| | |
01.08.2012 09:08 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496315
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
co viem tak s doladenim sa pocíta uz pri montazi (system si potrebuje sadnut). Bracho si dal montovat LPG sice na touarega ale to je jedno. Na prvej kontrole po tusim 2000km mu to doladovali a to bolo v cene montaze a je v klude
co viem tak s doladenim sa pocíta uz pri montazi (system si potrebuje sadnut). Bracho si dal montovat LPG sice na touarega ale to je jedno. Na prvej kontrole po tusim 2000km mu to doladovali a to bolo v cene montaze;-) a je v klude
|
|
01.08.2012 10:18 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496320
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Přesně tak, doladění chce čas a je to v ceně. U mě to trvalo skoro půl roku, ale teď jsem spokojený. LPG bych neměnil.
Přesně tak, doladění chce čas a je to v ceně:palec. U mě to trvalo skoro půl roku, ale teď jsem spokojený. LPG bych neměnil.
|
|
01.08.2012 11:53 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496324
|
|
j.rakosnik
|
|
|
díky za infa...máte někdo zkuenost s Magic 3?
díky za infa...máte někdo zkuenost s Magic 3?
|
|
01.08.2012 17:17 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496373
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Tief, zkus mu napsat SZ
Tief, zkus mu napsat SZ
|
|
02.08.2012 10:53 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496481
|
|
j.rakosnik
|
|
|
Ptám se spí tak obecně, jestli to nemá nějaké velké mouchy.
Kolik Vám rala C5 V3 před předěláním na plyn? Je normální, e to při cca 120-130kmh na dálnici po rovině bere nějakých 11-13 litrů? Vím, e to má rát dost, ale tohle mi příjde u trochu moc.
Ptám se spí tak obecně, jestli to nemá nějaké velké mouchy.
Kolik Vám rala C5 V3 před předěláním na plyn? Je normální, e to při cca 120-130kmh na dálnici po rovině bere nějakých 11-13 litrů? Vím, e to má rát dost, ale tohle mi příjde u trochu moc.
|
|
02.08.2012 11:45 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496484
|
|
miskod
|
|
|
Ja mam M1 na xsare uz asi 150tis a M3 na C5 asi 50tis km. Vsetko bez problemov. Treba to ale mat dobre nastavene.
U HLpropanu by som si ale po montazi skontroloval ako su pospajane kable...Ja som ich mal asi polovicu len skrutene dohromady a zaizolovane paskou (ziadne konektory, spojky alebo letovanie), ktora v tom teple po par mesiacoch zliezla...Proste som to cele musel preletovat a zaizolovat buzirkami.
Ja mam M1 na xsare uz asi 150tis a M3 na C5 asi 50tis km. Vsetko bez problemov. Treba to ale mat dobre nastavene.
U HLpropanu by som si ale po montazi skontroloval ako su pospajane kable...Ja som ich mal asi polovicu len skrutene dohromady a zaizolovane paskou (ziadne konektory, spojky alebo letovanie), ktora v tom teple po par mesiacoch zliezla...Proste som to cele musel preletovat a zaizolovat buzirkami.
|
|
02.08.2012 13:17 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2496492
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
j.rakosnik napsal(a): Ptám se spí tak obecně, jestli to nemá nějaké velké mouchy.
Kolik Vám rala C5 V3 před předěláním na plyn? Je normální, e to při cca 120-130kmh na dálnici po rovině bere nějakých 11-13 litrů? Vím, e to má rát dost, ale tohle mi příjde u trochu moc.
já myslím e je to normální, mi tak bralo XM s třílitrem v manuální převodovce take si myslím e s automatem v C5 to bude obdobné.
já myslím e je to normální, mi tak bralo XM s třílitrem v manuální převodovce take si myslím e s automatem v C5 to bude obdobné.
|
|
20.08.2012 07:31 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2500239
|
|
vikicv
|
|
|
j.rakosnik napsal(a): vikicv napsal(a): V HL Propanu v Praze mi dělali obě Xantie 1.8i 16V a 3.0 V6. Vdy malé komplikace po instalaci ale po doladění ve OK.
co si mám představit pod malými koplikacemi? nějaké větí vícenáklady?
a také - je Magic 3 dobrá volba? nebo se na C5 v6 doporučuje něco jiného?
moc díky.
