| | |
24.01.2017 06:28 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3031327
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
No z principu fyzikálních vlastností chladiva a bavíme se o R134 je pod bodem mrazu v okruhu tak nízký tlak, e by nízkotlaký presostat neměl dovolit sputění (větina presostatů je nastavena na rozpínací tlak 1 - 1,5 baru). Při teplotě pod -26 se přestává chladivo odpařovat, při teplotě +-0 je schopnost odpařování tak malá, e ikdyby se kompresor spustil (v této teplotě je tlak kolem 3 barů) tak omezená schopnost odpařování způsobí prakticky okamitě na zpátečce podtlak a tím se rozpojí presostat. Bavím se tu samozřejmě o chladícím okruhu nikoliv o tom, e se ovladačem klimatizace nedá zapnout ofuk čelního skla a elektronika si sama zapne vnitřní okruh. Ale je pravda, e C5 vyzkouenou nemám Jinak jen poznámka na konec - schopnost klimatizace odmlovat okna spočívá v ochlazování vzduchu, čím ve výparníku dochází ke kondenzování vzduné vlhkosti. Takto "vysuený" studený vzduch je v vháněn na čelní okno čím dojde k rychlejímu odmlení. A teplota vzduchu venku pod bodem mrazu je prakticky té zbavena vlhkosti a plní ten samý účel.
Přirozený únik není podstatné zda je to 5 a nebo 10% podstatné je, e prostě je normální a jak jsem psal je to závislé na faktorech jako je pouívání klimatizace, stáří komponentů a v neposlední řadě i pravidelné údrbě - čím se vlastně tento únik stává nepodstatným. Pokud někdo za deset let na klimu nesáhne je to to samé jako by jezdil deset let s původní náplní oleje a to se pak není čemu divit, e je problém na světě.
No z principu fyzikálních vlastností chladiva a bavíme se o R134 je pod bodem mrazu v okruhu tak nízký tlak, e by nízkotlaký presostat neměl dovolit sputění (větina presostatů je nastavena na rozpínací tlak 1 - 1,5 baru). Při teplotě pod -26 se přestává chladivo odpařovat, při teplotě +-0 je schopnost odpařování tak malá, e ikdyby se kompresor spustil (v této teplotě je tlak kolem 3 barů) tak omezená schopnost odpařování způsobí prakticky okamitě na zpátečce podtlak a tím se rozpojí presostat. Bavím se tu samozřejmě o chladícím okruhu nikoliv o tom, e se ovladačem klimatizace nedá zapnout ofuk čelního skla a elektronika si sama zapne vnitřní okruh. Ale je pravda, e C5 vyzkouenou nemám :-D Jinak jen poznámka na konec - schopnost klimatizace odmlovat okna spočívá v ochlazování vzduchu, čím ve výparníku dochází ke kondenzování vzduné vlhkosti. Takto "vysuený" studený vzduch je v vháněn na čelní okno čím dojde k rychlejímu odmlení. A teplota vzduchu venku pod bodem mrazu je prakticky té zbavena vlhkosti a plní ten samý účel.
Přirozený únik není podstatné zda je to 5 a nebo 10% podstatné je, e prostě je normální a jak jsem psal je to závislé na faktorech jako je pouívání klimatizace, stáří komponentů a v neposlední řadě i pravidelné údrbě - čím se vlastně tento únik stává nepodstatným. Pokud někdo za deset let na klimu nesáhne je to to samé jako by jezdil deset let s původní náplní oleje a to se pak není čemu divit, e je problém na světě.
|
|
24.01.2017 07:02 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3031337
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jen dodávám, e klima by se i v zimě u vech aut měla poutět aspoň jednou měsíčně. Dosednou si trubky, projede se to...
Doporučuje se teplota okolí vyí ne +4. V ČR a SR snad nejsou mrazy trvale měsíc nebo nákupní centra...
Jinak mám rok 2009 bez zásahu do klimy a kadý rok koukám přes diag na tlak a nehýbe se. Před tím jsem měl béčkovou vectru a prodal ve stáří 10 let bez zásahu do klimy.
