| | |
08.09.2009 21:36 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1105473
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
A čo tak poui tú malú dierku ked sa pozrie zo spodu toho spínača a uvidí či to robí to isté a nie hned trhat tapacírung. A prečíta návod na pouítie na internáte je. A zase dráty.
A čo tak poui tú malú dierku ked sa pozrie zo spodu toho spínača a uvidí či to robí to isté a nie hned trhat tapacírung. A prečíta návod na pouítie na internáte je. A zase dráty.
|
|
19.09.2009 19:49 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1106020
|
|
Jamezz70
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Tak u auta, který jsem si pořídil já, to vyřeil předchozí majitel nenápadným vypínačem skrytým pod litou nad eSPéZetkou. Nedaleko spínače otvírání celých pátých dveří. Není to sice originál, ale asi se tím předelo komplikacím při demontáích okolo stěrače.
Co ale mám hodou okolností za problém, e ten spínač začal fungovat i při zamčeném centrálu. Zítra se chci podívat na zapojení. Ale nejsem autoelektrikář, tak bych uvítal radu, jakou barvu by měl mít káblík, který by to mohl ovlivňovat. Jen doufám, e se k tomu zapojení dostanu jen sundáním tapicírungu.
Tak u auta, který jsem si pořídil já, to vyřeil předchozí majitel nenápadným vypínačem skrytým pod litou nad eSPéZetkou. Nedaleko spínače otvírání celých pátých dveří. Není to sice originál, ale asi se tím předelo komplikacím při demontáích okolo stěrače.
Co ale mám hodou okolností za problém, e ten spínač začal fungovat i při zamčeném centrálu. Zítra se chci podívat na zapojení. Ale nejsem autoelektrikář, tak bych uvítal radu, jakou barvu by měl mít káblík, který by to mohl ovlivňovat. Jen doufám, e se k tomu zapojení dostanu jen sundáním tapicírungu.
|
|
19.09.2009 22:42 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1106054
|
|
Lovec
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 64 |
|
|
Já jsem to taky řeil nedávno.Kdy se dostane k mikrospínači na stěrači, zkus kusem drátu připojit na 1 kontakt mikrospínače kostru.jestli odskočí zámek skla (cvaknutí) tak má přeruený vodič ve skle.Musí ale při propojování kostry na kontakt mikrospínače zajistit aby byl zmáčknutý kontakt signalizace otevření skla 5 dveří.Já jsem pak tahal drát po skle a nalepil jsem jej silikonem.
Já jsem to taky řeil nedávno.Kdy se dostane k mikrospínači na stěrači, zkus kusem drátu připojit na 1 kontakt mikrospínače kostru.jestli odskočí zámek skla (cvaknutí) tak má přeruený vodič ve skle.Musí ale při propojování kostry na kontakt mikrospínače zajistit aby byl zmáčknutý kontakt signalizace otevření skla 5 dveří.Já jsem pak tahal drát po skle a nalepil jsem jej silikonem.
|
|
01.10.2009 16:23 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1106835
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Taky mi blbne otvírání zadního okna. Nejdřív fungovalo, pak asi dva měsíce ne, a teď zase začalo fungovat. Nemůe to bejt něčim jinym, ne poruenej drát či mikrospínač? To by to nefungovalo pořád, ne?
Taky mi blbne otvírání zadního okna. Nejdřív fungovalo, pak asi dva měsíce ne, a teď zase začalo fungovat. Nemůe to bejt něčim jinym, ne poruenej drát či mikrospínač? To by to nefungovalo pořád, ne?
|
|
12.12.2009 22:42 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429208
|
|
JeanLuck
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Dobrý podvečer citróni, zkuste pomoci zoufalému s tímto problémem: Otvírání funguje přes spínač (vyměněn),ale kdy auto je zamknuté na delí dobu (cca 60 min) tak po odemknutí se otevře i zadní okno, tak tedy jdu a zavřu okno, po rozjetí a ujetí několika km, se okno opět otevře. Docela otravné. A druhá záhada je taková. Zamknu auto a při zamknutém autě zmáčknu spínač na otevření pátého okna, okno se sice neotevře, ale ihned po odemknutí se okno otevře. Jako kdyby si pamatoval, e jsem zmáčkl spínač. Tak mám rozpojen konektor spínače a okno nepouívám, ale chybí mi to Ne navtívím servis, kde mě vydímají a do posledního haléře, nevíte jak vyřeit tuto mysteriózní záhadu? Přikládám foto, kde zkouím, zda jsou na vině přeruené či jinak zblázněné kabely v okně. Ale neúspěně. Děkuji předem za radu.
