Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|< < 1 2 3 > >|
29.06.2014 13:04 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710664
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
A proč bych měl mít problém? Chvilku jsem počkal, než jsem tam nalil vodu. Musel jsem dojít pěšky na benzínku a koupit vodu. Tak asi 20 minut to chladlo.
No poprvé mě vyletěla voda tím otvorem na čidlo, a po druhé jsem nevařil, ale teplota byla skoro u červené rysky, tak jsem zastavil a počkal až to s chladne, byl jsem jen 5km od baráku, a večer, tak jsem to neřešil. Mohla ta teplota vyletět tak vysoko, protože jsem to před tím neodvzdušnil???

29.06.2014 15:04 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710700
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak odvzdušnil jsem to a od zahřátí motoru na provozní teplotu, to po 5km začalo zase vařit. Čím to může být? Termostatem? Teplota se udrží na provozní asi 5km a zničehonic prudce stoupne až do červeného pole. Stoupne během pár vteřin. Prosím pomoc...

29.06.2014 15:13 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710703
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
Tak odvzdušnil jsem to a od zahřátí motoru na provozní teplotu, to po 5km začalo zase vařit. Čím to může být? Termostatem? Teplota se udrží na provozní asi 5km a zničehonic prudce stoupne až do červeného pole. Stoupne během pár vteřin. Prosím pomoc...



Těsnění pod hlavou,prasklá hlava v tom nejhorčím případě - v tom lepším termostat. Větrák na sahaře chodí? - za jízdy by se to ale mělo uchladit i bez sahary.Když nechᚠotevřenou nádobku jdou tam bublinky a když přidᚠplyn vyhodí to vodu z nádobky?

29.06.2014 15:59 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710732
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Těsnění pod hlavou,prasklá hlava v tom nejhorčím případě - v tom lepším termostat. Větrák na sahaře chodí? - za jízdy by se to ale mělo uchladit i bez sahary.Když nechᚠotevřenou nádobku jdou tam bublinky a když přidᚠplyn vyhodí to vodu z nádobky?
Větrák chodí, sepne za chvilku i po krátké jízdě, a točí tak ještě 5 minut po jízdě. Bubliny to nedělá ani s plynem, pod olejovým víčkem emulze není. V expanzce mám čistou vodu, olej tam taky není. Hadice jsou ale měkké. Jak z expanzky, tak z chladiče.

29.06.2014 16:07 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710733
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Víčko na expanzi. Nejdřív neotevřelo,proto ti vyletělo to čidlo a teď už je úplně v háji a neudrží tlak...

29.06.2014 16:13 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710736
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Víčko, jsem kupoval loni. Na té expanzce mám prasklou tu drážku co drží to čidlo. mám to zatím provizorně chycený stahovacími páskami, a jedna páska praskla, tak proto to čidlo vyletělo. Když jsem skoro vařil, žádné syčení s víčka jsem neslyšel.

29.06.2014 16:21 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710741
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
Víčko, jsem kupoval loni. Na té expanzce mám prasklou tu drážku co drží to čidlo. mám to zatím provizorně chycený stahovacími páskami, a jedna páska praskla, tak proto to čidlo vyletělo. Když jsem skoro vařil, žádné syčení s víčka jsem neslyšel.


Nastertuj a hlídej teplotu - kolem 80-90. by měl termostat otevřít a pustit vodu do chladiče - pokud ano mohl by být termostat OK(potom jde o to jestli otevře naplno) - jestli zůstanou hadice studené a vyletí teplota nahoru je to termostat,nebo špatně odvzdušněné,nebo problém hlavy-tšsnšní pod hlavama.

29.06.2014 16:29 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710743
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
Víčko, jsem kupoval loni. Na té expanzce mám prasklou tu drážku co drží to čidlo. mám to zatím provizorně chycený stahovacími páskami, a jedna páska praskla, tak proto to čidlo vyletělo. Když jsem skoro vařil, žádné syčení s víčka jsem neslyšel.

To,že jsi ho kupoval vloni neznamená,že musí být dobrý...
Samozřejmě to může být i třeba ten termostat-může být přidřený a jednou otevřít,jednou ne...

29.06.2014 16:30 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710744
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
to těsnění by se projevilo tím bubláním při otevřeném víčku, ne? Navíc kapalina se mi neztrácí. A olej mi taky nepřibývá.

29.06.2014 16:51 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710750
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
A pořád ti to netopí? Jestli se neutrhlo třeba turbínový kolo na vodním čerpadle...

