| | |
25.08.2010 16:57 -
Zadní světla break - árovky
|
2353837
|
|
running
|
|
|
Nenael jsem tu jak se dostat vzadu ve světlech k árovce,poradíte? Praskla mi pravá árovka ve světle. Díky
Nenael jsem tu jak se dostat vzadu ve světlech k árovce,poradíte? Praskla mi pravá árovka ve světle. Díky:)
|
|
25.08.2010 17:27 -
Re: Zadní světla break - árovky
|
2353841
|
|
alud
|
Město: Litomyl, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Stáhni si manuál. Strana 138. Je to tam dobře popsané i s nákresem. Zvládl jsem to podle toho bez problémů.
Pokud ti nepůjde stáhnout, napi, polu ti ho.
Stáhni si manuál. Strana 138. Je to tam dobře popsané i s nákresem. Zvládl jsem to podle toho bez problémů.
Pokud ti nepůjde stáhnout, napi, polu ti ho.
|
|
25.08.2010 17:52 -
Re: Zadní světla break - árovky
|
2353844
|
|
running
|
|
|
Díky,zítra na to mrknu,nejdřív teda spodní a pak vrchní. No a na objímku co se s ní má poootočit snad narazim
Díky,zítra na to mrknu,nejdřív teda spodní a pak vrchní. No a na objímku co se s ní má poootočit snad narazim:)
|
|
03.09.2010 11:26 -
Re: Zadní světla break - árovky
|
2354724
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Přestalo mi svítit brzdové světlo na Breaku, take jsem si myslel e mi praskla árovka... omyl. árovka dobrá - jetě původní originál (na kovové části árovky bývá označena barvou). Ale v alostném stavu jsou kontakty v patici. Jsou měkké, take dostatečně nedoléhají na kontakty a uzemnění mi odpadlo. To jsem prozatimně nahradil kouskem měděného plíku, ale i tak je to nedostatečné... zadní obrysové světlo svítí kdy jej zapnu... kdy pak lápnu na brzdu, tak přísluné světlo se nerozsvítí a jetě mi do toho shasne i to poziční... prostě je to vadné. Take jsem sháněl patici. Nikde jsen nesehnal, tak ajko vlastně "poslední" záchranu jsem zvolil servis Citroën a světe div se ! Samotnou patici s kabeláí mají jako náhradní díl (na objednání do druhého dne) pod obj. č. 6534 KA za nějakých 211 kč ! Take měním.... u jsem myslel e mi budou nabízet celou svítilnu. Tak mě napadá: auto je staré "jen" 6 let. Překvapuje mě, e elektroinstalace tak rychle stárne.
Na obr. je to díl č. 18 Patice je z plastu a má bajonetový úchyt do světla.
Přestalo mi svítit brzdové světlo na Breaku, take jsem si myslel e mi praskla árovka... omyl. árovka dobrá - jetě původní originál (na kovové části árovky bývá označena barvou). Ale v alostném stavu jsou kontakty v patici. Jsou měkké, take dostatečně nedoléhají na kontakty a uzemnění mi odpadlo. To jsem prozatimně nahradil kouskem měděného plíku, ale i tak je to nedostatečné... zadní obrysové světlo svítí kdy jej zapnu... kdy pak lápnu na brzdu, tak přísluné světlo se nerozsvítí a jetě mi do toho shasne i to poziční... prostě je to vadné. Take jsem sháněl patici. Nikde jsen nesehnal, tak ajko vlastně "poslední" záchranu jsem zvolil servis Citroën a světe div se ! Samotnou patici s kabeláí mají jako náhradní díl (na objednání do druhého dne) pod obj. č. 6534 KA za nějakých 211 kč ! Take měním.... u jsem myslel e mi budou nabízet celou svítilnu. :-)))) Tak mě napadá: auto je staré "jen" 6 let. Překvapuje mě, e elektroinstalace tak rychle stárne.
Na obr. je to díl č. 18 Patice je z plastu a má bajonetový úchyt do světla.