H.
Problémy myslím:
u Xa 1.8i 16V
-občasné chcípnutí na křiovatce (směs na volnoběh)
-patně ukazující palivoměr
u Xa V6
-např. jízda na 5 válců (jeden ze vstřikovačů nefungoval při zahřátí)
-opět patně ukazující palivoměr
nově u C5 II V6
-palivoměr ukazuje stále plnou nádr (zapomněli si v softu zakliknout správný typ plováku, trochu jim vidím pod ruce
Tyhle věci se dořeí při první kontrole po najetých 1500km.
Do C5 I i II V6 jdou systémy Magic2 i Magic3. Já mám Magic2 neb jsem si ho nechal přehodit ze své nabourané Xantie V6.
Problémy myslím:
u Xa 1.8i 16V
-občasné chcípnutí na křiovatce (směs na volnoběh)
-patně ukazující palivoměr
u Xa V6
-např. jízda na 5 válců (jeden ze vstřikovačů nefungoval při zahřátí)
-opět patně ukazující palivoměr
nově u C5 II V6
-palivoměr ukazuje stále plnou nádr (zapomněli si v softu zakliknout správný typ plováku, trochu jim vidím pod ruce:-))
Tyhle věci se dořeí při první kontrole po najetých 1500km.
Do C5 I i II V6 jdou systémy Magic2 i Magic3. Já mám Magic2 neb jsem si ho nechal přehodit ze své nabourané Xantie V6.
|
|
25.09.2012 10:32 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2507478
|
|
j.rakosnik
|
|
|
Zdravím, mám problém u Citroenu C5 V6 r.v. 2002 a chtěl bych názor/zkuenosti, zda můe být problém jinde, ne ve svíčkách.
Kdy nastartuji a rozjídím se, nebo obecně zrychluji ,tak je cítit, jak se motor a auto klepe, jakoby pokulhával myslím, e jede bez jednoho válce, ale nevím, zda to můe být jen svíčkami, které tam jsou tedy ji delí dobu, nebo nečím jiným. Pravdou je, e to mám asi 2 měsíce předělané na plyn, ale ve bylo v pořádku, a do revize(cca před týdnem) od kdy mi příjde, e to pokulhává...nicméně to motor dělá, ikdy plyn vypnu a jedu na benzín. Chvíli jsem si myslel, jestli není jen patná sbíhavost kol, ale kdy se rozjedu i do větích rychlostí a pustím plyn, nebo dám neutral, tak je klid. Tak to je moná jen shoda náhod... Nemáte někdo zkuenost, e se Vám toto po doseřízení začalo objevovat?
A to nemluvím o tom, e mi palubní počítač ukauje o dost větí spotřebu...cca o 3 litry, ne normálně
Zdravím, mám problém u Citroenu C5 V6 r.v. 2002 a chtěl bych názor/zkuenosti, zda můe být problém jinde, ne ve svíčkách.
Kdy nastartuji a rozjídím se, nebo obecně zrychluji ,tak je cítit, jak se motor a auto klepe, jakoby pokulhával myslím, e jede bez jednoho válce, ale nevím, zda to můe být jen svíčkami, které tam jsou tedy ji delí dobu, nebo nečím jiným. Pravdou je, e to mám asi 2 měsíce předělané na plyn, ale ve bylo v pořádku, a do revize(cca před týdnem) od kdy mi příjde, e to pokulhává...nicméně to motor dělá, ikdy plyn vypnu a jedu na benzín. Chvíli jsem si myslel, jestli není jen patná sbíhavost kol, ale kdy se rozjedu i do větích rychlostí a pustím plyn, nebo dám neutral, tak je klid. Tak to je moná jen shoda náhod... Nemáte někdo zkuenost, e se Vám toto po doseřízení začalo objevovat?