29.06.2014 17:21 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710758
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Teď sem jel 5km a ručička vyšplhá po 2km do půlky a drží se tam. A po dalších 5km vyletí během půl minuty do cervenyho pole. Hadice z chladice, která je na hoře byla tepla ale měkká. Žebra chladiče byly studené. Rám chladiče, kde je voda, byl teply. Ale ne horký. Tedka jsem nevaril, jel jsem jen do ochodaku 5km.

29.06.2014 17:41 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710771
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

99 Poslat soukromou zprávu
Vyndal bych termostat a zkusil bez něj. A termostat doma "uvařit". Když to nepomůže, tak asi pumpa (nepravděpodobné ale možné). Syn měl podobné problémy s Mondeem, a byla to vodní pumpa - protáčela se na hřídelce a tak auto chvíli chladilo a pak najednou var.

29.06.2014 18:37 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710791
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2445

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vseved napsal(a):
Vyndal bych termostat a zkusil bez něj. A termostat doma "uvařit". Když to nepomůže, tak asi pumpa (nepravděpodobné ale možné). Syn měl podobné problémy s Mondeem, a byla to vodní pumpa - protáčela se na hřídelce a tak auto chvíli chladilo a pak najednou var.

Přesně. Je to docela častá závada vodní pumpy.Zkus ten termostat a ještě mě napadlo:nedával jsi do toho někdy nějakou sračku na utěsnění chladícího okruhu. Teplá hadice,studenej chladič,netopí... Může byt třeba jen přicpanej chladič a výměník topení.

29.06.2014 18:48 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710801
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já měl vrchní hadici na půl teplou,na půl studenou,spodní hadice studená,ukazatel teplota na čtvrt zahřátý,byl špatný termostat,po výměně vše v pořádku.

29.06.2014 21:47 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710902
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Doufám že se mi podaří vytáhnout termostat, četl jsem že u V6 je to složité. Nemáte někdo zkušenost, radu, abych se dlouho s tím netrápil, nebo v čem je to složitější o proti čtyřválcům.

29.06.2014 23:20 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2710953
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
Doufám že se mi podaří vytáhnout termostat, četl jsem že u V6 je to složité. Nemáte někdo zkušenost, radu, abych se dlouho s tím netrápil, nebo v čem je to složitější o proti čtyřválcům.


Tož třeba že třílitr má dvě hlavy a ono tohle potrubí je na obou

Přílohy:
2.2HDI.jpg ( 399859b ) -
3.litr.jpg ( 353979b ) -
Bez názvu.jpg ( 390289b ) -
třílitr.jpg ( 327674b ) -

01.07.2014 19:53 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2711521
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak po dvou hodinách práce, se mi podařilo vytáhnout termostat. Po vyvaření v kastrolku, se otevřel do polohy co je na fotce. Otázka zní, jestli to je jeho maximální poloha... Pozná to někdo podle fotky? Určitě auto projíždět bez termostatu nebudu, protože to je taková práce, že bych zestárl o 10 let.

Přílohy:
DSC_0264.JPG ( 106581b ) - Termostat

01.07.2014 20:14 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2711531
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kaštan napsal(a):
Tak po dvou hodinách práce, se mi podařilo vytáhnout termostat. Po vyvaření v kastrolku, se otevřel do polohy co je na fotce. Otázka zní, jestli to je jeho maximální poloha... Pozná to někdo podle fotky? Určitě auto, projíždět bez termostatu nebudu, protože to je taková práce, že bych zestárl o 10 let.


Dal bych novej - už kvůly té práci.

01.07.2014 20:19 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2711533
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Dal bych novej - už kvůly té práci.

Ale podle fotky to odhadneš, že je otevřený na plno, nebo je nemocný? Jen odhad zkušeného. Zbytečně kupovat nový termostat se mi nechce, jestli je v pořádku. Nejspíš se bude protáčet hřídel vodní pumpy. Mě připadá, že ta díra otevřeného termostatu je malá... Když to přirovnám, k ostatním co jsem našel na webu.

07.07.2014 11:04 - Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení 2713069
Kaštan
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 241

99 Poslat soukromou zprávu
Tak termostat jsem vyměnil. O proti starému se otvírá víc. Hadice ke chladiči už nejsou teplé a měkké, ale horké a tvrdé. Ale stejně po zahřátí na provozní teplotu a ujetí cca 2km mezi domy na sídlišti, pomalou jízdou, teplota vyletí do červeného. Odvzdušňoval jsem topení i termostat, na chladič si netroufnu, protože mi ten odvzdušňovák minule vyletěl a všechnu vodu jsem měl na motoru. Myslíte že to bude tou pumpou?

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator