| | |
15.07.2007 18:56 -
Ostrikovac predniho a zadniho skla
|
168964
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
dnes mi prestalo fungovani ostrikovani predniho okna, misto toho to strika na zadni okno. Nevite nekdo jak je to tam udelane? Vim ze na predek i zadek je jenom jedno cerpadlo, jdou tam nejake elektroventilky ci tak podobne?
Mate nekdo nejake poznatky nez se do toho zacnu vrtat sam?
(C5 break)
dnes mi prestalo fungovani ostrikovani predniho okna, misto toho to strika na zadni okno. Nevite nekdo jak je to tam udelane? Vim ze na predek i zadek je jenom jedno cerpadlo, jdou tam nejake elektroventilky ci tak podobne?
Mate nekdo nejake poznatky nez se do toho zacnu vrtat sam? :D
(C5 break)
|
|
16.07.2007 22:16 -
Re: Ostrikovac predniho a zadniho skla
|
168965
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
vyreseno
nasel jsem clanek ve kterem se tim uz nekdo zabyval.
Problem byl va takovem jakemsi "ventilku". Rozebral jsem, vycistil jsem a funguje
Pro to, aby ste se k tomuto ventilku dostali, je nutne sejmout predni naraznik (pozor na krytky ostrikovacu svetel pokud je mate) a hned po jeho sejmuti je k nadrzce a zaroven k cerpadlum krasny pristup.
Zda se ze pro ostrikovani predku nebo zadku se toci cerpadlo bud najednu, nebo na druhou stranu a tim tlaci vodu do jednoho ze dvou vystupu.
vyreseno
nasel jsem clanek ve kterem se tim uz nekdo zabyval.
Problem byl va takovem jakemsi "ventilku". Rozebral jsem, vycistil jsem a funguje :)
Pro to, aby ste se k tomuto ventilku dostali, je nutne sejmout predni naraznik (pozor na krytky ostrikovacu svetel pokud je mate) a hned po jeho sejmuti je k nadrzce a zaroven k cerpadlum krasny pristup.
Zda se ze pro ostrikovani predku nebo zadku se toci cerpadlo bud najednu, nebo na druhou stranu a tim tlaci vodu do jednoho ze dvou vystupu.
|
|
10.07.2009 08:52 -
ostřikovače
|
873644
|
|
ladinbin
|
|
|
Mám kuriozní závadu.Kdy chci ostřikovat zadní sklo (berline), ostříkne se přední. Jinak ostřikování předního skla funguje normálně. Zadní sklo neostříknu nijak. Kde mám začít v pátrání? Koupil jsem auto před týdnem z druhé ruky a nevylučuji, e do toho někdo vrtal.
_________________
Mám kuriozní závadu.Kdy chci ostřikovat zadní sklo (berline), ostříkne se přední. Jinak ostřikování předního skla funguje normálně. Zadní sklo neostříknu nijak. Kde mám začít v pátrání? Koupil jsem auto před týdnem z druhé ruky a nevylučuji, e do toho někdo vrtal.
_________________
|
|
10.07.2009 10:24 -
Re: ostřikovače
|
873650
|
|
Buchta
|
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 445 |
|
|
Co luslej kábl, nejspí je v nádobce motůrek, jeden směr přední okno, druhej zadní.....
Co luslej kábl, nejspí je v nádobce motůrek, jeden směr přední okno, druhej zadní.....
|
|
10.07.2009 14:16 -
Re: ostřikovače
|
873656
|
|
jumep
|
|
|
bezna vec, nechodi supatko predne zadne okno.
vymen motorcek - automaxhulin ho ma do 400
neni co riesit
bezna vec, nechodi supatko predne zadne okno.
