| | |
03.12.2014 10:24 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760577
|
|
jumep
|
|
|
Juras555: to nemalo nic spolocne s tym ze to bolo namrznute, mal si to nacate a zhodou okolnosti za to dorazilo (naraz do zrkadla v minulosti ktory to napraskol) a teraz sa to dorazilo, mozno by to prezilo dlhsie lebo by to nedostalo zataz, ale prasknut to mohlo kedykolvek
navod na rozobratie, spod tapacirungu odpojis kable a 3 sroby a zoberes si ho do tepla
odcvaknes sklicko a potom uvidis zacvacky vonkajsieho plastu, vycvaknes tento a ostatne uz budes videt
Juras555: to nemalo nic spolocne s tym ze to bolo namrznute, mal si to nacate a zhodou okolnosti za to dorazilo (naraz do zrkadla v minulosti ktory to napraskol) a teraz sa to dorazilo, mozno by to prezilo dlhsie lebo by to nedostalo zataz, ale prasknut to mohlo kedykolvek
navod na rozobratie, spod tapacirungu odpojis kable a 3 sroby a zoberes si ho do tepla
odcvaknes sklicko a potom uvidis zacvacky vonkajsieho plastu, vycvaknes tento a ostatne uz budes videt
|
|
03.12.2014 11:20 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760596
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Tak to nevypada moc sloitě, jen to sklíčko, to se jen vytrhne z nějakýho nacvakávacího mechanizmu? Nebo je na to nějakej fígl?
Tak to nevypada moc sloitě, jen to sklíčko, to se jen vytrhne z nějakýho nacvakávacího mechanizmu? Nebo je na to nějakej fígl?
|
|
03.12.2014 11:23 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760597
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|
|
po wapkovaní auta mi pri spiatočke vdy vyliezlo zrkadlo hore.. budem to musie tie mrknú
po wapkovaní auta mi pri spiatočke vdy vyliezlo zrkadlo hore.. budem to musie tie mrknú
|
|
03.12.2014 13:01 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760614
|
|
jumep
|
|
|
je tam nacvaknute na takom kruzku, v strede zapacit a ono zoskoci
je tam nacvaknute na takom kruzku, v strede zapacit a ono zoskoci
|
|
03.12.2014 14:01 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760618
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Mimochodem to sklápění zrcátek při zpátečce mají vechny C5 II? Já jen, e mně se ani nehnou. Tak nevim, jestli se to jetě případně nějak neaktivuje, nebo nenastaví ona poloha, do které se mají pohnout.
Mimochodem to sklápění zrcátek při zpátečce mají vechny C5 II? Já jen, e mně se ani nehnou. Tak nevim, jestli se to jetě případně nějak neaktivuje, nebo nenastaví ona poloha, do které se mají pohnout.
|
|
03.12.2014 14:02 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760619
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Včera po té ledovce jsem měl také problém s odklopením zrcátek. Pomohl jsem jim rukou, v levém něco prasklo, a teď se při odklopení nezastaví ale vyklopí se a tak, e směřuje dopředu. U pravého zrcátka mi zase (u déle) nefunguje doraz pro přiklopení zrcátka a zrcátko se zastaví a o sklo. Dají se ty dorazy nějak rozumně opravit/vyměnit?
Včera po té ledovce jsem měl také problém s odklopením zrcátek. Pomohl jsem jim rukou, v levém něco prasklo, a teď se při odklopení nezastaví ale vyklopí se a tak, e směřuje dopředu. U pravého zrcátka mi zase (u déle) nefunguje doraz pro přiklopení zrcátka a zrcátko se zastaví a o sklo. Dají se ty dorazy nějak rozumně opravit/vyměnit?
|
|
03.12.2014 15:12 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760632
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jarduk - funguje jen kdy má to oupátko na nasatvování nastavené na dané zrcátko. oupátko vlevo - sklápí se levé, oupátko vpravo - sklápí se pravé, oupátko uprostřed - nesklopí se nic, ale přitaením k sobě manuálně sklopí/vyklopí obě najednou a podrením se aktivuje/deaktivuje automatické sklápění při vypnutí.
Ale jestli to mají úplně vechny modifikace auta - to nevím.
Jarduk - funguje jen kdy má to oupátko na nasatvování nastavené na dané zrcátko. oupátko vlevo - sklápí se levé, oupátko vpravo - sklápí se pravé, oupátko uprostřed - nesklopí se nic, ale přitaením k sobě manuálně sklopí/vyklopí obě najednou a podrením se aktivuje/deaktivuje automatické sklápění při vypnutí.
