| | |
01.08.2010 12:29 -
Re: ivotnost common railu
|
2351441
|
|
Brambora
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Mam najeto cca 185000 km. CR uz se za studena hlasi u konstantnich otacek cukanim. Po zahrati motoru v pohode. Aditivum VIF pridavam pri kazdem tankovani. Jednou jsem nepridal a po vyjeti 50l jsem jiz nenastartoval (chytlo - chciplo). Natahnout naftu (balonkem) z nadrze a znova. Musel jsem vyjed celou nadrz z VIF nez se to zase spravilo. Pokud chci jezdit az do max konce CR tak se bez aditiva neobejdu
Mam najeto cca 185000 km. CR uz se za studena hlasi u konstantnich otacek cukanim. Po zahrati motoru v pohode. Aditivum VIF pridavam pri kazdem tankovani. Jednou jsem nepridal a po vyjeti 50l jsem jiz nenastartoval (chytlo - chciplo). Natahnout naftu (balonkem) z nadrze a znova. Musel jsem vyjed celou nadrz z VIF nez se to zase spravilo. Pokud chci jezdit az do max konce CR tak se bez aditiva neobejdu :-(
|
|
01.08.2010 13:09 -
Re: ivotnost common railu
|
2351442
|
|
Mamlas
|
|
|
Auto musi jet at tam das aditiva nebo nedas. Spis by si mel zajet na diagnostiku at vis kde mas problem.
Auto musi jet at tam das aditiva nebo nedas. Spis by si mel zajet na diagnostiku at vis kde mas problem.
|
|
01.08.2010 13:55 -
Re: ivotnost common railu
|
2351446
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
presne
VIF nema zvlast ted v lete na start vliv
presne
VIF nema zvlast ted v lete na start vliv
|
|
02.08.2010 07:30 -
Re: ivotnost common railu
|
2351476
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pro system CR neni rozdil s aditivem/bez aditiva
aditivum kazdy povazuju za vselek...je to ale jen smes chemie ktera na sebe hlavne navaze vodu,castecne dekarbonuje a vycisti splalovaci prostor a v zime snizi bod tuhnuti..jinak nic jineho necekej...nafta neni min nebo vic stlacitelna
pro system CR neni rozdil s aditivem/bez aditiva
aditivum kazdy povazuju za vselek...je to ale jen smes chemie ktera na sebe hlavne navaze vodu,castecne dekarbonuje a vycisti splalovaci prostor a v zime snizi bod tuhnuti..jinak nic jineho necekej...nafta neni min nebo vic stlacitelna
|
|
02.08.2010 10:03 -
Re: ivotnost common railu
|
2351482
|
|
Barlow
|
|
|
Presne jak rika Autodiagnostika... na slusnou naftu to auto jede normalne i startuje normalne...aditiva to jenom vylepsuji, ale pokud to bez vifu jede blbe tak je neco spatne.
Presne jak rika Autodiagnostika... na slusnou naftu to auto jede normalne i startuje normalne...aditiva to jenom vylepsuji, ale pokud to bez vifu jede blbe tak je neco spatne.
|
|
02.08.2010 11:11 -
Re: ivotnost common railu
|
2351490
|
|
stano1
|
|
|
lubin napsal(a): stano1 napsal(a): A ked ti menia palivový filter ,tak ti vysajú aj naftu z nadoby filtra spolu s tými nečistotami? Teda ak tam neaké má,lebo ja tam skoro vdy najdem pár perletí(metalízu),mechanikom mi to bolo zdôvodnené tým, e ak to nevysaje tak ony sa časom dostanú cez filter do vstrekov. Olej by som do nafty nedával(mono do hladkého dieslu ano) skôr tankova OMV alebo inú "lepiu" značku a občas aditív. JET neviem neviem ja nemám k nim dôveru.Ja mám najlepiu skúsenos s SHELL At. Taky tam mám ten samej bordel co píe.Neříkal Ti mechanik co by top mohlo být?Jak často mění filtr?V návodu je kadých 60tis. a to my připadá hodně.