Jen dodávám, e klima by se i v zimě u vech aut měla poutět aspoň jednou měsíčně. Dosednou si trubky, projede se to...
Doporučuje se teplota okolí vyí ne +4. V ČR a SR snad nejsou mrazy trvale měsíc nebo nákupní centra...
Jinak mám rok 2009 bez zásahu do klimy a kadý rok koukám přes diag na tlak a nehýbe se. Před tím jsem měl béčkovou vectru a prodal ve stáří 10 let bez zásahu do klimy.
|
|
24.01.2017 07:33 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3031350
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Ano přesně tak, měla by se pustit i v zimě pokud se bavíme o manuálním ovládání. Jak píe ideální jsou podzemní parkovitě a nebo kdy je teplota na to aby dokázala běet. Tím dojde k obnovení olejového filmu na vnitřních stěnách okruhu. Olej dotěsňuje porézní gumové díly čím se minimalizuje únik chladiva.
Servis - údrba klimatizací se má provádět (je stále dost lidí co si myslí, e je to bezúdrbová záleitost kdy funguje) jednou za dva roky. Nejpodstatnéjí důvod proč se to doporučuje je krom případného doplnění chybějícího chladiva hlavně obměna malého mnoství oleje. Olej se váe na chladivo a při odsátí chladiva v okruhu projde separátorem a je vypuěn a stejné mnoství se pak vrací zpět při plnění okruhu. Je to sice opravdu malé mnoství a nebudu uvádět ádné číslo konkrétně jen informativně se jedná řádově 10-30ml. Z praxe jsem viděl u dost desetiletých kompresorů ze vnitř, kdy se nikdy ádná údrba nekonala a to co bylo uvnitř by se dalo přirovnat spí k vazelíně ne řídkému PAG oleji. Nicméně u nás je stále rozířený názor, e pokud to funguje, tak na to raději nesahat. Často je argumentem srovnání s ledničkou, ta taky funguje 20 let a v pohodě, jene u nikdo neporovné zásadně rozdílné pracovní podmínky a vlastně ani konstrukci těchto dvou okruhů.
Ano přesně tak, měla by se pustit i v zimě pokud se bavíme o manuálním ovládání. Jak píe ideální jsou podzemní parkovitě a nebo kdy je teplota na to aby dokázala běet. Tím dojde k obnovení olejového filmu na vnitřních stěnách okruhu. Olej dotěsňuje porézní gumové díly čím se minimalizuje únik chladiva.
Servis - údrba klimatizací se má provádět (je stále dost lidí co si myslí, e je to bezúdrbová záleitost kdy funguje) jednou za dva roky. Nejpodstatnéjí důvod proč se to doporučuje je krom případného doplnění chybějícího chladiva hlavně obměna malého mnoství oleje. Olej se váe na chladivo a při odsátí chladiva v okruhu projde separátorem a je vypuěn a stejné mnoství se pak vrací zpět při plnění okruhu. Je to sice opravdu malé mnoství a nebudu uvádět ádné číslo konkrétně jen informativně se jedná řádově 10-30ml. Z praxe jsem viděl u dost desetiletých kompresorů ze vnitř, kdy se nikdy ádná údrba nekonala a to co bylo uvnitř by se dalo přirovnat spí k vazelíně ne řídkému PAG oleji. Nicméně u nás je stále rozířený názor, e pokud to funguje, tak na to raději nesahat. Často je argumentem srovnání s ledničkou, ta taky funguje 20 let a v pohodě, jene u nikdo neporovné zásadně rozdílné pracovní podmínky a vlastně ani konstrukci těchto dvou okruhů.
