| | |
18.01.2011 21:32 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370284
|
|
jumep
|
|
|
cerpadlo musis vzdy pocut, natiahni si z neho pripadne 1.2w ziarovecku docasne ako kontrolku ci ide don stava, ci ide pocujes
moc ine ako zoxidovane kontakty na spojoch a zle cerpadlo na nom nebude
cerpadlo musis vzdy pocut, natiahni si z neho pripadne 1.2w ziarovecku docasne ako kontrolku ci ide don stava, ci ide pocujes
moc ine ako zoxidovane kontakty na spojoch a zle cerpadlo na nom nebude
|
|
20.01.2011 15:52 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370435
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Tak problem se i pres nove cerpadlo nevyresil. Motor toci , ale nenaskoci , protoze se cerpadlo neroztoci ikdyz rele cvaka .... co by to mohlo jeste byt ? spatne kontakty na pojistce ?? vymenit a nebo prostriknout kontaktolem ?? Nekdy nastartuje na poprve jindy na po-30-te.
Tak problem se i pres nove cerpadlo nevyresil. Motor toci , ale nenaskoci , protoze se cerpadlo neroztoci ikdyz rele cvaka .... co by to mohlo jeste byt ? spatne kontakty na pojistce ?? vymenit a nebo prostriknout kontaktolem ?? Nekdy nastartuje na poprve jindy na po-30-te.
|
|
20.01.2011 22:20 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370451
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
No kdy ti relé sepne a čerpadlo se nerozběhne, tak musí s voltmetrem projít cestu po kabelu od relátka k čerpadlu, kde to napětí zmizí (případně nejdřív zkontrolovat na čerpadle druhý kontakt - kostru).
No kdy ti relé sepne a čerpadlo se nerozběhne, tak musí s voltmetrem projít cestu po kabelu od relátka k čerpadlu, kde to napětí zmizí (případně nejdřív zkontrolovat na čerpadle druhý kontakt - kostru).
|
|
23.01.2011 15:23 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370824
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
No tak jeste vedet , ktere rele je pro cerpadlo a jak mam projit draty ke kterym neni vlastne pristup. A kostra pro cerpadlo ?? kde
No tak jeste vedet , ktere rele je pro cerpadlo a jak mam projit draty ke kterym neni vlastne pristup. A kostra pro cerpadlo ?? kde :nevim
|
|
08.01.2012 14:41 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437745
|
|
Boracon
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
ahoj, prosim tě Jumepe, potřeboval bych vyndat čerpadlo z nádre ale netuím jak, píe stačí povoli matici a je to ale ádnou matici sem tam nenael, musim kvuli tomu pod auto?
ahoj, prosim tě Jumepe, potřeboval bych vyndat čerpadlo z nádre ale netuím jak, píe stačí povoli matici a je to ale ádnou matici sem tam nenael, musim kvuli tomu pod auto?:nevim
|
|
08.01.2012 14:49 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437752
|
|
jumep
|
|
|
.link.
to okolo toho bieleho je matica, cele sa to otaca dolava
http://c5.jumep.com/nadrz/P1080452.JPG
to okolo toho bieleho je matica, cele sa to otaca dolava
|
|
08.01.2012 14:51 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437756
|
|
Boracon
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
toho sem se bál, to se ani nehne a od toho plechu v sedačce u mam pěkně zrasený ruce
toho sem se bál, to se ani nehne a od toho plechu v sedačce u mam pěkně zrasený ruce :-(
|
|
08.01.2012 14:51 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437757
|
|
jardas
|
|
|
matice je ta černá "věc" kolem
viz: jsem si dovolil pouít obrázek kolegy, je to označený červenou ipkou
matice je ta černá "věc" kolem
viz: jsem si dovolil pouít obrázek kolegy, je to označený červenou ipkou
Přílohy: IMG063.jpg ( 658576b ) - |
|
08.01.2012 14:52 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437762
|
|
jumep
|
|
|
vezmes nieco tvrdo makke, kladivo a odklepes to
vezmes nieco tvrdo makke, kladivo a odklepes to
|
|
08.01.2012 14:53 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437766
|
|
Boracon
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
já sem se jen chtěl ujisti e tam neni jetě nějaká jiná, tohle se za boha nehne