Ale jestli to mají úplně vechny modifikace auta - to nevím.
|
|
03.12.2014 16:54 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760660
|
|
jumep
|
|
|
predavalo sa to ako balik, vnutorne chromove a vonkajsie sklapacie + nastavenie po spiatocke a toto nastavenie bolo len na pravu stranu (v lavej nie su snimace polohy)
predavalo sa to ako balik, vnutorne chromove a vonkajsie sklapacie + nastavenie po spiatocke a toto nastavenie bolo len na pravu stranu (v lavej nie su snimace polohy)
|
|
03.12.2014 17:59 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760690
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
U C5II se naklápí pouze zrcátko spolujezdce, přepínač zrcátek na dveřích u řidiče musí bít přepnuto na spolujezdcovo zrcátko, při zařazení zpátečky se sklopí směrem dolů, kdy je nedostatečně sklopené, sklopí si ho ipkama na ovladači na dveřích, nastavení se samo uloí a při vyřazení se vrátí zpět do nastavení pro jízdu vpřed, někde to je u popsané, minimálně v návodech, chce to číst a hledat.
U C5II se naklápí pouze zrcátko spolujezdce, přepínač zrcátek na dveřích u řidiče musí bít přepnuto na spolujezdcovo zrcátko, při zařazení zpátečky se sklopí směrem dolů, kdy je nedostatečně sklopené, sklopí si ho ipkama na ovladači na dveřích, nastavení se samo uloí a při vyřazení se vrátí zpět do nastavení pro jízdu vpřed, někde to je u popsané, minimálně v návodech, chce to číst a hledat. ;-)
|
|
03.12.2014 21:28 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760758
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Tak sem to rozebral a vysypala se z toho hromada plastových úlomků, take jdu shánět druhý zrcátko, nevíte kdo by nějaké mohl mít? Barvu neřeím, ten lakovanej plast si přehodím.
Tak sem to rozebral a vysypala se z toho hromada plastových úlomků, take jdu shánět druhý zrcátko, nevíte kdo by nějaké mohl mít? Barvu neřeím, ten lakovanej plast si přehodím.
|
|
18.03.2015 13:55 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2799158
|
|
david26.8
|
Město: Zlate Moravce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ahoj. Mám mení problém s pravým spätným zrkadlom, ktoré sa pri kadom sklápaní pretočí ete asi o 10 cm smerom dopredu, pričom sa prederie aj cez tú gumičku na skle ktorá je u celá zodraná nakožko to sklo cez ňu stále prebehuje. Vie niekto prečo sa tak to zrkadlo pretáča? V diskusiách som podobný problém naiel len s C5 II a nie som si istý či tie dorazy sú tam tak isto ako na C5 III, keďe to zrkadlo je uplne inak stavané. ďakujem
Ahoj. Mám mení problém s pravým spätným zrkadlom, ktoré sa pri kadom sklápaní pretočí ete asi o 10 cm smerom dopredu, pričom sa prederie aj cez tú gumičku na skle ktorá je u celá zodraná nakožko to sklo cez ňu stále prebehuje. Vie niekto prečo sa tak to zrkadlo pretáča? V diskusiách som podobný problém naiel len s C5 II a nie som si istý či tie dorazy sú tam tak isto ako na C5 III, keďe to zrkadlo je uplne inak stavané. ďakujem
|
|
19.04.2015 08:13 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2812198
|
|
Hedgehok
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Ahoj.Moc sem nepřispívám , protoe nejsem takový odborník jako větina z vás, ale třeba moje zkuenost někomu prospěje .Je to 2 dny co jsem nechal měnit levé zpětné zrcátko .
Svojí C5 vlastním ji 6,5 roku a za tu dobu se na autě muselo řeit několik oprav , z toho asi 3 , které zavinil uivatel sám.
Jedna z nich byla utrené přimrzlé zrcátko při první vlastnické zimě .Funkce sklápění nebyla deaktivována , nutnost jízdy okamitá ,
trochu se tomu pomohlo ručně a výsledek byl spálený motorek sklápění a nalomení kloubu . To dolomení se projevilo a po pár dnech uívání , zrcátko zůstalo viset
skoro jen na kabelech.
Dojel k automechanikovi kde jsem poprvé viděl demontá dílu.Začal tím e opatrně "vypáčil" sklo zrcátka postupně nahoře a dole asi ve prostřed - směrem ven.
