| | |
09.02.2015 14:25 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2784336
|
|
jumep
|
|
|
najskor mysli prifarbene, origo okno je prifarbene
kazdopadne sekurit je podstatne lespie ako pilkington, ale malo ludi ich ma ...
najskor mysli prifarbene, origo okno je prifarbene
kazdopadne sekurit je podstatne lespie ako pilkington, ale malo ludi ich ma ...
|
|
10.02.2015 18:54 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2785096
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
To stmavovacie sklo sa vola atermicke.
Tiez som sa na c4 nechal dobehnut, ten pilkington bol shit a aj ina farba
Neni to prifarbene ale pokovene , a okolo spataku je take vybratie na navi alebo dialnicne nalepky..
To stmavovacie sklo sa vola atermicke.
Tiez som sa na c4 nechal dobehnut, ten pilkington bol shit a aj ina farba
Neni to prifarbene ale pokovene , a okolo spataku je take vybratie na navi alebo dialnicne nalepky..
|
|
10.02.2015 19:21 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2785109
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Atermické sklo má nanesenou vrstvičku kovu (obvykle stříbra) o poloviční délce vlny infračerveného záření. Tím se docílí toho, e se značná část tepla odrazí zpět ven. Toto pokovení není nijak vidět a nemění průzračnost skla natopak nějaké ztmavování. Ano - má to negativní vliv na příjem signálů třeba GPS, mobilu...
Odstín skla a jeho propustnost jsou úplně jiné věci a docilují se jinými prostředky - opravdu barvením jedné vrstvy skla.
Atermické sklo má nanesenou vrstvičku kovu (obvykle stříbra) o poloviční délce vlny infračerveného záření. Tím se docílí toho, e se značná část tepla odrazí zpět ven. Toto pokovení není nijak vidět a nemění průzračnost skla natopak nějaké ztmavování. Ano - má to negativní vliv na příjem signálů třeba GPS, mobilu...
Odstín skla a jeho propustnost jsou úplně jiné věci a docilují se jinými prostředky - opravdu barvením jedné vrstvy skla.
|
|
10.02.2015 20:59 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2785231
|
|
Hanz 397
|
|
|
U jsem to tu psal-Pilkington má jednu jedinou věc stejnou,jako ten Sekurit-a to tvar... A ani s tím to není nijak valný...
Jinak absolutně nefunguje. Měl jsem ho na autě a vyměnil ho za originál... A i teď na biturbu si radi připlatím za pojistku,aby mi tam dali originál a ne nějakou nefunkční druhoku...
U jsem to tu psal-Pilkington má jednu jedinou věc stejnou,jako ten Sekurit-a to tvar... A ani s tím to není nijak valný...
Jinak absolutně nefunguje. Měl jsem ho na autě a vyměnil ho za originál... A i teď na biturbu si radi připlatím za pojistku,aby mi tam dali originál a ne nějakou nefunkční druhoku...
|
|
27.05.2015 15:20 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2825822
|
|
polpot
|
Město: J. hradec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 33 |
|
|
ne jsem stihnul nové pojistit, opět rozbité, dali mi tam značku Guardian, znáte to někdo? Jetě zajímavost, po obou stranách zpětného zrcadla to má tmaví obdélniky cca 10x10 cm, na co to můe být?
ne jsem stihnul nové pojistit, opět rozbité, dali mi tam značku Guardian, znáte to někdo? Jetě zajímavost, po obou stranách zpětného zrcadla to má tmaví obdélniky cca 10x10 cm, na co to můe být?
|
|
27.05.2015 16:35 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2825864
|
|
DeFuckTo
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive Break | Počet příspěvků: 780 |
|
|
polpot napsal(a): ne jsem stihnul nové pojistit, opět rozbité, dali mi tam značku Guardian, znáte to někdo? Jetě zajímavost, po obou stranách zpětného zrcadla to má tmaví obdélniky cca 10x10 cm, na co to můe být?
např. pro navi, pokovený skla to maj, protoe ruí signál..
např. pro navi, pokovený skla to maj, protoe ruí signál.. ;)
|
|
27.05.2015 20:27 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2825983
|
|
vemda
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Kolik řádově dnes stojí pokovené čelní sklo pro senzor stěračů? Zajímá mě do jaké výe nastavit pojitění, tak aby pojistka pokryla vekeré náklady s výměnnou. Samozřejmě počítám - spoluúčast. Dík
Kolik řádově dnes stojí pokovené čelní sklo pro senzor stěračů? Zajímá mě do jaké výe nastavit pojitění, tak aby pojistka pokryla vekeré náklady s výměnnou. Samozřejmě počítám - spoluúčast. Dík:nevim
|
|
27.05.2015 20:41 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2825992
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já mám pojitění do 10 tisíc, při výměně čelního skla se senzorem stěračů značky Pilkington jsem se veel, o nic jsem se nestaral, i pojiovnu vyřídil, pouze jsem nevyuil nasmlouvané firmy, které jsou rozhodně draí a do této částky bych se neveel, tudí pětistovka spoluúčast.