|
|
24.01.2017 09:47 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3031410
|
|
jruze
|
|
|
Tak já to nějak nechápu: klima se v mínus teplotách nesepne,funkce vysouení funguje tak e ,,mrazivej" vzduch vysuí vnitřní vlhkost tak e je vháněn do systému tento vzduch z venku . No já mám C5 II s tím nesmyslem kontroly čistoty ovzduí a se sondou vlhkosti(funkční) - klimakompresor (elektromagnet) je sepnutý stále(klimakompresor má regulaci výkonu) - to co nechápu je = proč se mi po zapnutí ofuku na přední sklo rozeběhnou sahary(to se děje vdy kdy ,,spustí" klima) a přepne na vnitřní okruh(né vdy - asi je to podle vlhkosti interieru),dalí věc co nechápu je k čemu je tam sonda vlhkosti v interieru? , to e se občas stane e se přepne na vnitřní okruh a napíe e je vzduch znečistěn - o tom nemluvím to je něco jiného . Dalí - proč mi i v zimě občas odkapává voda z tělesa klimatizace(voda není sladká a ani se neztrácí-take vzduná vlhkost zkondenzovaná na výparníku).U C5 I jsem to měl jinak tam kdy jsem pustil rozmrazování (ofuk na okno slyel jsem cvaknout elektromsgnet klimakompresoru)
S tím e kadá klima by se mněla po nějaké době protočit nám na kolení říkali je hlavně kvůli těsnění kompresoru aby nylo dlouho v jedné poloze a nevymačkalo se - zmení se moný únik chladiva (ten je kolem 10% ročně )
Otázka: proč se mi občas přepíná na vnitřní okruh,proč mi spínají v těchto případech sahary (na rychlost pro klimu),proč a kde se bere voda odkapávající z výparníku,proč se mi na druhém autě (nefunkční klima-prasklá trubka) hůře odmlují okna ?
Tak já to nějak nechápu: klima se v mínus teplotách nesepne,funkce vysouení funguje tak e ,,mrazivej" vzduch vysuí vnitřní vlhkost tak e je vháněn do systému tento vzduch z venku . No já mám C5 II s tím nesmyslem kontroly čistoty ovzduí a se sondou vlhkosti(funkční) - klimakompresor (elektromagnet) je sepnutý stále(klimakompresor má regulaci výkonu) - to co nechápu je = proč se mi po zapnutí ofuku na přední sklo rozeběhnou sahary(to se děje vdy kdy ,,spustí" klima) a přepne na vnitřní okruh(né vdy - asi je to podle vlhkosti interieru),dalí věc co nechápu je k čemu je tam sonda vlhkosti v interieru? , to e se občas stane e se přepne na vnitřní okruh a napíe e je vzduch znečistěn - o tom nemluvím to je něco jiného . Dalí - proč mi i v zimě občas odkapává voda z tělesa klimatizace(voda není sladká a ani se neztrácí-take vzduná vlhkost zkondenzovaná na výparníku).U C5 I jsem to měl jinak tam kdy jsem pustil rozmrazování (ofuk na okno slyel jsem cvaknout elektromsgnet klimakompresoru)
S tím e kadá klima by se mněla po nějaké době protočit nám na kolení říkali je hlavně kvůli těsnění kompresoru aby nylo dlouho v jedné poloze a nevymačkalo se - zmení se moný únik chladiva (ten je kolem 10% ročně )
Otázka: proč se mi občas přepíná na vnitřní okruh,proč mi spínají v těchto případech sahary (na rychlost pro klimu),proč a kde se bere voda odkapávající z výparníku,proč se mi na druhém autě (nefunkční klima-prasklá trubka) hůře odmlují okna ?
