| | |
17.10.2007 19:20 -
Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
169219
|
|
Berka
|
Město: Seč, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Nezkuený prosí o radu jak se dostat k nádobce ostřikovače u C5 2i16 Break Combi. Z tohoto zcela nepřístupného prostoru odkapavá značně rychle přes spodní kryt podběhu LP kola kapalina.
Nezkuený prosí o radu jak se dostat k nádobce ostřikovače u C5 2i16 Break Combi. Z tohoto zcela nepřístupného prostoru odkapavá značně rychle přes spodní kryt podběhu LP kola kapalina.
|
|
17.10.2007 21:06 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
169220
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
co jsem slysel, byva to casty problem, se kterym uz jsem se potykal i ja.
Prvnim krokem, ktery musis udelat, je sundat predni naraznik. Navod na to, naleznes zde: .link.
Jakmile bude dole, je nadobka jiz krasne pristupna. U me byla prasklinka u diry, kde je zasunuto cidlo hladiny. Pouzil jsem to co bylo hned po ruce, a to byl cerveny tmel, ktery se pouziva casto misto tesneni.
co jsem slysel, byva to casty problem, se kterym uz jsem se potykal i ja.
Prvnim krokem, ktery musis udelat, je sundat predni naraznik. Navod na to, naleznes zde: http://www.c5club.cz/articles/technical_data.html&ci=20242099
Jakmile bude dole, je nadobka jiz krasne pristupna. U me byla prasklinka u diry, kde je zasunuto cidlo hladiny. Pouzil jsem to co bylo hned po ruce, a to byl cerveny tmel, ktery se pouziva casto misto tesneni.
|
|
18.10.2007 05:53 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
169221
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
Presne ako píe Alx. Ja som si este pre istotu kupil v Citroene nové tesnenie (rovnaké na cidlo hladiny aj cerpadlo). Nebolo drahé asi 120 sk , ako sa neskor ukazalo, dobre ze som ho kupil . Ja som mal prasklinu na tom istom mieste ako Alx. Nádobu som najskor vymontoval (povolis jeden srobik, zvysok je len pozasuvany a nalievacie hrdlo je do nádoby zasunuté cez gumene tesnenie). Potom som miesto praskliny osusil a odmastil z vonku aj z vnutra (cez vymontovane cidlo) a prstom som naniesol silikon najskor do vnutra nadrze. Potom som osadil cidlo a zasilikonoval prasklinu aj z vonku. Silikon som nechal zaschnut cca 12 hodin a potom som naplnil nádr kvapalinou.
Presne ako píe Alx. Ja som si este pre istotu kupil v Citroene nové tesnenie (rovnaké na cidlo hladiny aj cerpadlo). Nebolo drahé asi 120 sk , ako sa neskor ukazalo, dobre ze som ho kupil :-) . Ja som mal prasklinu na tom istom mieste ako Alx. Nádobu som najskor vymontoval (povolis jeden srobik, zvysok je len pozasuvany a nalievacie hrdlo je do nádoby zasunuté cez gumene tesnenie). Potom som miesto praskliny osusil a odmastil z vonku aj z vnutra (cez vymontovane cidlo) a prstom som naniesol silikon najskor do vnutra nadrze. Potom som osadil cidlo a zasilikonoval prasklinu aj z vonku. Silikon som nechal zaschnut cca 12 hodin a potom som naplnil nádr kvapalinou.
|
|
18.10.2007 07:31 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
169222
|
|
Berka
|
Město: Seč, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Srdečný dík, věřím, e se podaří. Dám vědět.
Srdečný dík, věřím, e se podaří. Dám vědět.
|
|
21.10.2007 16:26 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
169223
|
|
Berka
|
Město: Seč, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Slíbil jsem zprávu, jak dopadlo hledání úniku kapaliny z nádobky ostřikovače. Díky radám kolegů se mi podařilo bez problémů demontovat přední blatník, který vak zůstal připojen dvěma kablíky bočních světel (trojúhelníčky). Nicméně přístup byl sqělý a bez problémů se mi podařilo utěsnit přírubu čerpadla k nádobce
¨Lucoprénem. Zpětná motná o něco těí (2 ruce) a tragédie na závěr. Pokodil jsem spodní "pacičky" krytky ostřikovače, kterou jsem sice nacvakl, ale po návratu z jízdy na mne zírá černá díra.
No nic ne koupit nový a pokusit se jej obarvit mi asi nezbývá. Jetě jednou děkuji rádcům, moc fajn zkuenost.
