nevim
|
|
20.06.2015 13:55 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2833374
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
Nie, zapni kžúčik a normálne tartuj. Ak chce 100% istotu zapni kžúčik po sebe pár krát, nech dotlačí naftu..
Nie, zapni kžúčik a normálne tartuj. Ak chce 100% istotu zapni kžúčik po sebe pár krát, nech dotlačí naftu..
|
|
22.06.2019 13:20 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
3227107
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
Ahoj panove, poprve v zivote jsem kuchal palivove cerpadlo z nadrze a nenapadlo mne nic lepsiho nez tu matici rozmrdat. Nyni jsem cerpadlo vymenil a naivne jsem si myslel, ze maticer r62144 z hulina muj problem vyresi a budu mit za 150 korun pokoj a ono kulovy. Puvodni je asi o 5 mm vetsi a ja jsem v pasti. Muzu skocit koupit do citroenu original, nebo, prosim Vas o odkaz na tu spravnou. Dekuju.
Ahoj panove, poprve v zivote jsem kuchal palivove cerpadlo z nadrze a nenapadlo mne nic lepsiho nez tu matici rozmrdat. Nyni jsem cerpadlo vymenil a naivne jsem si myslel, ze maticer r62144 z hulina muj problem vyresi a budu mit za 150 korun pokoj a ono kulovy. Puvodni je asi o 5 mm vetsi a ja jsem v pasti. Muzu skocit koupit do citroenu original, nebo, prosim Vas o odkaz na tu spravnou. Dekuju.
|
|
22.06.2019 20:20 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
3227129
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dle VIN ori cislo bud koupis jinde nebo citroen a radeji si na to nekde opatri klic,jinak to praskne zase
dle VIN ori cislo bud koupis jinde nebo citroen a radeji si na to nekde opatri klic,jinak to praskne zase
|
|
23.06.2019 05:10 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
3227134
|
|
jruze
|
|
|
Nevím co ti přilo z Hulína , ale ty matice by měli být stejné (jen XM atd.. byly mení a o dost) U se mi stalo e ,,nabobtnala" nádr a tu matku jsem tam nemohl chytit a kdy u tak la tak patně jako kdybych ji chytil přes závit (zkouel jsem asi čtyři co tu mám a vchny stejně blbě a to i bez čerpadla) - jinak kup rovnou i ten O krouek novej
Nevím co ti přilo z Hulína , ale ty matice by měli být stejné (jen XM atd.. byly mení a o dost) U se mi stalo e ,,nabobtnala" nádr a tu matku jsem tam nemohl chytit a kdy u tak la tak patně jako kdybych ji chytil přes závit (zkouel jsem asi čtyři co tu mám a vchny stejně blbě a to i bez čerpadla) - jinak kup rovnou i ten O krouek novej ;-)
|
|
23.06.2019 12:21 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
3227150
|
|
gtv8
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 73 |
|
|
koupil jsem tohle, citroen cislo 1531.30 .link. , original je o 5mm vetí a ma jiny závit i kdy stoupání je shodne. Koupim klic a zkusim tam narvat tu co mi prisla a pak citroen. A z toho plyne, ze se puvodni matice nesmi znicit. Diky za rady.
koupil jsem tohle, citroen cislo 1531.30 https://autodilyhulin.cz/32363-objimka-palivoveho-cerpadla-s-tesnenim-153130-153141.html , original je o 5mm vetí a ma jiny závit i kdy stoupání je shodne. Koupim klic a zkusim tam narvat tu co mi prisla a pak citroen. A z toho plyne, ze se puvodni matice nesmi znicit. Diky za rady.:palec
|
|
| |
|
|