A to nemluvím o tom, e mi palubní počítač ukauje o dost větí spotřebu...cca o 3 litry, ne normálně:(
|
|
25.09.2012 12:23 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2507484
|
|
j.rakosnik
|
|
|
vikicv napsal(a): Problémy myslím: u Xa 1.8i 16V -občasné chcípnutí na křiovatce (směs na volnoběh) -patně ukazující palivoměr u Xa V6 -např. jízda na 5 válců (jeden ze vstřikovačů nefungoval při zahřátí) -opět patně ukazující palivoměr nově u C5 II V6 -palivoměr ukazuje stále plnou nádr (zapomněli si v softu zakliknout správný typ plováku, trochu jim vidím pod ruce Tyhle věci se dořeí při první kontrole po najetých 1500km. Do C5 I i II V6 jdou systémy Magic2 i Magic3. Já mám Magic2 neb jsem si ho nechal přehodit ze své nabourané Xantie V6.
Napsal jsem dříve, ne jsem si přečetl toto. Já od nainstalování jsem neměl nejmení problém....ale právě po revizi mi příjde, e to jede na 5 válců...ovem dělá to i po přepnutí na Benzín, tak jsem trochu bezradný...
Problémy myslím: u Xa 1.8i 16V -občasné chcípnutí na křiovatce (směs na volnoběh) -patně ukazující palivoměr u Xa V6 -např. jízda na 5 válců (jeden ze vstřikovačů nefungoval při zahřátí) -opět patně ukazující palivoměr nově u C5 II V6 -palivoměr ukazuje stále plnou nádr (zapomněli si v softu zakliknout správný typ plováku, trochu jim vidím pod ruce:-)) Tyhle věci se dořeí při první kontrole po najetých 1500km. Do C5 I i II V6 jdou systémy Magic2 i Magic3. Já mám Magic2 neb jsem si ho nechal přehodit ze své nabourané Xantie V6.
Napsal jsem dříve, ne jsem si přečetl toto. Já od nainstalování jsem neměl nejmení problém....ale právě po revizi mi příjde, e to jede na 5 válců...ovem dělá to i po přepnutí na Benzín, tak jsem trochu bezradný...
|
|
25.09.2012 17:59 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2507512
|
|
Darja
|
|
|
Cívky má cajk? Protoe ty mrchy právě umí udělat pěknou paseku, kdy je nějaká vadná.
Dělá to v celém rozsahu otáček nebo třeba jen od 1500-2500?
Ale svíčky jsou takovej začátek... bůhví, kolik mají nalítáno ty, co tam má.
Cívky má cajk? Protoe ty mrchy právě umí udělat pěknou paseku, kdy je nějaká vadná.
Dělá to v celém rozsahu otáček nebo třeba jen od 1500-2500?
Ale svíčky jsou takovej začátek... bůhví, kolik mají nalítáno ty, co tam má.
|
|
26.09.2012 10:51 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2507737
|
|
j.rakosnik
|
|
|
Darja napsal(a): Cívky má cajk? Protoe ty mrchy právě umí udělat pěknou paseku, kdy je nějaká vadná. Dělá to v celém rozsahu otáček nebo třeba jen od 1500-2500? Ale svíčky jsou takovej začátek... bůhví, kolik mají nalítáno ty, co tam má.
Tak u se mi objevily dalí příznaky - doel plyn ajel jsem asi 30 km na benzín a od té doby palubní počítač hlásí vadu katalyzátoru, "antipollution fault"-teplotní čidlo ve výfuku a na palubní desce se rozsvítila kontrolka poruchy vstřikování, a auto nemá tah + dnes přestal počítač uplně ukaovat hodnoty spotřeba atd..take svíčky to asi uplně nebudou.
e by odela cívka po 3000km? Nebo ji mohli nějak blbě potelovat při doseřízení..?
