 | |  |
01.08.2012 09:08 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496315
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|

|
co viem tak s doladenim sa pocíta uz pri montazi (system si potrebuje sadnut). Bracho si dal montovat LPG sice na touarega ale to je jedno. Na prvej kontrole po tusim 2000km mu to doladovali a to bolo v cene montaze a je v klude
co viem tak s doladenim sa pocíta uz pri montazi (system si potrebuje sadnut). Bracho si dal montovat LPG sice na touarega ale to je jedno. Na prvej kontrole po tusim 2000km mu to doladovali a to bolo v cene montaze;-) a je v klude
|
|
01.08.2012 10:18 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496320
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Přesně tak, doladění chce čas a je to v ceně . U mě to trvalo skoro půl roku, ale teď jsem spokojený. LPG bych neměnil.
Přesně tak, doladění chce čas a je to v ceně:palec. U mě to trvalo skoro půl roku, ale teď jsem spokojený. LPG bych neměnil.
|
|
01.08.2012 11:53 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496324
|
|
j.rakosnik
|
|
|
díky za infa...máte někdo zkušenost s Magic 3?
díky za infa...máte někdo zkušenost s Magic 3?
|
|
01.08.2012 17:17 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496373
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Tief, zkus mu napsat SZ
Tief, zkus mu napsat SZ
|
|
02.08.2012 10:53 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496481
|
|
j.rakosnik
|
|
|
Ptám se spíš tak obecně, jestli to nemá nějaké velké mouchy.
Kolik Vám žrala C5 V3 před předěláním na plyn? Je normální, že to při cca 120-130kmh na dálnici po rovině bere nějakých 11-13 litrů? Vím, že to má žrát dost, ale tohle mi příjde už trochu moc.
Ptám se spíš tak obecně, jestli to nemá nějaké velké mouchy.
Kolik Vám žrala C5 V3 před předěláním na plyn? Je normální, že to při cca 120-130kmh na dálnici po rovině bere nějakých 11-13 litrů? Vím, že to má žrát dost, ale tohle mi příjde už trochu moc.
|
|
02.08.2012 11:45 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496484
|
|
miskod
|
|
|
Ja mam M1 na xsare uz asi 150tis a M3 na C5 asi 50tis km. Vsetko bez problemov. Treba to ale mat dobre nastavene.
U HLpropanu by som si ale po montazi skontroloval ako su pospajane kable...Ja som ich mal asi polovicu len skrutene dohromady a zaizolovane paskou (ziadne konektory, spojky alebo letovanie), ktora v tom teple po par mesiacoch zliezla...Proste som to cele musel preletovat a zaizolovat buzirkami.
Ja mam M1 na xsare uz asi 150tis a M3 na C5 asi 50tis km. Vsetko bez problemov. Treba to ale mat dobre nastavene.
U HLpropanu by som si ale po montazi skontroloval ako su pospajane kable...Ja som ich mal asi polovicu len skrutene dohromady a zaizolovane paskou (ziadne konektory, spojky alebo letovanie), ktora v tom teple po par mesiacoch zliezla...Proste som to cele musel preletovat a zaizolovat buzirkami.
|
|
02.08.2012 13:17 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496492
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
j.rakosnik napsal(a): Ptám se spíš tak obecně, jestli to nemá nějaké velké mouchy.
Kolik Vám žrala C5 V3 před předěláním na plyn? Je normální, že to při cca 120-130kmh na dálnici po rovině bere nějakých 11-13 litrů? Vím, že to má žrát dost, ale tohle mi příjde už trochu moc.
já myslím že je to normální, mi tak bralo XM s třílitrem v manuální převodovce takže si myslím že s automatem v C5 to bude obdobné.
já myslím že je to normální, mi tak bralo XM s třílitrem v manuální převodovce takže si myslím že s automatem v C5 to bude obdobné.
|
|
20.08.2012 07:31 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2500239
|
|
vikicv
|
|
|
j.rakosnik napsal(a): vikicv napsal(a): V HL Propanu v Praze mi dělali obě Xantie 1.8i 16V a 3.0 V6. Vždy malé komplikace po instalaci ale po doladění vše OK.
co si mám představit pod malými koplikacemi?  nějaké větší vícenáklady?
a také - je Magic 3 dobrá volba? nebo se na C5 v6 doporučuje něco jiného?
moc díky.
