 | |  |
03.12.2014 10:24 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760577
|
|
jumep
|
|

|
Juras555: to nemalo nic spolocne s tym ze to bolo namrznute, mal si to nacate a zhodou okolnosti za to dorazilo (naraz do zrkadla v minulosti ktory to napraskol) a teraz sa to dorazilo, mozno by to prezilo dlhsie lebo by to nedostalo zataz, ale prasknut to mohlo kedykolvek
navod na rozobratie, spod tapacirungu odpojis kable a 3 sroby a zoberes si ho do tepla
odcvaknes sklicko a potom uvidis zacvacky vonkajsieho plastu, vycvaknes tento a ostatne uz budes videt
Juras555: to nemalo nic spolocne s tym ze to bolo namrznute, mal si to nacate a zhodou okolnosti za to dorazilo (naraz do zrkadla v minulosti ktory to napraskol) a teraz sa to dorazilo, mozno by to prezilo dlhsie lebo by to nedostalo zataz, ale prasknut to mohlo kedykolvek
navod na rozobratie, spod tapacirungu odpojis kable a 3 sroby a zoberes si ho do tepla
odcvaknes sklicko a potom uvidis zacvacky vonkajsieho plastu, vycvaknes tento a ostatne uz budes videt
|
|
03.12.2014 11:20 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760596
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 167 |
|

|
Tak to nevypada moc složitě, jen to sklíčko, to se jen vytrhne z nějakýho nacvakávacího mechanizmu? Nebo je na to nějakej fígl?
Tak to nevypada moc složitě, jen to sklíčko, to se jen vytrhne z nějakýho nacvakávacího mechanizmu? Nebo je na to nějakej fígl?
|
|
03.12.2014 11:23 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760597
|
|
Delict
|
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo Exclusive | Počet příspěvků: 717 |
|

|
po wapkovaní auta mi pri spiatočke vždy vyliezlo zrkadlo hore.. budem to musieť tiež mrknúť
po wapkovaní auta mi pri spiatočke vždy vyliezlo zrkadlo hore.. budem to musieť tiež mrknúť
|
|
03.12.2014 13:01 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760614
|
|
jumep
|
|

|
je tam nacvaknute na takom kruzku, v strede zapacit a ono zoskoci
je tam nacvaknute na takom kruzku, v strede zapacit a ono zoskoci
|
|
03.12.2014 14:01 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760618
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|

|
Mimochodem to sklápění zrcátek při zpátečce mají všechny C5 II? Já jen, že mně se ani nehnou. Tak nevim, jestli se to ještě případně nějak neaktivuje, nebo nenastaví ona poloha, do které se mají pohnout.
Mimochodem to sklápění zrcátek při zpátečce mají všechny C5 II? Já jen, že mně se ani nehnou. Tak nevim, jestli se to ještě případně nějak neaktivuje, nebo nenastaví ona poloha, do které se mají pohnout.
|
|
03.12.2014 14:02 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760619
|
|
Rumy
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Včera po té ledovce jsem měl také problém s odklopením zrcátek. Pomohl jsem jim rukou, v levém něco prasklo, a teď se při odklopení nezastaví ale vyklopí se až tak, že směřuje dopředu. U pravého zrcátka mi zase (už déle) nefunguje doraz pro přiklopení zrcátka a zrcátko se zastaví až o sklo. Dají se ty dorazy nějak rozumně opravit/vyměnit?
Včera po té ledovce jsem měl také problém s odklopením zrcátek. Pomohl jsem jim rukou, v levém něco prasklo, a teď se při odklopení nezastaví ale vyklopí se až tak, že směřuje dopředu. U pravého zrcátka mi zase (už déle) nefunguje doraz pro přiklopení zrcátka a zrcátko se zastaví až o sklo. Dají se ty dorazy nějak rozumně opravit/vyměnit?
|
|
03.12.2014 15:12 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760632
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Jarduk - funguje jen když máš to šoupátko na nasatvování nastavené na dané zrcátko. Šoupátko vlevo - sklápí se levé, šoupátko vpravo - sklápí se pravé, šoupátko uprostřed - nesklopí se nic, ale přitažením k sobě manuálně sklopíš/vyklopíš obě najednou a podržením se aktivuje/deaktivuje automatické sklápění při vypnutí.
Ale jestli to mají úplně všechny modifikace auta - to nevím.
Jarduk - funguje jen když máš to šoupátko na nasatvování nastavené na dané zrcátko. Šoupátko vlevo - sklápí se levé, šoupátko vpravo - sklápí se pravé, šoupátko uprostřed - nesklopí se nic, ale přitažením k sobě manuálně sklopíš/vyklopíš obě najednou a podržením se aktivuje/deaktivuje automatické sklápění při vypnutí.
