| | |
23.07.2010 16:26 -
ivotnost common railu
|
2350879
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
caute.Bol som včera v stredisku na repas čerpadiel a vstrekovačov.Videl som tam vela vstrekovačov Bosch.Pýtal som sa na prevenciu ochrany.Vraj aj Peugeot odporúča aby sa pri kadom piatom natankovaní do nádre nalialo 0,4-0,5l motorového oleja 5w40!Vraj dnená nafta je dost suchá a s toho dovodu dochádza k poskodeniu vstrekovačov a čepadiel!Dnes nám to potvrdily v peugeote!V citroene som ete nebol!Vá názor HDIčkáry?
caute.Bol som včera v stredisku na repas čerpadiel a vstrekovačov.Videl som tam vela vstrekovačov Bosch.Pýtal som sa na prevenciu ochrany.Vraj aj Peugeot odporúča aby sa pri kadom piatom natankovaní do nádre nalialo 0,4-0,5l motorového oleja 5w40!Vraj dnená nafta je dost suchá a s toho dovodu dochádza k poskodeniu vstrekovačov a čepadiel!Dnes nám to potvrdily v peugeote!V citroene som ete nebol!Vá názor HDIčkáry?:-))
|
|
24.07.2010 13:05 -
Re: ivotnost common railu
|
2350925
|
|
zico
|
|
|
to si bol v Pezinku, či kde ?
to si bol v Pezinku, či kde ?
|
|
24.07.2010 13:33 -
Re: ivotnost common railu
|
2350929
|
|
Darja
|
|
|
To je divný, větinou ty Bosche vydrej víc ne Siemens a neznám nikoho, kdo by tam lil olej...
To je divný, větinou ty Bosche vydrej víc ne Siemens a neznám nikoho, kdo by tam lil olej...
|
|
24.07.2010 15:33 -
Re: ivotnost common railu
|
2350939
|
|
zico
|
|
|
mne ked boschkari vymienali cerpadlo (ca. pri 120tkm), tak skonstatovali poskodenie vplyvom nekvalitneho paliva (necistoty udajne vydrali cerpadlo zvnutra). A to zasadne menim palivovy filter pri kazdom! servisnom cykle.
Pravda je, ze pred tou zavadou som 1 rok vkuse tankoval na tej istej CS - JET-ka za Pristavnym mostom v BA. Odvtedy radsej striedam dve siete CS a tiez jednotlive pumpy
mne ked boschkari vymienali cerpadlo (ca. pri 120tkm), tak skonstatovali poskodenie vplyvom nekvalitneho paliva (necistoty udajne vydrali cerpadlo zvnutra). A to zasadne menim palivovy filter pri kazdom! servisnom cykle.
Pravda je, ze pred tou zavadou som 1 rok vkuse tankoval na tej istej CS - JET-ka za Pristavnym mostom v BA. Odvtedy radsej striedam dve siete CS a tiez jednotlive pumpy :nevim
|
|
24.07.2010 16:29 -
Re: ivotnost common railu
|
2350941
|
|
lubin
|
Město: Středočeský kraj, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
A co tam přidávat aditiva?Nepomůe to?
A co tam přidávat aditiva?Nepomůe to?
|
|
24.07.2010 16:36 -
Re: ivotnost common railu
|
2350942
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
cauko.V nitre diesel plus!Aditív je tie dobrá a uitočná.Ten sa dáva pri kadom natankovaní!Repas sa robí vetinou len na bosch,take aj vydrí dlhie!Tankujem na shell a omv!
cauko.V nitre diesel plus!Aditív je tie dobrá a uitočná.Ten sa dáva pri kadom natankovaní!Repas sa robí vetinou len na bosch,take aj vydrí dlhie!Tankujem na shell a omv!
|
|
24.07.2010 16:38 -
Re: ivotnost common railu
|
2350943
|
|
lubin
|
Město: Středočeský kraj, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 72 |
|
|
Jaký aditiv doporučujete?
