| | |
29.06.2014 13:04 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710664
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
A proč bych měl mít problém? Chvilku jsem počkal, ne jsem tam nalil vodu. Musel jsem dojít pěky na benzínku a koupit vodu. Tak asi 20 minut to chladlo.
No poprvé mě vyletěla voda tím otvorem na čidlo, a po druhé jsem nevařil, ale teplota byla skoro u červené rysky, tak jsem zastavil a počkal a to s chladne, byl jsem jen 5km od baráku, a večer, tak jsem to neřeil. Mohla ta teplota vyletět tak vysoko, protoe jsem to před tím neodvzdunil???
A proč bych měl mít problém? Chvilku jsem počkal, ne jsem tam nalil vodu. Musel jsem dojít pěky na benzínku a koupit vodu. Tak asi 20 minut to chladlo.
No poprvé mě vyletěla voda tím otvorem na čidlo, a po druhé jsem nevařil, ale teplota byla skoro u červené rysky, tak jsem zastavil a počkal a to s chladne, byl jsem jen 5km od baráku, a večer, tak jsem to neřeil. Mohla ta teplota vyletět tak vysoko, protoe jsem to před tím neodvzdunil???
|
|
29.06.2014 15:04 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710700
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Tak odvzdunil jsem to a od zahřátí motoru na provozní teplotu, to po 5km začalo zase vařit. Čím to můe být? Termostatem? Teplota se udrí na provozní asi 5km a zničehonic prudce stoupne a do červeného pole. Stoupne během pár vteřin. Prosím pomoc...
Tak odvzdunil jsem to a od zahřátí motoru na provozní teplotu, to po 5km začalo zase vařit. Čím to můe být? Termostatem? Teplota se udrí na provozní asi 5km a zničehonic prudce stoupne a do červeného pole. Stoupne během pár vteřin. Prosím pomoc...
|
|
29.06.2014 15:59 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710732
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
jruze napsal(a): Těsnění pod hlavou,prasklá hlava v tom nejhorčím případě - v tom lepím termostat. Větrák na sahaře chodí? - za jízdy by se to ale mělo uchladit i bez sahary.Kdy nechá otevřenou nádobku jdou tam bublinky a kdy přidá plyn vyhodí to vodu z nádobky? Větrák chodí, sepne za chvilku i po krátké jízdě, a točí tak jetě 5 minut po jízdě. Bubliny to nedělá ani s plynem, pod olejovým víčkem emulze není. V expanzce mám čistou vodu, olej tam taky není. Hadice jsou ale měkké. Jak z expanzky, tak z chladiče.
Větrák chodí, sepne za chvilku i po krátké jízdě, a točí tak jetě 5 minut po jízdě. Bubliny to nedělá ani s plynem, pod olejovým víčkem emulze není. V expanzce mám čistou vodu, olej tam taky není. Hadice jsou ale měkké. Jak z expanzky, tak z chladiče.
|
|
29.06.2014 16:07 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710733
|
|
Hanz 397
|
|
|
Víčko na expanzi. Nejdřív neotevřelo,proto ti vyletělo to čidlo a teď u je úplně v háji a neudrí tlak...
Víčko na expanzi. Nejdřív neotevřelo,proto ti vyletělo to čidlo a teď u je úplně v háji a neudrí tlak...
|
|
29.06.2014 16:13 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710736
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Víčko, jsem kupoval loni. Na té expanzce mám prasklou tu dráku co drí to čidlo. mám to zatím provizorně chycený stahovacími páskami, a jedna páska praskla, tak proto to čidlo vyletělo. Kdy jsem skoro vařil, ádné syčení s víčka jsem neslyel.
Víčko, jsem kupoval loni. Na té expanzce mám prasklou tu dráku co drí to čidlo. mám to zatím provizorně chycený stahovacími páskami, a jedna páska praskla, tak proto to čidlo vyletělo. Kdy jsem skoro vařil, ádné syčení s víčka jsem neslyel.
|
|
29.06.2014 16:29 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710743
|
|
Hanz 397
|
|
|
Katan napsal(a): Víčko, jsem kupoval loni. Na té expanzce mám prasklou tu dráku co drí to čidlo. mám to zatím provizorně chycený stahovacími páskami, a jedna páska praskla, tak proto to čidlo vyletělo. Kdy jsem skoro vařil, ádné syčení s víčka jsem neslyel.
To,e jsi ho kupoval vloni neznamená,e musí být dobrý...
Samozřejmě to můe být i třeba ten termostat-můe být přidřený a jednou otevřít,jednou ne...
To,e jsi ho kupoval vloni neznamená,e musí být dobrý...
Samozřejmě to můe být i třeba ten termostat-můe být přidřený a jednou otevřít,jednou ne...
|
|
29.06.2014 16:30 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710744
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
to těsnění by se projevilo tím bubláním při otevřeném víčku, ne? Navíc kapalina se mi neztrácí. A olej mi taky nepřibývá.
to těsnění by se projevilo tím bubláním při otevřeném víčku, ne? Navíc kapalina se mi neztrácí. A olej mi taky nepřibývá.
|
|
29.06.2014 16:51 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710750
|
|
Hanz 397
|
|
|
A pořád ti to netopí? Jestli se neutrhlo třeba turbínový kolo na vodním čerpadle...
