| | |
22.11.2010 15:08 -
Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
2363700
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Mám sice rád překvapení, ale ne moc u auta. Hodí se vědět, jaké jsou časté závady, na které dřív nebo později kadý asi narazíme. Seznam by se mohl sepsat tady, i s nějakým popisem a odkazem. Začnu těmi, které u se ozývají u mě, můete přidat:
C5 Break obecně:
============
Nefunkční otvírání okna dveří do kufru:
- důvod: přeruený vodič od spínače napařený na okně nebo vadný mikrospínač
- origo oprava: mikrospínač asi 1k, opravná sada na vodič asi 3k
- alternativa: nahradit vodič na okně normálnim drátem a zatejpovat
.link.
Speed control system faulty:
- důvod: odeel snímač některého z pedálů
- origo oprava: výměna pedálu za cca 5k
- alternativa: oprava spínače
.link.
C5 II HDi 16V 100kW
===============
Prokluz spojky na vyí rychlostní stupně a vibrace volnoběh:
- důvod: poddimenzované díly, ojetá spojka a vyčvachtanej dvojhmotovej setrvačník
- oprava: výměna spojky a setrváku 20-30k?
- prevence: nejezdit jako čuně, nepodtáčet motor
.link.
Mám sice rád překvapení, ale ne moc u auta. Hodí se vědět, jaké jsou časté závady, na které dřív nebo později kadý asi narazíme. Seznam by se mohl sepsat tady, i s nějakým popisem a odkazem. Začnu těmi, které u se ozývají u mě, můete přidat:
C5 Break obecně:
============
Nefunkční otvírání okna dveří do kufru:
- důvod: přeruený vodič od spínače napařený na okně nebo vadný mikrospínač
- origo oprava: mikrospínač asi 1k, opravná sada na vodič asi 3k
- alternativa: nahradit vodič na okně normálnim drátem a zatejpovat
http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/167283-okno-patych-dveri-break/
Speed control system faulty:
- důvod: odeel snímač některého z pedálů
- origo oprava: výměna pedálu za cca 5k
- alternativa: oprava spínače
http://www.c5club.cz/diskuze/diagnostika-software-navigace/1807204-zavada-omezovace-rychlosti-c5ii/
C5 II HDi 16V 100kW
===============
Prokluz spojky na vyí rychlostní stupně a vibrace volnoběh:
- důvod: poddimenzované díly, ojetá spojka a vyčvachtanej dvojhmotovej setrvačník
- oprava: výměna spojky a setrváku 20-30k?
- prevence: nejezdit jako čuně, nepodtáčet motor
http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/169135-setrvacnik/
|
|
22.11.2010 23:22 -
Re: Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
2363732
|
|
jumep
|
|
|
C5 1 vseobecne
2jzonova klimatizacia - stale kuri lava strana
- dovod: vysrotovana hriadelka
- oprava: vymena motorceku ovladania alebo vyroba predlzovaku
.link.
2jzonova klimatizacia - nejde ventilator / ventilator ide stale naplno, okienko reglacie ukazuje 0
- dovod: zhorety tranzistor / studeny spoj v regulatore
- oprava: vymena regulatora
- alternativa: vymena tranzistoru / kontrola spojov
.link.
C5 1 vseobecne
2jzonova klimatizacia - stale kuri lava strana
- dovod: vysrotovana hriadelka
- oprava: vymena motorceku ovladania alebo vyroba predlzovaku
http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/navod-na-opravu-klimatizacie-c5-1-(2001-2004)
2jzonova klimatizacia - nejde ventilator / ventilator ide stale naplno, okienko reglacie ukazuje 0
- dovod: zhorety tranzistor / studeny spoj v regulatore
- oprava: vymena regulatora
- alternativa: vymena tranzistoru / kontrola spojov
http://www.c5club.cz/diskuze/elektrika-elektronika-multimedia/1104949-ventilator-topeni-klimatizace/9/
|
|
23.11.2010 09:23 -
Re: Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
2363745
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jumep napsal(a): 2jzonova klimatizacia - nejde ventilator / ventilator ide stale naplno, okienko reglacie ukazuje 0
- dovod: zhorety tranzistor / studeny spoj v regulatore
- oprava: vymena regulatora
- alternativa: vymena tranzistoru / kontrola spojov
.link.