Jaký aditiv doporučujete?
|
|
24.07.2010 18:01 -
Re: ivotnost common railu
|
2350951
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
vif.link.
vifhttp://www.41.cz/vif/
|
|
24.07.2010 22:24 -
Re: ivotnost common railu
|
2350962
|
|
DOUFAK
|
|
|
Dobrý je také a zvlátě na "FRANCOUZE a jejich HDi" aditivum DIECYL PLUS.
Dobrý je také a zvlátě na "FRANCOUZE a jejich HDi;-)" aditivum DIECYL PLUS.:-d
|
|
25.07.2010 11:20 -
Re: ivotnost common railu
|
2350987
|
|
stano1
|
|
|
zico napsal(a): mne ked boschkari vymienali cerpadlo (ca. pri 120tkm), tak skonstatovali poskodenie vplyvom nekvalitneho paliva (necistoty udajne vydrali cerpadlo zvnutra). A to zasadne menim palivovy filter pri kazdom! servisnom cykle.
Pravda je, ze pred tou zavadou som 1 rok vkuse tankoval na tej istej CS - JET-ka za Pristavnym mostom v BA. Odvtedy radsej striedam dve siete CS a tiez jednotlive pumpy
A ked ti menia palivový filter ,tak ti vysajú aj naftu z nadoby filtra spolu s tými nečistotami? Teda ak tam neaké má,lebo ja tam skoro vdy najdem pár perletí(metalízu),mechanikom mi to bolo zdôvodnené tým, e ak to nevysaje tak ony sa časom dostanú cez filter do vstrekov. Olej by som do nafty nedával(mono do hladkého dieslu ano) skôr tankova OMV alebo inú "lepiu" značku a občas aditív. JET neviem neviem ja nemám k nim dôveru.Ja mám najlepiu skúsenos s SHELL At.
A ked ti menia palivový filter ,tak ti vysajú aj naftu z nadoby filtra spolu s tými nečistotami? Teda ak tam neaké má,lebo ja tam skoro vdy najdem pár perletí(metalízu),mechanikom mi to bolo zdôvodnené tým, e ak to nevysaje tak ony sa časom dostanú cez filter do vstrekov. Olej by som do nafty nedával(mono do hladkého dieslu ano) skôr tankova OMV alebo inú "lepiu" značku a občas aditív. JET neviem neviem ja nemám k nim dôveru.Ja mám najlepiu skúsenos s SHELL At.:-)
|
|
25.07.2010 13:36 -
Re: ivotnost common railu
|
2350995
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
Já měním vecny filtry při výměně oleje kromě kabinového ten je moc drahej na tak častý výměny
Já měním vecny filtry při výměně oleje kromě kabinového ten je moc drahej na tak častý výměny:-d
|
|
25.07.2010 17:24 -
Re: ivotnost common railu
|
2351015
|
|
zico
|
|
|
dôvera - nedôvera keď sa asi pre piatimi rokmi robila celoslovenská inpekcia kvality paliva, jediná sie s 0% závad bola JET-ka, preto som tam tankoval ..
Ostatní - ESSO, Shell čo si pamätám okolo 10-20% zistení závad, Slovnaft ete horie a na chvoste samozrejme Jurki (samovrada)
stano1 napsal(a): A ked ti menia palivový filter ,tak ti vysajú aj naftu z nadoby filtra spolu s tými nečistotami? Teda ak tam neaké má,lebo ja tam skoro vdy najdem pár perletí(metalízu),mechanikom mi to bolo zdôvodnené tým, e ak to nevysaje tak ony sa časom dostanú cez filter do vstrekov. Olej by som do nafty nedával(mono do hladkého dieslu ano) skôr tankova OMV alebo inú "lepiu" značku a občas aditív. JET neviem neviem ja nemám k nim dôveru.Ja mám najlepiu skúsenos s SHELL At.
dôvera - nedôvera :-o keď sa asi pre piatimi rokmi robila celoslovenská inpekcia kvality paliva, jediná sie s 0% závad bola JET-ka, preto som tam tankoval ..
