| | |
17.01.2011 13:51 -
Demontá palivového čerpadla
|
2370001
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Kdo mi realne poradi kudy se dostanu nejsnaze k palivovemu cerpadlu v nadrzi abych ho mohl vymenit. Pripadne popis by se hodil Budu kupovat Bosch
Kdo mi realne poradi kudy se dostanu nejsnaze k palivovemu cerpadlu v nadrzi abych ho mohl vymenit. Pripadne popis by se hodil :-)) Budu kupovat Bosch
|
|
17.01.2011 14:11 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370003
|
|
zdenoc5
|
|
|
Odklopis sedak zadnej sedacky / v smere jazdy prava / a tam to najdes
Odklopis sedak zadnej sedacky / v smere jazdy prava / a tam to najdes
|
|
17.01.2011 14:58 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370005
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Ok dik a je slozite to vymenit ? a jaky typ , je jich vice FAP nemam.
Ok dik a je slozite to vymenit ? a jaky typ , je jich vice FAP nemam.
|
|
17.01.2011 15:01 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370008
|
|
jumep
|
|
|
odpojis konektory, odsrobujes "maticu" plastovu, vytiahnes diel, nasunes novy, zatiahnes, zapojis
typ, naftovy bez alebo s webastom
odpojis konektory, odsrobujes "maticu" plastovu, vytiahnes diel, nasunes novy, zatiahnes, zapojis
typ, naftovy bez alebo s webastom
|
|
17.01.2011 15:11 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370012
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
rychle a strucne diky. A typ podle autokelly je jedno ?? bral bych asi ten Bosch ?!
rychle a strucne diky. A typ podle autokelly je jedno ?? bral bych asi ten Bosch ?!
|
|
17.01.2011 15:12 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370013
|
|
jumep
|
|
|
vzdy je na to zaruka ...
ale ten bosch by mal byt ok
jo a musi to byt cerpadlo + mierka na palivo
edit: ta matica obcas nejde povolit, asi by som odporucil rovno kupit novu (obj. cislo 1531 30)
vzdy je na to zaruka ...
ale ten bosch by mal byt ok
jo a musi to byt cerpadlo + mierka na palivo
edit: ta matica obcas nejde povolit, asi by som odporucil rovno kupit novu (obj. cislo 1531 30)
|
|
17.01.2011 15:14 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370014
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Jasne diky
Jasne diky :-))))
|
|
17.01.2011 16:24 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370030
|
|
zdenoc5
|
|
|
Este skus poistky v motorovom priestore. Mne tiez neslo cerpadlo a uz som bol rozhodnuty kupit druhe . Napadlo ma ze kuknut na tie poistky , tak som ich po jednej kontroloval lebo som nevedel ktora je na to cerpadlo. Ani jedna nebola zla. Skusim startovat a cerpadlo islo a aj som nastartoval. Asi niaka oxidacia. a asi po 3 mesiacoch znovu neslo tak som s poistkami pohybal a uz 2 roky mam pokoj a vsetko funguje.
Este skus poistky v motorovom priestore. Mne tiez neslo cerpadlo a uz som bol rozhodnuty kupit druhe . Napadlo ma ze kuknut na tie poistky , tak som ich po jednej kontroloval lebo som nevedel ktora je na to cerpadlo. Ani jedna nebola zla. Skusim startovat a cerpadlo islo a aj som nastartoval. Asi niaka oxidacia. a asi po 3 mesiacoch znovu neslo tak som s poistkami pohybal a uz 2 roky mam pokoj a vsetko funguje.
|
|
17.01.2011 20:13 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370070
|
|
jumep
|
|
|
jo, len jemu raz ide a raz nie ... a o kontaktoch sa hovorilo hned, tak snad prebehol
jo, len jemu raz ide a raz nie ... a o kontaktoch sa hovorilo hned, tak snad prebehol
|
|
17.01.2011 20:41 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370083
|
|
DOUFAK
|
|
|
maxim napsal(a): Ok dik a je slozite to vymenit ? a jaky typ , je jich vice FAP nemam.