Slíbil jsem zprávu, jak dopadlo hledání úniku kapaliny z nádobky ostřikovače. Díky radám kolegů se mi podařilo bez problémů demontovat přední blatník, který vak zůstal připojen dvěma kablíky bočních světel (trojúhelníčky). Nicméně přístup byl sqělý a bez problémů se mi podařilo utěsnit přírubu čerpadla k nádobce
¨Lucoprénem. Zpětná motná o něco těí (2 ruce) a tragédie na závěr. Pokodil jsem spodní "pacičky" krytky ostřikovače, kterou jsem sice nacvakl, ale po návratu z jízdy na mne zírá černá díra.
No nic ne koupit nový a pokusit se jej obarvit mi asi nezbývá. Jetě jednou děkuji rádcům, moc fajn zkuenost.
|
|
12.02.2011 11:01 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373131
|
|
Pípa
|
Město: Leneice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Neustále mě teče kapalina z nádrky na odstřikovače. Teče to okolo vstupu čidla výky hladiny na boku nádrky. Vdy to utěsním, vydrí to 4 měsíce a jede to na novo. Co se stane kdy čidlo odstraním a vstup zaslepím? Ty hláky o mnoství kapaliny nepotřebuji , ale nechci aby mě stále svítil servis. Nevíte jak to obejít, pokud je to tedy nutné? Ono o hláku míň je pro mě dobrá zpráva.
Neustále mě teče kapalina z nádrky na odstřikovače. Teče to okolo vstupu čidla výky hladiny na boku nádrky. Vdy to utěsním, vydrí to 4 měsíce a jede to na novo. Co se stane kdy čidlo odstraním a vstup zaslepím? Ty hláky o mnoství kapaliny nepotřebuji , ale nechci aby mě stále svítil servis. Nevíte jak to obejít, pokud je to tedy nutné? Ono o hláku míň je pro mě dobrá zpráva.
|
|
12.02.2011 23:11 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373289
|
|
jumep
|
|
|
da sa to vypnut v diagnostike
ale asi by som kupil novu nadrzku a bolo by ... nie tu bastlit nejake stuple ....
da sa to vypnut v diagnostike
ale asi by som kupil novu nadrzku a bolo by ... nie tu bastlit nejake stuple ....
|
|
12.02.2011 23:47 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373294
|
|
Pípa
|
Město: Leneice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Koupit novou, to je jednoduché, leč poniující. Jde mi o to, e vyřeit to sám je lepí. Jde to jinak ne přes diag?
Koupit novou, to je jednoduché, leč poniující. Jde mi o to, e vyřeit to sám je lepí. Jde to jinak ne přes diag?
|
|
12.02.2011 23:53 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373295
|
|
jumep
|
|
|
eh?
"Vdy to utěsním, vydrí to 4 měsíce a jede to na novo."
evidentne sa ti nedari a totalne netusim o co ti ide ...
nie, bez diagnostiky to nevypnes, skus odpojit to cidlo, ak to nebude pindat tak mas vyriesene, ale nerozumiem aky je rozdiel medzi cidlom a nejakym stuplom, ktory tam vbastlis ...
su veci kde ma zmysel vymyslat a su veci kde to podla mna vyznam nema
eh?
"Vdy to utěsním, vydrí to 4 měsíce a jede to na novo."
evidentne sa ti nedari a totalne netusim o co ti ide ...
nie, bez diagnostiky to nevypnes, skus odpojit to cidlo, ak to nebude pindat tak mas vyriesene, ale nerozumiem aky je rozdiel medzi cidlom a nejakym stuplom, ktory tam vbastlis ...
su veci kde ma zmysel vymyslat a su veci kde to podla mna vyznam nema
|
|
12.02.2011 23:59 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373296
|
|
Pípa
|
Město: Leneice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Myslí, e Nobel by s tebou nesouhlasil, ale dobře. Já prostě nerad věci řeím výměnou. Zkusím vymyslet lepí těsnění. Je to tak nějak víc inspirativní. Ale uznávám, e logické nikoliv. Třeba konečně vymyslím megatěsnění. Díky Jumep za rady.
