| | |
04.07.2015 18:02 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837256
|
|
jumep
|
|
|
ja neviem ci tam neni 12V a ci nemas niekde ten kabel este zlomeny
ja neviem ci tam neni 12V a ci nemas niekde ten kabel este zlomeny
|
|
04.07.2015 18:23 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837271
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Aha, tak to by leccos vysvětlovalo. Nikde v diskuzi jsem se toti nedočetl, kolik přesně tam má být voltů. Někdo psal 5V, někdo psal 8V tak začínám mít podezření. Nemohla by nějaká dobrá due, které to funguje změřit, kolik tam má ve skutečnosti těch voltíků být? Děkuji pěkně
Aha, tak to by leccos vysvětlovalo. Nikde v diskuzi jsem se toti nedočetl, kolik přesně tam má být voltů. Někdo psal 5V, někdo psal 8V tak začínám mít podezření. Nemohla by nějaká dobrá due, které to funguje změřit, kolik tam má ve skutečnosti těch voltíků být? Děkuji pěkně :-))
|
|
04.07.2015 18:28 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837272
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
8V snad v autě není nikde a 5V bývá spojeno s počítačema a elektronikou. Obyčejný spínač by měl mít 12V. Ale Citroen se občas vymiká vekerý selský logice, tak to nemůu tvrdit.
8V snad v autě není nikde a 5V bývá spojeno s počítačema a elektronikou. Obyčejný spínač by měl mít 12V. Ale Citroen se občas vymiká vekerý selský logice, tak to nemůu tvrdit.
|
|
04.07.2015 18:36 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837275
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
jumep napsal(a): princip je jednoduchy
v tom tenkom zltom je spinacnych +12, ked ho opres o kostru otvori sa okno
Tak jsem to konečně nael. Take mi začíná pomalu, ale jistě svítat. Teď mi tedy nezbývá, ne hledat, kde je kabel překlesaný a nějakým způsobem jej nahradit. Snad to nebude někde, kde se na to nebude dát dostat.
Tak jsem to konečně nael. Take mi začíná pomalu, ale jistě svítat. Teď mi tedy nezbývá, ne hledat, kde je kabel překlesaný a nějakým způsobem jej nahradit. Snad to nebude někde, kde se na to nebude dát dostat. :-)
|
|
04.07.2015 18:40 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837276
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Nejčastěji je to přeruený v tom krku u pantů dveří. Nahoře v gumový hadici. Tam se to láme.
Nejčastěji je to přeruený v tom krku u pantů dveří. Nahoře v gumový hadici. Tam se to láme.
|
|
04.07.2015 18:54 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837289
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
5V je tam muze byt proto ze je vodic,resp pin jednotky v netralnim stavu (pull up) resi se takto jednak pruchod vodice (jednotka pozna preruseni) a jednak to muze byt i dvoustavovy vodic (12v/0v)
hodne prepinacu je take "rizeno" pomoci odporu (typicky otevirani oken muze mit pro jednotku 4 hodnoty odporu ,pritom kazdy z nich ma svoji funkci)
nebo na vodici musi byt 12v nebo 0v..pokud neni tak je vodic preruseny (0v) nebo uhnily zelena oxidace sice napeti vede ale pusobi zaroven i jako odpor takze napeti muze byt v podstate libovolne...zkouseckou nebo multimetrem zmeris ale pri vetsi zatezi,napr zarovka, uz to nevede zadne napeti
5V je tam muze byt proto ze je vodic,resp pin jednotky v netralnim stavu (pull up) resi se takto jednak pruchod vodice (jednotka pozna preruseni) a jednak to muze byt i dvoustavovy vodic (12v/0v)
hodne prepinacu je take "rizeno" pomoci odporu (typicky otevirani oken muze mit pro jednotku 4 hodnoty odporu ,pritom kazdy z nich ma svoji funkci)
nebo na vodici musi byt 12v nebo 0v..pokud neni tak je vodic preruseny (0v) nebo uhnily zelena oxidace sice napeti vede ale pusobi zaroven i jako odpor takze napeti muze byt v podstate libovolne...zkouseckou nebo multimetrem zmeris ale pri vetsi zatezi,napr zarovka, uz to nevede zadne napeti
|
|
04.07.2015 19:28 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837302
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Nedalo mi to a jetě jsem zaběhl do garáe, abych to proměřil. A výsledek je, e vude, kde jsem tem lutý kabel měřil, bylo 4,65V - 4,75V Dokonce jsem ten svazek kabelů vytáhl, co to lo zevnitř střechy a vude je to stejné. Tahal jsem za kabely, různě s nimi viklal a ádný pokles, nebo kolísání napětí...
Nedalo mi to a jetě jsem zaběhl do garáe, abych to proměřil. A výsledek je, e vude, kde jsem tem lutý kabel měřil, bylo 4,65V - 4,75V Dokonce jsem ten svazek kabelů vytáhl, co to lo zevnitř střechy a vude je to stejné. Tahal jsem za kabely, různě s nimi viklal a ádný pokles, nebo kolísání napětí... :nevim
|
|
04.07.2015 20:37 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837347
|
|
jumep
|
|
|
na BSI modry 40 pin konektor - pin 11 je privod do toho spinaca z bsi
ide to cez jediny konektor oznaceny ako ic79
ten je bud niekde pod stropnym tapecom, alebo niekde v tom kridle kde je 3tie brzdove 3pinovy cierny konektor
jo a jedna podstatna vec, mas zatlaceny ten spinac okna (cize akoze zatvorene okno) ked s nim cvakas o kostru?