vymen motorcek - automaxhulin ho ma do 400
neni co riesit
|
|
13.07.2009 13:34 -
Re: ostřikovače
|
873729
|
|
jumep
|
|
|
alx: nie vsetkym to pomoze / vydrzi a myslim ze bobo ma ten motorcek za prijatelnu cenu a je zasa pokoj
alx: nie vsetkym to pomoze / vydrzi a myslim ze bobo ma ten motorcek za prijatelnu cenu a je zasa pokoj
|
|
13.07.2009 19:20 -
Re: ostřikovače
|
873785
|
|
jumep
|
|
|
moze, ale kvoli 400vkam by som ja nedaval 2x dole naraznik, aj ked je to zalezitost 5 min
moze, ale kvoli 400vkam by som ja nedaval 2x dole naraznik, aj ked je to zalezitost 5 min :)
|
|
13.07.2009 21:50 -
Re: ostřikovače
|
873791
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
zkusil jsem to taky rozebrat, vyčistil, lehce to fungíren, bylo to slyet jak se ten váleček přesunuje, ale ty gumičky nic moc asi netěsnily, nefungovalo správně, tak jsem koupil v automaxu cca 360 ká českých a klid, take doporučuji taky dát nový
zkusil jsem to taky rozebrat, vyčistil, lehce to fungíren, bylo to slyet jak se ten váleček přesunuje, ale ty gumičky nic moc asi netěsnily, nefungovalo správně, tak jsem koupil v automaxu cca 360 ká českých a klid, take doporučuji taky dát nový
:palec
|
|
15.07.2009 23:38 -
ostřikovače
|
873867
|
|
ladinbin
|
|
|
Take to mám opravené. Odkrytoval jsem plast na spodku motoru tak, abych se dostal k ostřikovači. Poklepával za chodu motorku i ne za chodu, pak u docela nebezpečně buil a nic. Sundal jsem tedy nárazník, vyndal motorek, rozebral.Pístek se nechtěl hnout, dokonce jsem ho nemohl z motorku dostat. Byl tam prajcnutý zřejmě o zrnko písku. Nakonec jsem ho opatrně dostal ven, ve důkladně umyl ve vlané vodě s jarem, vyfoukal kompresorem a smontoval. Po těchto zkuenostech je sundání nárazníku a rozebrání motorku jediný rozumný způsob opravy. Vechna poklepáváníklepání budou pravděpodobně poze dočasným vyřeením problému s motorkem. Konstrukční systém motorku (čerpadýlka) je velmi náchylný na nečistoty, které se do nádrky a do čerpadýlka dostanou. Dělali jsme to s mým synkem (KASK, co má stejnou cépětku v breaku, no jo, prý lepčí, s velkou Navi , který udělal pár fotek. Věřím, e je sem někdy dá.
Take to mám opravené. Odkrytoval jsem plast na spodku motoru tak, abych se dostal k ostřikovači. Poklepával za chodu motorku i ne za chodu, pak u docela nebezpečně buil a nic. Sundal jsem tedy nárazník, vyndal motorek, rozebral.Pístek se nechtěl hnout, dokonce jsem ho nemohl z motorku dostat. Byl tam prajcnutý zřejmě o zrnko písku. Nakonec jsem ho opatrně dostal ven, ve důkladně umyl ve vlané vodě s jarem, vyfoukal kompresorem a smontoval. Po těchto zkuenostech je sundání nárazníku a rozebrání motorku jediný rozumný způsob opravy. Vechna poklepáváníklepání budou pravděpodobně poze dočasným vyřeením problému s motorkem. Konstrukční systém motorku (čerpadýlka) je velmi náchylný na nečistoty, které se do nádrky a do čerpadýlka dostanou. Dělali jsme to s mým synkem (KASK, co má stejnou cépětku v breaku, no jo, prý lepčí, s velkou Navi :-)), který udělal pár fotek. Věřím, e je sem někdy dá.
|
|
16.07.2009 09:19 -
Re: ostřikovače
|
873871
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
souhlasim poklep tinepomuze
jen naraznik jsi sundavat nemusel da se dostat zespodu
souhlasim poklep tinepomuze
jen naraznik jsi sundavat nemusel da se dostat zespodu
|
|
19.12.2009 16:38 -
Re: ostřikovače
|
1429545
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Při delím ostřikování mi displej vdy píe, e mám doplnit vodu. A to i kdy je nád plná po hrdlo. Zřejmě delí chod motůrku vyvolá nějaký podtlak v kapalině nebo nějaký vír u čidla. Ničemu to nevadí, za chvilku se hláka vypne - ale nemáte s tím někdo zkuenosti?
Při delím ostřikování mi displej vdy píe, e mám doplnit vodu. A to i kdy je nád plná po hrdlo. Zřejmě delí chod motůrku vyvolá nějaký podtlak v kapalině nebo nějaký vír u čidla. Ničemu to nevadí, za chvilku se hláka vypne - ale nemáte s tím někdo zkuenosti?
|
|
19.12.2009 19:36 -
Re: ostřikovače
|
1429554
|
|
ok1dub
|
|
|
Mě to dělá i při sebekratím ostřiku, nějak jsem se tím zatím nechtěl zabývat. Příčinu tedy neznám. Původně jsem tipoval vadné čidlo hladiny v nádrce (ale ani nevím, na jakém principu se to tam měří). No, moc jsem Ti nepomoh'.
