| | |
24.09.2015 20:49 -
Re: Přidělání klíče
|
2866117
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Starou mám, ale odpálenou. Nevím, který z těch dvou čipů shořel a ve kterém je uloen ten napárovaný kód, třeba bych to mohl zkusit přepájet. Do Prahy to mám daleko, ale je dobré vědět e to jde.
Starou mám, ale odpálenou. Nevím, který z těch dvou čipů shořel a ve kterém je uloen ten napárovaný kód, třeba bych to mohl zkusit přepájet. Do Prahy to mám daleko, ale je dobré vědět e to jde.
|
|
15.01.2017 14:11 -
Re: Přidělání klíče
|
3028806
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
jumep napsal(a): karta je vam zbytocna z dovodu ze citroen (autorizovany servis) si vie ten kod vyziadat
kod potrebujes ked by si si sam nakodovaval tie kluce
Nemôe potom vzniknú situácia (v prípade e si predolý majitež nechá kódovú kartu), e si nechá podla nej u nejakého ikovného majstra s diagnostikou nakódova ďalí kžúč? Ak dobre čítam, dá sa spojazdni aj bez účasti citroen servisu.
Ja som dostal k autu dva kžúče (ten vžavo nie je vôbec pouívaný a na boku má nálepku s popisom "emetteur hf 433 mhz - delphi" a nejakými číselnými údajmi, vetky tlačidlá na ňom fungujú a dá sa aj natartova auto - je to kódový kžúč či normálny, rovnaký ako ten opotrebovaný vpravo?), ten biely ústriok má na opačnej strane iba čiarový kód s 13 miestnym číslom, piktogram kžúča, ako bolo spomínané na predolých stranách, tam nie je, take som tie bez kódovej karty.
Nemôe potom vzniknú situácia (v prípade e si predolý majitež nechá kódovú kartu), e si nechá podla nej u nejakého ikovného majstra s diagnostikou nakódova ďalí kžúč? Ak dobre čítam, dá sa spojazdni aj bez účasti citroen servisu.
Ja som dostal k autu dva kžúče (ten vžavo nie je vôbec pouívaný a na boku má nálepku s popisom "emetteur hf 433 mhz - delphi" a nejakými číselnými údajmi, vetky tlačidlá na ňom fungujú a dá sa aj natartova auto - je to kódový kžúč či normálny, rovnaký ako ten opotrebovaný vpravo?), ten biely ústriok má na opačnej strane iba čiarový kód s 13 miestnym číslom, piktogram kžúča, ako bolo spomínané na predolých stranách, tam nie je, take som tie bez kódovej karty.
Přílohy: WP_20170115_13_52_00_Pro.jpg ( 2094409b ) - Kžúče |
|
15.01.2017 14:53 -
Re: Přidělání klíče
|
3028834
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ne nemuze,protoze ke kodovani tak nejak potrebujes auto
pokud auto (BSI) nezna IDkey nejde naucit ani dalka
pri kazdem pridani noveho klice,je nutne znovu naprogramovat vsechny
ne nemuze,protoze ke kodovani tak nejak potrebujes auto ;)
pokud auto (BSI) nezna IDkey nejde naucit ani dalka
pri kazdem pridani noveho klice,je nutne znovu naprogramovat vsechny
|
|
15.01.2017 15:04 -
Re: Přidělání klíče
|
3028838
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
To rád čítam
Nevie mi takto od oka poveda, či je teda ten druhý kžúč plnohodnotný a môem ho pouíva? Či radej dokúpi nový kryt na ten kžúč vpravo. Tá guma navrchu je strane dotrhaná a poprevažovaná.
To rád čítam:-d
Nevie mi takto od oka poveda, či je teda ten druhý kžúč plnohodnotný a môem ho pouíva? Či radej dokúpi nový kryt na ten kžúč vpravo. Tá guma navrchu je strane dotrhaná a poprevažovaná.
|
|
15.01.2017 20:17 -
Re: Přidělání klíče
|
3028893
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
v 2013 sa ziadna kodova karta s novym autom nedodavala....
ten ciarovy kod je zrejme ked vezu tie auta na vlaku aby vedeli sparovat pri vykladke alebo proste z nejakeho ineho dovodu. ja mam dialkovy jeden a jeden normalny
v 2013 sa ziadna kodova karta s novym autom nedodavala....
ten ciarovy kod je zrejme ked vezu tie auta na vlaku aby vedeli sparovat pri vykladke alebo proste z nejakeho ineho dovodu. ja mam dialkovy jeden a jeden normalny
|
|
15.01.2017 20:36 -
Re: Přidělání klíče
|
3028906
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Sorry za tupy dotaz, ale to sa neda preco pouzit starsi kluc?