|
|
24.01.2017 12:13 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3031463
|
|
Plachim
|
Město: Slaný/Líský, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Jaké těsnění má na mysli? Jako na těle kompresoru to asi ne a nebo ucpávku? No tam se nějak nemá co vymačkat ale budi na koleních se říká spoustu věcí sám jsem kolil a v podstatě vdy je na tom kus pravdy (u kompresorů jde spí o planety, ty se můou slepit). Jak jsem psal z C5 zatím zkuenost nemám a tak se zaobírám jen samotným okruhem chlazení a vlastností plynů tlak/teplota a ne elektronikou. Jinak kdy se ti sepnou sahary to je přeci normální, u kompresorů co se točí stále a jsou regulovány náklony pístů to prostě řídící jednotka vyhodnotí jako seplou klimu a pokud tato vlastnost je automatická při ofuku čelního okna tak to tak udělá - tedy měla by. Ostatní otázky ti nezodpovím právě proto, e pojem zima je zavádějící. Zima je i nad nulou kde tlak chladiva jde nad 3 bary a tam k nějakému chlazení u dochází a tím i kondenzaci. Nejjednoduí způsob je připojit manometry a sledovat při jaké teplotě jetě běí a při jaké u není tlak Nicméně se omlouvám za tyto romány a dokud si C5 neosahám v reálu nechám radit vás odborníky, co tato auta znají do roubku Mám sice praxi 13 let ale upřímě zaměřenou převáně na okruh autoklimatizací a i dnes mě dokáe jetě kolikrát nějaké to auto překvapit a třeba mezi ně bude patřit i C5 vdy přeci je to auto co má koule a Jardo neře procenta opravdu záleí na více věcech. Automobilka taky uvádí, e spotřeba motorového oleje je litr na 1000 km (prosím jen příklad nechytat za slovo) a realita je kolikrát úplně jiná u dobrého motoru i nula a u nakopaného i víc. Jiný únik bude mít nové auto, jiný 10 let nové auto a jiný třeba auto s vyměněným kondenzátorem bez výměny O-krouků Vdy to asi zná, kadý z nás se s tím u setkal ne Take nechávám to tu vám mistři a budu se jen inspirovat a DÍK za vai skvělou práci tady na klubu
Jaké těsnění má na mysli? Jako na těle kompresoru to asi ne a nebo ucpávku? No tam se nějak nemá co vymačkat ale budi na koleních se říká spoustu věcí sám jsem kolil a v podstatě vdy je na tom kus pravdy (u kompresorů jde spí o planety, ty se můou slepit). Jak jsem psal z C5 zatím zkuenost nemám a tak se zaobírám jen samotným okruhem chlazení a vlastností plynů tlak/teplota a ne elektronikou. Jinak kdy se ti sepnou sahary to je přeci normální, u kompresorů co se točí stále a jsou regulovány náklony pístů to prostě řídící jednotka vyhodnotí jako seplou klimu a pokud tato vlastnost je automatická při ofuku čelního okna tak to tak udělá - tedy měla by. Ostatní otázky ti nezodpovím právě proto, e pojem zima je zavádějící. Zima je i nad nulou kde tlak chladiva jde nad 3 bary a tam k nějakému chlazení u dochází a tím i kondenzaci. Nejjednoduí způsob je připojit manometry a sledovat při jaké teplotě jetě běí a při jaké u není tlak Nicméně se omlouvám za tyto romány a dokud si C5 neosahám v reálu nechám radit vás odborníky, co tato auta znají do roubku :-) Mám sice praxi 13 let ale upřímě zaměřenou převáně na okruh autoklimatizací a i dnes mě dokáe jetě kolikrát nějaké to auto překvapit a třeba mezi ně bude patřit i C5 vdy přeci je to auto co má koule :-) a Jardo neře procenta opravdu záleí na více věcech. Automobilka taky uvádí, e spotřeba motorového oleje je litr na 1000 km (prosím jen příklad nechytat za slovo) a realita je kolikrát úplně jiná u dobrého motoru i nula a u nakopaného i víc. Jiný únik bude mít nové auto, jiný 10 let nové auto a jiný třeba auto s vyměněným kondenzátorem bez výměny O-krouků Vdy to asi zná, kadý z nás se s tím u setkal ne :-) Take nechávám to tu vám mistři a budu se jen inspirovat a DÍK za vai skvělou práci tady na klubu :palec
|
|
24.01.2017 14:10 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3031509
|
|
jruze
|
|
|
S únikem souhlasím,tlak v okruhu klimatizace C5 je řekněme 6 barů(kdyby nebyl elektronika vypíe chybu a vypne-rozepne elektromagnet) C5II kompresor má v těle elektroventil který reguluje podle potřeby na výkon-poadavek,C5I spíná kompresor elektromagnetem a v případě ,,ji nepotřebě" tlačit médium rozepne elektromagnet, oba systémi vypne spínač tlaku na kondenzátoru při nízkém nebo vysokém tlaku = ochrana systému.A ano myslel jsem těsnění hřídele-nevím jak to tam je nerozebíral jsem to i kdy jich tu pár mám.Přiznám se e nejsemchlaďař jen si umím poradit s klimou kdy nefunguje=trochu je mi systém znám a protoe mám dvě stejné auta - jedno s funkční a druhé momentálně nefunkční klimou tak mohu porovnávat jak se obě auta v tomto počasí chovají.