Mě to dělá i při sebekratím ostřiku, nějak jsem se tím zatím nechtěl zabývat. Příčinu tedy neznám. Původně jsem tipoval vadné čidlo hladiny v nádrce (ale ani nevím, na jakém principu se to tam měří). No, moc jsem Ti nepomoh'.
|
|
19.12.2009 19:48 -
Re: ostřikovače
|
1429555
|
|
jumep
|
|
|
su dva druhy
jedno co ma 2 kontakty a tie ked su namocene tak su "spojene" a ked su na suchu tak ti to hlasi nizku hladinu (ma to asi vacsina) - v podstate to mera odpor kvapaliny
kontakty zaoxidovavaju a prestava to chodit, obcas pomoze ocistit, ale povacsine to cidlo prdne cele a musi sa vymenit (foto v prilohe)
poniektory maju plavak (bohuzial som este nemal v rukach)
vilous: najskor mas aj ty to cidlo zaoxidovane, skus ho vycistit, ale robil by som to az na jar (pripadne rovno vymenit)
su dva druhy
jedno co ma 2 kontakty a tie ked su namocene tak su "spojene" a ked su na suchu tak ti to hlasi nizku hladinu (ma to asi vacsina) - v podstate to mera odpor kvapaliny
kontakty zaoxidovavaju a prestava to chodit, obcas pomoze ocistit, ale povacsine to cidlo prdne cele a musi sa vymenit (foto v prilohe)
poniektory maju plavak (bohuzial som este nemal v rukach)
vilous: najskor mas aj ty to cidlo zaoxidovane, skus ho vycistit, ale robil by som to az na jar (pripadne rovno vymenit)
Přílohy: P1070480_1024x768.JPG ( 110094b ) - |
|
20.12.2009 17:49 -
Re: ostřikovače
|
1429594
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Díky za jasnou odpověď. Jak píu - chleba to neere a při -15 pod auto nepolezu.
Jen mne prudí stále kvalita ostřiku předního skla. To jsem zaspal a měl jsem si s tím vyblbnout na levné čisté vodě hned kdy jsem to v září koupil. Nevím, jestli je to normální. Kdy auto stojí, tak jde hlavní pramen ostřiku tak 5 cm nad podek stírané plochy a jakási drobná mlha rovnoměrně i výe - to stírá docela OK. Za jízdy se ale ta drobná mlha strhává přes střechu a zbyde jen ten dost nízký pramen. Jezdit se s tím dá, ale komfort to není. Ale sluný ostřik jsem nezazil snad u ádného auta, kromě tedy igula, kde byl gumový váleček a intenzitu se člověk volil silou mačkání té gumy
Obecně ze vech aut mám dojem, e výrobci nepočítají s tím, e ty směsi (nyní i letní) mají jinou viskozitu ne čistá voda.
Díky za jasnou odpověď. Jak píu - chleba to neere a při -15 pod auto nepolezu.
Jen mne prudí stále kvalita ostřiku předního skla. To jsem zaspal a měl jsem si s tím vyblbnout na levné čisté vodě hned kdy jsem to v září koupil. Nevím, jestli je to normální. Kdy auto stojí, tak jde hlavní pramen ostřiku tak 5 cm nad podek stírané plochy a jakási drobná mlha rovnoměrně i výe - to stírá docela OK. Za jízdy se ale ta drobná mlha strhává přes střechu a zbyde jen ten dost nízký pramen. Jezdit se s tím dá, ale komfort to není. Ale sluný ostřik jsem nezazil snad u ádného auta, kromě tedy igula, kde byl gumový váleček a intenzitu se člověk volil silou mačkání té gumy :-)
Obecně ze vech aut mám dojem, e výrobci nepočítají s tím, e ty směsi (nyní i letní) mají jinou viskozitu ne čistá voda.