Doteraz som zil v tom, ze dialkove sa da priradit k autu, hoc aj pouzivane, no a imho ze je riesene tou tycinkou, ktora sa bud pouzije z povodneho kluca, alebo sa prisposobi auto
Sorry za tupy dotaz, ale to sa neda preco pouzit starsi kluc?
Doteraz som zil v tom, ze dialkove sa da priradit k autu, hoc aj pouzivane, no a imho ze je riesene tou tycinkou, ktora sa bud pouzije z povodneho kluca, alebo sa prisposobi auto
|
|
15.01.2017 20:44 -
Re: Přidělání klíče
|
3028910
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
Majo77 napsal(a): To rád čítam
Nevie mi takto od oka poveda, či je teda ten druhý kžúč plnohodnotný a môem ho pouíva? Či radej dokúpi nový kryt na ten kžúč vpravo. Tá guma navrchu je strane dotrhaná a poprevažovaná.
ten obal kluca s gumou si kupis na webe aj s cistym klucom. ja som tu planzetu prehadzoval zo stareho na novy a bola to maturita. ale da sa to a na webe su na opisy
ten obal kluca s gumou si kupis na webe aj s cistym klucom. ja som tu planzetu prehadzoval zo stareho na novy a bola to maturita. ale da sa to a na webe su na opisy
|
|
15.01.2017 20:46 -
Re: Přidělání klíče
|
3028913
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
on ta "tycinka" (megamos ID46 crypto) byla jen u starych typu klicu a IMMO boxu
u BSI uz je to delane trochu jinak ,immo i RF je na plosnaku a je to oboji rizene z jednoho procesoru
stary klic nenaprogramujes ,je "zamceny" tajnym kodem auta
on ta "tycinka" (megamos ID46 crypto) byla jen u starych typu klicu a IMMO boxu
u BSI uz je to delane trochu jinak ,immo i RF je na plosnaku a je to oboji rizene z jednoho procesoru
stary klic nenaprogramujes ,je "zamceny" tajnym kodem auta
|
|
16.01.2017 19:47 -
Re: Přidělání klíče
|
3029056
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
autodiag napsal(a): a co ti brani ho vyzkouset ?
Okej, napíem zrozumitežnejie o čo mi ide. Na starom aute mám tie 3 kžúče, dva môem pouíva, tretí je čisto nazvime to "kódovací" kžúč, ktorý mám doma v uflíku. Ak stratím jeden z tých čo puívam, nič sa nedeje, podža toho kódovacieho dám vyrobi nový. Ale....ak by som stratil ten kódovací, z dvojice kžúčov, ktoré normal pouívam mi u ďalí kžúč vyrobi nedokáu (netuím ako by sa to rieilo ďalej). Ale vidím, e pri X7 niečo podobné neplatí a na nakódovanie nového kžúča stačí vlastne iba VIN a nejaké moje osobné údaje. Diažkové funguje u oboch, tak môem keď tak pouíva oba kžúče ako si písal vyie.