děkuju chlapy jdu to zkouet dále
já sem se jen chtěl ujisti e tam neni jetě nějaká jiná, tohle se za boha nehne
děkuju chlapy jdu to zkouet dále
|
|
08.01.2012 14:53 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437769
|
|
jumep
|
|
|
preto som hovoril o tom ze je dobre si kupit nahradnu, keby praskla
preto som hovoril o tom ze je dobre si kupit nahradnu, keby praskla
|
|
08.01.2012 15:31 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437784
|
|
Boracon
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
tak irí roubovák a palička na maso zabral nepraskla ale moc eber tam u neni bohuel problém přetrvává, rezerva svítí při půlce nádre, ádnou závadu sem nenael, tak aspoň sem dám nějakou fotku
tak irí roubovák a palička na maso zabral :-d nepraskla ale moc eber tam u neni :-d bohuel problém přetrvává, rezerva svítí při půlce nádre, ádnou závadu sem nenael, tak aspoň sem dám nějakou fotku
Přílohy: 08012012381.jpg ( 615171b ) - 08012012386.jpg ( 617941b ) - 08012012387.jpg ( 622901b ) - |
|
08.01.2012 16:07 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437824
|
|
jruze
|
|
|
Naco tak brutálně? Stačí dva větí roubováky a do těch dvou oválných otvorů nasadit-jednou rukou podret usebe(ve tvaru A) a druhou rukou krz ně něco prostrčit-pouít jako páku a otočít proti směru hodinovích ručiček.Tímto způsobem se vyvarujete monému prasknutí matice při bouchání do ní. takto jsem povolil kadou. Mám u vás pivo - člověk se to učí celej ivot a pak to tu vykecám
Naco tak brutálně? Stačí dva větí roubováky a do těch dvou oválných otvorů nasadit-jednou rukou podret usebe(ve tvaru A) a druhou rukou krz ně něco prostrčit-pouít jako páku a otočít proti směru hodinovích ručiček.Tímto způsobem se vyvarujete monému prasknutí matice při bouchání do ní.;-) takto jsem povolil kadou.:-d Mám u vás pivo - člověk se to učí celej ivot a pak to tu vykecám:nevim
|
|
08.01.2012 16:09 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437827
|
|
jumep
|
|
|
ja to povolujem retiazkovym klucom
ja to povolujem retiazkovym klucom
|
|
08.01.2012 16:47 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437854
|
|
miskod
|
|
|
Na xsare som to robil trikrat a islo to vyklepat celkom v pohode. Ale na cliu to bol celkom slusny oriesok - teda poriadky orech. Nakoniec som zobral stikacky, cele to rozcvakal a kupil novu. Potreboval som vymenit tesnenie pod cerpadlom. Nakoniec som zistil ze tesnenie sa predava s novou maticou... Inak aj ta nova tam isla straaaaasne tazko. Mozno je nieco v neporiadku so samotnou nadrzou, lebo tam stale pri plnej nadrzi tecie benzin (sice menej ale stale).
Na xsare som to robil trikrat a islo to vyklepat celkom v pohode. Ale na cliu to bol celkom slusny oriesok - teda poriadky orech. Nakoniec som zobral stikacky, cele to rozcvakal a kupil novu. Potreboval som vymenit tesnenie pod cerpadlom. Nakoniec som zistil ze tesnenie sa predava s novou maticou...:-) Inak aj ta nova tam isla straaaaasne tazko. Mozno je nieco v neporiadku so samotnou nadrzou, lebo tam stale pri plnej nadrzi tecie benzin (sice menej ale stale).
|
|
08.01.2012 17:33 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2437894
|
|
Boracon
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 97 |
|
|
Začalo mi to dělat nedávno, prostě někdy kdy natankuju tak jedmou to normálně načte a jednou se nic nezmění, zajmavé je e ručička stále klesá jako kdy normálně ubývá palivo, akorát ten stav prostě nesedí, teď tam mám půlku nádre ale ručička u leí na 0, nevím čím by to mohlo být, nikdo se v tom nehrabal, ani na diag. to nebylo
Začalo mi to dělat nedávno, prostě někdy kdy natankuju tak jedmou to normálně načte a jednou se nic nezmění, zajmavé je e ručička stále klesá jako kdy normálně ubývá palivo, akorát ten stav prostě nesedí, teď tam mám půlku nádre ale ručička u leí na 0, nevím čím by to mohlo být, nikdo se v tom nehrabal, ani na diag. to nebylo :nevim
|
|
| |
|
|