Na otáčky se podívám. Dnes jedeme na diagnostiku do Citroenu v Praze 9,takk uvidíme...
Cívky má cajk? Protoe ty mrchy právě umí udělat pěknou paseku, kdy je nějaká vadná. Dělá to v celém rozsahu otáček nebo třeba jen od 1500-2500? Ale svíčky jsou takovej začátek... bůhví, kolik mají nalítáno ty, co tam má.
Tak u se mi objevily dalí příznaky - doel plyn ajel jsem asi 30 km na benzín a od té doby palubní počítač hlásí vadu katalyzátoru, "antipollution fault"-teplotní čidlo ve výfuku a na palubní desce se rozsvítila kontrolka poruchy vstřikování, a auto nemá tah + dnes přestal počítač uplně ukaovat hodnoty spotřeba atd..take svíčky to asi uplně nebudou.
e by odela cívka po 3000km? Nebo ji mohli nějak blbě potelovat při doseřízení..?
Na otáčky se podívám. Dnes jedeme na diagnostiku do Citroenu v Praze 9,takk uvidíme...
|
|
26.09.2012 17:09 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2507852
|
|
Darja
|
|
|
v autorizovanejch servisech jsou nadení ze zaplynovanejch aut.. Ti povědi, e je to plynem a nech si to opravit, kde to montovali... to u jsem taky slyela...
v autorizovanejch servisech jsou nadení ze zaplynovanejch aut.. Ti povědi, e je to plynem a nech si to opravit, kde to montovali... to u jsem taky slyela...
|
|
27.09.2012 20:58 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2508352
|
|
vikicv
|
|
|
Tady někde bokem v diskuzi je mono se dočíst e antipollution fault hláka vyskakuje na ledasco. V Lexii lze zjistit, zda má problém ve svíčkách nebo v cívkách nebo v lambda sondách. Vstřikovače LPG jdou proměřit ohmmetrem, případně si na ně přilo prst a ucítí, který jak jede (zda-li jeden nevynechává).
V.
Tady někde bokem v diskuzi je mono se dočíst e antipollution fault hláka vyskakuje na ledasco. V Lexii lze zjistit, zda má problém ve svíčkách nebo v cívkách nebo v lambda sondách. Vstřikovače LPG jdou proměřit ohmmetrem, případně si na ně přilo prst a ucítí, který jak jede (zda-li jeden nevynechává).
V.
|
|
04.07.2013 16:19 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2596055
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Mám problém, dneska jsem měnil cívky na zadní řadě válců. Po zpětné montái, a nastartování motoru, mi začlo hlasitě syčet ze krtící klapky. Vyzkouel jsem několikrát odpojit baterku atd... Pak jsem přiel e mi vypadla hadice ze spodu té klapky co vede do motoru, problém byl vyřeen. Ale od té doby se auto nechce přepnou na plyn! Systém vdycky čeká nějakou dobu po nastartování, pak se přepne a okamitě motor zdechne, i při vyích otáčkách. Jak motor zdechne, tak na ukazateli paliva LPG, zhasnou kontrolky (to nevím jestli to dělalo i před tím). Vyzkouel jsem znovu odpojit baterku, i vytáhnout pojistku LPG, ale nic. při montái jsem NEODPOJOVAL ádné hadice ani konektory. Nemohl se systém sám deaktivovat, kdy sem několikrát po sobě odpojil baterku? Jinak systém mám Landi Renzo. Díky za rady.