H.
Problémy myslím:
u Xa 1.8i 16V
-občasné chcípnutí na křižovatce (směs na volnoběh)
-špatně ukazující palivoměr
u Xa V6
-např. jízda na 5 válců (jeden ze vstřikovačů nefungoval při zahřátí)
-opět špatně ukazující palivoměr
nově u C5 II V6
-palivoměr ukazuje stále plnou nádrž (zapomněli si v softu zakliknout správný typ plováku, trochu jim vidím pod ruce
Tyhle věci se dořeší při první kontrole po najetých 1500km.
Do C5 I i II V6 jdou systémy Magic2 i Magic3. Já mám Magic2 neb jsem si ho nechal přehodit ze své nabourané Xantie V6.
Problémy myslím:
u Xa 1.8i 16V
-občasné chcípnutí na křižovatce (směs na volnoběh)
-špatně ukazující palivoměr
u Xa V6
-např. jízda na 5 válců (jeden ze vstřikovačů nefungoval při zahřátí)
-opět špatně ukazující palivoměr
nově u C5 II V6
-palivoměr ukazuje stále plnou nádrž (zapomněli si v softu zakliknout správný typ plováku, trochu jim vidím pod ruce:-))
Tyhle věci se dořeší při první kontrole po najetých 1500km.
Do C5 I i II V6 jdou systémy Magic2 i Magic3. Já mám Magic2 neb jsem si ho nechal přehodit ze své nabourané Xantie V6.
|
|
25.09.2012 10:32 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2507478
|
|
j.rakosnik
|
|
|
Zdravím, mám problém u Citroenu C5 V6 r.v. 2002 a chtěl bych názor/zkušenosti, zda může být problém jinde, než ve svíčkách.
Když nastartuji a rozjíždím se, nebo obecně zrychluji ,tak je cítit, jak se motor a auto klepe, jakoby pokulhával – myslím, že jede bez jednoho válce, ale nevím, zda to může být jen svíčkami, které tam jsou tedy již delší dobu, nebo nečím jiným. Pravdou je, že to mám asi 2 měsíce předělané na plyn, ale vše bylo v pořádku, až do revize(cca před týdnem) od kdy mi příjde, že to pokulhává...nicméně to motor dělá, ikdyž plyn vypnu a jedu na benzín. Chvíli jsem si myslel, jestli není jen špatná sbíhavost kol, ale když se rozjedu i do větších rychlostí a pustím plyn, nebo dám neutral, tak je klid. Tak to je možná jen shoda náhod... Nemáte někdo zkušenost, že se Vám toto po „doseřízení“ začalo objevovat?
A to nemluvím o tom, že mi palubní počítač ukažuje o dost větší spotřebu...cca o 3 litry, než normálně
Zdravím, mám problém u Citroenu C5 V6 r.v. 2002 a chtěl bych názor/zkušenosti, zda může být problém jinde, než ve svíčkách.
Když nastartuji a rozjíždím se, nebo obecně zrychluji ,tak je cítit, jak se motor a auto klepe, jakoby pokulhával – myslím, že jede bez jednoho válce, ale nevím, zda to může být jen svíčkami, které tam jsou tedy již delší dobu, nebo nečím jiným. Pravdou je, že to mám asi 2 měsíce předělané na plyn, ale vše bylo v pořádku, až do revize(cca před týdnem) od kdy mi příjde, že to pokulhává...nicméně to motor dělá, ikdyž plyn vypnu a jedu na benzín. Chvíli jsem si myslel, jestli není jen špatná sbíhavost kol, ale když se rozjedu i do větších rychlostí a pustím plyn, nebo dám neutral, tak je klid. Tak to je možná jen shoda náhod... Nemáte někdo zkušenost, že se Vám toto po „doseřízení“ začalo objevovat?