Zrcátko - sklo je vlastně nasazeno do takového plastového kruhu,vnitřního výlisku o průměru asi 5 cm.Ke sklu ze zadu vedou 2 dráty , to je ohřev , sklo zůstalo viset na drátkách .
Tím se obnail vnitřek a mohlo se přistoupit k odjitění zadního venkovního krytu ze vnitř , který je jitěn do plastových západek asi 5-6 body.
Potom z vnitřního prostoru dveří se demontuje plastový krycí trojúhelník mírným páčením.Pod ním jsou 3 rouby , kterými je zrcátko připevněno ke dveřím.
Současně se odkryje i otvor kudy vedou kablíky od zrcátka.Dalí fází je demontá tapecírunku dveří.
Moji první dva automechanici si to usnadnili tím e povolili jen vrek a potom li naslepo po hmatu odpojovat konektory z modulu ovládání zrcátka. Motorek byl demontován ,
zjitěna jeho nefunkčnost, kloub nějak zajitěn a od té doby jsem si mohl sklápět jen ručně.
Nějakou dobu jsem takhle jezdil , ale mylenka na to ,e kdy budu takhle postupně odbourávat funkce kterými bylo původně vozidlo vybaveno, tak ho za chvíli degraduji
na úroveň nějaké unčičky a přestane mne zajímat. Vidím kolem sebe třeba na parkoviti plno jiných vozidel , kteří zastaví a pod motor si hned strčí odchytovou nádobu
na motorový olej.Take nějaké sklápění zrcátekje asi nejmení problém.
Original díl z citroenu nepřipadal v monost , jeho cena by byla asi taková jako 20% zůstkové ceny vozidla , být to nové auto asi bych neváhal .
V bazarech zase chtějí 50% ceny původní ceny originálu a funkčnost nejistá + stáří dílu .Tak mi zůstal nákup repliky přes internet .
Můj první nákup před 2 roky v Automedik Praha , kde jsem se dočetl, e díl který chci objednat má vechny funkce tak jak má být stál cca 2500 kč.
Při montái ale zjitěno e je jen jednokonektorový - take ne vechny funkce(asferické sklo, vyhřívané, elektricky sklopné, s pamětí) - a el zpět do prodejny.
Ovem při této druhé demontái nedostrčil mechanik konektor vyhřívání na doraz do modulu , ten se časem vyklepal-odpojil a původní zrcátko přestalo odmlovat co povauji
ji za dost podstatný problém , zvlá za sychravého počasí .Po přeměření mechanikem nebyl zjitěn odpor a tudí zničení výhřevu (bylo to chybné zjitění). To mne vedlo
k dalímu shánění, a letos v lednu jsem narazil na internetový obchod , kde mi po několikanásobných dotazech ujistili , e je to to pravé ořechové.
2332519M Levé zpětné zrcátko Citroen C5 (DC/DE) 01-04 1ks 1780,- Kč
Cena za zboí: 1780,- Kč | 69,36 EUR
Cena za doručení: 125,- Kč | 4,87 EUR
Adresu inter.obchodu nebudu uvádět,protoe zde chci popsat několik negativních vlastností repliky zjitěných při montái.Byl určitý moment , kdy jsme mysleli e to vzdáme
a díl vrátím na obchod , ale nakonec se ve nějak podařilo řeit.Tapecírunk dveří byl úplně demontován , bez toho by to nelo!Při tom jsem si viml toho odpojeného konektoru a
u mi bylo jasné proč nelo odmlování původního dílu. Problémy nového dílu-repliky :
1. rouby - nesouhlasí průměr otvorů z původními - řeení : jiné rouby
2. délka kabelů - to byl oříek - nakonec řeení- povolení roubu zajiovací svazek a natáhnutí co to lo
3. konektory - zásadní problém , jsou dva- černý a hnědý , kadý má jiné zavedení do modulu drákou na těle konektoru , byly prohozeny ( někde při kompletaci dílu v chině).
tady jsme to chtěli vzdát - nakonec přili na řeení : konektor se skládá ze dvou dílů, jeden vnitřní jsou otvory kam vedou drátky
a druhý vrchní je s vodící drákou.Po opatrné demontái konektorů pomocí jehly (odpáčení vrchních dílů) se prohodily.Tak vznikl jeden hnědočerný
a jeden černohnědý.Pak u to byla pinkačka.
Neměl jsem s sebou foák,nenapadlo mě dělat fotodokumentaci, ale snad tento můj dlouhý příspěvek bude někomu nápomocen.Aktivace i deaktivace sklápění mi la vdy dobře ,
dle manualu,jak zde bylo ve vlákně ji popsáno.Pokud bude chtít někdo sdělit adresu inter.obchodu , kde jsem díl koupil - napite mi na potu C5 .
Ahoj.Moc sem nepřispívám , protoe nejsem takový odborník jako větina z vás, ale třeba moje zkuenost někomu prospěje .Je to 2 dny co jsem nechal měnit levé zpětné zrcátko .
Svojí C5 vlastním ji 6,5 roku a za tu dobu se na autě muselo řeit několik oprav , z toho asi 3 , které zavinil uivatel sám.
Jedna z nich byla utrené přimrzlé zrcátko při první vlastnické zimě .Funkce sklápění nebyla deaktivována , nutnost jízdy okamitá ,
trochu se tomu pomohlo ručně a výsledek byl spálený motorek sklápění a nalomení kloubu . To dolomení se projevilo a po pár dnech uívání , zrcátko zůstalo viset
skoro jen na kabelech.
Dojel k automechanikovi kde jsem poprvé viděl demontá dílu.Začal tím e opatrně "vypáčil" sklo zrcátka postupně nahoře a dole asi ve prostřed - směrem ven.
Zrcátko - sklo je vlastně nasazeno do takového plastového kruhu,vnitřního výlisku o průměru asi 5 cm.Ke sklu ze zadu vedou 2 dráty , to je ohřev , sklo zůstalo viset na drátkách .
Tím se obnail vnitřek a mohlo se přistoupit k odjitění zadního venkovního krytu ze vnitř , který je jitěn do plastových západek asi 5-6 body.
Potom z vnitřního prostoru dveří se demontuje plastový krycí trojúhelník mírným páčením.Pod ním jsou 3 rouby , kterými je zrcátko připevněno ke dveřím.
Současně se odkryje i otvor kudy vedou kablíky od zrcátka.Dalí fází je demontá tapecírunku dveří.
Moji první dva automechanici si to usnadnili tím e povolili jen vrek a potom li naslepo po hmatu odpojovat konektory z modulu ovládání zrcátka. Motorek byl demontován ,
zjitěna jeho nefunkčnost, kloub nějak zajitěn a od té doby jsem si mohl sklápět jen ručně.
Nějakou dobu jsem takhle jezdil , ale mylenka na to ,e kdy budu takhle postupně odbourávat funkce kterými bylo původně vozidlo vybaveno, tak ho za chvíli degraduji
na úroveň nějaké unčičky a přestane mne zajímat. Vidím kolem sebe třeba na parkoviti plno jiných vozidel , kteří zastaví a pod motor si hned strčí odchytovou nádobu
na motorový olej.Take nějaké sklápění zrcátekje asi nejmení problém.
Original díl z citroenu nepřipadal v monost , jeho cena by byla asi taková jako 20% zůstkové ceny vozidla , být to nové auto asi bych neváhal .
V bazarech zase chtějí 50% ceny původní ceny originálu a funkčnost nejistá + stáří dílu .Tak mi zůstal nákup repliky přes internet .
Můj první nákup před 2 roky v Automedik Praha , kde jsem se dočetl, e díl který chci objednat má vechny funkce tak jak má být stál cca 2500 kč.
Při montái ale zjitěno e je jen jednokonektorový - take ne vechny funkce(asferické sklo, vyhřívané, elektricky sklopné, s pamětí) - a el zpět do prodejny.
Ovem při této druhé demontái nedostrčil mechanik konektor vyhřívání na doraz do modulu , ten se časem vyklepal-odpojil a původní zrcátko přestalo odmlovat co povauji
ji za dost podstatný problém , zvlá za sychravého počasí .Po přeměření mechanikem nebyl zjitěn odpor a tudí zničení výhřevu (bylo to chybné zjitění). To mne vedlo
k dalímu shánění, a letos v lednu jsem narazil na internetový obchod , kde mi po několikanásobných dotazech ujistili , e je to to pravé ořechové.
2332519M Levé zpětné zrcátko Citroen C5 (DC/DE) 01-04 1ks 1780,- Kč
Cena za zboí: 1780,- Kč | 69,36 EUR
Cena za doručení: 125,- Kč | 4,87 EUR
Adresu inter.obchodu nebudu uvádět,protoe zde chci popsat několik negativních vlastností repliky zjitěných při montái.Byl určitý moment , kdy jsme mysleli e to vzdáme
a díl vrátím na obchod , ale nakonec se ve nějak podařilo řeit.Tapecírunk dveří byl úplně demontován , bez toho by to nelo!Při tom jsem si viml toho odpojeného konektoru a
u mi bylo jasné proč nelo odmlování původního dílu. Problémy nového dílu-repliky :
1. rouby - nesouhlasí průměr otvorů z původními - řeení : jiné rouby
2. délka kabelů - to byl oříek - nakonec řeení- povolení roubu zajiovací svazek a natáhnutí co to lo
3. konektory - zásadní problém , jsou dva- černý a hnědý , kadý má jiné zavedení do modulu drákou na těle konektoru , byly prohozeny ( někde při kompletaci dílu v chině).
tady jsme to chtěli vzdát - nakonec přili na řeení : konektor se skládá ze dvou dílů, jeden vnitřní jsou otvory kam vedou drátky
a druhý vrchní je s vodící drákou.Po opatrné demontái konektorů pomocí jehly (odpáčení vrchních dílů) se prohodily.Tak vznikl jeden hnědočerný
a jeden černohnědý.Pak u to byla pinkačka.
Neměl jsem s sebou foák,nenapadlo mě dělat fotodokumentaci, ale snad tento můj dlouhý příspěvek bude někomu nápomocen.Aktivace i deaktivace sklápění mi la vdy dobře ,
dle manualu,jak zde bylo ve vlákně ji popsáno.Pokud bude chtít někdo sdělit adresu inter.obchodu , kde jsem díl koupil - napite mi na potu C5 .
|
|
19.04.2015 09:27 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2812233
|
|
jruze
|
|
|
Já to shrnu do krátího - kopil jsi si zrcátko na C5II a to zrcátko co potřebuje se dá koupit od 1000,- - 2000,- celé to co tam pasuje (a moná i levněni) včetně montáe.
Já to shrnu do krátího - kopil jsi si zrcátko na C5II a to zrcátko co potřebuje se dá koupit od 1000,- - 2000,- celé to co tam pasuje (a moná i levněni) včetně montáe.
|
|
19.04.2015 09:42 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2812245
|
|
Hedgehok
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Podle čeho jsi posoudil , e jsem koupil díl na C5II ? Dle Tvých příspěvků usuzuji e se opravou C5 zabývá a povauji Tě za odborníka . Jinak celá montá i demontá by se dala zvládnout cca za 1/2 hoďky , kdy ví kam sáhnout a s čím. V tomto případě se to protáhlo na 1 a 1/4 hod. Dle obchodu jsem dostal zrcátko na C5I.
Podle čeho jsi posoudil , e jsem koupil díl na C5II ? Dle Tvých příspěvků usuzuji e se opravou C5 zabývá a povauji Tě za odborníka . Jinak celá montá i demontá by se dala zvládnout cca za 1/2 hoďky , kdy ví kam sáhnout a s čím. V tomto případě se to protáhlo na 1 a 1/4 hod. Dle obchodu jsem dostal zrcátko na C5I.
|
|
19.04.2015 17:44 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2812367
|
|
Hedgehok
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Jestli má na mysli trojúhelník, který je součástí zrcátka , tak ten je matnějí oproti původnímu lesklému . Při větím časovém rozpětí , by se s tím dalo vyhrát a přehodit tam původní origo.
Jestli má na mysli trojúhelník, který je součástí zrcátka , tak ten je matnějí oproti původnímu lesklému . Při větím časovém rozpětí , by se s tím dalo vyhrát a přehodit tam původní origo.
|
|
20.04.2015 05:25 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2812539
|
|
Hedgehok
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Tak jsem znovu mrknul na stránky obchodu , kde jsem koupil . Zřejmě to tak bude , protoe v nabídce nerozdělují na C5I a C5II, jen uvádí časově výrobu vozu 2001-2008 . Tak takhle mne to nekoplo , proto byla má četná korespondence s obchodem před koupí s ujiěním e je to na C5I.
Proto asi volný rouby , krátká kabelá a prohozený konektory . Na jiných shopech - jak je sklápěcí je skoro o 100 % draí oproti zrcátkům co tuhle funkci nemají .
Tak jsem znovu mrknul na stránky obchodu , kde jsem koupil . Zřejmě to tak bude , protoe v nabídce nerozdělují na C5I a C5II, jen uvádí časově výrobu vozu 2001-2008 . Tak takhle mne to nekoplo , proto byla má četná korespondence s obchodem před koupí s ujiěním e je to na C5I. :palec
Proto asi volný rouby , krátká kabelá a prohozený konektory . Na jiných shopech - jak je sklápěcí je skoro o 100 % draí oproti zrcátkům co tuhle funkci nemají .
|
|
| |
|
|