Ale jestli to mají úplně všechny modifikace auta - to nevím.
|
|
03.12.2014 16:54 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760660
|
|
jumep
|
|

|
predavalo sa to ako balik, vnutorne chromove a vonkajsie sklapacie + nastavenie po spiatocke a toto nastavenie bolo len na pravu stranu (v lavej nie su snimace polohy)
predavalo sa to ako balik, vnutorne chromove a vonkajsie sklapacie + nastavenie po spiatocke a toto nastavenie bolo len na pravu stranu (v lavej nie su snimace polohy)
|
|
03.12.2014 17:59 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760690
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
U C5II se naklápí pouze zrcátko spolujezdce, přepínač zrcátek na dveřích u řidiče musí bít přepnuto na spolujezdcovo zrcátko, při zařazení zpátečky se sklopí směrem dolů, když je nedostatečně sklopené, sklopíš si ho šipkama na ovladači na dveřích, nastavení se samo uloží a při vyřazení se vrátí zpět do nastavení pro jízdu vpřed, někde to je už popsané, minimálně v návodech, chce to číst a hledat.
U C5II se naklápí pouze zrcátko spolujezdce, přepínač zrcátek na dveřích u řidiče musí bít přepnuto na spolujezdcovo zrcátko, při zařazení zpátečky se sklopí směrem dolů, když je nedostatečně sklopené, sklopíš si ho šipkama na ovladači na dveřích, nastavení se samo uloží a při vyřazení se vrátí zpět do nastavení pro jízdu vpřed, někde to je už popsané, minimálně v návodech, chce to číst a hledat. ;-)
|
|
03.12.2014 21:28 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2760758
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 167 |
|

|
Tak sem to rozebral a vysypala se z toho hromada plastových úlomků, takže jdu shánět druhý zrcátko, nevíte kdo by nějaké mohl mít? Barvu neřeším, ten lakovanej plast si přehodím.
Tak sem to rozebral a vysypala se z toho hromada plastových úlomků, takže jdu shánět druhý zrcátko, nevíte kdo by nějaké mohl mít? Barvu neřeším, ten lakovanej plast si přehodím.
|
|
18.03.2015 13:55 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2799158
|
|
david26.8
|
Město: Zlate Moravce, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Ahoj. Mám menší problém s pravým spätným zrkadlom, ktoré sa pri každom sklápaní pretočí ešte asi o 10 cm smerom dopredu, pričom sa prederie aj cez tú gumičku na skle ktorá je už celá zodraná nakoľko to sklo cez ňu stále prebehuje. Vie niekto prečo sa tak to zrkadlo pretáča? V diskusiách som podobný problém našiel len s C5 II a nie som si istý či tie dorazy sú tam tak isto ako na C5 III, keďže to zrkadlo je uplne inak stavané. ďakujem
Ahoj. Mám menší problém s pravým spätným zrkadlom, ktoré sa pri každom sklápaní pretočí ešte asi o 10 cm smerom dopredu, pričom sa prederie aj cez tú gumičku na skle ktorá je už celá zodraná nakoľko to sklo cez ňu stále prebehuje. Vie niekto prečo sa tak to zrkadlo pretáča? V diskusiách som podobný problém našiel len s C5 II a nie som si istý či tie dorazy sú tam tak isto ako na C5 III, keďže to zrkadlo je uplne inak stavané. ďakujem
|
|
19.04.2015 08:13 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2812198
|
|
Hedgehok
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Ahoj.Moc sem nepřispívám , protože nejsem takový odborník jako většina z vás, ale třeba moje zkušenost někomu prospěje .Je to 2 dny co jsem nechal měnit levé zpětné zrcátko .
Svojí C5 vlastním již 6,5 roku a za tu dobu se na autě muselo řešit několik oprav , z toho asi 3 , které zavinil uživatel sám.
Jedna z nich byla utržené přimrzlé zrcátko při první vlastnické zimě .Funkce sklápění nebyla deaktivována , nutnost jízdy okamžitá ,
trochu se tomu pomohlo ručně a výsledek byl spálený motorek sklápění a nalomení kloubu . To dolomení se projevilo až po pár dnech užívání , zrcátko zůstalo viset
skoro jen na kabelech.
Dojel k automechanikovi kde jsem poprvé viděl demontáž dílu.Začal tím že opatrně "vypáčil" sklo zrcátka postupně nahoře a dole asi ve prostřed - směrem ven.
