| | |
28.04.2010 00:14 -
První kroky a rady po koupi C5
|
2343558
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Ahojte,
tak jsem se dnes stal dalím hrdým majitelem C5ky. Je to 3.0 V6 Exclusive, z 2001. Jeliko nejsem úplně v autech kovaný, nato v jejich oetřování, chtěl bych vás poádat o rady, co mám teď udělat, kde to mám udělat a kolik mě to bude asi stát (peníze nekradu, tak jen rozumně .
Tady nastíním ve co vím a co byste asi měli vědět:
Auto je z 2001, najetých kilometrů 97.000. Mám servisku, dle ní a dalích papírů, co mi dojdou, to je pravda (auto z bazaru za dle mého krásných 78.000,-). Olej měněný asi v 90.000,- a dle papírů vydrí do 120.000 km. V autě jsem nael tyto zásadní problém - NEJEDE displej (řekli mi a na místě). On prý jel sem tam, ale slabě a teď u vůbec. Mám slíbené, e mi asi v pátek pole bývalý majitel z Rakouska zcela nový. Ale bez displeje nejde rozjet ani CD přehrávač, nato navigace nebo se dívat na dalí vychytávky. Toto vidím jako největí průser, nevím, co to bude stát a jestli to není jen prkotina. Mám tam vcelku nejeté zimní pneu, rád bych letní (kde a za kolik? Lepí jen gumy nebo radi komplet se středem?). Auto táhne lehce doprava a vibruje volant, co je ve snad jen těmi zimními pneu. Po cestě mi taky zhaslo pravé přední, snad jen patný kontakt, podívám se zítra.
Auto vypadá moc pěkně, zatím funkční odkaz je tu, ne to stáhnou: .link.
Take můete mi říct, co provést teď? Jestli jsou nutné nějaké výměny a kontroly (převodovka do 150.000 km ne?) apod.? Jsem z Ostravy, tak nejlépe nějaký levný servis v okolí by byl nejlepí. Taky musím auto nahlásit a udělat STK apod.
Btw. podle propočtů z km a nádre od oka jsem dělal tak 7,3km na sto (rychlost 140-170), co mi přijde hodně sluné (ujeto 480km).
Nevím, co dál se zeptat, ale určitě je tu plno zkuených oférů, co mi se vím poradí a já nic neposeru dřív, ne bude pozdě
Díky moc.
Ahojte,
tak jsem se dnes stal dalím hrdým majitelem C5ky. Je to 3.0 V6 Exclusive, z 2001. Jeliko nejsem úplně v autech kovaný, nato v jejich oetřování, chtěl bych vás poádat o rady, co mám teď udělat, kde to mám udělat a kolik mě to bude asi stát (peníze nekradu, tak jen rozumně :-)).
Tady nastíním ve co vím a co byste asi měli vědět:
Auto je z 2001, najetých kilometrů 97.000. Mám servisku, dle ní a dalích papírů, co mi dojdou, to je pravda (auto z bazaru za dle mého krásných 78.000,-). Olej měněný asi v 90.000,- a dle papírů vydrí do 120.000 km. V autě jsem nael tyto zásadní problém - NEJEDE displej (řekli mi a na místě). On prý jel sem tam, ale slabě a teď u vůbec. Mám slíbené, e mi asi v pátek pole bývalý majitel z Rakouska zcela nový. Ale bez displeje nejde rozjet ani CD přehrávač, nato navigace nebo se dívat na dalí vychytávky. Toto vidím jako největí průser, nevím, co to bude stát a jestli to není jen prkotina. Mám tam vcelku nejeté zimní pneu, rád bych letní (kde a za kolik? Lepí jen gumy nebo radi komplet se středem?). Auto táhne lehce doprava a vibruje volant, co je ve snad jen těmi zimními pneu. Po cestě mi taky zhaslo pravé přední, snad jen patný kontakt, podívám se zítra.
Auto vypadá moc pěkně, zatím funkční odkaz je tu, ne to stáhnou: http://www.autobazar.cz/inzerat/416061/citro%C3%ABn-c5-3-0i-v6-152kw-exclusive
Take můete mi říct, co provést teď? Jestli jsou nutné nějaké výměny a kontroly (převodovka do 150.000 km ne?) apod.? Jsem z Ostravy, tak nejlépe nějaký levný servis v okolí by byl nejlepí. Taky musím auto nahlásit a udělat STK apod.