Myslí, e Nobel by s tebou nesouhlasil, ale dobře. Já prostě nerad věci řeím výměnou. Zkusím vymyslet lepí těsnění. Je to tak nějak víc inspirativní. Ale uznávám, e logické nikoliv. Třeba konečně vymyslím megatěsnění. Díky Jumep za rady. :palec
|
|
13.02.2011 00:01 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373297
|
|
jumep
|
|
|
a co s tym vobec mas?
ono, ja tiez rad opravujem veci, ale to ktore maju zmysel
opravovat nadrzku na ostrekovac podla mna zmysel nema ... ako som uz bol napisal ..
a co s tym vobec mas?
ono, ja tiez rad opravujem veci, ale to ktore maju zmysel :)
opravovat nadrzku na ostrekovac podla mna zmysel nema ... ako som uz bol napisal ..
|
|
13.02.2011 00:05 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373298
|
|
Pípa
|
Město: Leneice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Prostě to teče okolo toho čidla a kapalina jde do riti. To je ve. A i malá nádrka pro Citroen, můe být velký krok pro Pípu. Tak bych ji rád nějak zaizoloval, ale bez čidla by to lo snáz. Proto jsem zjioval monost jeho odpojení.
Prostě to teče okolo toho čidla a kapalina jde do riti. To je ve. A i malá nádrka pro Citroen, můe být velký krok pro Pípu. Tak bych ji rád nějak zaizoloval, ale bez čidla by to lo snáz. Proto jsem zjioval monost jeho odpojení.
|
|
13.02.2011 00:08 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373299
|
|
jumep
|
|
|
ono to cidlo je o nejakom komforte + setri motorcek aby nesiel naprazno a ty si nesiel nahodou za nejakym nakladiakom a nic nevidel, lebo si si nedolial vodu ...
ked chces nejaku nadrzku vhodnu mam ..... a tesnenie sa da tiez kupit nove ...
ono to cidlo je o nejakom komforte + setri motorcek aby nesiel naprazno a ty si nesiel nahodou za nejakym nakladiakom a nic nevidel, lebo si si nedolial vodu ...
ked chces nejaku nadrzku vhodnu mam ..... a tesnenie sa da tiez kupit nove ...
|
|
13.02.2011 00:16 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373300
|
|
Pípa
|
Město: Leneice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
To vechno vím a nádrku mohu koupit z vrakáče, děkuju jsi laskavý, ale prostě mě ta elektronika někdy vadí. Na starích autech nebyla a motorek jsem taky nespálil. Ví jak, co si spravím bez výměny, je mě nějak cennějí. Myslel jsem, zda nejde propojit drátky a tak vytvořit pseudo stav stále plné nádrky. Pak bych tam vetknul punt a hned by to auto bylo jetě víc moje. Ví, e je to neprofesoinální, ale veselé.
To vechno vím a nádrku mohu koupit z vrakáče, děkuju jsi laskavý, ale prostě mě ta elektronika někdy vadí. Na starích autech nebyla a motorek jsem taky nespálil. Ví jak, co si spravím bez výměny, je mě nějak cennějí. Myslel jsem, zda nejde propojit drátky a tak vytvořit pseudo stav stále plné nádrky. Pak bych tam vetknul punt a hned by to auto bylo jetě víc moje. Ví, e je to neprofesoinální, ale veselé.
|
|
13.02.2011 00:18 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373301
|
|
jumep
|
|
|
ked uz, tak to poriadne obvar a zalep okolo a potom tam daj tesnenie ....
jedna vec je opravit a druha dobastlit
a to co si napisal je grc bastel ... teda nic proti ... tvoje auto ...
(off topic: oklamat hladinomer pri nadrzke eolysu pochopim, nakolko dana nadrzka je hooodne draha a ina varianta asi neni ...)
ked uz, tak to poriadne obvar a zalep okolo a potom tam daj tesnenie ....
jedna vec je opravit a druha dobastlit
a to co si napisal je grc bastel ... teda nic proti ... tvoje auto ...
(off topic: oklamat hladinomer pri nadrzke eolysu pochopim, nakolko dana nadrzka je hooodne draha a ina varianta asi neni ...)
|
|
13.02.2011 00:21 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373302
|
|
Pípa
|
Město: Leneice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Jak říká, moje auto, u osm let. Díky za radu.