Zrcátko - sklo je vlastně nasazeno do takového plastového kruhu,vnitřního výlisku o průměru asi 5 cm.Ke sklu ze zadu vedou 2 dráty , to je ohřev , sklo zůstalo viset na drátkách .
Tím se obnažil vnitřek a mohlo se přistoupit k odjištění zadního venkovního krytu ze vnitř , který je jištěn do plastových západek asi 5-6 body.
Potom z vnitřního prostoru dveří se demontuje plastový krycí trojúhelník mírným páčením.Pod ním jsou 3 šrouby , kterými je zrcátko připevněno ke dveřím.
Současně se odkryje i otvor kudy vedou kablíky od zrcátka.Další fází je demontáž tapecírunku dveří.
Moji první dva automechanici si to usnadnili tím že povolili jen vršek a potom šli naslepo po hmatu odpojovat konektory z modulu ovládání zrcátka. Motorek byl demontován ,
zjištěna jeho nefunkčnost, kloub nějak zajištěn a od té doby jsem si mohl sklápět jen ručně.
Nějakou dobu jsem takhle jezdil , ale myšlenka na to ,že když budu takhle postupně odbourávat funkce kterými bylo původně vozidlo vybaveno, tak ho za chvíli degraduji
na úroveň nějaké šunčičky a přestane mne zajímat. Vidím kolem sebe třeba na parkovišti plno jiných vozidel , kteří zastaví a pod motor si hned strčí odchytovou nádobu
na motorový olej.Takže nějaké sklápění zrcátekje asi nejmenší problém.
Original díl z citroenu nepřipadal v možnost , jeho cena by byla asi taková jako 20% zůstkové ceny vozidla , být to nové auto asi bych neváhal .
V bazarech zase chtějí 50% ceny původní ceny originálu a funkčnost nejistá + stáří dílu .Tak mi zůstal nákup repliky přes internet .
Můj první nákup před 2 roky v Automedik Praha , kde jsem se dočetl, že díl který chci objednat má všechny funkce tak jak má být stál cca 2500 kč.
Při montáži ale zjištěno že je jen jednokonektorový - takže ne všechny funkce(asferické sklo, vyhřívané, elektricky sklopné, s pamětí) - a šel zpět do prodejny.
Ovšem při této druhé demontáži nedostrčil mechanik konektor vyhřívání na doraz do modulu , ten se časem vyklepal-odpojil a původní zrcátko přestalo odmlžovat což považuji
již za dost podstatný problém , zvlášť za sychravého počasí .Po přeměření mechanikem nebyl zjištěn odpor a tudíž zničení výhřevu (bylo to chybné zjištění). To mne vedlo
k dalšímu shánění, až letos v lednu jsem narazil na internetový obchod , kde mi po několikanásobných dotazech ujistili , že je to to pravé ořechové.
2332519M Levé zpětné zrcátko Citroen C5 (DC/DE) 01-04 1ks 1780,- Kč
Cena za zboží: 1780,- Kč | 69,36 EUR
Cena za doručení: 125,- Kč | 4,87 EUR
Adresu inter.obchodu nebudu uvádět,protože zde chci popsat několik negativních vlastností repliky zjištěných při montáži.Byl určitý moment , kdy jsme mysleli že to vzdáme
a díl vrátím na obchod , ale nakonec se vše nějak podařilo řešit.Tapecírunk dveří byl úplně demontován , bez toho by to nešlo!Při tom jsem si všiml toho odpojeného konektoru a
už mi bylo jasné proč nešlo odmlžování původního dílu. Problémy nového dílu-repliky :
1. šrouby - nesouhlasí průměr otvorů z původními - řešení : jiné šrouby
2. délka kabelů - to byl oříšek - nakonec řešení- povolení šroubu zajišťovací svazek a natáhnutí co to šlo
3. konektory - zásadní problém , jsou dva- černý a hnědý , každý má jiné zavedení do modulu drážkou na těle konektoru , byly prohozeny ( někde při kompletaci dílu v chině).
tady jsme to chtěli vzdát - nakonec přišli na řešení : konektor se skládá ze dvou dílů, jeden vnitřní jsou otvory kam vedou drátky
a druhý vrchní je s vodící drážkou.Po opatrné demontáži konektorů pomocí jehly (odpáčení vrchních dílů) se prohodily.Tak vznikl jeden hnědočerný
a jeden černohnědý.Pak už to byla pinkačka.
Neměl jsem s sebou foťák,nenapadlo mě dělat fotodokumentaci, ale snad tento můj dlouhý příspěvek bude někomu nápomocen.Aktivace i deaktivace sklápění mi šla vždy dobře ,
dle manualu,jak zde bylo ve vlákně již popsáno.Pokud bude chtít někdo sdělit adresu inter.obchodu , kde jsem díl koupil - napište mi na poštu C5 .