S únikem souhlasím,tlak v okruhu klimatizace C5 je řekněme 6 barů(kdyby nebyl elektronika vypíe chybu a vypne-rozepne elektromagnet) C5II kompresor má v těle elektroventil který reguluje podle potřeby na výkon-poadavek,C5I spíná kompresor elektromagnetem a v případě ,,ji nepotřebě" tlačit médium rozepne elektromagnet, oba systémi vypne spínač tlaku na kondenzátoru při nízkém nebo vysokém tlaku = ochrana systému.A ano myslel jsem těsnění hřídele-nevím jak to tam je nerozebíral jsem to i kdy jich tu pár mám.Přiznám se e nejsemchlaďař jen si umím poradit s klimou kdy nefunguje=trochu je mi systém znám a protoe mám dvě stejné auta - jedno s funkční a druhé momentálně nefunkční klimou tak mohu porovnávat jak se obě auta v tomto počasí chovají.
|
|
01.04.2017 23:05 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3055346
|
|
artsvec
|
Město: Suice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koní | Počet příspěvků: 650 |
|
|
Tak jsme dnes chtěli pustit cca po měsíci klimu a nic. Tedy přesně kompresor spíná a pokud je putěná, tak je za palubkou, jako od motoru slyet takový syčivý zvuk a klima nechladí.
U jste se s něčím takovým někdo setkal ?
Díky za reakce, Vaek.
Tak jsme dnes chtěli pustit cca po měsíci klimu a nic. Tedy přesně kompresor spíná a pokud je putěná, tak je za palubkou, jako od motoru slyet takový syčivý zvuk a klima nechladí.
U jste se s něčím takovým někdo setkal ?
Díky za reakce, Vaek.
|
|
01.04.2017 23:08 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3055350
|
|
jumep
|
|
|
ano, malo chladiva, dost na to aby ju zoplo, ale malo na spravnu funkciu
ano, malo chladiva, dost na to aby ju zoplo, ale malo na spravnu funkciu
|
|
03.04.2017 18:00 -
Klimatizace nechladí
|
3055910
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Dobré odpoledne,
tak mi po zimě nechladí klima, při napojení na mainu co to doplňuje je slyet masivní syčení. No tak jsem se musel vrhnout na kolena, a na fotkach je vidět proč to nechladí...
Take prosím kde seenu za slunou cenu nový chladič? Za rady a doporučení předem díky.
vlkr
P.S.: Těch "dírek" je tam povícero. Letoní zima opravdu stála za to!
Dobré odpoledne,
tak mi po zimě nechladí klima, při napojení na mainu co to doplňuje je slyet masivní syčení. No tak jsem se musel vrhnout na kolena, a na fotkach je vidět proč to nechladí...
Take prosím kde seenu za slunou cenu nový chladič? Za rady a doporučení předem díky.
vlkr
P.S.: Těch "dírek" je tam povícero. Letoní zima opravdu stála za to!
Přílohy: Chladič 01.JPG ( 338859b ) - Chladič 02.JPG ( 352662b ) - |
|
03.04.2017 18:13 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3055945
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud myslis kondenzator kup asi nejlepe BEHR nebo mozna i VALEO a nekoukej moc na cenu
pokud myslis kondenzator kup asi nejlepe BEHR nebo mozna i VALEO a nekoukej moc na cenu
|
|
03.04.2017 18:55 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3056016
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
vlkr napsal(a): Dobré odpoledne,
tak mi po zimě nechladí klima, při napojení na mainu co to doplňuje je slyet masivní syčení. No tak jsem se musel vrhnout na kolena, a na fotkach je vidět proč to nechladí...