|
|
20.12.2009 18:21 -
Re: ostřikovače
|
1429596
|
|
jumep
|
|
|
hmmm, mala by pomoct vymena ostrekovacoveho motorceka (par stoviek u automaxhulin)
mne to robi tiez ... neriesim to .. zatial to postacuje (hlavne jazdim same mesto tak ostrekujem hlavne ked stojim )
ale menil som motorcek u kostu a rozdiel zvuku medzi starym a novym bol rapidny, stary proste bol uz zodraty a rezonoval a tlacil omnoho menej ako novy .... niekto popisoval ze menil dyzi a tiez to pomohlo .. tazko povedat, nemam s tym moc skusenosti (u neho este bola rozpojena hadicka pri kapote a polovica tlaku tiekla mimo, po zapojeni to bolo super)
hmmm, mala by pomoct vymena ostrekovacoveho motorceka (par stoviek u automaxhulin)
mne to robi tiez ... neriesim to .. zatial to postacuje (hlavne jazdim same mesto tak ostrekujem hlavne ked stojim :) )
ale menil som motorcek u kostu a rozdiel zvuku medzi starym a novym bol rapidny, stary proste bol uz zodraty a rezonoval a tlacil omnoho menej ako novy .... niekto popisoval ze menil dyzi a tiez to pomohlo .. tazko povedat, nemam s tym moc skusenosti (u neho este bola rozpojena hadicka pri kapote a polovica tlaku tiekla mimo, po zapojeni to bolo super)
|
|
20.12.2009 18:47 -
Re: ostřikovače
|
1429600
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
Ahoj, stejný problém jako vilous mám taky. Motorek v létě vyměněm. Kdy auto stojí, stříká to přesně jak píe, ale kdy jedu, tak to stříká dolů tak, e hlavní proud se otírá o hranu kapoty (toho plastového konce) a na sklo nic moc nejde. Zkouel jsem triskama točit a to se mění jen úhel V roztřiku z vodorovného na svislý. Taky jsem do trysky oural plastovým vláknem ze smetáčku, to taky nepomohlo. Zjistil jsem, e mám tem plast kde jsou trysky na konci kapoty u okna uprostřed nějak volný. Jestli jej nazdvedáví proud vzduchu za jízdy a pootáčí, kdo ví. Ale ne jsem jej cvičně přilepil ke kapotě, začalo mrznout a do jara je mytec.
Ahoj, stejný problém jako vilous mám taky. Motorek v létě vyměněm. Kdy auto stojí, stříká to přesně jak píe, ale kdy jedu, tak to stříká dolů tak, e hlavní proud se otírá o hranu kapoty (toho plastového konce) a na sklo nic moc nejde. Zkouel jsem triskama točit a to se mění jen úhel V roztřiku z vodorovného na svislý. Taky jsem do trysky oural plastovým vláknem ze smetáčku, to taky nepomohlo. Zjistil jsem, e mám tem plast kde jsou trysky na konci kapoty u okna uprostřed nějak volný. Jestli jej nazdvedáví proud vzduchu za jízdy a pootáčí, kdo ví. Ale ne jsem jej cvičně přilepil ke kapotě, začalo mrznout a do jara je mytec.
|
|
20.12.2009 18:52 -
Re: ostřikovače
|
1429603
|
|
jumep
|
|
|
tieto trysky nejsu nastavitelne, cize ak nejsu zasvinene tak ich jedine vymenit
6438 L1 - 8.85E
stale neni tak moc, ale kolko to pomoze je fakt len na skusani ...
edit: este pozeram ze je tu nieco ako "izolacny plech"
6556 67 za 1.25E - myslim ze to je ten drziak toho a bude to rozumnejsie prehodit ako ono sekundove lepidlo
tieto trysky nejsu nastavitelne, cize ak nejsu zasvinene tak ich jedine vymenit
6438 L1 - 8.85E
stale neni tak moc, ale kolko to pomoze je fakt len na skusani ...
edit: este pozeram ze je tu nieco ako "izolacny plech"
6556 67 za 1.25E - myslim ze to je ten drziak toho a bude to rozumnejsie prehodit ako ono sekundove lepidlo
|
|
20.12.2009 18:56 -
Re: ostřikovače
|
1429605
|
|
Maxifik
|
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8 | Počet příspěvků: 746 |
|
|
A co tam dát trysky z jiného auta. Nevím jak to je tam s dírama, ale u OPELa jsem měl krásné se dvěma kuličkani a nastavovali se super.
A co tam dát trysky z jiného auta. Nevím jak to je tam s dírama, ale u OPELa jsem měl krásné se dvěma kuličkani a nastavovali se super.
|
|
| |
|
|