Ahoj.Moc sem nepřispívám , protože nejsem takový odborník jako většina z vás, ale třeba moje zkušenost někomu prospěje .Je to 2 dny co jsem nechal měnit levé zpětné zrcátko .
Svojí C5 vlastním již 6,5 roku a za tu dobu se na autě muselo řešit několik oprav , z toho asi 3 , které zavinil uživatel sám.
Jedna z nich byla utržené přimrzlé zrcátko při první vlastnické zimě .Funkce sklápění nebyla deaktivována , nutnost jízdy okamžitá ,
trochu se tomu pomohlo ručně a výsledek byl spálený motorek sklápění a nalomení kloubu . To dolomení se projevilo až po pár dnech užívání , zrcátko zůstalo viset
skoro jen na kabelech.
Dojel k automechanikovi kde jsem poprvé viděl demontáž dílu.Začal tím že opatrně "vypáčil" sklo zrcátka postupně nahoře a dole asi ve prostřed - směrem ven.
Zrcátko - sklo je vlastně nasazeno do takového plastového kruhu,vnitřního výlisku o průměru asi 5 cm.Ke sklu ze zadu vedou 2 dráty , to je ohřev , sklo zůstalo viset na drátkách .
Tím se obnažil vnitřek a mohlo se přistoupit k odjištění zadního venkovního krytu ze vnitř , který je jištěn do plastových západek asi 5-6 body.
Potom z vnitřního prostoru dveří se demontuje plastový krycí trojúhelník mírným páčením.Pod ním jsou 3 šrouby , kterými je zrcátko připevněno ke dveřím.
Současně se odkryje i otvor kudy vedou kablíky od zrcátka.Další fází je demontáž tapecírunku dveří.
Moji první dva automechanici si to usnadnili tím že povolili jen vršek a potom šli naslepo po hmatu odpojovat konektory z modulu ovládání zrcátka. Motorek byl demontován ,
zjištěna jeho nefunkčnost, kloub nějak zajištěn a od té doby jsem si mohl sklápět jen ručně.
Nějakou dobu jsem takhle jezdil , ale myšlenka na to ,že když budu takhle postupně odbourávat funkce kterými bylo původně vozidlo vybaveno, tak ho za chvíli degraduji
na úroveň nějaké šunčičky a přestane mne zajímat. Vidím kolem sebe třeba na parkovišti plno jiných vozidel , kteří zastaví a pod motor si hned strčí odchytovou nádobu
na motorový olej.Takže nějaké sklápění zrcátekje asi nejmenší problém.
Original díl z citroenu nepřipadal v možnost , jeho cena by byla asi taková jako 20% zůstkové ceny vozidla , být to nové auto asi bych neváhal .
V bazarech zase chtějí 50% ceny původní ceny originálu a funkčnost nejistá + stáří dílu .Tak mi zůstal nákup repliky přes internet .
Můj první nákup před 2 roky v Automedik Praha , kde jsem se dočetl, že díl který chci objednat má všechny funkce tak jak má být stál cca 2500 kč.
Při montáži ale zjištěno že je jen jednokonektorový - takže ne všechny funkce(asferické sklo, vyhřívané, elektricky sklopné, s pamětí) - a šel zpět do prodejny.
Ovšem při této druhé demontáži nedostrčil mechanik konektor vyhřívání na doraz do modulu , ten se časem vyklepal-odpojil a původní zrcátko přestalo odmlžovat což považuji
již za dost podstatný problém , zvlášť za sychravého počasí .Po přeměření mechanikem nebyl zjištěn odpor a tudíž zničení výhřevu (bylo to chybné zjištění). To mne vedlo
k dalšímu shánění, až letos v lednu jsem narazil na internetový obchod , kde mi po několikanásobných dotazech ujistili , že je to to pravé ořechové.
2332519M Levé zpětné zrcátko Citroen C5 (DC/DE) 01-04 1ks 1780,- Kč
Cena za zboží: 1780,- Kč | 69,36 EUR
Cena za doručení: 125,- Kč | 4,87 EUR
Adresu inter.obchodu nebudu uvádět,protože zde chci popsat několik negativních vlastností repliky zjištěných při montáži.Byl určitý moment , kdy jsme mysleli že to vzdáme
a díl vrátím na obchod , ale nakonec se vše nějak podařilo řešit.Tapecírunk dveří byl úplně demontován , bez toho by to nešlo!Při tom jsem si všiml toho odpojeného konektoru a
už mi bylo jasné proč nešlo odmlžování původního dílu. Problémy nového dílu-repliky :
1. šrouby - nesouhlasí průměr otvorů z původními - řešení : jiné šrouby
2. délka kabelů - to byl oříšek - nakonec řešení- povolení šroubu zajišťovací svazek a natáhnutí co to šlo
3. konektory - zásadní problém , jsou dva- černý a hnědý , každý má jiné zavedení do modulu drážkou na těle konektoru , byly prohozeny ( někde při kompletaci dílu v chině).