Btw. podle propočtů z km a nádre od oka jsem dělal tak 7,3km na sto (rychlost 140-170), co mi přijde hodně sluné (ujeto 480km).
Nevím, co dál se zeptat, ale určitě je tu plno zkuených oférů, co mi se vím poradí a já nic neposeru dřív, ne bude pozdě :-)
Díky moc.
|
|
28.04.2010 00:36 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343559
|
|
Darja
|
|
|
Vítej v klubu V6.
No, upřímně, ty kiláky jsou pitomost, V6 nemají lidi, co jezdí ročně ani né 10 tisíc. Cena je podezřele a směsně nízká (bodejď by ne, chcíplá jednotka telematiky, pouitá okol 10tis), vejfuk viditelně uhnil (proto je tam Rámus - nový koncák je skoro za 30, Rámus je jen za 12 ) a ten nehnije ani ne v 100tis, já mám 182 tis a mám stále origo.
Jako první jdi na diag a zjisti si, o kolik je to stočené (můj hrubej odhad bude reál 150-200).
Jako druhá věc: rozvody (potkaná V6=shodit ze skály)
Dalí věc: vekeré náplně (servisce dneska NIKDO nevěří), jak oleje, brzdovka, LDS...
Třetí věc: okamitě vyměň olej v AP, ve 4HP20 mění se kadých 40tisíc, nějakých 150tis mohl říct jen tupec.
Čtvrtá věc: jdi na geometrii, nech si vyváit kola a nepekuluj s gumama.
Hlavně diagnostika diagnostika a diagnostika. Musí vycházet z toho, kolik má auto skutečně najeto a dle toho odvozovat servis. A nevěřit servisce / barazistům a podobně. V6 se v ČR nenosí (tady kraluje nafta), jediné, jak bazaristi auto prodají, stočí ho a pak to dávají za podezřele směnou sumu jako voňafku, vak se někdo chytí.
A o náročnosti servisu V6 jsem psala kilometrové příběhy (stačí pohledat). Je to něco extra, chce to extra peníze...
Vítej v klubu V6.
No, upřímně, ty kiláky jsou pitomost, V6 nemají lidi, co jezdí ročně ani né 10 tisíc. Cena je podezřele a směsně nízká (bodejď by ne, chcíplá jednotka telematiky, pouitá okol 10tis), vejfuk viditelně uhnil (proto je tam Rámus - nový koncák je skoro za 30, Rámus je jen za 12 :D ) a ten nehnije ani ne v 100tis, já mám 182 tis a mám stále origo.
Jako první jdi na diag a zjisti si, o kolik je to stočené (můj hrubej odhad bude reál 150-200).
Jako druhá věc: rozvody (potkaná V6=shodit ze skály)
Dalí věc: vekeré náplně (servisce dneska NIKDO nevěří), jak oleje, brzdovka, LDS...
Třetí věc: okamitě vyměň olej v AP, ve 4HP20 mění se kadých 40tisíc, nějakých 150tis mohl říct jen tupec.
Čtvrtá věc: jdi na geometrii, nech si vyváit kola a nepekuluj s gumama.
Hlavně diagnostika diagnostika a diagnostika. Musí vycházet z toho, kolik má auto skutečně najeto a dle toho odvozovat servis. A nevěřit servisce / barazistům a podobně. V6 se v ČR nenosí (tady kraluje nafta), jediné, jak bazaristi auto prodají, stočí ho a pak to dávají za podezřele směnou sumu jako voňafku, vak se někdo chytí.
A o náročnosti servisu V6 jsem psala kilometrové příběhy (stačí pohledat). Je to něco extra, chce to extra peníze...
|
|
28.04.2010 00:40 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343560
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
No jo, osobně těm kilákům taky nevěřím. Uvidíme. Musím najít, kam zajet a za kolik to udělají. Nejlíp Citroen co? Pokud nechám diag a vyměnit vekeré oleje apod. (pokud nááááááhodou nebude fakt najetých 92k ), na kolik to vyjde?
Nemá někdo zbytečnou jednotku telematiky??
No jo, osobně těm kilákům taky nevěřím. Uvidíme. Musím najít, kam zajet a za kolik to udělají. Nejlíp Citroen co? :-) Pokud nechám diag a vyměnit vekeré oleje apod. (pokud nááááááhodou nebude fakt najetých 92k :-)))) ), na kolik to vyjde?