Jak říká, moje auto, u osm let. Díky za radu.
|
|
13.02.2011 00:33 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373303
|
|
jumep
|
|
|
predsa mi to neda....
ked uz to silou mocou opravovat, neviem aky mas rozsah poskodenia, ale ja by som to asi takto riesil
vybral cilo, zmeral velkost original diery
navaril by som na miesto cidla plast a cele to poriadne utesnil
potom by som v rovnakej vyske v zdravej casti navrtal dieru na cidlo, dal tesnenie a cidlo, samozrejme dieru robit s rozumom na mieste kde to cidlo pojde zasunut
predsa mi to neda....
ked uz to silou mocou opravovat, neviem aky mas rozsah poskodenia, ale ja by som to asi takto riesil
vybral cilo, zmeral velkost original diery
navaril by som na miesto cidla plast a cele to poriadne utesnil
potom by som v rovnakej vyske v zdravej casti navrtal dieru na cidlo, dal tesnenie a cidlo, samozrejme dieru robit s rozumom na mieste kde to cidlo pojde zasunut
|
|
13.02.2011 08:54 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373306
|
|
SWOBY
|
Město: Milovice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 90 |
|
|
Pípa napsal(a): To vechno vím a nádrku mohu koupit z vrakáče, děkuju jsi laskavý, ale prostě mě ta elektronika někdy vadí. Na starích autech nebyla a motorek jsem taky nespálil. Ví jak, co si spravím bez výměny, je mě nějak cennějí. Myslel jsem, zda nejde propojit drátky a tak vytvořit pseudo stav stále plné nádrky. Pak bych tam vetknul punt a hned by to auto bylo jetě víc moje. Ví, e je to neprofesoinální, ale veselé.
Od podobného komáka jsem koupil auto. Od jara víceméně investuju. Pokud plánuje auto dojezdit a pak ho dat do srotu nebo rozprodat na dily je dobra varianta neinvestovat a zaslepovat, ale chudak clovek, ktery to auto koupi od tebe. Na 2.0 mam nadrzku aj doma, jde o to, jestli tam mas ostrik svetel, tam je to pak kapku jinak. Stala me jak rikas na vrakacu 400, myslim, ze to neni velka investice.
Od podobného komáka jsem koupil auto. Od jara víceméně investuju. Pokud plánuje auto dojezdit a pak ho dat do srotu nebo rozprodat na dily je dobra varianta neinvestovat a zaslepovat, ale chudak clovek, ktery to auto koupi od tebe. Na 2.0 mam nadrzku aj doma, jde o to, jestli tam mas ostrik svetel, tam je to pak kapku jinak. Stala me jak rikas na vrakacu 400, myslim, ze to neni velka investice. :nevim
|
|
13.02.2011 10:22 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373309
|
|
Pípa
|
Město: Leneice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X Break | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Chlapy mě jde stále v této otázce o jedno. Rád bych zruil to čidlo úplně a hledám cestu jak. Zadělat pak díru po něm je to nejmení. Moc si na elektronické rádce nepotrpím, to je ve. Chápu a mám je rád u důleitých systému vozidla, ale někde jsou toliko k ničemu. A co se týká koupě vozidla příteli, tak já jsem otravný kupec, neb auto celé prolézám s manuálem v ruce a zkouím vechny funkce. Vyjma to, má auta pak skutečně končí na vrakáči. Prodávat rot nebezpečný ivotu jako pojízdný vůz se mě ekluje. Tedy, jde to čidlo njak zruit, ani by to hlásilo servis a nebo jsem musel na diag? Díky
Chlapy mě jde stále v této otázce o jedno. Rád bych zruil to čidlo úplně a hledám cestu jak. Zadělat pak díru po něm je to nejmení. Moc si na elektronické rádce nepotrpím, to je ve. Chápu a mám je rád u důleitých systému vozidla, ale někde jsou toliko k ničemu. A co se týká koupě vozidla příteli, tak já jsem otravný kupec, neb auto celé prolézám s manuálem v ruce a zkouím vechny funkce. Vyjma to, má auta pak skutečně končí na vrakáči. Prodávat rot nebezpečný ivotu jako pojízdný vůz se mě ekluje. Tedy, jde to čidlo njak zruit, ani by to hlásilo servis a nebo jsem musel na diag? Díky
|
|
13.02.2011 14:19 -
Re: Únik kapaliny z nádobky ostřikovače
|
2373327
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
tak zkus odpojit konektor a ostříkni si okno a kdy nic nebude hlásit tak ho prostě nepřipojuj a je to.Mě zas furt hlásí málo vody,a budu mít čas tak to taky ustřihnu a po ptákách.
tak zkus odpojit konektor a ostříkni si okno a kdy nic nebude hlásit tak ho prostě nepřipojuj a je to.Mě zas furt hlásí málo vody,a budu mít čas tak to taky ustřihnu a po ptákách.:-d
|
|
| |
|
|