tady jsme to chtěli vzdát - nakonec přišli na řešení : konektor se skládá ze dvou dílů, jeden vnitřní jsou otvory kam vedou drátky
a druhý vrchní je s vodící drážkou.Po opatrné demontáži konektorů pomocí jehly (odpáčení vrchních dílů) se prohodily.Tak vznikl jeden hnědočerný
a jeden černohnědý.Pak už to byla pinkačka.
Neměl jsem s sebou foťák,nenapadlo mě dělat fotodokumentaci, ale snad tento můj dlouhý příspěvek bude někomu nápomocen.Aktivace i deaktivace sklápění mi šla vždy dobře ,
dle manualu,jak zde bylo ve vlákně již popsáno.Pokud bude chtít někdo sdělit adresu inter.obchodu , kde jsem díl koupil - napište mi na poštu C5 .
|
|
19.04.2015 09:27 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2812233
|
|
jruze
|
|

|
Já to shrnu do krátšího - kopil jsi si zrcátko na C5II a to zrcátko co potřebuješ se dá koupit od 1000,- - 2000,- celé to co tam pasuje (a možná i levněni) včetně montáže.
Já to shrnu do krátšího - kopil jsi si zrcátko na C5II a to zrcátko co potřebuješ se dá koupit od 1000,- - 2000,- celé to co tam pasuje (a možná i levněni) včetně montáže.
|
|
19.04.2015 09:42 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2812245
|
|
Hedgehok
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Podle čeho jsi posoudil , že jsem koupil díl na C5II ? Dle Tvých příspěvků usuzuji že se opravou C5 zabýváš a považuji Tě za odborníka . Jinak celá montáž i demontáž by se dala zvládnout cca za 1/2 hoďky , když víš kam sáhnout a s čím. V tomto případě se to protáhlo na 1 a 1/4 hod. Dle obchodu jsem dostal zrcátko na C5I.
Podle čeho jsi posoudil , že jsem koupil díl na C5II ? Dle Tvých příspěvků usuzuji že se opravou C5 zabýváš a považuji Tě za odborníka . Jinak celá montáž i demontáž by se dala zvládnout cca za 1/2 hoďky , když víš kam sáhnout a s čím. V tomto případě se to protáhlo na 1 a 1/4 hod. Dle obchodu jsem dostal zrcátko na C5I.
|
|
19.04.2015 17:44 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2812367
|
|
Hedgehok
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Jestli máš na mysli trojúhelník, který je součástí zrcátka , tak ten je matnější oproti původnímu lesklému . Při větším časovém rozpětí , by se s tím dalo vyhrát a přehodit tam původní origo.
Jestli máš na mysli trojúhelník, který je součástí zrcátka , tak ten je matnější oproti původnímu lesklému . Při větším časovém rozpětí , by se s tím dalo vyhrát a přehodit tam původní origo.
|
|
20.04.2015 05:25 -
Re: Sklápění zpětných zrcátek
|
2812539
|
|
Hedgehok
|
Město: Nymburk, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Tak jsem znovu mrknul na stránky obchodu , kde jsem koupil . Zřejmě to tak bude , protože v nabídce nerozdělují na C5I a C5II, jen uvádí časově výrobu vozu 2001-2008 . Tak takhle mne to nekoplo , proto byla má četná korespondence s obchodem před koupí s ujišťěním že je to na C5I. 
Proto asi volný šrouby , krátká kabeláž a prohozený konektory . Na jiných shopech - jak je sklápěcí je skoro o 100 % dražší oproti zrcátkům co tuhle funkci nemají .
Tak jsem znovu mrknul na stránky obchodu , kde jsem koupil . Zřejmě to tak bude , protože v nabídce nerozdělují na C5I a C5II, jen uvádí časově výrobu vozu 2001-2008 . Tak takhle mne to nekoplo , proto byla má četná korespondence s obchodem před koupí s ujišťěním že je to na C5I. :palec
Proto asi volný šrouby , krátká kabeláž a prohozený konektory . Na jiných shopech - jak je sklápěcí je skoro o 100 % dražší oproti zrcátkům co tuhle funkci nemají .
|
|
| |
|
|