Nemá někdo zbytečnou jednotku telematiky??
|
|
28.04.2010 00:50 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343561
|
|
Darja
|
|
|
V Citroënu jsou větinou tataři, oni ti tu kluci někoho doporučí z tvého okolí, kdo ti to zjistí.
Pokud to auto je v tom stavu, ve kterém se prodává větina C5 (před velkým servisem), rozbij prase.
Olej se dá sehnat okolo 1000Kč, filtry (vzduch, olej) jsou pár stovek. Brzdovka je cca 200Kč litr, LDS je dle toho, kde jí kupuje (doporučuju internet, v Citroenu za ní snad chtějí 650/litr), pak olej do automatu je draí, pokud auto bude mít víc najeto, vyměň ho několikrát za sebou (třeba po 20tis) ve zkrácených intervalech.
Rozvody, jestli nemá na servis, vyměň alespoň řemen, to je stovková poloka. A tak dále a tak dále. Přesně to nevím, u je to nějakej pátek, co jsem kupovala c5
Tady na klubu je toho napsáno hodně o servisu, o náplních o diagnostice.
Ideální je nakupovat vůz přímo s někým, kdo má diag, vyhne se průserům.
V Citroënu jsou větinou tataři, oni ti tu kluci někoho doporučí z tvého okolí, kdo ti to zjistí.
Pokud to auto je v tom stavu, ve kterém se prodává větina C5 (před velkým servisem), rozbij prase.
Olej se dá sehnat okolo 1000Kč, filtry (vzduch, olej) jsou pár stovek. Brzdovka je cca 200Kč litr, LDS je dle toho, kde jí kupuje (doporučuju internet, v Citroenu za ní snad chtějí 650/litr), pak olej do automatu je draí, pokud auto bude mít víc najeto, vyměň ho několikrát za sebou (třeba po 20tis) ve zkrácených intervalech.
Rozvody, jestli nemá na servis, vyměň alespoň řemen, to je stovková poloka. A tak dále a tak dále. Přesně to nevím, u je to nějakej pátek, co jsem kupovala c5 :)
Tady na klubu je toho napsáno hodně o servisu, o náplních o diagnostice.
Ideální je nakupovat vůz přímo s někým, kdo má diag, vyhne se průserům.
|
|
28.04.2010 00:52 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343562
|
|
Jeffrey
|
|
|
to Stirius:
Ahoj a vítej v C5clubu
Co se týče veho, co bys měl a neměl udělat a za kolik, tak kadopádně doporučuji přečíst diskuzní fórum a najde zde také plno uitečných rad a návodů.
Co se týče stavu km, tak 97.000 je neuvěřitelně málo na 2001 a spíe bys to měl nechat napíchnout na diagnostiku, ta Ti poví skutečný stav km a zároveň mnoho dalích informací o tvém voze. Servisce nevěř, ta Ti nezaručuje absolutně nic.
7.5. se koná C5 sraz, viz. .link. Tak doufám, e přijede, páč tam se dozví tááákovejch věcí, e toho bude mít plnou hlavu jetě min. týden.
Co se týče olejů,atd..., já osobně preferuji to, e při koupi ojetého vozu by měl člověk náplně a filtry okamitě vyměnit. Dále také nechat udělat rozvody. Větina aut v dnení době je brutálně stočená, take sichr je sichr.
Jetě jedna věc: uprav si pořádně profil, myslím tím výbavu vozu. RT5 určitě nemá, to má nová C5 III, spíe má VDO. Dále má určitě Hydractive 3+ a tím si vyhoď ten pruinový podvozek, čéče. A repráků má určitě víc, ne 4 To neber jako buzeraci, ale lépe se potom radí a řeí problém, kdy člověk koukne a vidí přesně, aby mohl řeit.
Mnoho astných kilometrů a spokojenost s novou károu.
to Stirius:
Ahoj a vítej v C5clubu:-)
Co se týče veho, co bys měl a neměl udělat a za kolik, tak kadopádně doporučuji přečíst diskuzní fórum a najde zde také plno uitečných rad a návodů.