Mám problém, dneska jsem měnil cívky na zadní řadě válců. Po zpětné montái, a nastartování motoru, mi začlo hlasitě syčet ze krtící klapky. Vyzkouel jsem několikrát odpojit baterku atd... Pak jsem přiel e mi vypadla hadice ze spodu té klapky co vede do motoru, problém byl vyřeen. Ale od té doby se auto nechce přepnou na plyn! Systém vdycky čeká nějakou dobu po nastartování, pak se přepne a okamitě motor zdechne, i při vyích otáčkách. Jak motor zdechne, tak na ukazateli paliva LPG, zhasnou kontrolky (to nevím jestli to dělalo i před tím). Vyzkouel jsem znovu odpojit baterku, i vytáhnout pojistku LPG, ale nic. při montái jsem NEODPOJOVAL ádné hadice ani konektory. Nemohl se systém sám deaktivovat, kdy sem několikrát po sobě odpojil baterku? Jinak systém mám Landi Renzo. Díky za rady.
|
|
04.07.2013 16:47 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2596068
|
|
jumep
|
|
|
lpg byva otvarane podtlakom, skontroluj si to este raz
lpg byva otvarane podtlakom, skontroluj si to este raz
|
|
04.07.2013 21:28 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2596193
|
|
vikicv
|
|
|
Katan napsal(a): Mám problém, dneska jsem měnil cívky na zadní řadě válců. Po zpětné montái, a nastartování motoru, mi začlo hlasitě syčet ze krtící klapky. Vyzkouel jsem několikrát odpojit baterku atd... Pak jsem přiel e mi vypadla hadice ze spodu té klapky co vede do motoru, problém byl vyřeen. Ale od té doby se auto nechce přepnou na plyn! Systém vdycky čeká nějakou dobu po nastartování, pak se přepne a okamitě motor zdechne, i při vyích otáčkách. Jak motor zdechne, tak na ukazateli paliva LPG, zhasnou kontrolky (to nevím jestli to dělalo i před tím). Vyzkouel jsem znovu odpojit baterku, i vytáhnout pojistku LPG, ale nic. při montái jsem NEODPOJOVAL ádné hadice ani konektory. Nemohl se systém sám deaktivovat, kdy sem několikrát po sobě odpojil baterku? Jinak systém mám Landi Renzo. Díky za rady.
Odpadla ti nejspis hadicka dodatecne provrtana k parohum sani, ktera vede do podtlakoveho snimace pripojenemu k LPG jednotce. Nebo sis prohodil ty hadice. Snimac podtlaku pro LPG jednotku - jeho hadici jsi zapojil jinam nez byla (napr. pod tu klapku).
Kdyz motor nebezi LPG jednotka se v nekterych novejsich instalacich uspi (vypne). U me take ... i kdyz mam jiny LPG system, principy byvaji podobne.
Odpadla ti nejspis hadicka dodatecne provrtana k parohum sani, ktera vede do podtlakoveho snimace pripojenemu k LPG jednotce. Nebo sis prohodil ty hadice. Snimac podtlaku pro LPG jednotku - jeho hadici jsi zapojil jinam nez byla (napr. pod tu klapku).
Kdyz motor nebezi LPG jednotka se v nekterych novejsich instalacich uspi (vypne). U me take ... i kdyz mam jiny LPG system, principy byvaji podobne.
|
|
04.07.2013 21:49 -
Re: LPG - C5 3.0i V6
|
2596199
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Pod tu klapku to určitě nevede, tam je taková hodně iroká a krátká hadice, která vedla do bloku motoru, nejspí odvětrávání skříně. Na tu podtlakovou hadici LPG snímače se podívám. Nevíte jestli ze spodu sacího potrubí, je nějaká hadice? Dělal jsem to podle zdejího návodu pro výměnu svíček, tam je psaná i hadice ze spodu potrubí, která se má odpojit při demontái, ale nejsem si jistý, jestli sem tam nějakou zapojoval...
Pod tu klapku to určitě nevede, tam je taková hodně iroká a krátká hadice, která vedla do bloku motoru, nejspí odvětrávání skříně. Na tu podtlakovou hadici LPG snímače se podívám. Nevíte jestli ze spodu sacího potrubí, je nějaká hadice? Dělal jsem to podle zdejího návodu pro výměnu svíček, tam je psaná i hadice ze spodu potrubí, která se má odpojit při demontái, ale nejsem si jistý, jestli sem tam nějakou zapojoval...
|
|
| |
|
|