Přílohy: zadní světlo.jpg ( 64404b ) - |
|
01.08.2012 13:09 -
vymněna brzdových svělel kombik C5
|
2496335
|
|
major62
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 5 |
|
|
chlapi jak mám vymněnit árovku v kombiku C5 brzdovou
chlapi jak mám vymněnit árovku v kombiku C5 brzdovou
|
|
01.08.2012 14:18 -
Re: vymněna brzdových svělel kombik C5
|
2496345
|
|
JirkaŘ
|
|
|
Myslí na boku vozu, nebo pod spojilerem ve středu vozu ? Pokud myslí to co je po straně vozu, tak skupinová svítilna se skládá ze dvou částí. Brzdové světlo (spolu s obrysovým) je v té vrchní a je to typ árovky P 21/5 W. Otevři zadní dveře a po straně uvidí u světel tři záslepky, pod nimi jsou matičky na tuím e 8mm, nebo 10mm ořech. Vyjmi víčka a odmontuj matičky. (Ve vrchní svítilně je jen jedna, ve spodní jsou dvě). Nejprve musím demontovat spodní světlo - tahem prstu (prostrč otvorem po matičce) a vycvakne jej pryč. A potom můe demontovat vrchní. Chytni jej za spodní část a tahem k sobě jej vycvakne. Pozor, jsou tam árovky s kabeláí. Patice vdy musí otočit o čtvt otáčky, tím se odjistí z plastu.
Jinak je to popsáno v manuálu k autu (u mě je to na str. 135)
Myslí na boku vozu, nebo pod spojilerem ve středu vozu ? Pokud myslí to co je po straně vozu, tak skupinová svítilna se skládá ze dvou částí. Brzdové světlo (spolu s obrysovým) je v té vrchní a je to typ árovky P 21/5 W. Otevři zadní dveře a po straně uvidí u světel tři záslepky, pod nimi jsou matičky na tuím e 8mm, nebo 10mm ořech. Vyjmi víčka a odmontuj matičky. (Ve vrchní svítilně je jen jedna, ve spodní jsou dvě). Nejprve musím demontovat spodní světlo - tahem prstu (prostrč otvorem po matičce) a vycvakne jej pryč. A potom můe demontovat vrchní. Chytni jej za spodní část a tahem k sobě jej vycvakne. Pozor, jsou tam árovky s kabeláí. Patice vdy musí otočit o čtvt otáčky, tím se odjistí z plastu.
Jinak je to popsáno v manuálu k autu (u mě je to na str. 135)
|
|
02.02.2013 17:45 -
Re: Zadní světla break - árovky
|
2543904
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
JirkaŘ napsal(a): Přestalo mi svítit brzdové světlo na Breaku, take jsem si myslel e mi praskla árovka... omyl.
...
Na obr. je to díl č. 18 Patice je z plastu a má bajonetový úchyt do světla.
Tak jsem dneska opravoval v zásadě stejný problém.
Střídavě mi svítilo a nesvítilo zadní obrysové světlo, po rozebrání jsem zahýbal a zatahal za dráty, co vedou k patici árovky a červený mi zůstal v ruce. Patice běným způsovem nerozebiratelná, take jsem ji musel zezadu otevřít mikrobruskou. Drát jsem připájel zpátky k plíku a vyřízlý kus zadní stěny přilepil zpátly tavným lepidlem.
Ve zase svítí jak má, snad to zase pár let vydrí - pokud ne, zase na mě Citroen vydělá (ten svazek stojí u 255Kč)
Tak jsem dneska opravoval v zásadě stejný problém.
Střídavě mi svítilo a nesvítilo zadní obrysové světlo, po rozebrání jsem zahýbal a zatahal za dráty, co vedou k patici árovky a červený mi zůstal v ruce. Patice běným způsovem nerozebiratelná, take jsem ji musel zezadu otevřít mikrobruskou. Drát jsem připájel zpátky k plíku a vyřízlý kus zadní stěny přilepil zpátly tavným lepidlem.
Ve zase svítí jak má, snad to zase pár let vydrí - pokud ne, zase na mě Citroen vydělá (ten svazek stojí u 255Kč)
|
|
| |
|
|