na BSI modry 40 pin konektor - pin 11 je privod do toho spinaca z bsi
ide to cez jediny konektor oznaceny ako ic79
ten je bud niekde pod stropnym tapecom, alebo niekde v tom kridle kde je 3tie brzdove 3pinovy cierny konektor
jo a jedna podstatna vec, mas zatlaceny ten spinac okna (cize akoze zatvorene okno) ked s nim cvakas o kostru?
|
|
05.07.2015 01:01 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837379
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Pak dej vědět, v čem spočívala tvá závada, zajímá mne to, asi vechny monosti opravy se probrali, já měl patný mikrospínač, kterým se okno otvírá pod zadním stěračem, podruhé zlomený kabel v krku u pantu, tak jsem tahal kablík po okně, při té příleitosti jsem zapomněl vrátit plastovou krytku na spínač, dvě hodiny jsem hledal proč to nefunguje, kdy jsem ho pak konečně vrátil na místo, ve konečně fungovalo, po roce opět přestal mikrospínač fungovat, tak jsem to natáhl do kabiny a mám pokoj, proto jsem zvědav, jaká závada bude u tebe.
Pak dej vědět, v čem spočívala tvá závada, zajímá mne to, asi vechny monosti opravy se probrali, já měl patný mikrospínač, kterým se okno otvírá pod zadním stěračem, podruhé zlomený kabel v krku u pantu, tak jsem tahal kablík po okně, při té příleitosti jsem zapomněl vrátit plastovou krytku na spínač, dvě hodiny jsem hledal proč to nefunguje, kdy jsem ho pak konečně vrátil na místo, ve konečně fungovalo, po roce opět přestal mikrospínač fungovat, tak jsem to natáhl do kabiny a mám pokoj, proto jsem zvědav, jaká závada bude u tebe.
|
|
05.07.2015 12:14 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837479
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jeste jedna dulezita vec pro mereni ..nesmis mit otevrene zadna vrata jinak okno nereaguje (plati to i naopak)
jeste jedna dulezita vec pro mereni ..nesmis mit otevrene zadna vrata jinak okno nereaguje (plati to i naopak)
|
|
05.07.2015 13:36 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837518
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
autodiag napsal(a): jeste jedna dulezita vec pro mereni ..nesmis mit otevrene zadna vrata jinak okno nereaguje (plati to i naopak)
Nevím, jestli jsem tě dobře pochopil, ale nesmí být otevřené ádné dveře, nebo zadní dveře? Protoe kdy jsem to zkouel, měl jsem otevřené dveře u řidiče, aby mi auto neusnulo a nezamklo se. To na měření mohlo mít vliv?
Nevím, jestli jsem tě dobře pochopil, ale nesmí být otevřené ádné dveře, nebo zadní dveře? Protoe kdy jsem to zkouel, měl jsem otevřené dveře u řidiče, aby mi auto neusnulo a nezamklo se. To na měření mohlo mít vliv? :-o
|
|
05.07.2015 15:05 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837538
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě to s otevřenýma bočníma dveřma funguje, s otevřenýma pátýma dveřma ne.
Mě to s otevřenýma bočníma dveřma funguje, s otevřenýma pátýma dveřma ne.
|
|
05.07.2015 16:47 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837561
|
|
ivanivan
|
|
|
Tak asi drobná změna při faceliftu. U C5I mi jde okno otevřít i při otevřených 5tých dveřích. Ale nejde tam dosáhnout .
Tak asi drobná změna při faceliftu. U C5I mi jde okno otevřít i při otevřených 5tých dveřích. Ale nejde tam dosáhnout ;-) .
|
|
05.07.2015 22:16 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837718
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Dneska jsem to zase zkusil i se zavřenými i otevřenými dveřmi, auto jsem i zamkl a pořád je tam stejné napětí. Dnes jsem měl jiný multimetr a ten mi ukazoval rovných 7V
Jetě jsem zkouel najít ten 40-pin modrý konektor, ale ádný modrý jsem nenael, mám tam černý, edý, zelený, ale modrý nikde... Kde by měl přesně být?
Dneska jsem to zase zkusil i se zavřenými i otevřenými dveřmi, auto jsem i zamkl a pořád je tam stejné napětí. Dnes jsem měl jiný multimetr a ten mi ukazoval rovných 7V :-o
Jetě jsem zkouel najít ten 40-pin modrý konektor, ale ádný modrý jsem nenael, mám tam černý, edý, zelený, ale modrý nikde... Kde by měl přesně být?
Přílohy: image.jpg ( 660025b ) - Pohled na konektory |
|
05.07.2015 22:25 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837728
|
|
jumep
|
|
|
nemas to na tej fotke, uplne hore nad tym co mas na fotke
nemas to na tej fotke, uplne hore nad tym co mas na fotke
|
|
05.07.2015 22:25 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837729
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Je schovanej zcela nahoře za zásuvkou na diagnostiku.
Je schovanej zcela nahoře za zásuvkou na diagnostiku. ;-)
|
|
06.07.2015 13:23 -
Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break
|
2837910
|
|
Vitaeidel
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 79 |
|
|
Tak to bude přístup, jako k penězům
Nemáte nějaký fígl, jak se k tomu dostat a nerozebírat půl auta? Jde mi jen o to, abych proměřil ten pin 11.
Tak to bude přístup, jako k penězům :-)
Nemáte nějaký fígl, jak se k tomu dostat a nerozebírat půl auta? Jde mi jen o to, abych proměřil ten pin 11.
|
|
| |
|
|