A to nemluvím o tom, že mi palubní počítač ukažuje o dost větší spotřebu...cca o 3 litry, než normálně:(
|
|
25.09.2012 12:23 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2507484
|
|
j.rakosnik
|
|
|
vikicv napsal(a): Problémy myslím: u Xa 1.8i 16V -občasné chcípnutí na křižovatce (směs na volnoběh) -špatně ukazující palivoměr u Xa V6 -např. jízda na 5 válců (jeden ze vstřikovačů nefungoval při zahřátí) -opět špatně ukazující palivoměr nově u C5 II V6 -palivoměr ukazuje stále plnou nádrž (zapomněli si v softu zakliknout správný typ plováku, trochu jim vidím pod ruce  Tyhle věci se dořeší při první kontrole po najetých 1500km. Do C5 I i II V6 jdou systémy Magic2 i Magic3. Já mám Magic2 neb jsem si ho nechal přehodit ze své nabourané Xantie V6.
Napsal jsem dříve, než jsem si přečetl toto. Já od nainstalování jsem neměl nejmenší problém....ale právě po revizi mi příjde, že to jede na 5 válců...ovšem dělá to i po přepnutí na Benzín, tak jsem trochu bezradný...
Problémy myslím: u Xa 1.8i 16V -občasné chcípnutí na křižovatce (směs na volnoběh) -špatně ukazující palivoměr u Xa V6 -např. jízda na 5 válců (jeden ze vstřikovačů nefungoval při zahřátí) -opět špatně ukazující palivoměr nově u C5 II V6 -palivoměr ukazuje stále plnou nádrž (zapomněli si v softu zakliknout správný typ plováku, trochu jim vidím pod ruce:-)) Tyhle věci se dořeší při první kontrole po najetých 1500km. Do C5 I i II V6 jdou systémy Magic2 i Magic3. Já mám Magic2 neb jsem si ho nechal přehodit ze své nabourané Xantie V6.
Napsal jsem dříve, než jsem si přečetl toto. Já od nainstalování jsem neměl nejmenší problém....ale právě po revizi mi příjde, že to jede na 5 válců...ovšem dělá to i po přepnutí na Benzín, tak jsem trochu bezradný...
|
|
25.09.2012 17:59 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2507512
|
|
Darja
|
|

|
Cívky máš cajk? Protože ty mrchy právě umí udělat pěknou paseku, když je nějaká vadná.
Dělá to v celém rozsahu otáček nebo třeba jen od 1500-2500?
Ale svíčky jsou takovej začátek... bůhví, kolik mají nalítáno ty, co tam máš.
Cívky máš cajk? Protože ty mrchy právě umí udělat pěknou paseku, když je nějaká vadná.
Dělá to v celém rozsahu otáček nebo třeba jen od 1500-2500?
Ale svíčky jsou takovej začátek... bůhví, kolik mají nalítáno ty, co tam máš.
|
|
26.09.2012 10:51 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2507737
|
|
j.rakosnik
|
|
|
Darja napsal(a): Cívky máš cajk? Protože ty mrchy právě umí udělat pěknou paseku, když je nějaká vadná. Dělá to v celém rozsahu otáček nebo třeba jen od 1500-2500? Ale svíčky jsou takovej začátek... bůhví, kolik mají nalítáno ty, co tam máš.
Tak už se mi objevily další příznaky - došel plyn ajel jsem asi 30 km na benzín a od té doby palubní počítač hlásí vadu katalyzátoru, "antipollution fault"-teplotní čidlo ve výfuku a na palubní desce se rozsvítila kontrolka poruchy vstřikování, a auto nemá tah + dnes přestal počítač uplně ukaovat hodnoty – spotřeba atd..takže svíčky to asi uplně nebudou.
Že by odešla cívka po 3000km? Nebo ji mohli nějak blbě poštelovat při doseřízení..?