Filter mením bud vdy na jesen alebo kadú druhú vymenu oleja čie kadých cca 30 000km,a vdy mi vysaje obsah nádoby filtra. Tie pigmenty sa tam dostávaju vplivom opotrebenia čarpadla a treba ich vdy odstráni,lebo sa ti časom dostanú cez filter do vstrekov a upchajú trysku(tolko do seba naráajú e sa navzájom obrusujú, a sa dostanú cez mikropory filtra do trysky)
Filter mením bud vdy na jesen alebo kadú druhú vymenu oleja čie kadých cca 30 000km,a vdy mi vysaje obsah nádoby filtra. Tie pigmenty sa tam dostávaju vplivom opotrebenia čarpadla a treba ich vdy odstráni,lebo sa ti časom dostanú cez filter do vstrekov a upchajú trysku(tolko do seba naráajú e sa navzájom obrusujú, a sa dostanú cez mikropory filtra do trysky)
|
|
02.08.2010 11:17 -
Re: ivotnost common railu
|
2351491
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
stano1 napsal(a): Tie pigmenty sa tam dostávaju vplivom opotrebenia čarpadla a treba ich vdy odstráni,lebo sa ti časom dostanú cez filter do vstrekov a upchajú trysku(tolko do seba naráajú e sa navzájom obrusujú, a sa dostanú cez mikropory filtra do trysky)
ty "pigmenty" jsou v palivove soustave,v nadrzi ,vsude...je zbytecne je odstranovat, ony se do filtru dostanou prepadem i railu ,filtr je nezachyti protoze filtr je na saci casti cerpadla a proto mechanicke necistoty (hlinikove piliny) ktere vyrobi cerpadlo projdou po ceste pres rail a vstrikovace...pokud je tam mas ceka te vymena /oprava CR cerpadla minimalne
ty "pigmenty" jsou v palivove soustave,v nadrzi ,vsude...je zbytecne je odstranovat, ony se do filtru dostanou prepadem i railu ,filtr je nezachyti protoze filtr je na saci casti cerpadla a proto mechanicke necistoty (hlinikove piliny) ktere vyrobi cerpadlo projdou po ceste pres rail a vstrikovace...pokud je tam mas ceka te vymena /oprava CR cerpadla minimalne
|
|
02.08.2010 20:29 -
Re: ivotnost common railu
|
2351525
|
|
Brambora
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Barlow napsal(a): Presne jak rika Autodiagnostika... na slusnou naftu to auto jede normalne i startuje normalne...aditiva to jenom vylepsuji, ale pokud to bez vifu jede blbe tak je neco spatne.
Nj slusnou naftu. Tankuji jenom na Shell a Benzina. Jine cerpaci stanice rychle objizdim. Diagnostika nic nehlasi (rekli v servisu).
Nj slusnou naftu. Tankuji jenom na Shell a Benzina. Jine cerpaci stanice rychle objizdim. Diagnostika nic nehlasi (rekli v servisu).
|
|
02.08.2010 20:33 -
Re: ivotnost common railu
|
2351527
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no ona diagnostika rict nemusi vubec nic,auto se proste jednou zastavi
no ona diagnostika rict nemusi vubec nic,auto se proste jednou zastavi :(
|
|
02.08.2010 22:30 -
Re: ivotnost common railu
|
2351538
|
|
jumep
|
|
|
presne, diagnostika ma nejaky kod aj na poruchu solenoidu, ale v 90% pripadoch sa nic nevypise a auto nejde, ono tou s diagnostikou treba aj nieco robit, nielen citat chyby, ale to uz sme tu povedali xy krat, zajdi za niekym kto tu diagnostiku vie pouzit
presne, diagnostika ma nejaky kod aj na poruchu solenoidu, ale v 90% pripadoch sa nic nevypise a auto nejde, ono tou s diagnostikou treba aj nieco robit, nielen citat chyby, ale to uz sme tu povedali xy krat, zajdi za niekym kto tu diagnostiku vie pouzit
|
|
03.08.2010 08:10 -
Re: ivotnost common railu
|
2351550
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jeste bych poznamenal ze diagnostiku je potreba pouzit jako jeden z diagnostickych nastroju ,je jen jako ctecku chybovych kodu
navic neznamena ze kdyz diagnostika nic neukaze tak je vse v poradku...je potreba o motoru neco vedet a pouzit i jine nastroje jako je osciloscop,mereni prepadu,podtlaku atd atd
jeste bych poznamenal ze diagnostiku je potreba pouzit jako jeden z diagnostickych nastroju ,je jen jako ctecku chybovych kodu
navic neznamena ze kdyz diagnostika nic neukaze tak je vse v poradku...je potreba o motoru neco vedet a pouzit i jine nastroje jako je osciloscop,mereni prepadu,podtlaku atd atd
|
|
| |
|
|