-add duvod1 : tranzistor je dimenzovan na urcite napeti,resp proud..pokud se proud zvetsi,tranzistor se prorazi,zvetseny proud ma svoji pricinu,nahradou tranzistoru na vetsi proud se vyresi DUSLEDEK ne vsak zavada,viz duvod2
- dovod2: loziska motoru ventilatoru,uhliky ventilatoru,komutator,koroze ventilatoru
- oprava2: vymena ventilatoru
-add duvod1 : tranzistor je dimenzovan na urcite napeti,resp proud..pokud se proud zvetsi,tranzistor se prorazi,zvetseny proud ma svoji pricinu,nahradou tranzistoru na vetsi proud se vyresi DUSLEDEK ne vsak zavada,viz duvod2
- dovod2: loziska motoru ventilatoru,uhliky ventilatoru,komutator,koroze ventilatoru
- oprava2: vymena ventilatoru
|
|
28.11.2010 19:23 -
Re: Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
2364620
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Dalí častá závada u C5 I i u C5 II je vrzající zadní náprava. Větinou jsou to opotřebovaná loiska v uloení ramen. Odstranění je celkem jednoduché, viz podrobný návod od jumepa : .link.
Dalí častá závada u C5 I i u C5 II je vrzající zadní náprava. Větinou jsou to opotřebovaná loiska v uloení ramen. Odstranění je celkem jednoduché, viz podrobný návod od jumepa : http://c5.jumep.com/ramena/
:palec
|
|
01.08.2011 23:35 -
Re: Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
2404298
|
|
troll
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 269 |
|
|
dalí častá závada jsou vzpěry víka kufru - časem prostě plyn uteče a víko nechodí jak má a v zimě i padá
origo oprava cca 10k za 4ks vzpěr
alternativa - jeden ikula v ostravě to umí přetěsnit a dofouknout za zlomek ceny
.link.
dalí nemocí zejména pokud to déle hnije v autobazaru je zarezávající zadní stěrač
jde to demontovat a rozhýbat ale nejprve je nutné násilím sundat ramínko a to se větinou pokodí take se musí dát nové
.link.
dalí častá závada jsou vzpěry víka kufru - časem prostě plyn uteče a víko nechodí jak má a v zimě i padá
origo oprava cca 10k za 4ks vzpěr
alternativa - jeden ikula v ostravě to umí přetěsnit a dofouknout za zlomek ceny
http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/168557-vzpery-patych-dveri-break/
dalí nemocí zejména pokud to déle hnije v autobazaru je zarezávající zadní stěrač
jde to demontovat a rozhýbat ale nejprve je nutné násilím sundat ramínko a to se větinou pokodí take se musí dát nové
http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/661406-nefunkcni-zadni-sterac/
|
|
26.04.2012 22:45 -
Re: Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
2472218
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
Můj C5 2.2HDI
- Prasklá hadička nebo některá membrána na podtlaku. Viz "antipollution fault" .link. . Auto, nejčastěji při rychlosti nad 130km/h, přechází do nouzového reimu. Před koupí pořádně projet.
- Praskají vnitřní kličky dveří. .link.
- Ruční brzda se nevrací jak má .link.
Můj C5 2.2HDI
- Prasklá hadička nebo některá membrána na podtlaku. Viz "antipollution fault" http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/166539-antipollution-system-faulty-dieselove-motory/25/ . Auto, nejčastěji při rychlosti nad 130km/h, přechází do nouzového reimu. Před koupí pořádně projet.