Dobrý podvečer citróni, zkuste pomoci zoufalému s tímto problémem: Otvírání funguje přes spínač (vyměněn),ale kdy auto je zamknuté na delí dobu (cca 60 min) tak po odemknutí se otevře i zadní okno, tak tedy jdu a zavřu okno, po rozjetí a ujetí několika km, se okno opět otevře. Docela otravné. A druhá záhada je taková. Zamknu auto a při zamknutém autě zmáčknu spínač na otevření pátého okna, okno se sice neotevře, ale ihned po odemknutí se okno otevře. Jako kdyby si pamatoval, e jsem zmáčkl spínač. Tak mám rozpojen konektor spínače a okno nepouívám, ale chybí mi to :-( Ne navtívím servis, kde mě vydímají a do posledního haléře, nevíte jak vyřeit tuto mysteriózní záhadu? Přikládám foto, kde zkouím, zda jsou na vině přeruené či jinak zblázněné kabely v okně. Ale neúspěně. Děkuji předem za radu.
Přílohy: okno 1.JPG ( 644339b ) - okno 2.JPG ( 645062b ) - okno 3.JPG ( 577863b ) - |
|
13.12.2009 11:36 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429252
|
|
DOUFAK
|
|
|
Myslím,e mi kdysi v Citroenu blekotali,e to dělá ten mikrospínač na okně, ale já toho měl s oknem víc,tak to nakonec dopadlo tak,e je okno trvale zavřené a já jej nepouívám.Ale myslím,e vadný bude ten mikrospínač v ovládání okna,ten mi měnili a nějaký čas byl pokoj.
Myslím,e mi kdysi v Citroenu blekotali,e to dělá ten mikrospínač na okně, ale já toho měl s oknem víc,tak to nakonec dopadlo tak,e je okno trvale zavřené a já jej nepouívám.Ale myslím,e vadný bude ten mikrospínač v ovládání okna,ten mi měnili a nějaký čas byl pokoj.
|
|
13.12.2009 14:13 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429261
|
|
jumep
|
|
|
JeanLuck: ak mas vporiadku / vymeneny spinac, tak to druha klasicka slabina, zlomene alebo predrane kable v ohybe dveri ...
jo a este jedna vec, preco preboha davate dole ten plast zalepeny?
zem je spolocna pre vyhrievanie aj otvaranie a odchadza (podla toho co som videl) len ten + privod a to z dovodu ze ide po casti okna ktora nie je chranena pred poveternostnymi vplyvmi (tj. ze ten vodic ide po casti okna ktora je uz mimo tesniacej gumy). Podla mna je jednoduchsie kusok narezat buzirku a pripojit sa samotny kablik ako strhavat plast (vid obrazok). Toto bola neplanovana oprava, preto to neni nejako dokonale, ale je XY variant ako to spravit krajsie (pouzit iny typ kablu prilepit ho tam jemnou vrstvou silikonu cierneho atd.) (vsetky fotky: .link. )
JeanLuck: ak mas vporiadku / vymeneny spinac, tak to druha klasicka slabina, zlomene alebo predrane kable v ohybe dveri ...
jo a este jedna vec, preco preboha davate dole ten plast zalepeny?
zem je spolocna pre vyhrievanie aj otvaranie a odchadza (podla toho co som videl) len ten + privod a to z dovodu ze ide po casti okna ktora nie je chranena pred poveternostnymi vplyvmi (tj. ze ten vodic ide po casti okna ktora je uz mimo tesniacej gumy). Podla mna je jednoduchsie kusok narezat buzirku a pripojit sa samotny kablik ako strhavat plast (vid obrazok). Toto bola neplanovana oprava, preto to neni nejako dokonale, ale je XY variant ako to spravit krajsie (pouzit iny typ kablu prilepit ho tam jemnou vrstvou silikonu cierneho atd.) (vsetky fotky: http://www.jumep.com/c5/oknobreak )
Přílohy: P1080479.JPG ( 2259675b ) - |
|
13.12.2009 15:25 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429274
|
|
VasekR
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Mám stejný problém. Po výměně zadního skla se okno otevíralo v pořádku.. Ale nefungovalo tlačítko zadních dveří. Ty se otevřeli při kadém odemčení auta. Po nějaké době zadní dveře fungují ale nefunguje otevírání okna. Předpokládám, ze to bude mikrospinac.