Co se týče stavu km, tak 97.000 je neuvěřitelně málo na 2001:-o a spíe bys to měl nechat napíchnout na diagnostiku, ta Ti poví skutečný stav km a zároveň mnoho dalích informací o tvém voze. Servisce nevěř, ta Ti nezaručuje absolutně nic.
7.5. se koná C5 sraz, viz. http://www.c5club.cz/srazy/oficialni-setkani-klubu-2010 Tak doufám, e přijede, páč tam se dozví tááákovejch věcí, e toho bude mít plnou hlavu jetě min. týden.
Co se týče olejů,atd..., já osobně preferuji to, e při koupi ojetého vozu by měl člověk náplně a filtry okamitě vyměnit. Dále také nechat udělat rozvody. Větina aut v dnení době je brutálně stočená, take sichr je sichr.
Jetě jedna věc: uprav si pořádně profil, myslím tím výbavu vozu. RT5 určitě nemá, to má nová C5 III, spíe má VDO. Dále má určitě Hydractive 3+ a tím si vyhoď ten pruinový podvozek, čéče:-o. A repráků má určitě víc, ne 4;-) To neber jako buzeraci, ale lépe se potom radí a řeí problém, kdy člověk koukne a vidí přesně, aby mohl řeit;-).
Mnoho astných kilometrů a spokojenost s novou károu.:-)
|
|
28.04.2010 07:26 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343565
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Jeffrey napsal(a): to Stirius:
Ahoj a vítej v C5clubu
Co se týče veho, co bys měl a neměl udělat a za kolik, tak kadopádně doporučuji přečíst diskuzní fórum a najde zde také plno uitečných rad a návodů.
Co se týče stavu km, tak 97.000 je neuvěřitelně málo na 2001 a spíe bys to měl nechat napíchnout na diagnostiku, ta Ti poví skutečný stav km a zároveň mnoho dalích informací o tvém voze. Servisce nevěř, ta Ti nezaručuje absolutně nic.
7.5. se koná C5 sraz, viz. .link. Tak doufám, e přijede, páč tam se dozví tááákovejch věcí, e toho bude mít plnou hlavu jetě min. týden.
Co se týče olejů,atd..., já osobně preferuji to, e při koupi ojetého vozu by měl člověk náplně a filtry okamitě vyměnit. Dále také nechat udělat rozvody. Větina aut v dnení době je brutálně stočená, take sichr je sichr.
Jetě jedna věc: uprav si pořádně profil, myslím tím výbavu vozu. RT5 určitě nemá, to má nová C5 III, spíe má VDO. Dále má určitě Hydractive 3+ a tím si vyhoď ten pruinový podvozek, čéče . A repráků má určitě víc, ne 4 To neber jako buzeraci, ale lépe se potom radí a řeí problém, kdy člověk koukne a vidí přesně, aby mohl řeit .
Mnoho astných kilometrů a spokojenost s novou károu.
Jo, profil upravím, detaily jsem neznal a před půlnocí jsem u sebe neměl manuál Forum pročtu, to je jasné. Teď hlavně musím někde udělat tu diagnostiku a pak se uvidí.
Jo, profil upravím, detaily jsem neznal a před půlnocí jsem u sebe neměl manuál ;-) Forum pročtu, to je jasné. Teď hlavně musím někde udělat tu diagnostiku a pak se uvidí.
|
|
28.04.2010 07:48 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343569
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
No shrnul bych to : co jsi uetřil na nákupu to do toho stejně vrazí v dílech a servisu, ale to je běná praxe. Kdy udělá vechny věci co ti radila Darja a Jeffrey bude mít auto v bodě "0" a toho se ti odvine dalí intervaly výměn náplní atd...
A se ti daří a hodně spokojených kilometrů s C5 .