- Praskají vnitřní kličky dveří. http://www.c5club.cz/diskuze/ostatni-technicka-diskuze/1429383-zlomena-vnitrni-klika-dveri-u-ridice/
- Ruční brzda se nevrací jak má http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/167685-rucni-brzda/
|
|
07.05.2012 23:23 -
Re: Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
2475706
|
|
strogen
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Ahoj.
Co se týče Speed control system fauled. To se mi dneska stalo při cestě do Dráďan. Sice jsem z toho byl trochu rozhozený ale stačí na pár minut zastavit, vypnout motor ale hlavně vyndat klíček. Počkat jednu, dvě minuty a nastartovat.
Mě to pomohlo a tempomat pak zase normálně el. Moná to nebude fungovat u kadého ale za zkouku to stojí..
Zdravím M.
Ahoj.
Co se týče Speed control system fauled. To se mi dneska stalo při cestě do Dráďan. Sice jsem z toho byl trochu rozhozený ale stačí na pár minut zastavit, vypnout motor ale hlavně vyndat klíček. Počkat jednu, dvě minuty a nastartovat.
Mě to pomohlo a tempomat pak zase normálně el. Moná to nebude fungovat u kadého ale za zkouku to stojí..
Zdravím M.
|
|
30.05.2012 19:02 -
Re: Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
2481246
|
|
vrato
|
Město: Preov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Zdravím vechny
drobná patálie na C5, drobný prosak vody stropním světlem nad zadními sedadly. Příčina - uvolnená anténa a prosak vody pod gumovou podlokou a do telesa osvetlení a kapání na mezisedadlovou kanzolu (drák na nápoje) Po dotaení centrální matice antény (po demontái telesa světla) je to OK.
vrato
Zdravím vechny
drobná patálie na C5, drobný prosak vody stropním světlem nad zadními sedadly. Příčina - uvolnená anténa a prosak vody pod gumovou podlokou a do telesa osvetlení a kapání na mezisedadlovou kanzolu (drák na nápoje) Po dotaení centrální matice antény (po demontái telesa světla) je to OK.
vrato
|
|
22.02.2013 19:41 -
Re: Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
2550558
|
|
Jano
|
Město: Vychodna, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 117 |
|
|
Ja by som pridal este trubkohadicu od serva ta tiez casto odchadza.
Ja by som pridal este trubkohadicu od serva ta tiez casto odchadza.
|
|
22.02.2013 19:46 -
Re: Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
2550561
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Jednotka řízení běhu ventilátoru, po 200 000km váha vzduchu.
Jednotka řízení běhu ventilátoru, po 200 000km váha vzduchu.
|
|
05.05.2021 18:22 -
Re: Nejčastějí závady (toto není diskuze,vkládejte jen seriózní informace)
|
3309294
|
|
JirkaR
|
Město: Praha 9-Vinoř, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 65 |
|
|
Pro info výměny dílů 0-100tis km pro odhad provozních nákladů C5 Tourer 2.0 Blue HDI. Do 80tis. ve v pohodě, pak toho je ale dost (výměny oleje a filtrů, které jsou měněny při pravidelných prohlídkách neuvádím):
80tis - zadní brzdové destičky
90tis - přední koule a EGR ventil
100tis - přední brzdové destičky a čerpadlo močoviny(i s nádrí, separátně se bohuel nedodává)
Posledních 20tis km docela pálka, doufám e u nepřijde nic dalího.
Pro info výměny dílů 0-100tis km pro odhad provozních nákladů C5 Tourer 2.0 Blue HDI. Do 80tis. ve v pohodě, pak toho je ale dost (výměny oleje a filtrů, které jsou měněny při pravidelných prohlídkách neuvádím):
80tis - zadní brzdové destičky
90tis - přední koule a EGR ventil
100tis - přední brzdové destičky a čerpadlo močoviny(i s nádrí, separátně se bohuel nedodává)
Posledních 20tis km docela pálka, :-( doufám e u nepřijde nic dalího.
|
|
| |
|
|