| | |
07.07.2014 11:10 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2713072
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Větrák běí, na chladič jsem nechytal, ale hadice vrchní i spodní jsou horké. Chtěl jsem odvzdunit ten chladič, ale fakt se bojím. Můe to být zavzduněným chladičem? Protoe minule jak mi to vařilo, tak jsem otevřel ten odvzdunovák na chladiči, a vechna voda mi vyprskala ven, musel jsem počkat a to přestane míň prskat abych ho mohl znovu zavřít.
EDIT: přikládám fotky starý VS nový termostat
EDIT2: Tak porucha odstraněna, bylo to samozřejmě termostatem a zavzduněným chladičem. 3.0 V6 nemá na chladiči odvzduňovací hadici spojenou s nádobkou, musí se odvzdunit přímo na chladiči.
Větrák běí, na chladič jsem nechytal, ale hadice vrchní i spodní jsou horké. Chtěl jsem odvzdunit ten chladič, ale fakt se bojím. Můe to být zavzduněným chladičem? Protoe minule jak mi to vařilo, tak jsem otevřel ten odvzdunovák na chladiči, a vechna voda mi vyprskala ven, musel jsem počkat a to přestane míň prskat abych ho mohl znovu zavřít.
EDIT: přikládám fotky starý VS nový termostat
EDIT2: Tak porucha odstraněna, bylo to samozřejmě termostatem a zavzduněným chladičem. 3.0 V6 nemá na chladiči odvzduňovací hadici spojenou s nádobkou, musí se odvzdunit přímo na chladiči.
Přílohy: DSC_0260.JPG ( 1318895b ) - DSC_0261.JPG ( 1240988b ) - |
|
12.11.2017 19:51 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
3108876
|
|
budo
|
Město: Soutice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Ahoj. Dotaz dám sem. Souvisí to. Mám C5 II Break 2.0i.
Kdy se jede, ve je ok. Kdy zastavím na 3-5 min v zácpě, někdy se stane, e straně rychle vyletí teplota motoru na maximum a auto hodí varovnou hláku s pípnutím. Zároveň blbne topení. Chová se tak, e někdy místo teplého vzduchu fouká studenej. Zejména, kdy auto nejede, ale stojí. Domnívám se, e tam bude problém s nějakou klapkou. Podle toho, jak jsme popsal chování, předpokládám, e zkuení u poznají závadu. Za případné rady děkuji.
Ahoj. Dotaz dám sem. Souvisí to. Mám C5 II Break 2.0i.
Kdy se jede, ve je ok. Kdy zastavím na 3-5 min v zácpě, někdy se stane, e straně rychle vyletí teplota motoru na maximum a auto hodí varovnou hláku s pípnutím. Zároveň blbne topení. Chová se tak, e někdy místo teplého vzduchu fouká studenej. Zejména, kdy auto nejede, ale stojí. Domnívám se, e tam bude problém s nějakou klapkou. Podle toho, jak jsme popsal chování, předpokládám, e zkuení u poznají závadu. Za případné rady děkuji.
|
|
12.11.2017 19:54 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
3108878
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
spis nez klapka tesneni pod hlavou nebo vodni pumpa..v krajnim pripade i termostat
spis nez klapka tesneni pod hlavou nebo vodni pumpa..v krajnim pripade i termostat
|
|
12.11.2017 20:04 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
3108884
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1300 |
|
|
Na zácpu je dobrej klystýr řekl bych e nespíná sahara, asi někde oxidace kontakty relátka .. kdy jede - nápor OK, kdy nejede - větrák ... u tebe asi ne
Na zácpu je dobrej klystýr :-d řekl bych e nespíná sahara, asi někde oxidace kontakty relátka .. kdy jede - nápor OK, kdy nejede - větrák ... u tebe asi ne ;-)
|
|
12.11.2017 23:07 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
3108934
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ja resil podobny problem a vysledek byl tento.
Ja resil podobny problem a vysledek byl tento.
Přílohy: IMG_3515.JPG ( 126156b ) - |
|
| |
|
|