Na otáčky se podívám. Dnes jedeme na diagnostiku do Citroenu v Praze 9,takk uvidíme...
Cívky máš cajk? Protože ty mrchy právě umí udělat pěknou paseku, když je nějaká vadná. Dělá to v celém rozsahu otáček nebo třeba jen od 1500-2500? Ale svíčky jsou takovej začátek... bůhví, kolik mají nalítáno ty, co tam máš.
Tak už se mi objevily další příznaky - došel plyn ajel jsem asi 30 km na benzín a od té doby palubní počítač hlásí vadu katalyzátoru, "antipollution fault"-teplotní čidlo ve výfuku a na palubní desce se rozsvítila kontrolka poruchy vstřikování, a auto nemá tah + dnes přestal počítač uplně ukaovat hodnoty – spotřeba atd..takže svíčky to asi uplně nebudou.
Že by odešla cívka po 3000km? Nebo ji mohli nějak blbě poštelovat při doseřízení..?
Na otáčky se podívám. Dnes jedeme na diagnostiku do Citroenu v Praze 9,takk uvidíme...
|
|
26.09.2012 17:09 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2507852
|
|
Darja
|
|

|
v autorizovanejch servisech jsou nadšení ze zaplynovanejch aut.. Ti povědi, že je to plynem a nech si to opravit, kde to montovali... to už jsem taky slyšela...
v autorizovanejch servisech jsou nadšení ze zaplynovanejch aut.. Ti povědi, že je to plynem a nech si to opravit, kde to montovali... to už jsem taky slyšela...
|
|
27.09.2012 20:58 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2508352
|
|
vikicv
|
|
|
Tady někde bokem v diskuzi je možno se dočíst že antipollution fault hláška vyskakuje na ledasco. V Lexii lze zjistit, zda máš problém ve svíčkách nebo v cívkách nebo v lambda sondách. Vstřikovače LPG jdou proměřit ohmmetrem, případně si na ně přilož prst a ucítíš, který jak jede (zda-li jeden nevynechává).
V.
Tady někde bokem v diskuzi je možno se dočíst že antipollution fault hláška vyskakuje na ledasco. V Lexii lze zjistit, zda máš problém ve svíčkách nebo v cívkách nebo v lambda sondách. Vstřikovače LPG jdou proměřit ohmmetrem, případně si na ně přilož prst a ucítíš, který jak jede (zda-li jeden nevynechává).
V.
|
|
04.07.2013 16:19 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2596055
|
|
Kaštan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|

|
Mám problém, dneska jsem měnil cívky na zadní řadě válců. Po zpětné montáži, a nastartování motoru, mi začlo hlasitě syčet ze škrtící klapky. Vyzkoušel jsem několikrát odpojit baterku atd... Pak jsem přišel že mi vypadla hadice ze spodu té klapky co vede do motoru, problém byl vyřešen. Ale od té doby se auto nechce přepnou na plyn! Systém vždycky čeká nějakou dobu po nastartování, pak se přepne a okamžitě motor zdechne, i při vyšších otáčkách. Jak motor zdechne, tak na ukazateli paliva LPG, zhasnou kontrolky (to nevím jestli to dělalo i před tím). Vyzkoušel jsem znovu odpojit baterku, i vytáhnout pojistku LPG, ale nic. při montáži jsem NEODPOJOVAL žádné hadice ani konektory. Nemohl se systém sám deaktivovat, když sem několikrát po sobě odpojil baterku? Jinak systém mám Landi Renzo. Díky za rady.