Poradi mi nekdo?
Na kolik vyjde nový mikrospinac?
Mám stejný problém. Po výměně zadního skla se okno otevíralo v pořádku.. Ale nefungovalo tlačítko zadních dveří. Ty se otevřeli při kadém odemčení auta. Po nějaké době zadní dveře fungují ale nefunguje otevírání okna. Předpokládám, ze to bude mikrospinac.
Poradi mi nekdo?
Na kolik vyjde nový mikrospinac?
|
|
13.12.2009 15:41 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429275
|
|
jumep
|
|
|
ak to dobre pozeram: 636650 12,63E
v prvom rade ho skus odpojit ci to pomoze, alebo tam zapoj hocaky iny spinac ktory budes mat len vnutry hodeny
ak to dobre pozeram: 636650 12,63E
v prvom rade ho skus odpojit ci to pomoze, alebo tam zapoj hocaky iny spinac ktory budes mat len vnutry hodeny
|
|
13.12.2009 15:56 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429281
|
|
VasekR
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
joo vidíte.. to me nenapadlo.. dam tam nejaky jiny spinac.. a zkusim to.. diky... jinak 13 Euro by nebylo tak zly.. jestli dobre ctu..
joo vidíte.. to me nenapadlo.. dam tam nejaky jiny spinac.. a zkusim to.. diky...:-) jinak 13 Euro by nebylo tak zly.. jestli dobre ctu..
|
|
13.12.2009 18:43 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429288
|
|
JeanLuck
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 15 |
|
|
jumep napsal(a): JeanLuck: ak mas vporiadku / vymeneny spinac, tak to druha klasicka slabina, zlomene alebo predrane kable v ohybe dveri ...
jo a este jedna vec, preco preboha davate dole ten plast zalepeny?
zem je spolocna pre vyhrievanie aj otvaranie a odchadza (podla toho co som videl) len ten + privod a to z dovodu ze ide po casti okna ktora nie je chranena pred poveternostnymi vplyvmi (tj. ze ten vodic ide po casti okna ktora je uz mimo tesniacej gumy). Podla mna je jednoduchsie kusok narezat buzirku a pripojit sa samotny kablik ako strhavat plast (vid obrazok). Toto bola neplanovana oprava, preto to neni nejako dokonale, ale je XY variant ako to spravit krajsie (pouzit iny typ kablu prilepit ho tam jemnou vrstvou silikonu cierneho atd.) (vsetky fotky: .link. )
Ten plast je dole, protoe budu měnit celé okno, mám tam přeruené odmlování rýhou, a mám náhradní na garái,tak e nějaký plast mě netrápí. Ale co se týče to ho drátu, myslí přeru přímo přívodní drát, který vede do spojovacího konektoru okna, který je skrytý pod plastem s brzdovým světlem a odstřikovačem? Mě to jde otvírat pořád, jen se ta potvora otvírá i sám
Ten plast je dole, protoe budu měnit celé okno, mám tam přeruené odmlování rýhou, a mám náhradní na garái,tak e nějaký plast mě netrápí. Ale co se týče to ho drátu, myslí přeru přímo přívodní drát, který vede do spojovacího konektoru okna, který je skrytý pod plastem s brzdovým světlem a odstřikovačem? Mě to jde otvírat pořád, jen se ta potvora otvírá i sám
|
|
14.12.2009 11:20 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429305
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
myslíte, e můe zafungovat preventivně ty dráty zatejpovat, dokud to jetě funguje, aby se to nepředřelo? U mi to jednou nefungovalo, teď to zas dlouhodobě funguje, ale nikde neni vidět, e by barva nad těmi dráty byla sedřená nebo tak něco, a tedy e by měly ty dráty mít tendenci se přeruit...
myslíte, e můe zafungovat preventivně ty dráty zatejpovat, dokud to jetě funguje, aby se to nepředřelo? U mi to jednou nefungovalo, teď to zas dlouhodobě funguje, ale nikde neni vidět, e by barva nad těmi dráty byla sedřená nebo tak něco, a tedy e by měly ty dráty mít tendenci se přeruit...
|
|
14.12.2009 18:48 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429318
|
|
jumep
|
|
|
JeanLuck: nemal som to viac otvorene - robil som to len raz, ale co som vydedukoval su to vzdy tie kable co su v tom gumovom krku (dvere - karoseria), budem asi davat dole na jar niekedy pruziny a tlmice na dverach zadnych, potom to prestudujem lepsie, dovtedy bud na to prides alebo napise niekto kto to robil a vie konkretnejsie
myneur: ked otvoris okno - vsimni si ze po nom pod tym ciernym ide jeden pasik toho kontaktu (asi 1cm od kraja to je) - aku prevenciu tomu dat ti nepradim ...