Ostatní - ESSO, Shell čo si pamätám okolo 10-20% zistení závad, Slovnaft ete horie a na chvoste samozrejme Jurki (samovrada) :-((((
A ked ti menia palivový filter ,tak ti vysajú aj naftu z nadoby filtra spolu s tými nečistotami? Teda ak tam neaké má,lebo ja tam skoro vdy najdem pár perletí(metalízu),mechanikom mi to bolo zdôvodnené tým, e ak to nevysaje tak ony sa časom dostanú cez filter do vstrekov. Olej by som do nafty nedával(mono do hladkého dieslu ano) skôr tankova OMV alebo inú "lepiu" značku a občas aditív. JET neviem neviem ja nemám k nim dôveru.Ja mám najlepiu skúsenos s SHELL At.:-)
|
|
29.07.2010 22:21 -
Re: ivotnost common railu
|
2351365
|
|
pista
|
Město: Slepčany, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 270 |
|
|
cauko.Kto by mal zaujem o aditív VIF na slovensku,tak v tejto sieti predajní .link. čechách sa vraj lahie zhána.Je len za 6,50 eur bez dokladu!
cauko.Kto by mal zaujem o aditív VIF na slovensku,tak v tejto sieti predajní http://www.autostangl.sk/.V čechách sa vraj lahie zhána.Je len za 6,50 eur bez dokladu!
|
|
30.07.2010 07:29 -
Re: ivotnost common railu
|
2351372
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
a pak muzes mit jeste stribrne kousky a ty jsou z vysokotlakeho cerpadla
jinak olej do nafty...mno nevim..obesel bych se
nedavno jsem se dostal i neverejnym materialu BOSCH kde vyrobce CR vstrikovacu i dokonce zakazuje pouziti jakychkoliv aditiv a primesi do nafty nedivim se,pri dnesnich novych vstrikovacich pracujicich s tlakem 2.2 az 2.8bar (BMW,VW) !
a pak muzes mit jeste stribrne kousky a ty jsou z vysokotlakeho cerpadla :d
jinak olej do nafty...mno nevim..obesel bych se
nedavno jsem se dostal i neverejnym materialu BOSCH kde vyrobce CR vstrikovacu i dokonce zakazuje pouziti jakychkoliv aditiv a primesi do nafty nedivim se,pri dnesnich novych vstrikovacich pracujicich s tlakem 2.2 az 2.8bar (BMW,VW) !
|
|
30.07.2010 10:32 -
Re: ivotnost common railu
|
2351378
|
|
MichalJ
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 71 |
|
|
autodiag napsal(a): a pak muzes mit jeste stribrne kousky a ty jsou z vysokotlakeho cerpadla
jinak olej do nafty...mno nevim..obesel bych se
nedavno jsem se dostal i neverejnym materialu BOSCH kde vyrobce CR vstrikovacu i dokonce zakazuje pouziti jakychkoliv aditiv a primesi do nafty nedivim se,pri dnesnich novych vstrikovacich pracujicich s tlakem 2.2 az 2.8bar (BMW,VW) !
proč ta aditiva ne ?
proč ta aditiva ne ?
|
|
30.07.2010 11:49 -
Re: ivotnost common railu
|
2351387
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak to ti nereknu,ono je to spis k ten novym CR 5-7 generace ty ale v C5 nejsou..ja aditivum osobne v zime davam
tak to ti nereknu,ono je to spis k ten novym CR 5-7 generace ty ale v C5 nejsou..ja aditivum osobne v zime davam
|
|
30.07.2010 20:29 -
Re: ivotnost common railu
|
2351404
|
|
MichalJ
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 71 |
|
|
No právě proto mě to zajímá
No právě proto mě to zajímá ;-);-)
|
|
| |
|
|