robo napsal(a): ten obal kluca s gumou si kupis na webe aj s cistym klucom. ja som tu planzetu prehadzoval zo stareho na novy a bola to maturita. ale da sa to a na webe su na opisy
Vďaka za rady, ak to bude urgentné a guma to vzdá na plnej čiare tak sa do toho pustím
Vďaka za rady, ak to bude urgentné a guma to vzdá na plnej čiare tak sa do toho pustím:-)
|
|
17.01.2017 20:35 -
Re: Přidělání klíče
|
3029298
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no jasne to ja vim ale to je 15 let Z5 a mel to jen ford ,mazda i nekteri japonci ale citroen nikdy psal jsem ,ze se klice koduji,neexistuje zadny master klic
i ten ford kdyz jsi stratil ten cerveny nebyla zadna tragedie,slo jen o to ze tento klic byl na prvni pozici v pameti a aby se vedelo ktery tak byl cerveny..master mohl byt jakykoliv nebyli v nich krome barvy pouzdra rozdily
no jasne to ja vim ale to je 15 let Z5 :) a mel to jen ford ,mazda i nekteri japonci ale citroen nikdy :) psal jsem ,ze se klice koduji,neexistuje zadny master klic
i ten ford kdyz jsi stratil ten cerveny nebyla zadna tragedie,slo jen o to ze tento klic byl na prvni pozici v pameti a aby se vedelo ktery tak byl cerveny..master mohl byt jakykoliv nebyli v nich krome barvy pouzdra rozdily
|
|
17.01.2017 20:48 -
Re: Přidělání klíče
|
3029303
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
autodiag napsal(a): no jasne to ja vim ale to je 15 let Z5 a mel to jen ford ,mazda i nekteri japonci ale citroen nikdy psal jsem ,ze se klice koduji,neexistuje zadny master klic
i ten ford kdyz jsi stratil ten cerveny nebyla zadna tragedie,slo jen o to ze tento klic byl na prvni pozici v pameti a aby se vedelo ktery tak byl cerveny..master mohl byt jakykoliv nebyli v nich krome barvy pouzdra rozdily
Pre mňa je Citroen uplne niečo nové a z toho vzniklo to, e som sa pýtal na očividne triviálnu vec. O nič nejde, u mám jasno take ete raz vďaka vetkým za info
Pre mňa je Citroen uplne niečo nové a z toho vzniklo to, e som sa pýtal na očividne triviálnu vec. O nič nejde, u mám jasno take ete raz vďaka vetkým za info:palec
|
|
17.01.2017 21:10 -
Re: Přidělání klíče
|
3029309
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nemas zac...proste bud k tomu autu bude a nebo ne
staci se i podivat diagnostikou do BSI kolik klicu auto zna
nemas zac...proste bud k tomu autu bude a nebo ne ;)
staci se i podivat diagnostikou do BSI kolik klicu auto zna :palec
|
|
03.11.2018 21:03 -
Re: Přidělání klíče
|
3189286
|
|
mevi
|
Město: Litoměřice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Zdravím vespolek. Trochu naivně jsem si myslel, e kdy znám imo kód k C5 X7 2009 dokáu lexii naučit dalí klíč jako třeba u xantie. Imo asi nebude problem ten funguje ale místo toho aby mi to nabídlo monost učení DO pouze mi to napsalo postup kterej jde aplikovat i bez diag a to postup kdy mam na minutu vypnout zapalování následně vloit klíč do zapalování otočit a během prvních 10 sec na 5 sec dret zavírací tlačítko na DO. Pak vypnout zapalování a 30 sec čekat a prej by mělo bejt hotovo ale at dělam co dělam nejde mi do naučit. Tuíte kde dělám chybu? Nebo existuje nějaký jiný postup učení DO pro X7? Děkuji mevi
Zdravím vespolek. Trochu naivně jsem si myslel, e kdy znám imo kód k C5 X7 2009 dokáu lexii naučit dalí klíč jako třeba u xantie. Imo asi nebude problem ten funguje ale místo toho aby mi to nabídlo monost učení DO pouze mi to napsalo postup kterej jde aplikovat i bez diag a to postup kdy mam na minutu vypnout zapalování následně vloit klíč do zapalování otočit a během prvních 10 sec na 5 sec dret zavírací tlačítko na DO. Pak vypnout zapalování a 30 sec čekat a prej by mělo bejt hotovo ale at dělam co dělam nejde mi do naučit. Tuíte kde dělám chybu? Nebo existuje nějaký jiný postup učení DO pro X7? Děkuji mevi
|
|
04.11.2018 09:53 -
Re: Přidělání klíče
|
3189341
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pro zapsani dalsiho klice potrebujes login (kod immo)
pri zapisu noveho klice potrebujes vsechny stavajici,jinak nebudou validni
bez loginu nove klice nezapises
jinou diagnostikou nez original to nezkousej
po tom co dokoncis proceduru zapisu noveho klice do pameti ,muzes nasledne pridat/synchronizovat DO
pro zapsani dalsiho klice potrebujes login (kod immo)
pri zapisu noveho klice potrebujes vsechny stavajici,jinak nebudou validni
bez loginu nove klice nezapises
jinou diagnostikou nez original to nezkousej
po tom co dokoncis proceduru zapisu noveho klice do pameti ,muzes nasledne pridat/synchronizovat DO
|
|
| |
|
|