JeanLuck: nemal som to viac otvorene - robil som to len raz, ale co som vydedukoval su to vzdy tie kable co su v tom gumovom krku (dvere - karoseria), budem asi davat dole na jar niekedy pruziny a tlmice na dverach zadnych, potom to prestudujem lepsie, dovtedy bud na to prides alebo napise niekto kto to robil a vie konkretnejsie
myneur: ked otvoris okno - vsimni si ze po nom pod tym ciernym ide jeden pasik toho kontaktu (asi 1cm od kraja to je) - aku prevenciu tomu dat ti nepradim ...
|
|
14.12.2009 19:13 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429320
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Trochu kacířská mylenka, která nic nevyřeí: Na co vůbec to otvírání okna je?? Jezdil jsem několik kombíků a ádný to neměl, kdy koukám po ulicích, tak nikdo do kombíků i velkých neleze oknem. Abych tím něco nakládal, tak bych si zasvinil břicho opřením o auto, no a za jízdy je to samozřejmě nesmysl.
Take mám dojem, e jen frajeřinka za pár desídek tisíc, která je jen potenciální příčinou problémů.
Trochu kacířská mylenka, která nic nevyřeí: Na co vůbec to otvírání okna je?? Jezdil jsem několik kombíků a ádný to neměl, kdy koukám po ulicích, tak nikdo do kombíků i velkých neleze oknem. Abych tím něco nakládal, tak bych si zasvinil břicho opřením o auto, no a za jízdy je to samozřejmě nesmysl.
Take mám dojem, e jen frajeřinka za pár desídek tisíc, která je jen potenciální příčinou problémů.
|
|
14.12.2009 19:21 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429321
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
vilous napsal(a): Na co vůbec to otvírání okna je?? J
Případy uití s lehkou nadsázkou:
1) má narvaný kufr k prasknutí a potřebuje to dofedrovat: otevře u jen zadní okno a dorve to tam pod tlakem
2) spí v autě (sloený sedačky dávaj parádní rovný letitě pro dva, někdy to pouívám místo stanu, byl to jeden z argumentů pro C5), pootevře si to trochu na noc, aby ses neudusil
3) má jako polovina dalích vyeptalý pruiny zadních, leze tam radi oknem, aby tě to nepratilo přes hlavu
4) machruje před éfom
dalí mohou doplnit jiné případy
Případy uití s lehkou nadsázkou:
1) má narvaný kufr k prasknutí a potřebuje to dofedrovat: otevře u jen zadní okno a dorve to tam pod tlakem:)
2) spí v autě (sloený sedačky dávaj parádní rovný letitě pro dva, někdy to pouívám místo stanu, byl to jeden z argumentů pro C5), pootevře si to trochu na noc, aby ses neudusil
3) má jako polovina dalích vyeptalý pruiny zadních, leze tam radi oknem, aby tě to nepratilo přes hlavu:)
4) machruje před éfom
dalí mohou doplnit jiné případy:)
|
|
14.12.2009 19:24 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
1429322
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
jumep napsal(a): vsimni si ze po nom pod tym ciernym ide jeden pasik toho kontaktu (asi 1cm od kraja to je) - aku prevenciu tomu dat ti nepradim ...
já ten pásek vidim, je to troku vystouplý, take na dobrym světle je to vidět jako 3D efekt. Jen říkám, e zvenku neni vidět, e by to bylo přerueno nějakym krábnutím nebo tak. Je neporuenej ten černej lak na tom, take k přeruení toho drátu dojde moná jinak. Např. popraskáním toho vodiče či kdoví čím jinym.
já ten pásek vidim, je to troku vystouplý, take na dobrym světle je to vidět jako 3D efekt. Jen říkám, e zvenku neni vidět, e by to bylo přerueno nějakym krábnutím nebo tak. Je neporuenej ten černej lak na tom, take k přeruení toho drátu dojde moná jinak. Např. popraskáním toho vodiče či kdoví čím jinym.
|
|
| |
|
|