Já mám pojitění do 10 tisíc, při výměně čelního skla se senzorem stěračů značky Pilkington jsem se veel, o nic jsem se nestaral, i pojiovnu vyřídil, pouze jsem nevyuil nasmlouvané firmy, které jsou rozhodně draí a do této částky bych se neveel, tudí pětistovka spoluúčast. ;-)
|
|
27.05.2015 21:38 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2826024
|
|
vemda
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
No já mám pojitění u Č.P. 18 000, tak mě zajímalo zda je to dostatečná částka.
No já mám pojitění u Č.P. 18 000, tak mě zajímalo zda je to dostatečná částka.
|
|
27.05.2015 22:10 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2826031
|
|
jruze
|
|
|
Přední okno je to dostačující. Já ho dovedu ve značce origo s prací +- 11000,-
Přední okno je to dostačující. Já ho dovedu ve značce origo s prací +- 11000,-
|
|
27.05.2015 22:25 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2826036
|
|
vemda
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Jruze, v případě úrazu se na tebe obrátim. Cestu ji znám.
Jruze, v případě úrazu se na tebe obrátim. Cestu ji znám. :-d
|
|
27.05.2015 23:02 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2826050
|
|
jumep
|
|
|
sekurit okno (co je original) je okolo 250E + nejaky material na lepenie a robota
sekurit okno (co je original) je okolo 250E + nejaky material na lepenie a robota
|
|
28.05.2015 01:40 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2826070
|
|
jruze
|
|
|
Ne to nedělám.
to Jumep : nevím co tam máte za ceny , ale u nás stojí trochu víc
Ne to nedělám.
to Jumep : nevím co tam máte za ceny , ale u nás stojí trochu víc;-)
Přílohy: čelní sklo.xps ( 218597b ) - |
|
28.05.2015 06:48 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2826090
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
U jsem to tu psal. Na problémy s čelním sklem je zaděláno u při jeho výměně. Staré musí být opravdu do detailu odstaraněné včetně semeních nerovností. A hlavně po nalepení nového musí auto být hodiny v teplé místnosti s minimální změnou teploty. To je zejména u garáových dílen problém hlavně v zimě. Nalepí a potřebují volné pracovní místo, tak up s autem na dvůr.
Zail jsem osobně s vectrou. Pár dní po výměně rostoucí pavouček od hrany skla. Natěstí nekecali a vyměnili zdarma. "Vydělali" si tak 5000 na vlastní triko.
U jsem to tu psal. Na problémy s čelním sklem je zaděláno u při jeho výměně. Staré musí být opravdu do detailu odstaraněné včetně semeních nerovností. A hlavně po nalepení nového musí auto být hodiny v teplé místnosti s minimální změnou teploty. To je zejména u garáových dílen problém hlavně v zimě. Nalepí a potřebují volné pracovní místo, tak up s autem na dvůr.
Zail jsem osobně s vectrou. Pár dní po výměně rostoucí pavouček od hrany skla. Natěstí nekecali a vyměnili zdarma. "Vydělali" si tak 5000 na vlastní triko.
|
|
28.05.2015 14:17 -
Re: Čelní sklo / C5
|
2826232
|
|
jumep
|
|
|
ja nehovorim ze kupujem origo v citroene, ale sekurit okno (co je original akurat bez citroen znacky asi)
a rovnako po nalepeni 24h nepohnem autom, aj ked ten lep je tzv rychlolep ze za 3h by mal byt ok, nestoji za riziko
a podstatne je ze origo su pod sklo na urcenie miesta podlozky aby toto nesadlo na karoseriu ale ostalo na lepidle, inac je jasne ze moze klesnut, opret sa o ram a potom pri nakruteni karoserie prasknut
ja nehovorim ze kupujem origo v citroene, ale sekurit okno (co je original akurat bez citroen znacky asi)
a rovnako po nalepeni 24h nepohnem autom, aj ked ten lep je tzv rychlolep ze za 3h by mal byt ok, nestoji za riziko
a podstatne je ze origo su pod sklo na urcenie miesta podlozky aby toto nesadlo na karoseriu ale ostalo na lepidle, inac je jasne ze moze klesnut, opret sa o ram a potom pri nakruteni karoserie prasknut
|
|
| |
|
|