Nech si tam MAXIMÁLNÍ - MINIMUM nafty při dně nádre.Ten zpětný vztlak, pak na to nové čerpadlo je zespoda velký a ztěuje to velmi zpětnou montá.A s tou "plastovou" maticí si uije.Rukama to asi nepovolí a zpětně asi ani nedotáhne.Chce to nějaké oné - já měl dřevěný měkký palík a tím jsem matici povoloval a utahoval náklepem v nejtuích místech hmoty-nálitku,aby nepraskl.Mám dojem,e matice je na konusu a pozor na těsnící gumičku,at ji neskřípne,nebo,at ti nespadne dolů.A při zpětné montái to dotáhni na "ipky"které ukazují max.doraz dotaení matice. Doporučuju si eventuelně pro vechny případy koupit matici Novou - do rezervy,kdyby ti ta stará praskla - stojí 110 kč myslím v origo Citroenu - tak zlom vaz (ne matici)
Nech si tam MAXIMÁLNÍ - MINIMUM nafty při dně nádre.Ten zpětný vztlak, pak na to nové čerpadlo je zespoda velký a ztěuje to velmi zpětnou montá.A s tou "plastovou" maticí si uije.Rukama to asi nepovolí a zpětně asi ani nedotáhne.Chce to nějaké oné - já měl dřevěný měkký palík a tím jsem matici povoloval a utahoval náklepem v nejtuích místech hmoty-nálitku,aby nepraskl.Mám dojem,e matice je na konusu a pozor na těsnící gumičku,at ji neskřípne,nebo,at ti nespadne dolů.A při zpětné montái to dotáhni na "ipky"které ukazují max.doraz dotaení matice. Doporučuju si eventuelně pro vechny případy koupit matici Novou - do rezervy,kdyby ti ta stará praskla - stojí 110 kč myslím v origo Citroenu - tak zlom vaz (ne matici) :-)))):palec
|
|
18.01.2011 07:43 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370140
|
|
Zlobr
|
Město: Praha 10, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
DOUFAK napsal(a): Nech si tam MAXIMÁLNÍ - MINIMUM nafty při dně nádre.Ten zpětný vztlak, pak na to nové čerpadlo je zespoda velký a ztěuje to velmi zpětnou montá.A s tou "plastovou" maticí si uije.Rukama to asi nepovolí a zpětně asi ani nedotáhne.Chce to nějaké oné - já měl dřevěný měkký palík a tím jsem matici povoloval a utahoval náklepem v nejtuích místech hmoty-nálitku,aby nepraskl.Mám dojem,e matice je na konusu a pozor na těsnící gumičku,at ji neskřípne,nebo,at ti nespadne dolů.A při zpětné montái to dotáhni na "ipky"které ukazují max.doraz dotaení matice. Doporučuju si eventuelně pro vechny případy koupit matici Novou - do rezervy,kdyby ti ta stará praskla - stojí 110 kč myslím v origo Citroenu - tak zlom vaz (ne matici)
Popsal jsi to naprosto přesně, největí problém je povolit tu převlečnou matku, pak si dát pozor na těsnící O-krouek. Dělal jsem to asi před rokem na Xantii - je to stejné.
(čerpadlo Bosch v Autokelly cca 3700,-)
Nech si tam MAXIMÁLNÍ - MINIMUM nafty při dně nádre.Ten zpětný vztlak, pak na to nové čerpadlo je zespoda velký a ztěuje to velmi zpětnou montá.A s tou "plastovou" maticí si uije.Rukama to asi nepovolí a zpětně asi ani nedotáhne.Chce to nějaké oné - já měl dřevěný měkký palík a tím jsem matici povoloval a utahoval náklepem v nejtuích místech hmoty-nálitku,aby nepraskl.Mám dojem,e matice je na konusu a pozor na těsnící gumičku,at ji neskřípne,nebo,at ti nespadne dolů.A při zpětné montái to dotáhni na "ipky"které ukazují max.doraz dotaení matice. Doporučuju si eventuelně pro vechny případy koupit matici Novou - do rezervy,kdyby ti ta stará praskla - stojí 110 kč myslím v origo Citroenu - tak zlom vaz (ne matici) :-)))):palec
Popsal jsi to naprosto přesně, největí problém je povolit tu převlečnou matku, pak si dát pozor na těsnící O-krouek. Dělal jsem to asi před rokem na Xantii - je to stejné.
(čerpadlo Bosch v Autokelly cca 3700,-)
|
|
18.01.2011 10:25 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370144
|
|
tomc
|
|
|
čepadlo bosch 0 986 580 215 se dá sehnat za 2250-2670kč podle nálady dodavatele
čepadlo bosch 0 986 580 215 se dá sehnat za 2250-2670kč :palec podle nálady dodavatele:-))
|
|
18.01.2011 10:33 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370146
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Také nefungovalo. Neel proud. Při nataení pomocného drátu fungovalo. Po proměření zjitěn uvolněny drát v zásuvce. (Bylo slyet jak relé spíná.)
Také nefungovalo. Neel proud. Při nataení pomocného drátu fungovalo. Po proměření zjitěn uvolněny drát v zásuvce. (Bylo slyet jak relé spíná.)
|
|
18.01.2011 20:29 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370258
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
diky za vsechny dobre rady, uz jsem tam dal nove cerpadlo a byl to horor hlavne stou matkou prevlecnou, potom jsem neslysel cerpadlo a tak jsem zkusil asi 2x startovat az potom slo slyset a motor naskocil. Do pojistek jsem koukal take , ale vadnou jsem nenasel a rele jsem slysel jak spina tak nevim jestli jsem nevyhodil 4300,- ( Bosch ) snad dobre.
diky za vsechny dobre rady, uz jsem tam dal nove cerpadlo a byl to horor hlavne stou matkou prevlecnou, potom jsem neslysel cerpadlo a tak jsem zkusil asi 2x startovat az potom slo slyset a motor naskocil. Do pojistek jsem koukal take , ale vadnou jsem nenasel a rele jsem slysel jak spina tak nevim jestli jsem nevyhodil 4300,- ( Bosch ) snad dobre.
|
|
18.01.2011 20:38 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370262
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Pres drevenej konec maleho kladivka a velkym do toho. I tak to byla fuska a stejym zpusobem jsem to dotahl.
Pres drevenej konec maleho kladivka a velkym do toho. I tak to byla fuska a stejym zpusobem jsem to dotahl.
|
|
18.01.2011 20:42 -
Re: Demontá palivového čerpadla
|
2370264
|
|
maxim
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 36 |
|
|
Jestli mi to bude zase blbe startovat tak jsem se zbavil penez na nic, co by to mohlo jeste byt ?
Jestli mi to bude zase blbe startovat tak jsem se zbavil penez na nic, co by to mohlo jeste byt ?
|
|
| |
|
|