Take prosím kde seenu za slunou cenu nový chladič? Za rady a doporučení předem díky.
vlkr
P.S.: Těch "dírek" je tam povícero. Letoní zima opravdu stála za to!
Podívej se zde
.link.
Podívej se zde
http://www.citroeny.eu/karoserie-osvetleni-a-interier/chladic-kondenzator-klimatizace-pro-citroen-c5-dc-c5-break-de-6453fh-6453fp.html
|
|
03.04.2017 18:57 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3056019
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
autodiag napsal(a): pokud myslis kondenzator kup asi nejlepe BEHR nebo mozna i VALEO a nekoukej moc na cenu
Ano, myslím, jen to mají na eshopech označeno jako chladič (kondenzátor).
No a ten na obrázcích byl Valeo, měnil mi ho Peter v Pieanoch. Vydrel 2 zimy...
Nael jsem Valeo na netu za 2530,-Kč je to "dobrá cena"?
vlkr
Ano, myslím, jen to mají na eshopech označeno jako chladič (kondenzátor).
No a ten na obrázcích byl Valeo, měnil mi ho Peter v Pieanoch. Vydrel 2 zimy...
Nael jsem Valeo na netu za 2530,-Kč je to "dobrá cena"?
vlkr
|
|
03.04.2017 19:02 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3056026
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
No asi jo, kdy v citroenu stojí od 5.500,- výe.
No asi jo, kdy v citroenu stojí od 5.500,- výe.
|
|
03.04.2017 19:03 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3056029
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to vlkr: volil bych urcite BEHR s tim mam dobrou zkusenost ..valeo jen v pripade ze ho nikdo jinej v kvalite nedela...ale budu se opakovat..nehled na cenu (v ramci moznosti)
to vaf : to je sice hezkej odkaz ale nevic co dostanes...
to vlkr: volil bych urcite BEHR s tim mam dobrou zkusenost ..valeo jen v pripade ze ho nikdo jinej v kvalite nedela...ale budu se opakovat..nehled na cenu (v ramci moznosti)
to vaf : to je sice hezkej odkaz ale nevic co dostanes...:nevim
|
|
03.04.2017 19:09 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3056034
|
|
vaf
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
autodiag napsal(a): to vlkr: volil bych urcite BEHR s tim mam dobrou zkusenost ..valeo jen v pripade ze ho nikdo jinej v kvalite nedela...
to vaf : to je sice hezkej odkaz ale nevic co dostanes...
Stačí 1 telefon a ví. Já tam bral před rokem Valeo made in Poland. Původní tam byl také Váleo-poland 8let. Mám zato, e asi dělají jen Váleo. Potřeba se doptat zda mají BEHR
Stačí 1 telefon a ví. Já tam bral před rokem Valeo made in Poland. Původní tam byl také Váleo-poland 8let. Mám zato, e asi dělají jen Váleo. Potřeba se doptat zda mají BEHR
|
|
03.04.2017 19:11 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3056035
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Navíc ten link neukazuje na správný chladič. Ten musí mít OE číslo 6455 FX - .link.
Navíc ten link neukazuje na správný chladič. Ten musí mít OE číslo 6455 FX - http://www.citroeny.eu/karoserie-osvetleni-a-interier-583/chladic-klimatizace-kondenzator-valeo-817824-pro-citroen-c5-a-c6-6455fx-6455cp.html
;-)
|
|
03.04.2017 19:20 -
Re: Klimatizace nechladí
|
3056041
|
|
vlkr
|
Město: Dub nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 204 |
|
|
Tak BEHR-Hella jsem tamté nael 3945,-Kč
Díky za odkazy, ale ani jeden není 100% , můj motor je mezi (2,0) ale i tak díky!
vlkr
Tak BEHR-Hella jsem tamté nael 3945,-Kč
Díky za odkazy, ale ani jeden není 100% :-), můj motor je mezi (2,0) ale i tak díky!
vlkr
|
|
| |
|
|