No shrnul bych to : co jsi uetřil na nákupu to do toho stejně vrazí v dílech a servisu, ale to je běná praxe. Kdy udělá vechny věci co ti radila Darja a Jeffrey bude mít auto v bodě "0" a toho se ti odvine dalí intervaly výměn náplní atd...:palec
A se ti daří a hodně spokojených kilometrů s C5 .:palec
|
|
28.04.2010 07:50 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343570
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Darja napsal(a): Vítej v klubu V6. No, upřímně, ty kiláky jsou pitomost, V6 nemají lidi, co jezdí ročně ani né 10 tisíc. Cena je podezřele a směsně nízká (bodejď by ne, chcíplá jednotka telematiky, pouitá okol 10tis), vejfuk viditelně uhnil (proto je tam Rámus - nový koncák je skoro za 30, Rámus je jen za 12 ) a ten nehnije ani ne v 100tis, já mám 182 tis a mám stále origo. Jako první jdi na diag a zjisti si, o kolik je to stočené (můj hrubej odhad bude reál 150-200). Jako druhá věc: rozvody (potkaná V6=shodit ze skály) Dalí věc: vekeré náplně (servisce dneska NIKDO nevěří), jak oleje, brzdovka, LDS... Třetí věc: okamitě vyměň olej v AP, ve 4HP20 mění se kadých 40tisíc, nějakých 150tis mohl říct jen tupec. Čtvrtá věc: jdi na geometrii, nech si vyváit kola a nepekuluj s gumama. Hlavně diagnostika diagnostika a diagnostika. Musí vycházet z toho, kolik má auto skutečně najeto a dle toho odvozovat servis. A nevěřit servisce / barazistům a podobně. V6 se v ČR nenosí (tady kraluje nafta), jediné, jak bazaristi auto prodají, stočí ho a pak to dávají za podezřele směnou sumu jako voňafku, vak se někdo chytí. A o náročnosti servisu V6 jsem psala kilometrové příběhy (stačí pohledat). Je to něco extra, chce to extra peníze...
Klub V6 ?
Nějaká nová odno ?
Vítej v klubu V6. No, upřímně, ty kiláky jsou pitomost, V6 nemají lidi, co jezdí ročně ani né 10 tisíc. Cena je podezřele a směsně nízká (bodejď by ne, chcíplá jednotka telematiky, pouitá okol 10tis), vejfuk viditelně uhnil (proto je tam Rámus - nový koncák je skoro za 30, Rámus je jen za 12 :D ) a ten nehnije ani ne v 100tis, já mám 182 tis a mám stále origo. Jako první jdi na diag a zjisti si, o kolik je to stočené (můj hrubej odhad bude reál 150-200). Jako druhá věc: rozvody (potkaná V6=shodit ze skály) Dalí věc: vekeré náplně (servisce dneska NIKDO nevěří), jak oleje, brzdovka, LDS... Třetí věc: okamitě vyměň olej v AP, ve 4HP20 mění se kadých 40tisíc, nějakých 150tis mohl říct jen tupec. Čtvrtá věc: jdi na geometrii, nech si vyváit kola a nepekuluj s gumama. Hlavně diagnostika diagnostika a diagnostika. Musí vycházet z toho, kolik má auto skutečně najeto a dle toho odvozovat servis. A nevěřit servisce / barazistům a podobně. V6 se v ČR nenosí (tady kraluje nafta), jediné, jak bazaristi auto prodají, stočí ho a pak to dávají za podezřele směnou sumu jako voňafku, vak se někdo chytí. A o náročnosti servisu V6 jsem psala kilometrové příběhy (stačí pohledat). Je to něco extra, chce to extra peníze...
Klub V6 ? :nevim
Nějaká nová odno ? :-d;-):palec
|
|
28.04.2010 07:58 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343572
|
|
krocan
|
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive Break | Počet příspěvků: 216 |
|
|
Ahoj, má v těsné blízkosti svého bydlitě Vaka 9, ren12toma a Mechoe na Prokeovém náměstí. Zkus se spojit s nima
Ahoj, má v těsné blízkosti svého bydlitě Vaka 9, ren12toma a Mechoe na Prokeovém náměstí. Zkus se spojit s nima
|
|
28.04.2010 08:00 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343573
|
|
Darja
|
|
|
Petr72: Ale né, já jen ráda vidím V6. Protoe jich je málo, na vechno jem museli přijít sami, větina servisáků neví zhola nic o tomhle motoru. Take já a Mistrtwist sdílíme společné zkuenosti s V6
Petr72: Ale né, já jen ráda vidím V6. Protoe jich je málo, na vechno jem museli přijít sami, větina servisáků neví zhola nic o tomhle motoru. Take já a Mistrtwist sdílíme společné zkuenosti s V6 :D
|
|
28.04.2010 08:10 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343575
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Darja : dyk já to taky myslel v dobrým.....
Myslím e e začaly Stiriusovi starosti , tedy alespoň ne to vychytá.