Mám problém, dneska jsem měnil cívky na zadní řadě válců. Po zpětné montáži, a nastartování motoru, mi začlo hlasitě syčet ze škrtící klapky. Vyzkoušel jsem několikrát odpojit baterku atd... Pak jsem přišel že mi vypadla hadice ze spodu té klapky co vede do motoru, problém byl vyřešen. Ale od té doby se auto nechce přepnou na plyn! Systém vždycky čeká nějakou dobu po nastartování, pak se přepne a okamžitě motor zdechne, i při vyšších otáčkách. Jak motor zdechne, tak na ukazateli paliva LPG, zhasnou kontrolky (to nevím jestli to dělalo i před tím). Vyzkoušel jsem znovu odpojit baterku, i vytáhnout pojistku LPG, ale nic. při montáži jsem NEODPOJOVAL žádné hadice ani konektory. Nemohl se systém sám deaktivovat, když sem několikrát po sobě odpojil baterku? Jinak systém mám Landi Renzo. Díky za rady.
|
|
04.07.2013 16:47 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2596068
|
|
jumep
|
|

|
lpg byva otvarane podtlakom, skontroluj si to este raz
lpg byva otvarane podtlakom, skontroluj si to este raz
|
|
04.07.2013 21:28 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2596193
|
|
vikicv
|
|
|
Kaštan napsal(a): Mám problém, dneska jsem měnil cívky na zadní řadě válců. Po zpětné montáži, a nastartování motoru, mi začlo hlasitě syčet ze škrtící klapky. Vyzkoušel jsem několikrát odpojit baterku atd... Pak jsem přišel že mi vypadla hadice ze spodu té klapky co vede do motoru, problém byl vyřešen. Ale od té doby se auto nechce přepnou na plyn! Systém vždycky čeká nějakou dobu po nastartování, pak se přepne a okamžitě motor zdechne, i při vyšších otáčkách. Jak motor zdechne, tak na ukazateli paliva LPG, zhasnou kontrolky (to nevím jestli to dělalo i před tím). Vyzkoušel jsem znovu odpojit baterku, i vytáhnout pojistku LPG, ale nic. při montáži jsem NEODPOJOVAL žádné hadice ani konektory. Nemohl se systém sám deaktivovat, když sem několikrát po sobě odpojil baterku? Jinak systém mám Landi Renzo. Díky za rady.
Odpadla ti nejspis hadicka dodatecne provrtana k parohum sani, ktera vede do podtlakoveho snimace pripojenemu k LPG jednotce. Nebo sis prohodil ty hadice. Snimac podtlaku pro LPG jednotku - jeho hadici jsi zapojil jinam nez byla (napr. pod tu klapku).
Kdyz motor nebezi LPG jednotka se v nekterych novejsich instalacich uspi (vypne). U me take ... i kdyz mam jiny LPG system, principy byvaji podobne.
Odpadla ti nejspis hadicka dodatecne provrtana k parohum sani, ktera vede do podtlakoveho snimace pripojenemu k LPG jednotce. Nebo sis prohodil ty hadice. Snimac podtlaku pro LPG jednotku - jeho hadici jsi zapojil jinam nez byla (napr. pod tu klapku).
Kdyz motor nebezi LPG jednotka se v nekterych novejsich instalacich uspi (vypne). U me take ... i kdyz mam jiny LPG system, principy byvaji podobne.
|
|
04.07.2013 21:49 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2596199
|
|
Kaštan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|

|
Pod tu klapku to určitě nevede, tam je taková hodně široká a krátká hadice, která vedla do bloku motoru, nejspíš odvětrávání skříně. Na tu podtlakovou hadici LPG snímače se podívám. Nevíte jestli ze spodu sacího potrubí, je nějaká hadice? Dělal jsem to podle zdejšího návodu pro výměnu svíček, tam je psaná i hadice ze spodu potrubí, která se má odpojit při demontáži, ale nejsem si jistý, jestli sem tam nějakou zapojoval...
Pod tu klapku to určitě nevede, tam je taková hodně široká a krátká hadice, která vedla do bloku motoru, nejspíš odvětrávání skříně. Na tu podtlakovou hadici LPG snímače se podívám. Nevíte jestli ze spodu sacího potrubí, je nějaká hadice? Dělal jsem to podle zdejšího návodu pro výměnu svíček, tam je psaná i hadice ze spodu potrubí, která se má odpojit při demontáži, ale nejsem si jistý, jestli sem tam nějakou zapojoval...
|
|
| |
|
|