A pořád ti to netopí? Jestli se neutrhlo třeba turbínový kolo na vodním čerpadle...
|
|
29.06.2014 17:21 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710758
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Teď sem jel 5km a ručička vyplhá po 2km do půlky a drí se tam. A po dalích 5km vyletí během půl minuty do cervenyho pole. Hadice z chladice, která je na hoře byla tepla ale měkká. ebra chladiče byly studené. Rám chladiče, kde je voda, byl teply. Ale ne horký. Tedka jsem nevaril, jel jsem jen do ochodaku 5km.
Teď sem jel 5km a ručička vyplhá po 2km do půlky a drí se tam. A po dalích 5km vyletí během půl minuty do cervenyho pole. Hadice z chladice, která je na hoře byla tepla ale měkká. ebra chladiče byly studené. Rám chladiče, kde je voda, byl teply. Ale ne horký. Tedka jsem nevaril, jel jsem jen do ochodaku 5km.
|
|
29.06.2014 17:41 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710771
|
|
vseved
|
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 636 |
|
|
Vyndal bych termostat a zkusil bez něj. A termostat doma "uvařit". Kdy to nepomůe, tak asi pumpa (nepravděpodobné ale moné). Syn měl podobné problémy s Mondeem, a byla to vodní pumpa - protáčela se na hřídelce a tak auto chvíli chladilo a pak najednou var.
Vyndal bych termostat a zkusil bez něj. A termostat doma "uvařit". Kdy to nepomůe, tak asi pumpa (nepravděpodobné ale moné). Syn měl podobné problémy s Mondeem, a byla to vodní pumpa - protáčela se na hřídelce a tak auto chvíli chladilo a pak najednou var.
|
|
29.06.2014 18:48 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710801
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Já měl vrchní hadici na půl teplou,na půl studenou,spodní hadice studená,ukazatel teplota na čtvrt zahřátý,byl patný termostat,po výměně ve v pořádku.
Já měl vrchní hadici na půl teplou,na půl studenou,spodní hadice studená,ukazatel teplota na čtvrt zahřátý,byl patný termostat,po výměně ve v pořádku.
|
|
29.06.2014 21:47 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2710902
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Doufám e se mi podaří vytáhnout termostat, četl jsem e u V6 je to sloité. Nemáte někdo zkuenost, radu, abych se dlouho s tím netrápil, nebo v čem je to sloitějí o proti čtyřválcům.
Doufám e se mi podaří vytáhnout termostat, četl jsem e u V6 je to sloité. Nemáte někdo zkuenost, radu, abych se dlouho s tím netrápil, nebo v čem je to sloitějí o proti čtyřválcům.
|
|
01.07.2014 19:53 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2711521
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Tak po dvou hodinách práce, se mi podařilo vytáhnout termostat. Po vyvaření v kastrolku, se otevřel do polohy co je na fotce. Otázka zní, jestli to je jeho maximální poloha... Pozná to někdo podle fotky? Určitě auto projídět bez termostatu nebudu, protoe to je taková práce, e bych zestárl o 10 let.
Tak po dvou hodinách práce, se mi podařilo vytáhnout termostat. Po vyvaření v kastrolku, se otevřel do polohy co je na fotce. Otázka zní, jestli to je jeho maximální poloha... Pozná to někdo podle fotky? Určitě auto projídět bez termostatu nebudu, protoe to je taková práce, e bych zestárl o 10 let. :nevim
Přílohy: DSC_0264.JPG ( 106581b ) - Termostat |
|
01.07.2014 20:19 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2711533
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
jruze napsal(a): Dal bych novej - u kvůly té práci.
Ale podle fotky to odhadne, e je otevřený na plno, nebo je nemocný? Jen odhad zkueného. Zbytečně kupovat nový termostat se mi nechce, jestli je v pořádku. Nejspí se bude protáčet hřídel vodní pumpy. Mě připadá, e ta díra otevřeného termostatu je malá... Kdy to přirovnám, k ostatním co jsem nael na webu.
Ale podle fotky to odhadne, e je otevřený na plno, nebo je nemocný? Jen odhad zkueného. Zbytečně kupovat nový termostat se mi nechce, jestli je v pořádku. Nejspí se bude protáčet hřídel vodní pumpy. Mě připadá, e ta díra otevřeného termostatu je malá... Kdy to přirovnám, k ostatním co jsem nael na webu.
|
|
07.07.2014 11:04 -
Re: přehřátí chladící kapaliny a nefunkční topení
|
2713069
|
|
Katan
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v Exclusive | Počet příspěvků: 241 |
|
|
Tak termostat jsem vyměnil. O proti starému se otvírá víc. Hadice ke chladiči u nejsou teplé a měkké, ale horké a tvrdé. Ale stejně po zahřátí na provozní teplotu a ujetí cca 2km mezi domy na sídliti, pomalou jízdou, teplota vyletí do červeného. Odvzduňoval jsem topení i termostat, na chladič si netroufnu, protoe mi ten odvzduňovák minule vyletěl a vechnu vodu jsem měl na motoru. Myslíte e to bude tou pumpou?
Tak termostat jsem vyměnil. O proti starému se otvírá víc. Hadice ke chladiči u nejsou teplé a měkké, ale horké a tvrdé. Ale stejně po zahřátí na provozní teplotu a ujetí cca 2km mezi domy na sídliti, pomalou jízdou, teplota vyletí do červeného. Odvzduňoval jsem topení i termostat, na chladič si netroufnu, protoe mi ten odvzduňovák minule vyletěl a vechnu vodu jsem měl na motoru. Myslíte e to bude tou pumpou?
|
|
| |
|
|