Darja : dyk já to taky myslel v dobrým.....;-):-d
Myslím e e začaly Stiriusovi starosti , tedy alespoň ne to vychytá. ;-)
|
|
28.04.2010 08:42 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343578
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Poli jim soukromou zprávu.....................funguje to dobře !
Poli jim soukromou zprávu.....................funguje to dobře !:palec
|
|
28.04.2010 10:53 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343581
|
|
Jeffrey
|
|
|
to Stirius:
Originál VDO telematika stojí cca 40.000,- CZK, jen pro info.
to Stirius:
Originál VDO telematika stojí cca 40.000,- CZK:-(, jen pro info.
|
|
28.04.2010 12:42 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343587
|
|
jumep
|
|
|
s tou telematikou nezufaj, jruze ma nejaky super lacny zdroj (ale skus si u bazaristov vyhandlovat zlavu este )
co sa tyka diagnostiky, autorizovany servis neviem ci je najoptimalnejsia volba, vela z nich ti moc nepovedia (isto mozes skusit v autorizovanom servise sa spytat na servisne prehliadky a ake km tam boli)
rozvody a vsetky naplne daj spravit nezavysle na tom co ti kto povedal
auto ma 9 rokov, chladiaca zmes, lds atd sa ma menit po 5 rokoch nehlade na kilometre, brzdovka ani nehovorim
to iste olej v automate, ten nemenil asi nikto, ak to cimskor nespravis, skodis tomu automatu az do stavu ze ho mozes znicit uplne
s tou telematikou nezufaj, jruze ma nejaky super lacny zdroj (ale skus si u bazaristov vyhandlovat zlavu este :) )
co sa tyka diagnostiky, autorizovany servis neviem ci je najoptimalnejsia volba, vela z nich ti moc nepovedia (isto mozes skusit v autorizovanom servise sa spytat na servisne prehliadky a ake km tam boli)
rozvody a vsetky naplne daj spravit nezavysle na tom co ti kto povedal
auto ma 9 rokov, chladiaca zmes, lds atd sa ma menit po 5 rokoch nehlade na kilometre, brzdovka ani nehovorim
to iste olej v automate, ten nemenil asi nikto, ak to cimskor nespravis, skodis tomu automatu az do stavu ze ho mozes znicit uplne
|
|
28.04.2010 17:22 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343595
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Take diagnostika udělaná (ne u autorizovaného, tam je ve 2x tak drahé). Ve vypadá v pořádku, jen jeden error u snímače alarmu (asi u spolujezdce, řidič funguje). Mechanici těm kilometrům kupodivu i vcelku věří. Výfuk dle něj vypadá spí na výměnu za "tuning", protoe zbytek výfuku je zcela v pohodě a ani známka po rzi. Sami říkali, e vypadá hodně sluně, nejsou ooupané ani pedály, ani volant, nic. Dle nálepky rakouské servisky se měnil olej před rokem a bylo 92k km. Dle servisky tam v 2005 bylo 45k km cca. Co pořád sedí zpětně.
Kadopádně jsem nechal vyměnit filtr, checknout klimu (maličko chybělo a těce se odtahovalo, lehce zarezlé, take to buď nebylo třeba doplňovat, protoe to neunikalo nijak, a nebo se s tím fakt moc nejezdilo. Olej v motoru je komplet nový. RDS nové. Brzdové kapaliny je skoro po max. V pátek jedu měnit jetě olej v převodovce, ten jsme nestihli. Společně s koncovkou výfuku, která u lehce vypadá na rezavění - hnití. Ale to je maličkost.
Ad displej a telematika - tak nevím, hráli jsme se s tím, vyhodili z uplíku u spolujezdce, ve očistili, testnuli pojistky, vyhodili i na pět minut baterku. Co jsem pak jel domů, tak to jede.
Jak to přesně funguje, jak dlouho trvá, ne najede obraz? Můe to trvat třeba 2-3 minuty? Je monost, e tam bylo nastavené na tvrdo druhý reim přes tlačítko Mode (které to vypne) a při zapnutí to lo rovnou do něj. Nebo si telematika dělá co chce a je v tom víc, ale teď to vypadá, e ve jede. Kadopádně mi člověk, přes kterého to z Rakouska lo, slíbil poslat displej, telematicu a moná i výbojku, protoe má nějakou C5 na náhradní díly, co by byla bomba.
Můe výbojka svítit, potom třeba sem tam bliknout a pak zhasnout? Znamená to, e je k.o.? Nebo spí kontakt někde?
Jinak dnes si jdu hrát s navigací, protoe na dvě ikony vůbec nejde klikat a nemůu měnit Route 1 ani 2.
Rozvody asi zatím nechám, vylo by to s prací asi na 16k, co teď dávat nemůu. Ale dle veho vypadají fakt v pohodě. Moná jsem měl kliku na dobré auto? Prý to měl zaměstnanec Citroenu, ale předtím to stálo v salonu. A potom snad nějaká enská. Tak je moné, e toho s tím fakt moc nenajezdili. Mám dostat i vechny papíry z dělaných servisů, tak jsem zvědavý.
Jinak sraz asi neklapne, musím se jet chlubit jinam Třeba přítě.
PS: Jsem asi blbý nebo slepý. Mám tam navigaci RT2 nebo RD3 nebo co? V návodu a článku je, stáhneme si nejnovějí firmware. Ale odkud? Link tam chybí. Na foru je x linků, některé nefungují, nětkeré vedou jen na mapy na Rapidu (mám jen free a nezdá se mi, e to má mít 4 části po 400 megách?). Někde se píe, e to chce na lepí mapu lepí firmware, ale ani na Citroen stránkách se nemůu nikam dohrabat. Omlouvám se, jestli někoho natvu a nejradi by mi řekl HLEDEJ, ale popravdě tu je v tom troku chaos pro člověka, co s tím přijde do styku poprvé...
Take diagnostika udělaná (ne u autorizovaného, tam je ve 2x tak drahé). Ve vypadá v pořádku, jen jeden error u snímače alarmu (asi u spolujezdce, řidič funguje). Mechanici těm kilometrům kupodivu i vcelku věří. Výfuk dle něj vypadá spí na výměnu za "tuning", protoe zbytek výfuku je zcela v pohodě a ani známka po rzi. Sami říkali, e vypadá hodně sluně, nejsou ooupané ani pedály, ani volant, nic. Dle nálepky rakouské servisky se měnil olej před rokem a bylo 92k km. Dle servisky tam v 2005 bylo 45k km cca. Co pořád sedí zpětně.
Kadopádně jsem nechal vyměnit filtr, checknout klimu (maličko chybělo a těce se odtahovalo, lehce zarezlé, take to buď nebylo třeba doplňovat, protoe to neunikalo nijak, a nebo se s tím fakt moc nejezdilo. Olej v motoru je komplet nový. RDS nové. Brzdové kapaliny je skoro po max. V pátek jedu měnit jetě olej v převodovce, ten jsme nestihli. Společně s koncovkou výfuku, která u lehce vypadá na rezavění - hnití. Ale to je maličkost.
Ad displej a telematika - tak nevím, hráli jsme se s tím, vyhodili z uplíku u spolujezdce, ve očistili, testnuli pojistky, vyhodili i na pět minut baterku. Co jsem pak jel domů, tak to jede.
Jak to přesně funguje, jak dlouho trvá, ne najede obraz? Můe to trvat třeba 2-3 minuty? Je monost, e tam bylo nastavené na tvrdo druhý reim přes tlačítko Mode (které to vypne) a při zapnutí to lo rovnou do něj. Nebo si telematika dělá co chce a je v tom víc, ale teď to vypadá, e ve jede. Kadopádně mi člověk, přes kterého to z Rakouska lo, slíbil poslat displej, telematicu a moná i výbojku, protoe má nějakou C5 na náhradní díly, co by byla bomba.
Můe výbojka svítit, potom třeba sem tam bliknout a pak zhasnout? Znamená to, e je k.o.? Nebo spí kontakt někde?
Jinak dnes si jdu hrát s navigací, protoe na dvě ikony vůbec nejde klikat a nemůu měnit Route 1 ani 2.
Rozvody asi zatím nechám, vylo by to s prací asi na 16k, co teď dávat nemůu. Ale dle veho vypadají fakt v pohodě. Moná jsem měl kliku na dobré auto? Prý to měl zaměstnanec Citroenu, ale předtím to stálo v salonu. A potom snad nějaká enská. Tak je moné, e toho s tím fakt moc nenajezdili. Mám dostat i vechny papíry z dělaných servisů, tak jsem zvědavý.
Jinak sraz asi neklapne, musím se jet chlubit jinam :-d Třeba přítě.
PS: Jsem asi blbý nebo slepý. Mám tam navigaci RT2 nebo RD3 nebo co? V návodu a článku je, stáhneme si nejnovějí firmware. Ale odkud? Link tam chybí. Na foru je x linků, některé nefungují, nětkeré vedou jen na mapy na Rapidu (mám jen free a nezdá se mi, e to má mít 4 části po 400 megách?). Někde se píe, e to chce na lepí mapu lepí firmware, ale ani na Citroen stránkách se nemůu nikam dohrabat. Omlouvám se, jestli někoho natvu a nejradi by mi řekl HLEDEJ, ale popravdě tu je v tom troku chaos pro člověka, co s tím přijde do styku poprvé...
|
|
28.04.2010 20:06 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343619
|
|
Darja
|
|
|
navigaci má VDO. Co víc potřebuje vědět?
Chcíplá telematika se projevuje tím, e to přestává fungovat, chvíli jde, chvíli ne a pak jednou umře. Vyčitění nepomůe - zbytečná práce.
Servisek ´ti dovezu klidně 15, napíu ti tam, e ti v roce 2009 měnili olej při 10tisících, nebo e ho v roce 2008 opravil Santa Claus . Jetě se zeptám, kde sis nechával auto projet diagnostikou?
Rozvody se mají dělat kadých 5 let, to znamená, e v roce 2006 dle servisky bys je tam měl mít (kdy jí tak věří), pokud ne, udělej alespoň řemen, to nestojí 16 tisíc.
navigaci má VDO. Co víc potřebuje vědět?
Chcíplá telematika se projevuje tím, e to přestává fungovat, chvíli jde, chvíli ne a pak jednou umře. Vyčitění nepomůe - zbytečná práce.
Servisek ´ti dovezu klidně 15, napíu ti tam, e ti v roce 2009 měnili olej při 10tisících, nebo e ho v roce 2008 opravil Santa Claus :). Jetě se zeptám, kde sis nechával auto projet diagnostikou?
Rozvody se mají dělat kadých 5 let, to znamená, e v roce 2006 dle servisky bys je tam měl mít (kdy jí tak věří), pokud ne, udělej alespoň řemen, to nestojí 16 tisíc.
|
|
28.04.2010 23:20 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343629
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Nechával jsem si to tu .link. Jinak řemen mám u vyměněný. Telematiku chci tak i tak dostat i s diplejem a výbojkou z toho týpka, přes kterého se to prodávalo a nechat to vyměnit. Uvidíme...
Nechával jsem si to tu http://www.globalnet.cz/ricar Jinak řemen mám u vyměněný. Telematiku chci tak i tak dostat i s diplejem a výbojkou z toho týpka, přes kterého se to prodávalo a nechat to vyměnit. Uvidíme...
|
|
28.04.2010 23:23 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343630
|
|
Barlow
|
|
|
Stirius napsal(a): Nechával jsem si to tu .link. Jinak řemen mám u vyměněný. Telematiku chci tak i tak dostat i s diplejem a výbojkou z toho týpka, přes kterého se to prodávalo a nechat to vyměnit. Uvidíme...
Ale to bude nakonec dobry auto... ono je lepsi byt neduverivej a nebyt prekvapen nez naopak...
Ale to bude nakonec dobry auto... ono je lepsi byt neduverivej a nebyt prekvapen nez naopak...
|
|
29.04.2010 08:47 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343633
|
|
Petr72
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 850 |
|
|
Přesně tak . A to auto vymazlí a zjiije se s ním, nebude chtít měnit .
Přesně tak . A to auto vymazlí a zjiije se s ním, nebude chtít měnit .:palec
|
|
29.04.2010 14:26 -
Re: První kroky a rady po koupi C5
|
2343647
|
|
Stirius
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 229 |
|
|
Tak jsem aktualizoval profil a nahodil tam i fotky. Mimochodem u se s ním sívám a je mi jasné, e je to pořádná pohoda
Tak jsem aktualizoval profil a nahodil tam i fotky. Mimochodem u se s ním sívám a je mi jasné, e je to pořádná pohoda :palec
|
|
| |
|
|